پرسش ها | محمد معین سرافرازی

سلام و درود.

دوستان من چن سال پیش یه عطر چوبی تلخ خوشبویی دیدم به نام فانتوم توکسیدو از برند لینا ده بلا.ولی دیگه ندیدمش.

البته اونوقتا هنوز با عطرای نیش اشنایی چندانی نداشتم ولی خیلی به دلم نشست. از دوستان مطلع کسی دیده تش؟ در مورد کیفیت و اصالت و فضای کلی و عطرای مشابهش توضیح بده؟

 

دوستان البته با احترام به سلایق تجربه تون رو بیان کنید.

تجربه ای که لازم میدونم خدمت دوستان عرض کنم اینه که اگه قصد خرید عطر نیش دارید به هیچ وجه تحت تاثیر تعاریف افراطی طرفداران قرار نگیرید. بنده اکثریت قریب به اتفاق لیست عطرهایی که جناب ایکاروس و حواریون ایشان رویو کردند و تعریف کردند رو تست کردم. اما تجربه من اینه که عطر نیش رو بدون دونستن تحلیل نت ها و تست چندین باره و خوندن رای و بررسی امتیازها در فرگرنتیکا به هیچ وجه تحت تاثیر تعاریف افراطی نخرید. مخصوصا تو دسته های بویایی امبری و بوزی و دودی و انیمالیک و ادویه ای که هرکدوم سلیقه کاملا خاص خودشون رو میطلبن و بعضا تحت تاثیر مد و تبلیغات در کشورهای اروپایی بولد شدن که هیچ جذابیتی ممکنه برای جامعه ما نداشته باشن.

مضاف بر اینکه بسیاری از دوستان توانایی تحلیل نت ها روندارن و با نقدهای شاعرانه و احساسی جمع کثیری از عطربازان رو به خطا میندازن.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir