نظرات | محمد امین گودرزی
ترتیب نمایش
با سلام
دوست عزیزم عطر ایرانی هست به نام آلفامونته overdose این عطر با شباهت قابل قبول و عملکرد خوب میتونید تهیه کنید.

این عطر نسخه تمیز این عطر هست و اون بوی آهن زنگ زده لب دریا رو نداره نمیدونم منظورم رو رسونده باشم مگامار انگار کثیف تر هستش و تیز تر.

آلفامونته کمی شیرین تر نیز هست.
2 تشکر شده توسط : بابک امیر هوشنگ طاهری
بعد از خرید تعداد زیادی عطر که بالای 60 عدد عطر از قیمت های مختلف و بوهای مختلف میباشند به این نتیجه رسیدم باید یا عطری خرید که بسیار بوی خوبی دارد یا پخش و ماندگاری عالی به عنوان مثال این عطر la nuit de lhomme اون عطر بسیار خوش بو است که به جرعت میگم در مجموعه عطر بنده یکی از بهترین و زیبا ترین بوهایی رو دارد که بنده تا به حال استشمام کرده ام.
یا عطری بخرین مانند مگامار که بسیار پخش و ماندگاری خوبی دارد یکسری عطر ها بنده خریده ام که با علم حال حاضر اون ها رو اگر گذشته بود تهیه نمیکردم مانند عطر های تیزیانا ترنزی اوریون یا دیور فارنهایت یا ورساچه اروس و تمامی کارهای مارلی به جز کارلایل و لیتون اکسکلوسیف ارزش خرید ندارند در این شرایط اقتصادی سعی کنید عطری بگیرین که خیلی خوش بو باشه یا خیلی قوی باشه این عطر لا نویی د لوم هرجا زدم همه گفتن بوی بهشت میاد اگرچه اکثر اوقات قبل از ورود به جمعی حتما حداقل 3 پاف دیگر عطر رو شارژ کردم

موفق باشید
27 تشکر شده توسط : کاید امیر مسافر
بنده نسخه ۲۰۲۲ ماه اول رو خریداری کردم باید بگم حرف شما درسته متاسفانه ماندگاری بدی نداره مخصوصا روی دست ۵ ساعت میمونه ولی پخش ضعیفی داره نسبت به اسپایس اصلی به نظر بنده ضعیف هست و با این قیمت ها خیلی توجیحی نداره
5 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری مهدی شریفی
Dior Sauvage
لینک به نظر 16 دی 1401 تشکر پاسخ به صابر مرادی
با سلام با عرض پوزش بابت تاخیر

نمیشه گفت کاملا شبیه هم هستن ولی همانند دو برادر دو قلو هستن که کمی باهم تفارت دارند با وجود dna یکسان ولی تفارت های اندکی باهم دارند ادو پرفیوم کمی شیرین تر و ادو تویلت تلخ تر هستند در بحث پرفورمنس کاملا ادو پرفیوم رو ترجیح میدهم مخصوصا در موندگاری

برای تست میتونید دکانت یا سمپل از سایت های معتبر تهیه فرمایید یا به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید
9 تشکر شده توسط : محمود گیشین زاده فاطمه فیضی
خیر عطر گرم و شیرینی است البته سلیقه ای است ولی عموما در فصل های گرم مورد استقبال نیست و پخش و موندگاری خیالتون راحت بسیار خوب است
6 تشکر شده توسط : سعید رضا یگانه
توی کارهای نیمانی بنده همرو تست کردم :
به ترتیب
1-دلایلا
2-سمسون
3-مجنون
4-لیلی
از نظر بنده لیلی و مجنون خیلی از دوکار بالا ضعیف ترن لیلی یک عطر گلی معمولی و مجنون هم یک عطر معمولی که هر دو به قیمتشون نمیارزن حتی با قیمت هایی به مراتب پایین تر.

اما سمسون بسیار خوش بو و با ظرافت کار شده و به احتمال زیاد خوشتون بیاد ولی به دلیل پرفورمنس ضعیف توجیح خرید نداره.

اما از دلایلا نگذریم که بسیار زیباست. عطری گرم بسیارخوش پوش و خوش بو که بنده کاملا حس تنباکویی ازش گرفتم و جذبم کرد کهربا هم قابل حس هست کهربایی همانند الین تیری موگلر و روایح پودری.

عطر برای خانم ها طراحی شده ولی به دلیل علاقه زیاد بنده به این عطرهای رگه های تنباکو-کهربایی بنده تهیه کردم و باید بگم یکی از عطرهایی است که بیشترین بازخورد رو داشته و زیاد ازم پرسیدن و موندگاری بالایی داره

پیشنهاد بنده این هست که این عطر رو تست کنید و در مواقع تخفیف میتونه گزینه بسیار خوبی باشه.

نکته دیگر علیرغم زنانه بودن عطر این عطر به نظر بنده یونیسکس هست.
8 تشکر شده توسط : دزیره شایسته
سلام دوست من

سوالی پرسیدین که میتونم کمکتون کنم ببینید طبق نظرتون متوجه شدم که اونتوس اصل رو تست نداشتین ولی ساواژ رو چرا . ببینید اونتوس کلا اصلش هم انچنان ماندگاری و پخش دیگر ندارد نهایتا 3 الی 4 ساعت پخش و موندگاری چه برسه به طرح های اونتوس.
در مورد ساواژ ادوتویلت راضی کننده هست و با توجه به شرایط خوب شاید بالای 6 ساعت موندگاری داشته باشه ولی اما اگر بحث پرفورمنس براتون مهمه توصیه بنده ادوپرفیوم هست قطعا 30-40 درصد پرفورمنس بهتری داره.
توصیه بنده خرید نسخه 200 میل هستش که خیلی به صرفه تر هست توی ساواژ ها.

اما از لحاظ شباهتی میشه گفت جفتشون واقعا از بهشت اومدن و کار دست انسان نیست :)) ولی بی شوخی خیر ساواژ امبروکسان بسیار زیاد حس میشه در حالی که در اونتوس من بیشتر آناناس ملایم و کنترل شده حس میکنم شما احتمالا مون بلان اکسپلورر یا مورد های شبیه دیگرو تست کردین که رگه های دیور هم توش مشاهده میشه.

5 تشکر شده توسط : Hani Perfumex
با سلام
در عطر گرام بنده کامل توضیح دادم راجب edp,edt و spray به عقیده بنده نسخه ادوپرفیوم خیلی پرفورمنس بهتری داره و تلخیه edt رو نداره گرچه از لحاظ بویی هر دو خوب هستن و تفاوت ها انچنان آشکار‌ نیست ولی گزینه بنده همیشه ادوپرفیوم خواهد بود.
4 تشکر شده توسط : TIMELESS م. قاسم پور
A*Men
لینک به نظر 26 آبان 1401 تشکر پاسخ به امیر محبی
با سلام
یکسری از عطر ها هستن از نزدیک جالب نیستن
با توجه به توصیه شما روی شخصی در هوای خنک این عطر رو تست میکنم تا ببینم نظرم تغییر میکند یا خیر

ولی در تست قبلی بوی قهوه سوخته کاملا حس میشد
7 تشکر شده توسط : علی رشوند فاطمه فیضی
Sauvage Elixir
لینک به نظر 2 آبان 1401 تشکر پاسخ به IRRO
با سلام

میبخشید بنده کامل اشاره نکردم منظور بنده لیتون خالی بود نه اکسکلوسیو

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir