نظرات | ع میرزایی
ترتیب نمایش
Entice Him
لینک به نظر 14 آبان 1402 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
درود و عرض ارادت جناب سخی

با این خاطره چه تصویرسازی کردید! کیمیاگر و گنجینه دار عطور در جایگاه متهم 🤭 من که به شخصه از صدور چنین حکم منصفانه ای خرسندم. بد نیست هر از گاهی متهمان بیایند و اینچنین به گناهان نابخشودنی شان اعتراف کنند، باشد که عبرت سایرین گردند (با عرض پوزش)😅😅

آن 'خیلی ممنون' آخرتان عجیب ترحم انگیز بود🥺😂 زبان حال متهمی که ناچار به پذیرش حکمی نامهربانانه از جانب دلدار شده. ناخودآگاه یاد این دو بیت از استاد بهار افتادم که در رهگذر زمان دچار اندکی تغییر شده😉

از پشت تریبون دلم عشق چنین گفت
محبوب تو زیباست، قشنگ است، وَ هیبت دارد😨😨

اعضای وجودم همه فریاد کشیدند😭😭
احسنت صحیح است، صحیح است، صحیح است!😄

روزگارتان خوش و آشیانه پر مهرتان معطر به رایحه عشق استاد 🌹🌹🍃💖
6 تشکر شده توسط : کامیار فخر آلالیتا
L'Eau Bleue d'Issey Pour Homme
لینک به نظر 13 آبان 1402 تشکر پاسخ به هاشم پور
درود جناب هاشم پور
بنده این کار رو برای خودم نمیخواستم ولی از اونجایی که زیاد ازش تعریف شنیده بودم تصمیم داشتم بخرمش. در لحظه خرید برای اطمینان از فروشنده خواستم برام تستش کنه. شروع تند گیاهیش رو دوست داشتم. مردانه و قوی بود اما نمیدونم چرا بعدش برای من زیادی صابونی شد که دیگه نمی تونستم به عنوان یه عطر قبولش کنم. و اینجوری شد که از خریدش صرف نظر کردم. البته باید اعتراف کنم که پایان زیبایی داشت. ولی در کل موافق این که منتظر پایان یه عطر باشم تا راضیم کنه نیستم. در مجموع عطر موفقیه و عملکردش هم نمره بالایی می گیره. فقط می مونه رایحه و سلیقه. نمیدونم شاید یه روز که برای هر کسی ممکنه اتفاق بیفته و سلیقه عطریش تغییر کنه منم بتونم با این عطر رابطه بهتری برقرار کنم.
ممنون از راهنمایی تون
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی هاشم پور
Aromatics Elixir EDP
لینک به نظر 8 آبان 1402 تشکر پاسخ به سولماز
سولماز خانم خوش صورت و نیک سیرت درود
از خوندن نظرتون لذت بردم، جالب و لطیف و طنزآلود. از اون دست نظرهایی بود که حال آدم رو خوب می کنه و لبخند میاره روی لبت. چه خوبه که شما اینجایین و اینقدر قشنگ و بی ریا می نویسید. البته باید خاطرنشان کنم که مادرشوهرای بنده خدا خیلی وقته که دیگه جرات رویارویی با عروس ها رو ندارن و شمشیرهاشونو غلاف کردن🙁🙁 حالا شما اگه این عطر رو زدی و به کارت اومد یه ندایی هم به بقیه بده😉😄😄

(صرفا جهت مزاح و خوشی احوال دوستان 😊🥰)
ان شاءالله همیشه تندرست و بانشاط باشی بانو 🌹🌹💖💖
13 تشکر شده توسط : کامیار فخر کامبیز سخی
درود مجدد. ممنون از پیشنهادتون، از اون جایی که به این سبک از روایح علاقه مندم سعی می کنم تست این کار رو از دست ندم
5 تشکر شده توسط : هاشم پور کامیار فخر
سلام و عرض ادب
جناب اسدی من به تازگی دکانتی از هر دو کار رو گرفتم و نتیجه مقایسه ام تا حد زیادی با نتیجه گیری شما مطابقت داره. البته در مورد پخش بو جیوانچی رو قویتر میدونم اما ماندگاری هوم اینتنس به نظر من بیشتر بود. هوم اینتنس با انتهایی چوبی و تا اندازه ای صابونی به نظر من مردانه تر و شاید بشه گفت جنتلمنانه تره اما جیوانچی با انتهایی فندقی شکلاتیش جذاب تر و جوان پسندتره. در کل تا میانه راه هر دو کار بسیار به هم شبیه هستن فقط تفاوت در انتها و فرود رایحه هست. بنابراین هر دو ارزش خرید دارن. فقط اون تفاوت های جزیی در رایحه است که هر فرد با توجه به سلیقه شخصیش میتونه انتخاب کنه.
19 تشکر شده توسط : هاشم پور کامیار فخر
Ajmal Blu
لینک به نظر 4 آبان 1402 تشکر پاسخ به TIMELESS
صبحتان به نیکی جناب آقای دکتر اسعدی گرامی

اتفاقا چند وقت پیش عطر دارپج مون اکلت از لانوین رو تست داشتم رایحه زردآلوی بسیار دوست داشتنی داشت. منم که عادت دارم برای ورزش هر روز صبح میرم بیرون اینقدر این رایحه به نظرم خوشمزه و پرنشاط بود که ته دکانتش رو درآوردم منتها پرفورمنس کار به شدت پایین بود و منو مجاب نکرد که بخرمش. در مورد اوپوس ۵ هم که واقعا رایحه زیبایی داره. جاداره یه تشکر ویژه ازتون بکنم برای معرفی کارهای ارزشمند و راهنمایی های دقیقتون🙏🙏💐
7 تشکر شده توسط : کامیار فخر شکیبا
Ajmal Blu
لینک به نظر 3 آبان 1402 تشکر پاسخ به TIMELESS
سلام و عرض ادب آقای دکتر
اگه قرار باشه از بین کارهایی که معرفی کردید یه کار نسبتا رسمی و یک کار روزانه و شاداب رو انتخاب کنید کدوم ها رو پیشنهاد میدین؟ و بفرمایید آیا فصل خاصی رو برای پوشش می طلبن یا نه؟
5 تشکر شده توسط : کامیار فخر شکیبا
Ajmal Shadow for women
لینک به نظر 28 مهر 1402 تشکر پاسخ به TIMELESS
درود مجدد جناب اسعدی بزرگوار. ممنون از توصیه مشفقانه و پیشنهادات خوبتون. بسیار به موقع من رو از خرید این کار منصرف کردید. سلامتی و سعادت روزافزون براتون آرزومندم.
6 تشکر شده توسط : کامیار فخر شکیبا
سلام و عرض ادب آقای دکتر
راستش من با تعریفات شما از این عطر مشتاق شدم بخرمش . البته کمی تردید بین این کار و شادو آمور داشتم چون دوستی نوشته بود این کار بوی آدامس بادکنکی های قدیمی رو میده. خواستم بدونم این حرفشون چقدر صحت داره چون این عطر رو جزو رایحه های گلی دسته بندی کردن. میخواستم بدونم آیا فقط ایشون چنین رایحه ای رو ازش استشمام کردن یا قراره تجربه جمعی مشابهی داشته باشیم؟
5 تشکر شده توسط : کامیار فخر شکیبا
The Library Collection Opus V
لینک به نظر 26 مهر 1402 تشکر پاسخ به سعید رضایی شوشتری
باعث دلگرمی و مباهاته جناب رضایی. بی نهایت سپاسگزارم و
براتون آرزوی سلامتی و شادکامی دارم
8 تشکر شده توسط : شکیبا nazanin

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir