پرسش ها | سعید ون ورنبرگ

سلام بر اساتيد بزرگوار. 

ميشه بفرماييد مشابه رايحه لينستنت ٢٠٠٥ چه عطريه؟ 

با تشكر

سلام به دوستان و اساتيد گرامي. از بين دو عطر GUERLAIN - L'Instant de Guerlain pour Homme EDP (اوني كه سال ٢٠١٥ لانچ شد) و Tauer Perfumes - 02 L'Air du Desert Marocain كدوم رو پيشنهاد ميديد بگيرم؟

سلام دوستان، وقتتون بخیر. من میخواستم عطر L'Instant de Guerlain pour Homme EDP رو بگیرم اما متاسفانه تو عطرافشان موجود نیست. سایت خ..آرا، این کار رو با قیمت دو میلیون و صد داره و سایت اِرش.کو هم دو میلیون و پونصد؛ اما نمیدونم که این سایت ها معتبرن و اورجینال میفروشن یا نه. از طرفی دیگه سایت پ.....شاپینگ هم تستر این کار رو با قیمت یک میلیون و هفتصد داره و باز هم مرددم که آیا تسترش اصله یا نه. نظر شما چیه؟ بنظرتون آیا معتبر هستن؟ کدوم رو پیشنهاد میکنید؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. 

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
واتساپ پیگیری نمایید احتمال موجود شدن هست
GUERLAIN - L'Homme Ideal 13 شهریور 1401

سلام خدمت دوستان عزیز. من از سری لوم ایدیال، اینتس و کولون رو دارم و میخوام از این سری یه مدل دیگه هم بردارم. به نظرتون کدوم رو بخرم؟ با تشکر.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir