نظرات | Mohi.perf
ترتیب نمایش
آگونیست یک کلمه یونانی است و معنی آن موافق است.آگونیست ماده‌ شیمیایی است که در یک سلول با اتصال به گیرنده‌های آن سلول باعث پاسخ و واکنش آن سلول می‌شود . برای مثال متادون یک آگونیست خالص به حساب می آید.

احتمالا منظور از این نام گذاری اینکه عطر های این برند مانند یک آگونیست ، باعث پاسخ و واکنش سلول های بدن خواهد شد.

.

اما بلک امبر از آگونیست:

بلک امبر دو چهره داره: در دو ساعت ابتدایی بسیار جدی ، بداخلاق و خشمگینِ و ابدا شوخی نداره. اما بعد حدود دو ساعت کم کم آروم میگیره، خودشو جمع و جور میکنه، کمی خوش اخلاق میشه و تا حدودی یونی میشه.

بلک امبر در ابتدا با طوفانی از جنس امبر و دود شروع میشه. امبر این عطر کمی شبیه امبر او کوئر دو دیزرت (دلنشینِ) ، اما دودی که ازش بلند میشه خاص ،تند ، سوزناک و هولناکِ. کمتر از یک دقیقه گردبادی وحشتناک از جنس ادویه ی عجیب و غریب ظاهر میشه و شما رو بهت زده میکنه. رایحه ی اسپایسی خشک و ریشه مانند و کمی شبیه به شیرین بیان که تا دو ساعت اول پخش وحشتناکی داره و عربده میکشه.

دو ساعت بعد این گردباد و طوفان کمی آروم میگیره.

امبر و دود کمی بی رمق میشن اما همچنان حس میشن و اون رایحه ی ریشه مانند و خشک ادویه ای حضورش کمرنگ میشه و در عوض شیرینی کار کمی بیشتر میشه که نمیتونم بفهمم این شیرینی حاصل چه نتیِ.

بلک امبر علاوه بر پخش خوب ، ماندگاری خیلی خوبی هم داره.

ضمنا این عطر رو بلایند بای کردم و اصلا انتظار این حجم کیفیت ، در رایحه و شیشه رو نداشتم و حتی درب مغناطیسی هم داره. ( علاقه ی عجیبی به درب مغناطیسی دارم😅)

تصاویرش در عطرگرام تقدیمتون میشه.

خوشبو باشید.
14 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰  حسینی
در لاین جووی ، عطر اینسیدنت دیپلماتیک بیشترین شباهت رو به پرایوت لیبل داره.
اما عطر سایکدلیک بنظرم هیچ شباهتی به عطر پرایوت لیبل نداره.
در جووی سایکدلیک از ابتدا تا انتها ، پچولی حکمرانی میکنه و میشه گفت سایکدلیک یکی از بهترین عطرهای پچولی محورِ.
پچولی در ساعات اول با در آغوش گرفتن رُز ، فضای شهوانی ایجاد میکنه و با گذر زمان وانیل به زیبایی هرچه تمام تر ملحق میشه و عطر سایکدلیک رو بیسکوئیتی و خوشمزه میکنه.
زمانی که برای اولین بار عطر سایکدلیک رو تست کردم بشدت تو ذوقم خورد و علت این همه تعریف و تمجید رو متوجه نشدم. چند روز بعد دوباره اومدم سراغ سمپلش و تستش کردم و به حدی خوشایند و خوشمزه در نظرم جلوه کرد که میخواستم سمپلشو درسته قورت بدم.
ولی با این همه سلیقه ها متفاوته و قبل خرید حتما تست کنید.سمپل اورجینالش تو یکی دو سایت موجوده.
14 تشکر شده توسط : جواد وزیری 🄼🄾🄽🄰
دیور او ساواج پارفوم ، رفیق فابریکم بود.

از این مرد کلاسیک و خوش پوش خوشم میومد و باهاش میونه ی خوبی داشتم و رایحش به دلم می نشست و دربِ مغناطیسی شیکی هم داشت. اونم با من میونه ی خوبی داشت و رو پوست تنم خیلی خوب مینشست.

تو این دو سال رفاقتمون بعضی شبا خیلی دلم میگرفت اما با رایحه ی خوشِش آرومم می کرد و بعضی وقتا تو شبای سرد پاییزی با هم میرفتیم پیاده روی و اون رایحه ی برگاموتی و صمغیش دیوونم میکرد و باهم خیلی خوش می گذروندیم.

خلاصه دیگه نگم ، رفیق خیلی خوبی بود و همیشه حالمو خوب میکرد.

.

دیروز تو کانال تلگرامی فروش عطر، فروختمش. اونم به چه قیمت؟! یه پاپاسی.

درسته نامردی کردم، اما دیگه ازش خسته شده بودم. نمیخواستم ریختشو ببینم. میپرسی چرا ؟!! نمیدونم والا.

فقط همینو میدونم که دیگه باهاش حال نمیکردم ، احساس میکردم اونم باهام حال نمیکنه. شایدم قدرشو ندونستم و بعدا دلم واسش تنگ بشه.

اما شما قدر رفیقای حال خوب کونو بدونین. مثل من نباشین.

.

فردا پول فروشش رو نقد میکنم و دو سه دست لباس میگیرم و با دوستان جدیدم خوش میگذرونم.
.
( میتونید تصاویر رفیق قدیمیم رو ، تو عطر گرام مشاهده کنید)
21 تشکر شده توسط : احسان جباري Sepehr s

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir