نظرات | احسان شکیب نژاد
ترتیب نمایش
درود بر شما استاد سخی عزیز که هر وقت تفسیری بر عطری می‌نویسید خواندن سطر سطرش لذتبخش است و درود بر مهربد با محبت و پر مهر🌹🌹
12 تشکر شده توسط : کامبیز سخی محسن
سلام و عرض ادب.. ضمن احترام به نظر بنده این دو عطر بیش از این متفاوتند. دولچه گابانا د وان غلبه رایحه با کهربا و تنباکو است ولی این عطر وانیلی و مشروبی و شیرین و تا حدودی از نظر شیرینی کار به جوپ اوم شباهت دارد.
17 تشکر شده توسط : امیر علوانی جواد وزیری
مهربد عزیز و پر مهر سلام. خداوند پدر بزرگوارت رو رحمت کنه. چه خاطره اندوهناکی روایت کردی. عجب قصه‌ رازآلودی با این عطر.. همینه که چند متن ذیل این عطر نوشتی. می‌گویند آن‌ها که در عنفوان جوانی رنج‌ها دیده اند، در جوانی منش پیران به خود می‌گیرند. پس اخلاق نیک و بلندنظری شما به آن مرحوم رفته است. در پناه خدا باشی رفیق
20 تشکر شده توسط : derrick امیر علوانی
Versace Pour Homme
لینک به نظر 30 دی 1402 تشکر پاسخ به ماری
سلام خانوم ماری. اگر این عطر را تست نداشتید و برای هدیه می‌خواهید، با احترام به نظر آقا دانیال عزیز، به فکر کارهای دیگر باشید. این عطر رایحه خوب اما تکراری و با پرفورمنس بسیار ضعیف دارد.
10 تشکر شده توسط : nazanin کامبیز سخی
Sex Appeal Jovan for men
لینک به نظر 29 دی 1402 تشکر پاسخ به سعید سعید
سلام آقا سعید. بله هم سفید و هم فاقد سلفون است.
8 تشکر شده توسط : کامیار فخر بابک
درود بر شما.. بسیار عطر با کیفیتی است و با این تخفیف ارزش خرید بالایی دارد. حیف که بودجه خرید عطر این ماهم خرج عطر دیگری شد. امیدوارم مدیریت محترم تخفیف آن را تا ماه بعد تمدید فرماید.
12 تشکر شده توسط : Jahangir Sadri علی رشوند
Dia pour Femme
لینک به نظر 1 دی 1402 تشکر پاسخ به سالار كلوچه
عرض سلام و ارادت خدمت دو عزیز معطر محفل مونا خانوم و آقا سالار.. به جد متاسف شدم و البته امیدوار به وجود انسان‌هایی فهیم که شرافتشان را در سیلاب سختی‌های روزگار چوب حراج نمی‌زنند. دلخوشیم به اندک داشته هایمان. به قول جناب سخی همین که در تلاطم آوار بدبیاری‌ها، هفته‌ای یا روزی یا حتی لحظاتی در کنار خانواده یا دوست لبخندی به لب می‌آوریم، همان دم بس است برای داشتن امید و شادی..
چه میشه کرد یا گفت.. تقدیر ما نیز چنین رقم خورده است!
16 تشکر شده توسط : Mehran مهربد
سلام و ارادت جناب آرشیتکت.
این عطر را طبق تعاریف شما و جناب فخر تهیه کردم. واقعا رایحه پرقدرت و فراتر از قیمتی داره.
از ناقضان اصل تناسب قیمت و قدرت روایح است. یعنی با باتلی بسیار ساده و حتی بدون سلفون کار یک عطر ده میلیونی را می‌کند. من که حاضرم تمام عطرها بیخیال هر چه هاردباکس و باتل شکیل و ... شوند.. فقط جان عزیزشان یک عطر ساده و با کیفیت و پرقدرت بدن دست ملت..
20 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی کورش اچ
سلام جناب اصغری.. در مورد تسترها من شخصا هیچوقت نمیتونم اعتماد کنم. تا جایی که اطلاع پیدا کردم معمولا تستر یک عطر در قبال خرید حجم مشخصی از باتل های اصلی داده میشه ولی می‌بینم برخی سایت های فروش عطر حجم زیادی از تسترها را برای فروش عرضه می‌کنند یا عمدتا تستر می‌فروشند تا باتل اصلی! چطور چنین چیزی ممکنه؟!
14 تشکر شده توسط : مهربد تکرود
سلام و عرض ادب دوست گرامی.. انتخاب بین این دو کمی سخت است و به روحیات شما باز می‌گردد. در لالیک شیر غلبه با لاوندر و رزماری است و در بنتلی با چرم و ادویه و مشروب. اولی لطیف است و دومی زمخت. هر دو مناسب تیپ رسمی. اولی با پوشش رسمیِ باوقار جلوه می‌کند و دومی با پوشش زمستانیِ وزین. اولی وجه عطوفت و لطافت شما را پر رنگ می سازد و دومی وجه اقتدار شخصیتی شما را. پخش دومی لاجرم بیشتر است. لالیک را هم تست کنید تا انتخاب بهتر داشته باشید.
13 تشکر شده توسط : امیرمهدی کاظمی مهربد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir