CAROLINA HERRERA - Good Girl

کارولینا هررا گود گرل

زنانه
کد کالا : ATR-33997
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کارولینا هررا
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-33997
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 225
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
11,300,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    45
  • نمی پسندم
    55
  • - 25 سال
    11
  • + 25 سال
    55
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    22
  • رسمی
    39
تعداد رای های ثبت شده : 303
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کارولینا هررا در سپتامبر 2016 از عطر زنانه جدیدی با نام گود گرل رونمایی کرد. این عطر شرقی، هوس‌انگیز و جدید به‌طرزی کنایه‌آمیز «گود گرل» نامیده شده است چون درواقع می‌خواهد این پیام را برساند که «بد بودن و شر بودن، خوب است!»

گود گرل آمیزه‌ای نوآورانه و سرمست‌کننده از جنس روایح گل مریم و دانه تونکا دارد تا بازتاب‌دهنده سرشت زنانه خاصی باشد. موج نت‌های گل‌فام نیز از یاس رازقی و گل مریم شکل می‌گیرد که بر بستری متضاد و اسرارآمیز از روایح دانه تونکا و کاکائو در نت‌های پایه آرمیده است. چهره تبلیغاتی گود گرل هم کارلی کلوس (مدل مشهور آمریکایی) است.
توجه کنید نسخه قدیمی این کالا ، روی جعبه مخملی بود ولی در نسخه های جدید ساده شده است

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کارولینا هررا
عطار لویس ترنر
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای بانوان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه بادام ، قهوه
اسانس میانی یاس، نرگس
اسانس پایه دانه تونکا ، کاکائو
نمره کاربران
Good Girl-کارولینا هررا گود گرل
رایحه
7.9
86 رای
ماندگاری
8.3
86 رای
پخش بو
8.2
86 رای
طراحی شیشه
9.2
86 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کارولینا هررا
اخبار برند کارولینا هررا
عطرگرام
نظرات کاربران (83 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام دوستان عزیز
از بین کارای کارولینا کدوم کار پرفورمنس بالاتری داره؟
چه این نسخه از گود گرل چه کارای دیگش؟
در ضمن واسه خانوم ۲۸ ساله با شخصیت آروم و تیپ بروز و آرایش ملایم کدوم کار از کارولینا رو مناسب میدونید یا هر برندی؟ البته بدون در نظر گرفتن قیمت. خیلی تعریف از کارولینا شنیدم ولی اگه کاری از هر برند دیگه که هایپ نیس و خاص هس لطفا راهنمایی بفرمایید. مرسی از لطفتون
16 خرداد 1399 پاسخ تشکر
درود حامدجان.
گودگرل عطری بسیار سکسی و جذاب با پرفورمنس رو به بالا هست. یعنی قابل قبوله. منتهی خیلیم خفن نه نیس. اگر قیمت مهم نیست از سری کارای امواج میتونی تهیه کنی و از کیفیت و عملکردشونم راضی باشی. قیمت ملایم تر برای جاهای افیسی پرادا لوم زنونه هست طلایی رنگه میتونی تهیه کنی. یه عطر دیگه هم که من تست داشتم و بسیار پرفورمنسش خوب بود و قیمتم عالی فنت ماسک تو ماسک بود با غلظت بسیار بالا. دیور ادیکتت edp هم بسیار پر طرفداره ولی پرفورمنسش در حد اون کارای امواج و فنت نیست.
16 خرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Jamal nazemi الهه دهقانی
حامد عزیز سلام
همین کارولینا یه لاین محرمانه داره که محصولات با کیفیتی داره. پرفورمنس اکثر کارهاش خیلی قوی هست. خاص هستن با قیمت بالا. کمابیش اکثر کارهاش پیدا میشه... برندهای ايوسن لورن و گرلن هم لاین های اختصاصی دارن که کارهای با کیفیت کم ندارن. خاص هستن با پرفورمنس خوب و قیمتهای بالا. اونها هم کم و بیش پیدا میشن. موفق باشید...
16 خرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Jamal nazemi الهه دهقانی
درود ایمان جان متوجه نشدم منظور از محرمانه چیه؟ یعنی عطرهای خاصی دارن با قیمت بالا و هر جاییم گیر نمیاد؟ ممنون میشم بیشتر توضیح بدین؟
16 خرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Jo
حامد عزیز سلام
منظورم خط Confidential از این برند هست که معنای تقریبیش محرمانه هست. درمورد گرلن و ايوسن لورن هم منظورم محصولاتexclusiveشون بود. دوست عزیزم ببخشید اشتباه از من بود. ضمنا اینها رو از این باب خدمتتون پیشنهاد کردم که فرمایش کرده بودین کار خاص مد نظرتون هست که هايپ هم نشده باشه. در کنار قیمت که براتون مهم نیست، این لاین ها محصولاتی دارن که علاوه بر اینکه کیفیت ساخت بالایی دارن مثل عطر های کاملا نیش نیستن که صرفا مخاطبان خاص رو مد نظر داشته باشن، آخر کارهای نیش معمولا برای خیلی از افراد میتونه دافعه داشته باشه. مطلب رو کوتاه کنم اینکه با توجه به اینکه این برندها ديزاينرهاي سطح بالا هستن و سلیقه عام رو به خوبی میشناسن کیفیت بالا و پسند عام رو کنار هم گذاشتن و نتیجه محصولات ویژه ای شده که بخاطر گران بودن معمولا مورد استفاده عموم قرار نگرفته. پیروز باشی دوست خوبم...
16 خرداد 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Maxxine Jamal nazemi
سلام
ممنونم ایمان و امیر عزیز
امیر جان زنونه های آمواجو اکثرا تست کردم بنظرم یکم ریسکه آمواج هدیه دادن اونم زنونه چون خیلی مرموز و بیش از حد خاصن عطراش این شد که دوباره رفتم سراغ سوسپیرو. از نظر طراحی شیشه و عطر مناسبتره واسه کادو دادن. برند خفنیه بنظرم.
16 خرداد 1399 پاسخ تشکر
درود حامد جان.
مبارک باشه گزینه بسیار مناسبیه من باب هدیه دادن مخصوصا با بطری بسیار زیباش که خب همین بطریشم واسه خانوما میتونه کلی شوق به ارمغان بیاره رایحشم که بی نظیر. در مورد امواج بله چه مردونه چه زنونه کلا کاراش خاص و شاهکارن. همونطور که یکی عاشقشه یکی متنفره . دفعه بعد انشالله تونستی اون فنت ماسک تو ماسکم تست داشته باش چیز باکیفیتیه.
16 خرداد 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Jamal nazemi Bane
سلام آقا حامد،
من خودم ۲۷ سالمه بنابراین طبق سلیقه خودم چند تا از عطرای دیزاینر محبوبمو اسم می برم امیدوارم مفید باشه. من هم عطرای قوی دوست دارم بنابراین پرفورمنس همه این کارا عالیه.
عطرای خاص تر و نیش هم هست ولی به نظرم برای هدیه دادن مناسب نیست و ریسکیه

لاویه بل اینتنس
لاویه بل ابسولو
اسکندل بای نایت
لا بل ژان پول گوتیه با موندگاری فوق العاده و شیشه بسیار جذاب
ترزور لا نوئی
دیور پویزن گرل
اینا همه عطرای شیرین و گورماندن که الان خیلی رو بورسه و سلیقه اکثر خانمای جوونه

شنل چنس و کوکو نواق هم با اینکه خیلی وقته تو بازاره من ازشون سیر نمیشم
تام فورد نواق فم هم عالیه
البته این آخریا پخش بوشون به اندازه اون بالاییا نیست ولی در حد متوسط رو به بالا هستن.
موفق باشید
26 شهریور 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : amir

این همون دختریه که با دست پس می‌زنه و با پا پیش می‌کشه! وقتی بوش می‌کنم انگار دوتا شیشه عطرو با هم گرقتم جلوی بینی‌ام !
06 آذر 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : نیکی دی Maxxine

3
رایحه
5
ماندگاری
2
پخش بو
10
طراحی شیشه
من اصلا ظرافت زنونه ندیدم ازین عطر.بغیر از بادومه مونده نم کشیده هیچ بویی حس نمیکنم.بیشتر شبیه عطرهای مردونس(حتی یونی ام نه مطلقا مردونه!)
محتویات عطر اصلا با شیشه همخونی نداره حیف پکیجینگش!
25 آبان 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Sepideh ROSA

رو خودم دوسش داشتم ولی رو بقیه احساس خوبی نداشتم از نظر من اصلا عطر شیکی نیست اتفاقا خیلی هم بی کلاسه آدم یاد کسایی میندازه که میخوان ادای باکلاسا رو در بیارن با این قیمت عطرای عالی ای میشه خرید اما خوب ویترین خوبی داره من خودم دارمش ولی اگه برگردم به عقب ارزونتر ین کپی شو میخرم فقط برای ویترین کلکسیونم نه برای مصرف
14 مهر 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Sepideh ROSA

عطر خوشبوییه اما من عاشقش نیستم زیاد برام شیرینه و این درحالیه که لانکوم لاویه بل برام با اون همه شیرینی بسیار خواستنیه.گود گرل تا آخرین لحظه شیرینی خودشو به شدت حفظ میکنه.میشه اون رو به عنوان عطری تقریبا شیک در نظر گرفت اما متاسفانه شیرینی زیادش دلمو میزنه.پخش خوبی داره و مان گاریش عالیه.این عطرا اصلا مناسب فصلای گرم نیست ،زمستون بهترین فصل استفاده ی این عطره.بسیار بسیار اونم مشابه لانکوم لا نویی ترزور دیدم‌.
03 تیر 1398 پاسخ تشکر

9
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
تابستون این عطرو روی آستین مانتوم تست کردم.رایحه شیکی داشت و خوشم اومد.اون لحظه فروشنده خیلی اصرار کرد که تا گرونتر نشده بخرش اما نخواستم عجله کنم
از مغازه که بیرون زدم تا خونه رد یه بوی عالی و باکلاس رو توی کوچه حس میکردم.به خونه که رسیدم درکمال تعجب اون بو روی تو خونه هم حس کردم و حتی از پدرومادرم پرسیدم چی زدین!!
بلخره شکم به همون گودگرل که رو استینم اسپری کرده بودم افتاد و دیدم‌بله این رایحه عالی از همون یک پاف گودگرلی هست که تست کرده بودم
فورا برگشتم و عطرو خریدم و تا حالا با وجود تمام تلاشم برا یافتن عطر بهتر رقیبی براش پیدا نکردم
هرچند که همه پسند نبود و توش شهر کوچیک ما عطری مث ایفوریا برام خیلی بازخورد بهتری داشت تا گودگرل اما به شخصه تا حدود خیلی زیادی منو راضی کرد
11 فروردین 1398 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Bane چنگیز طباطبایی
اگه توی این سبک رایحه همه پسندتری میخواین منیفستو از برند ایو سن لورن هم امتحان کنین ، قطعا بازخورد بهتری داره
01 خرداد 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پرستو

نه نه نه...
نشد اونچه که باید بشه. رایحه ای متوازن داره که نقطه مثبتش هست ولی این عطر نه تنها شاهکار نیست بلکه جزء پرسروصداها یا بهترینها هم قرار نمی گیره. به لحاظ ماندگاری نمره بدی نمیگیره اما پخشش نمره پایین تری می گیره. انتظار کار بهتری داشتم. زیبایی شیشه تاثیرگذارتر از محتویاتش هست.
14 اسفند 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Sepideh C.L.O.N.E.R

با سلام خدمت اساتید و دوستان عزیز
این عطر رو برای همسرم گرفتم عطر خوبی هست ولی نه به اندازه ای که اسمش در رفت
عطر خوبیه ولی عطر خیلی خاصی نیس که همه جا ازت بپرسن واااای اسمش چیه
همین اول کار بگم اگر تو این تم بو خوشتون میاد بهتره ادکلن دیورپویزن رو تست کنید صد در صد بیشتر جذبتون میکنه (البته گل یاس خیلی خیلی کمتر حس میشه و سبک کار تا حدودی فرق داره)
فک کنم بیشتر به خاطر طراحی شیشه بود که انقدر صدا کرد
نت های اولیش به محض اسپری بوی یاس همراه با بادام و کمی قهوه که اصلا واضح نیس (برعکس یاس که به خوبی و خیلی واضح خودشو نشون میده)
رفته رفته عطر باز میشه و بوی بادام کمی کنار میره و بوی یاس کمتر میشه و بیشتر به نرگس میزنه و قهوه آشکار میشه و همچنین بوی ملایم تری توی فضا پخش میشه
و در آخر هم همچنان بوی یاس خودنمایی میکنه در کنار شیرینی کاکائو و البته کمی قلیون طوری
امیدوارم که نظرم مفید بوده باشه.
30 بهمن 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Mehrsa

8
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
من برای پاییز و زمستون دنبال عطر گرم بودم و اسم این ادکلن رو هم زیاد شنیده بودم. چند جا برای تست حضوری رفتم که گفتن امکانش نیست!! خلاصه از رو نظر دیگران در چند سایت تصمیم گرفتم بخرمش.
رایحش با کلاسه و اینکه تو فضا بوش کنید یا روی دستتون خیلی فرق داره ولی خوب چیزی که من انتظار داشتم نبود چون تصورات من از ترکیب این بوها یکم با بوی خودش فرق داشت. الانم دوسش دارم ولی توصیه می کنم صرفا از رو نظر دیگران و بدون تست ادکلن نخرید چون ممکنه از شانس بد اصلا خوشتون نیاد :)
22 دی 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : اركيده

8
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام
بعضی عطرها به اصطلاح عام پسند هستند و تا به حال نه تنها در دنیای عطر بلکه در زندگی روزمره هیچ عطری رو نه دیدم و نه شنیدم که همه پسند باشه حتی بوی گل ها !
به دوستان جسارت نباشه ولی بهتره بگیم عام پسند تا همه پسند :)
به نطر بنده سایت عطرافشان سایت بسیار خوبی برای آشنایی و خرید عطر و ادکلن هست و دوستانی که لطف می کنند نظرشونو می نویسند در برداشت دیگران از اون عطر مهمه.
22 دی 1397 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟