نظرات | زهرا
ترتیب نمایش
بزرگترین مشکل این عطر موندگاریش بود که با اومدن ورژن ابسولو برطرف شده. پیشنهاد می کنم اگه قصد خرید اینو دارید اونم قبلش امتحان کنید.
آرمانی کد در کل سلیقه من نیست ولی ظاهرا خیلی طرفدار داره و از نظر آقایون یک عطر بسیار جذاب تلقی میشه که امتیاز بسیار بزرگیه.
من ازش در اون حد خوشم نمیومد ولی انقد نظرات مثبت خوندم درباره‌ش که وسوسه شدم و خریدمش. به نظر من بوش یه جورایی مردونه‌س. بد نیست ولی حس می کنم خیلی هایپ شده و از طرفی هم خیلی وقته تو بازاره دیگه داره قدیمی میشه... طرفدارای این عطر میتونن بین عطرای ژان پول گوتیه کارای قوی تری تو این سبک پیدا کنن به اضافه ورژن ابسولوی همین کار که تازه ریلیز شده.
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سارینا
سلام آقا حامد،
من خودم ۲۷ سالمه بنابراین طبق سلیقه خودم چند تا از عطرای دیزاینر محبوبمو اسم می برم امیدوارم مفید باشه. من هم عطرای قوی دوست دارم بنابراین پرفورمنس همه این کارا عالیه.
عطرای خاص تر و نیش هم هست ولی به نظرم برای هدیه دادن مناسب نیست و ریسکیه

لاویه بل اینتنس
لاویه بل ابسولو
اسکندل بای نایت
لا بل ژان پول گوتیه با موندگاری فوق العاده و شیشه بسیار جذاب
ترزور لا نوئی
دیور پویزن گرل
اینا همه عطرای شیرین و گورماندن که الان خیلی رو بورسه و سلیقه اکثر خانمای جوونه

شنل چنس و کوکو نواق هم با اینکه خیلی وقته تو بازاره من ازشون سیر نمیشم
تام فورد نواق فم هم عالیه
البته این آخریا پخش بوشون به اندازه اون بالاییا نیست ولی در حد متوسط رو به بالا هستن.
موفق باشید
1 تشکر شده توسط : amir
دوستانی که میخوان گرل آف ناو اصلی رو بخرن ورژن شاین رو هم قبلش تست کنید. به نظر من شاین اصلاح شده و بهتر شده اصلیه است. هم چهار فصل شده و هم در نهایت تعجب موندگاری و پخش بوش بهتر شده. روی پوست من که اینطور بود.
همونطور که یکی از دوستان اشاره کردن گرل آف نای اصلی در عین خوشبو بودن برای من هیچ چیز جدیدی نداشت، یه جورایی بوش ترکیبی از عطرای گورماند دیگه ای بود که توی بازار بودن از جمله لاویه بل اینتنس، پویزن گرل، گود گرل و... ولی ورژن شاین با نوت آناناس یه تکونی به این ترکیب تکراری داد و جالب ترش کرد.
2 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران ایرن
من هر دو رو تست کردم و انتخابم بای نایت بود و خریدمش. اونقدر حرفه ای نمیتونم توصیف کنم فرقشونو از نظر تک تک نوت ها ولی اینو بگم من از اسکندل خوشم نیومد حتی، خیلی تیز بود شیرینیش و بینیمو سوزوند. یه جورایی یه نوت بوزی الکلی مشروبی مانندی هم ازش گرفتم تا جایی که یادمه که زیاد خوشم نیومد ولی بای نایت خیلی عمیق تر و پیچیده تر بود، شیرینیش همونطور زیاد هست ولی جیغ نیست، یه جورایی خوب تو بستر بقیه نوت ها ترکیب شده و در کل کیفیت بالاتری داره و گرونقیمت تر به مشام می رسه از نظر من.
عین این تجربه رو من با لاویه بل و لاویه بل اینتنس داشتم. لاویه بل خیلی جیغ و تیز بود برام ولی اینتنس انقدر نرم و در عین حال عمیق و قوی و گورماند تر بود که در جا عاشقش شدم و شد عطر امضام. اینو گفتم که اگه اون دو تا رو بو کردید شاید کمک کنه یه ایده ای بگیرید
و در آخر بای نایت به نظر من یه جورایی شبیه لاویه بل اینتنسه. میدونم نوتاشون متفاوته ولی از نظر شیرینی، کیفیت و موندگاری و عمق و پیچیدگی بو یه حس و حال مشابهی دارن.
امیدوارم بهتون کمک کنه
4 تشکر شده توسط : هانا MahgolSa
همونطور که میدونید این عطر جایگزین لاویه بل اینتنس شده که عطر امضای منه. بعد از شنیدن این خبر اولین کاری که کردم دو تا شیشه از اینتنس عزیزم خریدم تا نایاب نشده و بعد خیلی مشتاق بودم که اینتنسمنت رو بو کنم و مدام تو ذهنم تجسم می کردم که یعنی چی میتونه باشه؟ شاید از اینتنس بهتر باشه حتی؟؟؟
تا اینکه پیداش کردم و رفتم تستش کردم. اصلا و ابدا اون چیزی که انتظارشو داشتم نبود! من واقعا شباهتی با لاویه بل توش حس نکردم... پودری و شیرین و خیلی ملایم بود. یه جورایی بوی یه بیسکوییت گرون قیمت میداد. توی راه خونه همش بوش میکردم و حس می کردم این بو آشناس ولی یادم نمیومد چیه... تا این که شاید بار دهم یادم اومد بوش منو یاد مون گرلان میندازه... همونقدر لطیف و سبکه اصلا سنگین و قوی مثل بقیه عطرای سری لاویه بل نیست، چه برسه به اینکه بخواد ورژن اینتنسمنت باشه!!!
در کل عطر خوبیه و شاید بعدا خریدمش، فقط دلیل اینکه ناامید شدم این بود که اصلا با اسمش همخونی نداشت و اصلا شبیه چیزی که انتظارشو داشتم نبود. همونطور که گفتم بیشتر بهش میخوره یه فلنکر از خانواده مون گرلان باشه. ملایمه ولی موندگاریش روی پوست خوبه. البته قابل مقایسه با لاویه بل اینتنس نیست نه از نظر رایحه نه از نظر موندگاری و پخش بو... واقعا متاسفم که اینتنس دیگه تولید نمیشه
8 تشکر شده توسط : ROSA نیلوفر بختیاری
مطمئنید ورژن اود پرفیومو امتحان کردید؟ موندگاری و پخش بوش یکی از بهترینها بین عطرای دیزاینره!
من به عنوان یک دختر عاشق این عطرم! البته روی خودم یا یه خانوم دیگه، نمیدونم شما چرا انتظار دارید خانوما از همچین بوی زنونه و نازی روی یک آقا خوششون بیاد؟ خود مانسرا هم که اکثر کاراش یونیسکس هستن این کارو به عنوان کار زنونه لیبل زده.
2 تشکر شده توسط : Lili.Sahm شکیبا
ممنون از همه دوستان با پیشنهادات خوبشون. در اولین فرصت تست می کنم و نظرمو میگم.
سلام عزیزم من هردو رو دارم اینتنس خیلی بهتره هم از لحاظ موندگاری و پخش بو و هم رایحه و شباهت به لاویه بل اصلی.
1 تشکر شده توسط : شهرزاد احمدی
عطر خیلی خوبیه با موندگاری و پخش بوی عالی. همون دی ان ای مخصوصی که تو خیلی از عطرای مونتال و مانسرا از جمله اینتنس کافی و سنشوال اینستینکت و ایستنت کراش و حتی باکارات روژ کردیجان هست... بوی شیرین و شرقی با یه ته بوی عود. عودش برعکس عطرایی مثل بلک عود قوی نیست بلکه خیلی ملو و ترکیب شده س. کاملا یونیسکس. جذاب و خاص و امروزی.
5 تشکر شده توسط : احمد شجاعی علیرضا موسوی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir