نظرات | محسن جمالیان
ترتیب نمایش
Eau de Narcisse Bleu
لینک به نظر 21 فروردین 1403 تشکر پاسخ به nazanin
متن و که میخوندم برای چند دقیقه زمان برد تا موسیقیِ التیام رو پیدا کنم ، یکی طلب ما ، پس برای ادای دین ناگزیرید به حضور بر اساس حکم بی اساس قاضی بی منطق درون :) Sarahnade از باکت هد کمترین عوارض و داشت ، آی آدمیزاد ! آی آدمیزادِ ! تو رو چه به بار امانت ، عرض چند وجه ایِ کت و کول نحیف و غم هستی ؟! تُن به تُن احساس چگال آوار شده روی آکسون تا دندریتی که از فرط حساسیت تحمل بودن هم براشون ورای تحمل ! پس بساط آماده ست ، شعله ایُ و طعمه ایُ و نورافشانی ، شاید غرض همین بوده ، همین بوده ؟
جز مهر و دوستی چه دستاویزی داریم
16 تشکر شده توسط : derrick 🄼🄾🄽🄰
Isola Blu
لینک به نظر 3 اسفند 1402 تشکر پاسخ به مهربد
مهربد خان باور کنید ذره ای به نیت پاک و درست شما شک ندارم ، و اصلا در مورد آرا نظرم شما نبودید ، که اصلا شخص خاصی نبود ، صرفا گلایه ای بود تو این زمینه خاص نسبت به بعضی همراهان و دوستان . کاملا با شما هم عقیده ام ، دوره ی سختی و تو این دوران جز محبت هیچ دستاویزی نداریم ، اما در مورد عطرهایی که میشه بهشون کپی اطلاق کرد از هر کشوری که باشن قابل انتقادا ، مثلا یکی از دوستان اشاره کرده بود محصولات جدید میلتون لوید ( که خیلی برام محترم هستن ) شبیه سازی فرمول و طراحی باتل عطرهای مطرح تر ، از اون موقع حداقل در مورد محصولات جدید این برند تجدید نظر کردم . و در مورد اینکه برندهایی هستن که کاملا حرفه ای هستید کاملا باهاتون هم عقیده ام ، اصلا برند عطار کالکشن به واسطه رویو های مفید شما شناختیم و از اون طرف کیه که ندونه برند های باسابقه ای مثل اجمل ، رساسی ، امپر و .... توی سطح خودشون چقدر کاربردین، مثلا بلو فور من احتمالا از اولین عطرهایی که تجدید خواهد شد و خودم به رایحه ش ۷ دادم ، باز هم ازتون تشکر میکنم که دغدغه دارید و از صمیم قلبم آرزو دارم روزهای بهتر و سرشار از شادی و خبرهای خوب و شاهد باشیم .
امیدوارم موجب رنجشتون نشده باشم ، این محفل میتونه الگوی خوبی برای جامعه فردامون باشه ، جمعی دوستانه ، سرشار از مهر و انسانیت 🌷🌷🌷
23 تشکر شده توسط : Perfumex سورنا مقدم
Isola Blu
لینک به نظر 1 اسفند 1402 تشکر پاسخ به مهربد
مهربد خان ، ابتدا ازتون پوزش میخوام که بی اجازه به بحثتون ورود کردم ، سعی میکنم تا حد ممکن کوتاه و مختصر نظرم و بیان کنم تا وقت عزیزان رو نگرفته باشم ، کاملا با شما هم عقیده ام ، خودم حداقل چندین نوبت با درخواست معرفی عطر مواجه شدم با قیمت هایی که برام جای تعجب داشته کسی از من درخواست عطر تا سیصد هزار تومن داشت ، یا کس دیگه ای برای همسرشون درخواست عطر تا پانصد هزار تومن و کرده بود ، اونهم برای افرادی که از لحاظ مرتبه شغلی ، عنوان شغلی درخوری هم داشتن ! منهم سعی کردم تا جایی که ممکنه راهنمایی کنم ، کیه که بتونه با یه نه محکم دلی رو برنجونه ؟ اما مسئله ای رو خواستم مطرح کنم اون چیزی که قبلا در خلال معرفی عطرهای اقتصادی شاهدش بودیم هر چند در نفس کار بدون مشکل بود ( مسلما ) اما در روشش با اشکال هایی همراه بود که باعث رنجش خیلی از دوستان شد ، همه در جریانش هستیم . به نظرم به دو نکته باید توجه کنیم ، اولیش اینکه هنوز برندهای کمتر شناخته شده ای هستن که با توجه به سیاست قیمت گذاری شون عطرهای با کیفیت و با قیمت های پایین ( غالبا تا بیست سی دلار ) عرضه میکنن ، چه برندهایی که توی بازار داخلی هستن چه عطرهایی که هنوز به مخاطب ارائه نشدن ( این دومی همت دوستانی که خارج از کشور هستن یا دوستانی خارج از کشور دارن رو برای معرفی و سایت عطرافشان برای عرضه سنگین تر میکنه ) ، خاطرم هست ایکاروس گرامی چند وقت قبل برندهای اقتصادی که داخل کشور شرایط تست دارن و معرفی کردن اما دنیایی از برندهای با کیفیت هستن که هنوز شناخته و معرفی نشدن . قبل از اینکه به نکته دوم برسیم خوبه که مطرح بشه بیشتر این برندها تا حدی مسئله هویت مستقل رو هم لحاظ کردن و مثل خیلی از عطرهایی که متاسفانه غالبشون هم متعلق به کشور امارات بودن سطح الهام گرفتن و به سمت کپی کاری صرف ( چه در انتخاب نام محصول ، چه طراحی باطل و .... ) طی نکرده بودن ، به نظرم این عدم هویت مستقل تا حدی توهین به مخاطب هم محسوب میشه ( البته این دیدگاه فردی ) ، یعنی به شکلی برخورد نشه که حالا چون قیمت دلار و سطح درآمد اینچنین تنها نسخه و راه حل عطرهای کپیِ ، باور بفرمایید نه ! هنوز خیلی برندها هستن با قیمت مناسب عطر مستقل قابل دفاع ارائه بدن .
نکته دومی که باعث حساسیت ها شده بود نوع اعطای نمره به عطرها بود ، اینکه فلان عطر مطرح از فلان برند نامی چهار تا نمره ۵ و ۴ نصیبش بشه و برای کپی درجه چندمش چهار تا ۹ و ۱۰ ، خب حساسیت برانگیز، کتمان حقیقت ، فراموش نکنیم اینجا افرادی دور هم جمع شدن با محوریت مقوله ای که براشون واجد اهمیتِ ، عطر ، آره عطر . فکر کنید کسی بیاد مطرح کنه گینه استوایی افتخارات بیشتری از برزیل در سطح جهانی داره ، خب بین هواداران فوتبال چه واکنشی رو به هم ا داره ؟! و متاسفانه توضیحی که برای این نمرات ارائه میشد اصلا و ابدا قانع کننده نبود ، عنوان میشد با توجه به قیمتی که داره این نمره مناسب تره ، نمره ای که به رایحه و پخش و ماندگاری اطلاق میشد !!!! دوستان تمامی سایت های مرجع پارامتری رو برای قیمت گذاری دارن ( price value , value for money و .... ) که میتونیم توی اون بخش به قیمت گذاری منصفانه برند اشاره کنیم ، عطرافشان هم میتونه این پارامتر و به ارزش گذاری عطرها اضافه کنه و تا اون موقع به عنوان یه پیشنهاد عرض میکنم میشه در آخر کامنت هامون این مورد و لحاظ کنیم .
در انتها چیزی که مشخصه همه اعضای عطرافشان نسبت به هم تعلق خاطر دارن و با ناراحتی و خوشحالی هم همراه بودیم ، و هیچ سو نیتی وجود نداره .
متن طولانی شد 🙏
31 تشکر شده توسط : سالار كلوچه Perfumex
هر کدوم از ما پی چیزی به این سمت کشیده شدیم ، پی نوری سوسو زدیم و قدم به قدم از فاصله کم کردیم ، بازخورد و بوی خوش و فرمول ماندگاری بر زمان پس از پاف ، تعداد فشار بر افشانه بر میزان گردش مهره های چهار و پنج گردنی مخاطبین و مجاوِرین و مطالِبین بماند ، خوبه ، اصلا مهم .... اما و اما خیلی از این خیلی ها پی چیز دیگه ای به این آبخَست ( تو ایران قدیم به جزیره می‌گفتن :) پناه آوردیم ، ما پی اونی هستیم که برای همون فرموله شدیم ، برای همون آنی که به شکنندگی یخ کیشلوفسکی تو سه گانه ست ( احتمالا قرمز ) ، این سازه ی عصب به عصب ، این دستگاه دردسازِ دردمند ، این کَتِ باریک بی شاه‌پرِ تُنُک که جَلد اون نادیدنی ترین نقطه اوج از همین حضیض عقیم ، داریم از معنا می‌گیم ، از نخیل رفیع این دست کوتاه و علیل ، معنا ، معنا و معنا ، چقدر میتونیم در این مقام سر کنیم ، یک ساعت در عمر شدنیِ ؟ ای کاش بود ، ای کاش میشد ،
تنتون تندرست و دلتون شاد همه همسایه های این محفل عزیز 🌷🌷🌷
33 تشکر شده توسط : Perfumex میثم شفیعی
درود
دوست عزیز با توجه به علاقه ای که همسرم به روایح آبزی داشتن و همچنین تمایل همیشگیشون به یاس ( بین گل ها ) نسخه ادوپرفیوم رو براشون در نظر داشتم که توی یه فروشگاه نسخه ۵۰ میلش رو با قیمت نسبتا خوبی خریدم ، اما تو راه برگشت وقتی داشتم جعبه عطر و نگاه میکردم متوجه اشتباهم شدم ، به جای ادوپرفیوم ادوتویلت و خریده بودم ! و وقتی به سایت ها مراجعه کردم متوجه شدم دو عطر با اینکه عطار مشابه دارن و سال تولیدشون هم به هم نزدیک ، توی دو جنبه با هم تفاوت دارن ، توی نسخه ادوتویلت رایحه یاس تقریبا حذف شده ( و بهار نارنج و مریم پررنگ تر شدن ) و جنبه آکواتیک عطر هم تا حد زیادی کاهش داشته ، یعنی همون چیزایی که دقیقا دنبالش بودم ! اما رایحه مثل باقی عطرهای ایسی میاکه شفاف و تمیز و ماندگاری هم با توجه به قیمتی که داره خیلی خوبه . در مورد رایحه ش بخوام بگم انگار هاوایی میلتون لوید رو به روز و شفاف و با کیفیت کنید ، تقریبا .
28 تشکر شده توسط : derrick Perfumex
زیر آیکون
یه عطر ادویه ای ، چوبی تند و تیز . اگر برای رایحه ش رنگی متصور باشیم اخرایی ، زرد تا نهایتا حدود قهوه ایِ یعنی یه جوریه که میشه حس کرد فرانک ویکل توی دوران فرموله کردن این کار زیادی با استاد دوشافو حشر و نشر داشته ، تقریبا فضا همون فضایِ تفتیده کارهای برتراند جانِ جان ، حتی تو چند لحظه اول حس بویایی دچار دژاووِ تیمبوکتویی ال آرتیسان میشه .
شروعی تند و ترش که احتمالا حاصل تلاقی آنی لیمو ( ترش ) و پایدار ادویه جات ( بیشتر میخک ) ، مقداری که میگذره ( چند دقیقه ) رایحه آروم تر میشه باقی ادویه جات ( هل و زنجبیل ) در کنار یه نت خاکیِ دلنشین هویت منحصر به فرد و دلنشینی رو ایجاد میکنن ، مخصوصا که یواش یواش بویایی نشونه هایی از دود رو هم حس میکنه ( اینجاش خیلی دلچسب ) ، اما خب این بخش رایحه بعد از ایفای نقش دوست داشتنیش یادی از پیش کسوتان عرصه عطر میکنه و رنگ و بویی صابونی و کلاسیک به خودش میگیره که باز هم به نسبت خودش دلنشین . یه نکته ای که قابل توجه اینکه جنس رایحه به صورتی که اون و به روایح ترند روز نزدیک میکنه و از این نظر هم ارزش خریدش بالاتر میره .
جعبه و بسته بندی خیلی فراتر از قیمت ، افشانه با کیفیت و در مگنتی طراح باتل هم خیلی خوب تونسته به بهترین شکل و با کمترین هزینه هویت مستقل و کاملا قابل قبولی ارائه بده .
در مجموع کاری که به نظر من کاملا ارزش پرداخت هزینه رو داره ( البته به نظر من ) و احتمال اینکه تکرارش کنم بسیار زیاد . دوست دارم از دوست عزیز جناب آرشیتکت تشکر کنم ، دوست عزیز ما همچنان پروفایل شما رو رصد میکنیم برای یافتن اینچنین عطرهای ارزشمندی ، حقیقتا توی این وضعیت اقتصادی کار شما و بقیه دوستانی که مثل شما عطرهایی با ارزش از برندهای اصیل و معرفی میکنند قابل تقدیر ، تندرست باشید .
31 تشکر شده توسط : Perfumex مهدی
Find Me In The Dark
لینک به نظر 3 شهریور 1402 تشکر پاسخ به بن هور
درود دوست گرامی
حقیقتا صحبت این عطر یادگار از دوستی که حضورش بسیار کمرنگ این روزها ، ساکن ایران نبودن و با توجه به کمیاب بودن برند و لاین اختصاصی احتمالا به راحتی در ایران پیدا نشه ، اما دوستی دارم که قبلا ساکن فرانسه بودن و الان بین ترکیه و ایران در رفت و آمدن، برای من پیگیر پیدا کردن این عطر هستن ، هر چند بعید می‌دونم پیدا بشه ، البته من از اون پیج و فروشگاه معروف اصفهان هم جویا شدم قول مساعد دادن .
اما یه نکته ای ، خاطرم هست که خیلی جویای عطری با رایحه خاک بارون خورده بودید ، توی بعضی از کامنت های پارفومو اشاره شده که این کار تو همچین فضایی باید باشه ، البته نه خاک بارون خورده ، بوی خاک سرد جنگلی .
بابت تاخیر هم پوزش می‌خوام دوست گرامی 🌹
20 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Rohaam
Karl Lagerfeld for Her
لینک به نظر 4 مرداد 1402 تشکر پاسخ به مهران اسماعیلی
دوست عزیز اتفاقی نظرتون رو دیدم ، این عطر ها تا حدودی همون فضا رد تداعی می‌کنن
گرین تی بلاسام از الیزابت آردن که گمونم توی عطرافشان صد میلش موجود باشه حدود یک میلیون و دویست ( اگه اشتباه نکنم ) عطر الکساندر مارک زنانه شماره ۳ هم ۵۰ میلش ۷۰۰ تومن
دو تا کار از اوریفلیم هم هست ( احتمالا با لایسنس اوریفلیم ) که توی سایت خود اوریفلیم ( سایت داخلی ) موجود ، اکلت مادمازل که قیمتش یک و دویست و جویسی ترکویس که گمونم ۶۰۰ بود ، هر دو ۵۰ میل ، در مورد پرفورمنسشون هم باید دوستان راهنمایی کنن ، خیلی دقیق اطلاعی ندارم
تندرست و پیروز باشید
18 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Rohaam
Blue For Men
لینک به نظر 31 تیر 1402 تشکر پاسخ به سولماز
اگر بدونید چقدر خوشحال شدم که موجب شادی شدم ، هدفم همین بود هر قدر کوچیک باعث لبخندی بشه این متن ، تندرست باشید 🙏
16 تشکر شده توسط : احمد شجاعی علی
Blue For Men
لینک به نظر 31 تیر 1402 تشکر پاسخ به فریده.م
یک دنیا سپاس ، واقعا محبت دارید 🌹
9 تشکر شده توسط : احمد شجاعی مهربد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir