نظرات | مروت
ترتیب نمایش
اما فلوریس ورت فوژه یا سرخس سبز
یک ترکیب فوژه آروماتیک جوندار و محکم. صلابت مردان قدیم در پالتوی پشمین چارخونه کلاسیک با گام‌های محکم در بوت چرم به همراه متانت و وقاری مثال زدنی.
مورد پسند جوانان امروزی ؟ هرگز
مناسب مجالس مهمانی یا محافل شاد و صمیمی؟ هرگز
مناسب محیط کار؟ فقط مدیران با جذبه و جدی
کیفیت رایحه؟ فوژه واقعی بدون هیچ کم و زیادی
ماندگاری؟ خوب (تا ۶ ساعت روی پوست و تا ۱۰ ساعت روی لباس)
پراکنش؟ خوب (تا ۲متر در نیم ساعت اول و تا یک دست در ۲ ساعت بعدی)
فصل؟ منهای روزهای گرم تابستان.
به نظر من (سلیقه شخصی) عطربازی بدون روایح فوژه بی معناست نه برای بازخورد بلکه برای نفس عمیق لذت بخش.
12 تشکر شده توسط : Rohaam امیر علوانی
Wulong Cha
لینک به نظر 29 فروردین 1403 تشکر پاسخ به دانیال رادمنش
سلام
دوست عزیز بنده از فروش برند نیشانه در اروپا و آمریکا مطلع نیستم حتی مصرف کننده این برند هم نیستم و هیچ عطری از این خانه را تا امروز خریداری نکرده‌ام. اما چنانچه دنبال کننده یوتیوبرهای معروف در حوزه پرفیوم باشید مطمئنا خواهید دید یکی از پاهای ثابت تمام لیست‌هاست. از هاشیوات و آنی گرفته تا سلطان وتیور و اژه و ... . البته ممکنه این رویه ترفند تبلیغاتی این برند باشه که احتمالش هم زیاده ولی باز هم چنانچه تبلیغ باشه پس امکان عرضه در بازار را فراهم کرده وگرنه تبلیغ بدون عرضه چه فایده داره. 🙏
5 تشکر شده توسط : مهریار Perfumex
سلام
این عطر شباهت زیادی به آنیک گوتال بویس د هدرین داره تا حدی که اولین بار که استشمام کردم حافظه بویایی‌ام سریعا به بویس د هادرین سوییچ کرد و تصور کردم کاملا یکی هستند. تاپ نوت ترش مرکباتی با ترکیبی از روایح آروماتیک و در ادامه روایح چوبی. ولی وقنی که همزمان هر دو را تست کردم اندک تفاوتی به ویژه در درای داون کشف شد. انیک گوتال در انتها عطری وودی آروماتیک با حس کمی از اویه‌جات است و شنل در همان مرحله عطری وودی آروماتیک با اندکی مشک.
پرفورمنس هر دو تقریبا متوسط با این تفاوت که پاریس ادیمبورگ اوپنینگ تهاجمی تری داره. هر دو طبع معتدل و تقریبا چهار فصل دارند. به نظر بنده بویس د هادرین شفافیت بهتری داره و با توجه به قیمت گزینه به صرفه‌تری هست مگر اینکه در رایحه حضور مشک و حس شیرینی ملایم آن را در پاریس ادیمبورگ به تندی و حس گس بویس د هادرین ترجیح دهید.
من هر دو را می‌پسندم ولی گوتال را بیشتر دوست دارم. انیک گوتال بویس د هادرین کاملا مردانه (در برخی منابع زنانه معرفی شده 😳) و شنل پاریس ادیمبورگ تقریبا یونی با وجه مردانه قوی‌تر. شب خوش
23 تشکر شده توسط : امیر علوانی nazanin
Club
لینک به نظر 24 بهمن 1402 تشکر پاسخ به Perfumoholic
سلام
به نطر من وانیل اصلا نداره. شیرینی خیلی کم و ملایمی در بک گراند احساس میشه که شاید از مشک باشه. البته به هیچ وجه عطر مشکی به حساب نمیاد ولی قابل احساس هست. از نظر طبع من در دسته معتدل رو به خنک قرارش میدم و برای تابستان به ویژه با لباس تا حدی رسمی مناسب می‌دانم.
14 تشکر شده توسط : Perfumex سالمی
Club
لینک به نظر 1 بهمن 1402 تشکر پاسخ به architect
سلام
دوست گرامی لطفا به نحو مقتضی آدرس بده. با این قیمت شما ارزش تهیه جهت بک آپ یا جهت هدیه را دارد.
5 تشکر شده توسط : Perfumex کامیار فخر
سلام
مطابق معرفی دوست خوب عطرافشانی جناب آرشیتکت عزیز، این عطر گمنام را تهیه کردم. از کیفیت رایحه و پرفورمنس عالی شگفت زده شدم. انتظار چنین عطری در این بازه قیمتی را اصلا نداشتم. عطری نسبتا خنک مردانه با تم صابونی دوست داشتنی و نه خیلی قدیم. عطری کاملا لوکس و با اصالت. قبلا از بویس د آیریس برند جی پارلیس هم با توجه به قیمت شگفت زده شده بودم ولی کلاب انصافا ارزش خرید بالایی داره. از آرشیتکت عزیز بابت معرفی این عطر سپاسگزارم. 🙏
23 تشکر شده توسط : Perfumex احمد شجاعی
سلام
قبلا در تشریح فلوریس الیت قول داده بودم که شرحی بر دیگر عطرهای فلوریس بیاورم، امروز برای دلخوشی سراغ عطر سانتال رفتم و دو پاف بر روی پوست اسپری کردم و پس از حدود سه ساعت همچنان رایحه‌اش بینی‌ام را می‌نوازد. شاید عامه پسندترین عطر این خانه همین سانتال باشد. ترکیبی از روایح چوبی ادویه‌ای با شرینی ملایم و حس خامه‌ای با پرفورمنس متوسط مناسب مجالس دوستانه و فضای بسته در طول سال بجز روزهای گرم. از نظر من وجه زنانگی چندانی ندارد هر چند که برای بانوان نیز قابل استفاده است.هر گاه احساس کردید که نیاز دارید عطری را برای دل خودتان بپوشید بی شک فلوریس سانتال اولین گزینه است و برای من مانسرا ساهارین ویند و روژا انیگما گزینه‌های بعدی هستند.
کیفیت رایحه: ۸
ماندگاری: ۶/۵
پخش: ۵
ارزش خرید: ۸/۵
26 تشکر شده توسط : Perfumex کامیار فخر
به نظر من کوکو نویر یکی از بهترین عطرهای زنانه بازار است هر چه از یک عطر زنانه انتظار باشد همه را یکجا دارد و بجز  روزهای گرم تابستانی در باقی ایام قابل استفاده است. هم رسمی است و هم عاشقانه هم ملیح و دوست داشتنی و هم با شخصیت. خلاصه همه چی تمام. تشکر از دکتر اسعدی عزیز که با تصویر این عطر در عطر گرام یادش را زنده کردند.
21 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Perfumex
سلام و عرض ادب خدمت دوست گرانمایه جناب رضایی عزیز
آقا عجب وصف لذت بخشی انجام دادید با خوانش متن شما رایحه این عطر را استشمام کردم و لذت بردم. دقیقا متناسب با سلیقه بویایی من هست مطابق توصیف شما. به شادی تن‌پوش کنید. 🌹👌
10 تشکر شده توسط : Perfumex derrick
بویس د هادرین
خانه عطر انیک گوتال راهبرد متفاوتی را در کسب و کار دنبال می‌کند. در سال‌های اخیر اکثر شرکت‌های معروف عطرسازی استراتژی خود را بر مبنای سود حداکثری بنا نهاده‌اند و نتیجه‌اش هم ریفرموله‌های مکرر و دیسکانتینیو شدن برخی عطرهای پر طرفدار بوده‌ است چرا که در تجارت دستیابی به سود مورد نظر هدف اصلی است و تمام سیاست‌گذاری‌های شرکت‌ها در جهت رسیدن به هدف باید باشد. در دنیای این چنینی اما هنوز هستند کسب و کارهایی که راهبرد متفاوتی برای خود برگزیده‌اند که می‌تواند حفظ اصالت محصول، احترام به مخاطب ‌و حساسیت نسبت به کیفیت محصول باشد. خانه عطر گوتال هر چه باشد به نظر نمی‌رسد که از گروه اول باشد. تولید روایح خاص با رویکردی بدیع در شیشه‌هایی که اصالت و کیفیت را فریاد می‌زند در کنار قیمت معقول در این آشفته بازار، جز احترام به گروه هدف مشتری چه می‌تواند باشد. با اطمینان کامل می‌گویم این دست تولید کنندگان هرگز به دنبال مشتری عام نبوده و نیستند ولی حفظ مشتری ثابت برایشان بسیار مهم است. مشتری وفادار سرمایه اصلی آنهاست و به این دلیل کالایی خاص با کیفیتی خاص برای مشتری وفادار ارائه می‌کنند. این سیاست برخی کسب و کارهاست که در دنیای تجارت شاید چندان عقلایی نباشد اما بسیار قابل احترام است.
اما بویس د هادرین عطری چوبی سبز با رایحه‌ای نسبتا خاص است که چندان مشابهی برایش سراغ ندارم شاید در پس زمینه ذهنم کمی یاد کوئرسیا و یا ایتالین سایپرس بیفتم ولی فرق دارد. تاپ نوت بسیار فرش سبز و مرکباتی تند و تیزی را به مخاطب هدیه می‌دهد که حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دوام دارد و پس از آن به رایحه‌ای چوبی ولی همچنان با ترکیب روایح سبز می‌رسد. هر دو بخش عالی و لذت بخشند هرچند که من تاپ نوتش بیشتر می‌پسندم. تقریبا چهارفصل و ترجیحا استایل نیمه رسمی تا رسمی. مناسب عطر امضای مدیری آرام و با صلابت و یا استادی متین و جدی است. هیچ نوع شوخ طبعی در خود ندارد ولی تا بخواهید ادب و احترام را تداعی می‌کند. پرفورمنس قابل قبولی دارد حدود شش ساعت قابل تشخیص در فاصله نزدیک و چند ساعت بعدی هم بر روی پوست.
دنیای‌تان به زیبایی عطرها و وجودتان معطر به یاد خدا.
16 تشکر شده توسط : Perfumex کورش اچ

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir