نظرات | امیر رنجبر
ترتیب نمایش
جناب بهشتی مجددا سلام
ببخشید من این عطر رو با ایتالین لاو اشتباه گرفتم. ایتالین لاو خیلی شبیه لایت بلو فور اور هست. متاسفانه این نسخه لاو این لاو رو تست نکردم. ببخشید اگه باعث گمراهیتون شدم.
11 تشکر شده توسط : مجتبی بهشتی امیر علوانی
سلام جناب بهشتی عزیز
این نسخه دی اند جی شباهت زیادی به بلو فور اِور داره تقریبا ۹۰ درصد، ولی از نظر پرفورمنس نسبت به فور اور ضعیف تر هست. اگه لایت بلو فور اور رو نپسندیدید این رو هم بعید هست که بپسندید.
7 تشکر شده توسط : مجتبی بهشتی امیر علوانی
سلام و عرض ادب ایکاروس عزیز
انچه که نوشتید یک جلسه کامل تراپی برای من بود.
قلمتان استوار باد.
16 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سالمی
علی عزیز سلام
مثل همیشه ریووتون پرفکت، کاربردی و حرفه ای هست. ارزوی سلامتی براتون دارم .
13 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Perfumex
عرض ادب و سلام جناب سخی گرامی
چندوقت بود حضور نداشتید، نگران شده بودم که شاید شما هم گروه رو ترک کردید. از اینکه دیدم امشب تشریف اوردید بسیار خوشحال شدم. براتون ارزوی شادی و سلامتی دارم در کنار خانواده محترم.
18 تشکر شده توسط : احمد شجاعی 🄼🄾🄽🄰
سلام
چند وقت بود به دنبال یک عطر دریایی بودم که کاراکتر داشته باشه و بعد از اسپری کردنش این موضوع به ذهنم نیاد : خب اینم که همون مسیر بقیه رو داره میره. مگاماره هم که شده مثل لالیک انک نواغ بیست سال پیش. با اینکه دوست داشتنی هست ولی اونقدر بوش رو میشنوی که خسته کننده شده. تو گشت و گذار برا رسیدن به عطر مورد نظرم چندتا عطر تست کردم تا رسیدم به سالینا از لابراتوریو الفاتیوو. فوق العاده بود، اوپنینگش درخشان بود بوی واقع گرایانه ساحل افتابی کنار دریا رو میده این عطر، ولی وقتی دو ساعت از اسپری کردنش گذشت اون رایحه زیبای دریایی فید شد و انچه باقی ماند، بوی ماندگی شن و گوش ماهی جمع شده از کنار ساحل بود. با اینکه هنرمندانه فرموله شده است ولی خیلی خوشایند نیست عطری که استفاده میکنم تو درای دوان بوی سطل پر از شن و گوش ماهی ای که یک روز از جمع اوریش گذشته بدم. سراغ عطر بعدی رفتم. الکتیموس بلک خاویار، شروع این عطر شباهت زیادی به سالینا داره، زیبا و هنرمندانه فضای دریایی رو بازسازی میکنه با این تفاوت که وقتی به درای دونش میرسه انگار که اون شن و گوش ماهی ها ریخته شدن بر روی یک سفره پر از لوندر، رزماری، وتیور و همینطور عود و اجازه نمیدن که اون بوی فساد دریایی و ماندگی واقع گرایانه شامه رو اذیت کنه. عود اصلا در این عطر خودنمایی نمیکنه بلکه در خدمت سیقل دادن رایحه هست. بلک خاویار به عنوان یک عطر دریایی پرقدرت تاثیرگذار چندلایه به خوبی عمل میکنه. ماندگاری زیاد (کمتر از مگاماره) ،نشر ممتد و پیوسته ولی ملیحی دارد و برای عطر امضا کاملا مناسب است .بجز زمستان بقیه سال میشه ازش لذت برد.
32 تشکر شده توسط : احمد شجاعی کامبیز سخی
Prolixe
لینک به نظر 5 شهریور 1402 تشکر پاسخ به nazanin
نازنین جان سلام
سلامت باشید و ممنون از لطفی که به من دارید. چه میشه گفت.امیدوارم که چراغ کافه دنج با اومدن اعضا و بارتندرش دوباره روشن بشه و روزهای یه جوری بودن تموم شه.
ارزو میکنم که همیشه روزگار به کامتون باشه.🌸
10 تشکر شده توسط : مهربد Mehran
Prolixe
لینک به نظر 1 شهریور 1402 تشکر پاسخ به nazanin
نازنین جان سلام
چپق که شکست گذاشتمش توی صندوقچه تو زیرزمین خونه پدری. وقتی داشتم اونجا رو ترک میکردم ، هر چقدر خواستم، نتونستم خودم رو راضی کنم که بعضی از چیزارو با خودم ببرم. بعضی از لباسام ، بعضی از عطرهام، بعضی از کتاب هام و...،یکیش هم همون چپقه بود. موند همونجا. اگه یه روز رفیقایی که ترکمون کردن دوباره برگردن ، میرم چپقه رو بَرِش میدارم تعمیرش میکنم وُ میارمش که هر کی دوست داره با ما چپق صلح بکشه. اون وقت میریم شیرینی تازه میخریم. بیخیال دزد شیرینی ها میشیم و با یه لبخند بدرقش میکنیم. چایی هیزمی دم میکنیم و با شیرینی خامه ای ها می خوریم و در مورد چیستی و چرایی صنعت عطر در جوامع بشری و اثر خانه های نیش و ایندی نیش بر گذار جامعه از سنت به مدرنیسم و چگونگی تاثیر نحله ساختارگرا بر بیان پاسخی واحد در حضور تشدد آراء و ارجاع آن به مثال ساده تصور جعبه خالی شیرینی از بوییدن عطر پولیکس می پردازیم : )
نازنین عزیز عذر تقصیر بابت تاخیر و اینکه امیدوارم سلامت و شاد باشی.
23 تشکر شده توسط : مهربد هاشم پور
سلام
تعبیر زیبا و جالبی از این عطر داشتید.
برای من بوی غالب در پرولیکس یا درستش رو که شما نوشتید پُلیکس مثل وقتی هست که جعبه مقوایی شیرینی خامه ای (از اون شیرینی های تَری که روی کیک یه لایه خامه و سیروپ و روی اونها هم تیکه های اناناسِ) رو باز میکنی و میبینی که توش خالیه وُ یکی همه شیرینهارو خورده : ). بوی میکس جعبه مقوایی مرطوب که رطوبتش رو از شیرینی و خامه و میوه گرفته میده این عطر. البته به شامه الکن من :)
22 تشکر شده توسط : شایسته مهربد
سلام اقا مهدی
عطر سیاژ کلاب د نویت شباهت زیادی به سیلور مانتین کرید و مفیستو سرجوف داره ولی واقعا رایحه شفافی ندارد، کدر و مصنوعی هست. حداقل برای من لذت بخش نیست. پیشنهاد میکنم اگه اون فضا رو دوست دارید و دنبال عطر بهتری در حال و هوای مفیستو هستید عطر لاگوست اسنشیال روتست کنید. توی کپی های ارزون قیمت هم مفیستو روونا رو تست کنید کیفیت و شفافیتش خیلی بهتر از سیاژ کلاب د نویت هست گرچه نسبت به خود مفیستو حرفی برای گفتن ندارد.
15 تشکر شده توسط : میثم شفیعی مهربد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir