تصویر ها | مروت
بهارانه‌ها 7 اردیبهشت 1403

عطرهای بهاری باید تداعی گر حس و حال زندگی دوباره طبیعت و برگرفته از عناصر طبیعی نسبتا سبک ولی غنی باشند. عطرهای تلخ یا خیلی شرین تناسبی با این شرایط ندارند(سلیقه شخصی). در میان عطرهای من این‌ها را بهترین برای بهار می‌دانم، هر یک برای موقعیت مناسب خودش. 🌺🌸🌹🍏🌳☘️💐

Johan B 11 بهمن 1402

دوستی که فرموده بود ضرب المثل هر چقدر پول بدی آش می‌خوری همیشه صادق نیست درست فرمودند. این برند فرانسوی ناقض این قاعده است. جوهان بی یا یوهان بی عطرهای واقعا با کیفیتی ارائه کرده. دست کم این دو عطری که من تست کردم با وجود قیمت نازل واقعا عالی هستند. کلاب یک عطر چوبی آروماتیک با کیفیت با ماندگاری و پخش خوب تقریبا مشابه پوران اوم د کارون و کلاب سیگنیچر عطری چوبی ادویه‌ای مشکی با ماندگاری خیلی خوب و پخش خوب. کلاب نسبتا خنک و کلاب سیگنیچر معتدل. 👌

گاهی عطرهای ارزان از برندهای نامعتبر واقعا شگفت زده‌تون میکنه و خانه عطر جی‌پارلیس که یوهان بی را هم در زیر مجموعه‌اش دارد از آن دسته است.

Memoire 6 بهمن 1402

لذت نفس عمیق در صبحدم کوهستان در کنار جویباری که بر روی سنگ‌های خیس به آرامی راه خود را به پایین دست باز می‌کند. گل‌های وحشی در کمال شادابی بر کناره‌های جویبار در رقصند و پروانه‌ها در این میان به خود نمایی مشغول.

ل آرک ممواغ کاملا مابین مفیستو جنتلیمواومو و سیلور مامتین واتر قرار می‌گیره. نسبت به هر دو کمی و فقط کمی گرمتره ولی کیفیت و کانسپت عالی. پرفورمنس برای این سبک خوبه به ویژه پخش اولیه انفجاری داره. و کم کم آروم می‌گیره. 

Iris nazarena 22 دی 1402

Ades de venustas Iris nazarena از نظر من با اختلاف بهترین عطر مردانه زنبقی حال حاضر است. کیفیت رایحه در حد اعجاب انگیزی است و شفافیت نوت زنبق بی‌نظیر است.

در هوای بارانی امروز انتخابی هیجان انگیز برای تیپ نیمه رسمی است. ماندگاری خیلی خوب و پخش خوب برای حدود یک ساعت و سپس کاملا چسبیده به پوست. 

همچنین انتخاب مناسبی برای قرارهای عاشقانه است.

روزگارتان شادان و معطر. 🌺

لذت ناب نفس عمیق.

Jubilation نامی برازنده برای این کیمیای شرکت آمواژ.

انیگما نسخه پارفیوم کولون. 

ترکیب استادانه‌ای از روایح گوناگون گلی، ادویه‌ای، صمغی، وانیلی بعلاوه کنیاک و تنباکو. زیبایی رایحه را حس می‌کنم بدون اینکه بتوانم تفکیک کنم. رایحه‌ای کاملا مردانه ولی مهربان و صمیمی.

انتخابی بی‌نظیر برای هوای این موقع سال. 👌 

سکرت وودز 24 آبان 1402

رایحه‌ای بسیار دلنشین حاصل ترکیبی از لالیک انکر نوار(انکغ نواغ)، چرم و گریپ فروت. چهارفصل، مناسب هر موقعیت و هر شرایطی. 🌺👌🌺

Classic scents 5 شهریور 1402

عاشق عطرهای با زمینه روایح کلاسیک هستم.

V-CANTO Irae 26 مرداد 1402

عطری چوبی ادویه‌ای بر پایه رایحه فلفل سیاه و چوب تازه اره شده. چهارفصل، کاملا مردانه و مناسب لباس رسمی.

پرفورمنس: قابل قبول(عالی نیست)

شفافیت رایحه: عالی

مناسب برای: جلسات کاری کاملا رسمی.

Ducalis 6 تیر 1402

آنجلا چیامپانیا دوکالیس، عطری خنک و نمکی بر پایه رایحه رز. تم غالب عطرهای دیگر این خانه در دوکالیس هم وجود دارد و آن فضای نمور و خنکی است که حس آب انبار را تداعی می‌کند و به طور شاخص در عطر قنات آن را برجسته کرده است.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir