نظرات | alikm
ترتیب نمایش
ایکاروس عزیز
بعد از مدت ها به دلم افتاد آخرین نظراتتون رو بخونم، همزمانی دلنشینی داشت با نگارش های اخیرتان.
در گذشته ارتباط چندانی نداشتیم، صرفا گهگاه نظراتتان را می خواندم و سال ها پیش در یکی از شبکه های اجتماعی دنبالتان می کردم و چند کلامی هم صحبت شده بودیم.
زمانی که پیام های اخیرتان را دیدم حسی همچون جرقه ای در انبوه تاریکی ایجاد شد. نه منظورم از سرما عدم حضور کاربران قدیمی تر عطرافشان است و نه منظورم از غریبه کاربران جدید. اما حسی که داشتم با یک تصویر همراه شد. این که در ارتفاعات سفیدپوش، در یک کلبه ی چوبی سرد و پر از چهره های غریبه، چهره ای آشنا ببینی و نه از کاپشنی که به تن داری و نه از شعله ی آتش شومینه، بلکه از دیدن اون آشنا و در آغوش کشیدنش گرم بشی.
به گرمی در آغوش می کشمتان؛ سلام.
13 تشکر شده توسط : آماتور 2 complihanicated
سلام
من این عطر رو [...] 440 قیمت گرفته ام، تو سایتی که در همین صفحه معرفی شده 240 تومان و تو یکی دیگه از سایت های مورد تایید عطرافشان 330 تومان قیمت دارد. می تونم بپرسم شما با چه قیمتی خریدید؟ و به نظرتون تا چه قیمتی معقول محسوب می شه؟
ممنون
راستی اگر اشتباه نکنم از بچ کد هم برای اطمینان از اصالت عطر می شه استفاده کرد. نه؟!
سلام دوستان
اگر امکانش هست یه کم راجع به اصالت عطر و ارتباطش با شرکتی بودن یا نبودنش توضیح بدید.
آقا پویا تو کامنتشون هم به عطر های شرکتی اشاره کردند هم به عطر های غیر شرکتی اصل. جای دیگه ای هم خونده بودم که عطر های غیر شرکتی رو (اگر درست یادم مونده باشه) تو امارات پر می کنند. کمی گیج شدم که زمان خرید در نهایت باید دنبال چه چیزی باشیم؟؟؟
لیبل شرکتی هم که معمولا تو این بحث ها ازش گفته می شه دقیقا چیه و اینکه امکانش هست اون هم جعلی باشه یا نه؟
سوالام یه کم زیاد شد، امیدوارم راهنمایی کنید.
ممنون

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir