پرسش ها | Saba Mardoukhi

سلام دوستان. وقتتون بخیر باشه.

 

من بعد از چندین سال بو کردن انواع روایح مختلف و داشان کلکسین تقریباً بزرگی از عطرها، حالا فکر میکنم تقریبا فهمیدم چه روایحی رو دوس دارم و بهم سردرد نمیدن و میتونم کل روز ازشون لذت ببرم و خسته م نکنن و میخوام از این تم بویایی یه امضا براب خودم بسازم. روایحی که ترکیبی از تنباکو و میوه‌های قرمز هستن و گاهی هم چرم در کنارش. در کل میشه گفت حالت گورماند میوه‌ای با تنباکو. نه خیلی شیرین و نه خیلی تلخ!

ممنون میشم اگر عطرهایی که توی تم بویایی توی این دسته قرار میگیرن رو بهم معرفی کنید. خودم چندتا مثالش رو واستون میذارم که بهم واقعا لذت میدن:

L'Homme Idéal Extrême #گرلن لهوم آیدیل اکستریم (آیدل اکستریم) L'Homme Idéal Extrême 

Tom Ford Noir Extreme #تام فورد نویر اکستریم Tom Ford Noir Extreme 

Spicebomb Infrared #ویکتور اند رولف اسپایس بمب اینفرارد Spicebomb Infrared 

Cherry Smoke #تام فورد چری اسموک Cherry Smoke 

 

با سپاس فراوان 🙏🏻🌸

سلام دوستان. وقتتون بخیر.
لطف میکنید چندتا رایحه با بوی آدامس معرفی بفرمایید؟

 

مثلاً من دانهیل آیکون رو بو کردم بوی آدامس مانندی داره اما یه بوی ویکس مانندی هم همراهش هست که بسیار آزار دهنده ست برای من.

سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم عطرفشان،
 

شاید درخواست بنده خیلی معقول به نظر نیاد چون اکثر مشتریان و همراهان این صفحه داخل ایران هستن و با این وضعیت اینترنت داخل کشور هم صلاح‌دید به تغییر نباشه.

خواهشم این هستش که در صورت امکان دامین این وب سایت از .ir به .com تغییر پیدا کنه تا کسانی که مثل بنده از خارج از کشور عزیزمون میخوان همراه صفحه باشن و از نظرات استادان عزیز با زبان زیبای فارسی لذت ببرن هم به راحتی به این مهم دست پیدا کنن. به راستی که حتی باز شدن صفحه اول وب سایت هم تبدیل به عذاب شده برای بنده.

 

با تشکر فراوان

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب و احترام متاسفانه امکان پذیر نیست دامنه با ir ثبت شده از 15 سال پیش
بابا موضوع مطرح شده بررسی می کنیم از روش های دیگر
با احترام

سلام دوستان عزیز،

 

لطف می کنید چندتا پیشنهاد خوب به من بدید در مورد روایح خنک و ملایم و پودری مردانه؟ دیزاینری یا نیچ فرقی نداره.

من از پور اُن هوم کارون خیلی خوشم میاد اما نه نوت اولش.

سالها از آکوا دی جیو بلک پرفیوم استفاده میکنم اما یه نوتی داخلش هست که باعث ایجاد سردرد میشه واسم و متاسفانه نتونستم بفهمم چه نتی هستش. همچنین از حالت پودری مارلی پگاسوس هم خیلی خوشم میاد اما کمی که میگذره بازم بهم سردرد میده. متاسفانه حساس هستم و نمیتونم مثل خیلیا از همه نوع عطری لذت ببرم.

پس دنبال یک عطر ملایم و خنک هستم.

پیشاپیش ممنونم از لطفتون 🙏

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir