MAJDA BEKKALI - Mudejar Obscur

ماجدا بکالی مودجار ابسکیور

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-44371
نوع عطر : پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ماجدا بکالی
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-44371
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 11
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

MAJDA BEKKALI Mudejar Obscur - ماجدا بکالی مودجار ابسکیور عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2021 به بازار عرضه شده است .

ماجدا بکالی مودجار ابسکیور در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد

اسانس های بکار برده شده در این عطر انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی ، رز ، صمغ کندر ، کهربا، نعناع هندی ، سدر ، کشمران ، آمبروکسان می باشد.

نوع عطر پرفیوم
برند ماجدا بکالی
سال عرضه 2021
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی
اسانس میانی رز ، صمغ کندر
اسانس پایه کهربا، نعناع هندی ، سدر ، کشمران ، آمبروکسان
نمره کاربران
Mudejar Obscur-ماجدا بکالی مودجار ابسکیور
رایحه
7.3
3 رای
ماندگاری
9
3 رای
پخش بو
7.7
3 رای
طراحی شیشه
10
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
ارادت به دوستان.
عطر از شامّه مبتدی؛ مجدا بکالی موجدار ابسکیو
محض اسپری،بوی سوزنی و نزدیک به الکل(از نظر تیزی)بهمشامم خورد. اما انفجار نبود. تنها فوران شیره نعنایی لای آدامس صمغی که با انگشتات فشار دادی.
آرامش‌بخش و حال خوب کن.
بوی کندر و تم سبز تیره و نیلی ازش دریافت میکنم.
هرچی میگذره ، انگار در دل یک جنگل کوهستانی مه گرفته وارد میشی.
حس میکنم کمی رگه‌ی فلفلی در پس کار هست اما نامحسوسه.
به راستی اغواگره.
28 مرداد 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : مهریار Diana

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
مودِژَغ اُبسکیوغ جنگلیست که مهِ انبوهِ کندر آن را احاطه کرده است. به واسطه ی ادویه جات فلفلی و نعناع هندی، مژک های بینی ام لحظه ای حسی شبیه به سوختن و سرد شدن را دریافت کردند؛ و دیگر تابستان نبود!
یک فصل و یک ماه جلوتر، پاییز شد و سوزِ سرما سبب شد تیغه ی بینی ام یخ بزند.
در طب سنتی می گویند همانقدر که بادِ بهاری مقوی ست، بادِ پاییز مضر است؛ با بدن همان کاری را می کند که با برگ و شاخه درختان!
رز بس فریبنده بود! چنان مرا وسوسه کرد که حاصلش شد زخمی عمیق، به تیزی سوزن بر سر انگشت اشاره دست چپ...
تنها برای چند دقیقه تعدادی انگور فرنگیِ گوشه گیر، که بر شاخگان یکی از درختانِ آن جا نشسته بودند، حواسم را به خود پرت کردند و درد انگشت از یادم بردند...باد وزید و آن ها را کَند و با خود برد، مه را برد، برگ های خشکیده را برد، آن رز را برد..
هوا صاف شد، بارانی مُشک بوی، نم نم و سلانه سلانه، طاقِ آلونکی چوبی را نوازش کرد..
کمی شیرین، کمی تلخ، بسی مخملی..

اهل خلوت است، شب و تاریکی را بسیار دوست دارد، ساکت است، احساس کردم شاید کمی منزوی هم باشد..
مشکی است یا سرمه ای تیره، پاییز است، باد است، جنگل است..
بی نهایت زیباست!
زن هم می تواند باشد به شرطی که علاوه بر آن خصوصیاتی که گفتم، استایل و آرایشی گوتیک نیز داشته باشد؛)

[EDITED] 1402/03/24 15:21
24 خرداد 1402 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : مهریار محمود بالدی
نازنین جان نازنین چقدر زیبا رایحه رو توصیف می‌کنی و چقدر زیبا مغز و حس بویایی رو به چالش میکشی .چقدر زیباست تصورات ماورایی ذهنت .لایق بهترینها هستی خانم مملو از هنر و دانش.ممنون 🌺🌹💕💞
24 خرداد 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : مهریار کامیار فخر
به به
به به
بسیار جذاب و زیبا و کاملا هنری
بازنگریتون بدجوری به دل میشینه نازنین عزیز
پیروز باشی و امیدوارم بیشتر از قبل بنویسی برامون دوست خوبم
24 خرداد 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : آماتور 2 امیر علوانی
خانم سولماز، آقای شوشتری ممنونم واقعا از محبت و لطف فراوان شما:)
هرچه هست رو از شما عزیزان آموخته ام. حاضرین و غایبین سایت..
یادی کنیم از هانی، مسیح، پرنیان، ملودی و آقای سخی که چند روزیه غیبت دارند.. جاشون بسیار خالیه..
24 خرداد 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : آماتور 2 Perfumex
نازنین جان نازنین سلام 🌹💞. وجودتون چند روز هست کیمیا شده.ببخشید اینجا پیام گذاشتم چون دیگه جایی پیدا نکردم که پیام بدم.امیدوارم خوب و سلامت باشی دوست عزیزم.منتظرت هستم تا بیای و دوباره نظرات زیبات رو بنویسی .از دوستان هم عذر میخوام .
04 تیر 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : کامیار فخر آماتور 2

قبل از همه چیز از ایکاروس عزیزم که در آخر رویوش از این عطر خطاب به من گفت که این خطر مخصوص من است ، کمال تشکر رو دارم . بینهایت سپاسگزار و قدردانت هستم دوست و برادر عزیزم.
و اما قصد جدی داشتم که این عطر رو بلایند بای کنم تا دیدم در سایتی سمپلش موجوده و سفارش دادم و در کمال بهت و ناباروری فقط آب تحویل گرفتم و یک هوای خیلی ضعیف از چیزی شاید شبیه عطر.....
دیگه حاضر نیستم چیزی بنام دستریز یا سمپل یا دکانت بخرم . خوشبختانه عطرهای خیلی خوبی رو تست داشتم و میشناسم که حالا حالا نیازی به تست عطر جدید ندارم ولی شرافت چیز خوبی ست که متأسفانه گویی خیلی کم رنگ شده ....قبلا عطر فیک می‌ریختند در ظرف سمپل الان رسمآ آب می‌ریزند مثلا شما یک میل سفارش میدید که میشه حدود 10 پاف ، یکی دو پاف از شیشه ی عطر ریخته میشه بقیه ش آب ....
از دوست عزیز آقای امیرمحمد خواهش میکنم راجع به رایحه ی این عطر و پخش و ماندگاری توضیحی دوباره بدهند .خیلی ممنونم...یاحق
08 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : مهریار آماتور 2
سلام جناب كبيري
من قبلا دستريز اين كار رو تهيه كردم، الان دقيقا از موجود بودنش توي دستريز هام مطمين نيستم ولي چك ميكنم و اگر بود حتما اطلاع ميدم و ادرستون رو از طريق مديريت عزيز سايت بفرستيد كه براتون ارسال كنم.
08 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : آماتور 2 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود جناب کبیری عزیز ،
این عطر میشه گفت فضای نسبتا مدرنی رو ارائه داده نسبت به سایر عطرهای مشابه ، یجورایی ادم خسته میشد از تکراری بودن روایح اینسنسی که این عطر تلاش کرد یه فضای مدرنی به سمت و سوی گیاهی ببره و بخور رو در جان تون فضای خیس جا بده . پرفورمنسش متوسط هست تو بررسی های بیشتر ، نسبت به سبک و تیپ رایحه انتظار بیشتری داشتم از پرفورمنس که اینجور نبود . در کل تو این سبک ها هنوز هم لاوز پیشرو هست به نظرم
حسن جان برند zoo رو دریاب . مخصوصا کار no perfume . خوراک خودت هستش . عطری شدیدا انیمالیک و اسموکی که با همگان فرق داره و بشدت شما رو ارضا میکنه . سکرد اسکراب هم کار دوست داشتنی ای بودش که ارزش تست رو داره از برند زولوژیست
درباره دکانت خیلی وقت بود میخواستم بنویسم موقعیتش پیش نیومد ، متاسفانه با کمال پررویی دارن یک سری سایت ها به فروش دکانت فیک میپردازن در راسشون هم اون سایتی هستش که در رشت هست و جنسی که در بوتیک خود سورچینلی هم محدود هست رو داره دکانت میفروشه !!! بارها دوستانی بهم پیام دادند و گفتند که فرضا نوتردام از سورچینلی رو تست کردیم چیز معمولی ای بوده و وقتی پرسیدم از کجا نشونی اون سایت رو دادند . من خودمم یکبار اولیل ازشون خرید کردم و فیک فرستادند و بهشون گفتم و منو بلاک کردند . خیلی دوستان باید مراقب باشن چون هم پولشون دور ریخته میشه و هم اسیب های تنفسی پوستی میبینن و هم از دنیای روایح و هنر دور میشن بواسطه تست محصولات بی کیفیت و بی نام و نشون .
درباره فانتوماس هم خوندم متنت رو حسن جان ، راستش فاننوماس بی نهایت قوی هستش جوریکه کل فضا رو توی مشت خودش له میکنه . من به شخصه خیلی باهاش ارتباط میگیرم ولی از اونجایی که با سلیقه ات اشنایی دارم حدس میزنم که خیلی جذب نشی چون باید عطر یک رگه ای از تاریکی در خودش جا داده باشه . لاین دوست داشتنی هیستواغ هم که تست زده بودی بشیار کارهای با کیفیتی داره به نظرم و خودم به شخصه بسیار لذت میبرم ازشون مخصوصا پرولیکس که با بوی اناناسش ادم رو قلقلک میده .
برند المپیک ارکید و پاینوارد هم شاید تستشون برات جالب باشه ، مخصوصا بروکلاین پاینوارد . برند پی کی هم اصلا ازش ساده رد نشو حسن جان . فپق العاده کار کرده هم کار اسموکیش هم چرمیش . فوق العاده ان . و در نهایت هاید رو هم طبق معمول پیشنهاد میکنم از تستش غافل نشی چون مطمئنم راضیت میکنه
08 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : آماتور 2 حامد.ج
سلام سالار عزیز ، بینهایت ممنون لطف و صفای بی دریغت هستم دوست عزیزم . اصلا راضی به زحمتت نیستم ولی فکر کنم من و تو از یک جا خرید کردیم چون فقط یک جا موجود هست. اصلا دوست ندارم اسمی از سایت ببرم و کاسبی کسی رو خراب کنم ولی فقط این عطر نبود . چهار سمپل سفارش دادم همین ، یک عطر از برند امپایر ، یک عطر از فیلیپو سورچینلی و prolixe از هیستواغ که فقط همین هیستواغ خوب بود که اون هم خیلی غلیظ نبود و یکی از دوستان عزیزم که در فروشگاه تست کرده بود بم گفت که این عطر پرولایکس وحشتناک قوی ، غلیظ و سنگینه که احتمالا به این هم آب قاطی شده ولی چون وحشتناک غلیظ و قوی بوده ، باز رایحه قابل تشخیص و شناسایی بود برام ولی سه تای دیگه فقط و فقط آب تحویل گرفتم آخه این سه تا مگه فیک دارند ؟ اصلا کسی میشناسه این سه برند رو؟ فقط عطربازهای جدی که همگی در این سایت فعالند می‌شناسند این برندها رو . اصلا فیک سازها سمت این برندها نمیان چون نمیصرفه براشون . فقط یک گزینه میمونه و اون هم ریختن آب در ظرف سمپل و لا غیر.‌.‌.
برای سایت مزبور متاسفم چون دیر یا زود گند کارش در میاد و باید درب دکانش رو تخته کنه . برنامه ی خرید شش سمپل ازش داشتم به قیمت یک میلیون تومن که خودش باعث شد نونش آجر بشه ...
در آخر باز سالار جان فدای لطف و صفات دوست عزیزم ، بینهایت برام عزیزی و بزرگوار . توصیه میکنم دیگه شما هم ازش نخر . خیلی دوست داشتم اسم سایت رو می‌بردم ولی برام سخته ... احساس میکنم انسانی نیست ...یا حق
08 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : آماتور 2 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام آقای کبیری.
آب با محتویات روغنی عطر حل نمیشه و اگه آب به عطر اضافه کنید، با چشم قطره های روغنی و آب رو مجزا از هم میبینید توی شیشه.
واقعیتش اگه منظورتون همون سایت دکانت فروشی معروفی هست که الان این چند مورد بالایی رو موجود داره، ما چندصد مورد سمپل خرید داشتیم و هیچ وقت نشده که حس کنیم عطری که فرستادن فیک بوده باشه یا فاسد باشه یا با چیزی قاطی شده باشه یا حتی یک عطر دیگه اشتباهی فرستاده باشن.
بسته بندی مرسوله پستی دست نخورده بود؟ شاید توی مسیر انتقال ...؟
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 علی معماری
درود جناب کبیری
بنظرم اگه سایتی داره فیک میفروشه باید اطلاع رسانی شه تا از ضرر جلوگیری بشه،ولی این سایتی ک مدنظر شماست به هیچ وجه کار فیک نداره یا اب و الکل قاطی نمیکنه.من چندین ساله که ازشون دستریز میگیرم و همشون ارجینال بودن و از اولین کسایی بودم که تی.میتو رو تو عطرافشان معرفی کردم .جناب شیرانی انسان بسیار شریف و حلالخور هستن.
و این مساله ای که میفرمایید،متاسفانه خود برند عطرارو ابکی کردن و ارتباطی به این فروشنده منصف نداره.
موفق باشید دوست عزیز
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : آماتور 2 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود
جناب كبيري من اين كار رو شهريور گذشته تهيه كردم و اطمينان كامل دارم كه بسيار كارشون درسته. لطف كنيد به واتساپ عطرافشان پيام بديد و شماره منو بگيريد. ممنون از مديريت محترم عطرافشان
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : آماتور 2 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
برای من همیشه فیلم دکانت گرفتنشون و هم میفرستند تو تلگرام!
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : آماتور 2 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود مجدد کبیری جان ،
به جرئت در این همه سالهایی که خرید دکانت داشتم از بین دکانت فروش ها تنها و تنها یک جا رو قبول دارم و اونم اقای شیرانی هستش ، متاسفانه عطرها جدیدا روندشون تغییر کرده و ریفورموله و سایر مطالب لذت تست رو برای افرادی که قدیم عطرها رو تست میزدن و با روایح غلیظ و بولد همراه بودن گرفته . خیالت بابت اصالت راحت باشه ، چون ایشون رو سالهاست میشناسم و دوستی نزدیکی باهاشون دارم بهت اطمینان میدم اگر تنها یک سایت باشه که حرفه ای و شرافتمندانه کار کنه همین سایته اما در کامنت بالا اشاره کردم بسیاری از سایت های دیگه هستن که موجودی عجیبی دارن و همگی فیک میفروشن نمونه بزرگش هم همون سایت در رشت هستش که باید شدیدا از همه عطربازا تحریم بشه تا نتونه به سود برسه و خودش بساطش زو جمع کنه .
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : آماتور 2 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام مجدد به همه ی دوستان عزیزم و عرض شرمندگی اگر خاطر کسی رو مکدر کرده باشم ‌...
راستش من خیلی برای عطر هزینه کرده ام طی هشت سال گذشته و دیگه حاضر نیستم پولم رو هدر بدم. لطفآ به من مهلت بدهید همین عطر رو به عشق ایکاروس عزیزم یک شیشه ی کامل میخرم و میام دوباره نظرم رو میگم .
گردنم از مو باریکتر و اگر اشتباه کردم از همگی و از جمله سایت مزبور عذرخواهی شدید خواهم کرد....یاحق
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 علی معماری
جناب امیر خان عزیز، جناب کبیری بزرگوار و همه دوستان عزیز عطر افشانی، درود بر همه‌ی شما.
بنده هم مثل اکثر دوستان عزیز و علاقمند به دنیای عطر، چندین سالِ برا خرید دکانت و سمپل و در نهایت خرید شیشه ی عطری که نظرم رو جلب کرده هزینه ی بسیار زیادی کردم و بنده هم نزدیک به ۴ سالِ که جناب شیرانی رو میشناسم و هرماه کلی دکانت ازشون خرید داشتم و هیچ تقلبی در هیچ کدام از دکانت ها ندیدم، برای اثبات گفته های خودم، تعدادی از عطرهایی که دکانت تهیه کرده بودم بصورت جعبه باز از ایشون خرید کردم و به جرأت میتونم بگم که با دکانتی که قبلا ازشون خریده بودم هیییییچ تفاوتی نداشت، همین موضوع گواهی ست بر انسانیت، و شرافت ایشان.
و بله، هستند فروشگاهای زیادی که عطر گِرمی و فیکساتور رو داخل شیشه به جای دکانت عطر اصلی میفروشن، بنده هم قبل از آشنایی با فروشگاه تی... تو ... پول زیادی رو بابتِ همین دکانت های فیک دور ریختم.
دوستان عزیزی که قصد تهیه ی سمپل و دکانت جهت آشنایی با عطرهای مورد علاقه ی خودشون رو دارن،
١.عطرافشان بهترین و مطمئن ترین فروشگاه جهت خرید سمپل و عطرهای مینیاتوری باقیمت مناسب
2.فروشگاه تیا...تو که دوستان هم در موردش توضیحات کاملی رو فرمودند، جهت خرید دکانت با خیال راحت.
3. فروشگاه پرف... ینگ هم سمپل و تعداد محدودی دکانت برای تست دارند که به نظر بنده از نظر اصالت محصول بعد از عطر افشان این فروشگاه هم مد نظر داشته باشید.
ببخشید طولانی شد، بنده قصد تبلیغ هیچ فروشگاهی رو ندارم ولی دوستان عزیز پول به سختی به دست میاد به قول معروف از تو دهان شیر باید بِکشیم بیرون ولی به راحتیِ آب خوردن از دست میره
ب آرزوی سلامتی برای همه دوستان عطر افشانی 🌹
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
48 تشکر شده توسط : مهریار احمد شجاعی
سلام آقا امیر محمد منظورت از اون فروشگاه عطرینه .. تور هست؟ این فروشگاه بهترین عطرها و کمیاب ترین ها رو دکانت داره همیشه، لطفا اگر این فروشگاه هست اطلاع رسانی بشه تا دوستان متضرر نشن
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : امیر علوانی فاطمه فیضی
با سلام خدمت همه دوستان عطر افشانی با فرمایشات جناب رشوند. جناب زبیحی و دیگر دوستان موافقم آقای شیرانی کارشون درسته و خیلی منصف هستند این برند ها هستند که اب بستند تو عطرا.برای مثال من از ایشون دکانت ۱۷۲۵ ایستواغ پرفیوم رو گرفتم چون یه بنده خدایی خیلی وقته دنبال هوگو باس المنت آکوا هست حتی تو آلمان هم از طریق آشنایان نتونسته بودند پیدا کنند تو فرگرانتیکا هم شبیه ترین عطر رو ۱۷۲۵ رای دادند یا به قول کیوان مشهدی ۱۷۲۵ از لحاظ پرفورمنس غولی حساب میشه ولی در کمال تعجب دکانت خودم رو ک که تست کردم یه بوی ضعیف صابونی باربرشاپی بود و چون دیدم ۲ تا از دوستان تو سایت آقای شیرانی نظر مثبت دادند به این عطر احتمال دادم مشام من چیزی رو حس نمیکنه یا مثلا دکانت بنز التیمیت رو هم گرفتم بوش برام مثل ته بوی هی وود تقلبی بود ولی خب دوستان نظرات دیگه ای داشتند که باز هم احتمال دادم از مشام من باشه
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : مهریار مریم میربیک
حاج حسن سلام
تندر لانویت رو بعضی مواقع برا دل خودم میزنم
مون نوم ایست رژ یادته که رز توش کمی اذیت میکنه
فیوژن ساکر آبسکیور هم ، آرکیتکت عزیز بعد از خریدم ریوش کردند و ..

شیشه رنگ روشن هاش هم بی خیال منم نخریدمشون خخخخ

اینم که مال ۲۰۲۱ ، ایکاروس چند سالی هست بینمون نیست
یادت نره خوش ساخت بودن هم دلیلی بر علاقه شخص من علاقه مند به عطر نبوده ، امتیاز شاید.
ته ته ته عطر های دودی رو هم که خودت میدونی
کینگ فلیپو ، پرفموم روما ، جیمز هیلی شاید آمواج و جووی لیتقگی و..
با این قیمتها ریسک خطرناکه
با این دوام و پخش مثل له جونت سو فیت میشه برات یادته که
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : مهریار امیر علوانی
درود
با شما در مورد اقای شیرانی کاملا موافقم.
از هیچ جا جز تی.میتو دستریز تهیه نکردم.
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مهریار امیر علوانی
سلام.بنده شش هفت سالی هست که از تی....تو دستریز میگیرم. چندماه پیش هم آقای شیرانی لطف کردند و به جای چند میل دستریزی که میخواستم خود شیشه عطر رو با جعبه و متعلقاتش برام فرستادند.شیشه رو که بررسی کردم دیدم پونزده بیست میلی داره،اونم یه عطر دویست دلاری.هر کاری هم کردم ازم ریالی نگرفتن بابتش.خلاصه هر وقت اسپریش میکنم عذاب وجدان میگیرم🙂
10 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : مهریار Perfumex
دقیقا همینطوره، اگه بخواییم از خوبی ها و لوطی گری ها و الطافی که استاد شیرانی بهمون داشتن و دارن بنویسیم، قطعا مثنوی هفتاد من خواهد شد از بس که این شخص انسان کار درست و فهمیده و باانصاف و لوطی مسلکی هستن، خود من همیشه در حال فکر کردن به اینم که چطور میتونم ذره ای از خوبی های ایشونو جبران کنم، وقتی شخصی یه عطر پنج میلیون تومنی نصفه رو بدون اینکه ریالی پول بابتش بگیره، میبخشه به یه دوست،اون شخص قطعا مسائل مادی ذره ای براش اهمیت نداره، برای همینم هست که تو این چند سالی که با جناب شیرانی و فروشگاه وزین ت..میتو آشنا شدم به شخصه فروشگاه های دکانت و دستریز زیادی رو دیدم که با کلی تبلیغات و سر و صدا کار خودشونو شروع کردن ولی حتی به یک سال نکشید کارشون و جمع کردن، دلیلش هم این بود که این افراد به دنبال سود مادی زیاد بودن و بعد که شروع کردن متوجه شدن فروش دکانت سود آنچنانی نداره، البته حق هم داشتن، چون باتوجه به گرون شدن فضایی شیشه دکانت، اگر هر میلی بالای ده بیست هزار تومن سود نداشته باشه، حتی هزینه و استهلاک هم درنمیاد، حالا اونا حداقل حجم فروش دکانتشون پنج میل بود، ولی جناب شیرانی حتی یک میل هم عرضه میکنن که واقعا هیچکس دیگه ای جراتشو نداره، بنابراین حتی اگه جناب شیرانی بهم بجای عطر، آب مقطر هم بریزن و بگن عطره، اونقدر بهشون ایمان دارم که از اون آب مقطر، بوی عطر مورد نظرمو خواهم گرفت، انشاالله تو همه عرصه ها افرادی مثل جناب شیرانی باانصاف و مردمدار و کاردرست وارد بشن تا بلکه کمی مملکتمون قشنگتر بشه.
11 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : مهریار آماتور 2
کاملا اشتباه میکنید احتمالا دکانتهای شما تو مسیر پست تو هوای گرم بودن یا بینی خودتون حس بویاییش کم شده ... من از روزی ک اون سایتو زدن دارم دکانت و جعبه باز میخرم و هیچ مشکلی نداشتن اگر یه سایت مطمئن هست تو ایران همینه
20 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 کاوه

گیج و مبهوت دنبال شبح خیالی در ساعت 3 صبح یکی از سردترین شب های زمستان در میان جنگل های تاریک و باران زده .
به جایگاهی دعوت شده بود . خودش هم نمیدانست چرا ولی او انتخاب شده بود . برای چه؟ برای انتخاب مرگ یا زندگی . نقطه ای که شاید خیلی از انسان ها ارزویش را دارند تا میان زندگی پر تنش یا مرگی بی تنش یکی را انتخاب کنند . همه چیز در دستان توست . بر روی جایگاه از قبل تعیین شده قرار گرفت . بر روی سبزه هایی که در اطرافشان آتش شعله ور میشد و باران به گیاهان سنگ فرش شده برای جسمش امید میداد . هوا سرد بود اما جسمش از اتش میسوخت . آن لحظه ، لحظه ای بود که او از همه چیز فارغ شده بود . از تمام وابستگی ها و دلبستگی های زندگی اش . فقط باید انتخاب میکرد خودش را . مراسم شروع شده بود . مراسمی که هم بوی عزا میداد هم بوی امید . هم اتش بود هم باران و از همه مهمتر بوی دود ناشی از خاموش شدن اتش به رنگ خاکستری یعنی رنگ واقعی زندگی . مرگ را انتخاب کند یا زندگی ؟ برایش حق انتخاب گذاشتند . مراسم توسط الهه مرگ و الهه زندگی شروع شده بود . از طرفی کندر در اتش شعله ور میشد و از طرفی باران بر روی کندر دود شده میریخت . دوگانگی و تردید . انگار همه ما امید به چنین روزی در وجود خود داریم . در هر صورت زندگی برنده بود چرا که یا در این دنیا اتفاق میفتاد یا در دنیایی که با مرگ اغاز میشد . پارادوکسی که هنوز نتوانستیم آن را درک کنیم . او هر دو را انتخاب کرد ، زندگی اما پس از مرگ . اتش شعله ور شد . جسمش در میان کندرها و گیاهان سوخته شده محبوس شده بود . اما باران همچنان میبارید . جوانه زدن زندگی پس از چشیدن طعم مرگ مطلقا سیاهی بود .
برایش نامه ای نوشتم . از او خواستم تا با من ارتباطی برقرار کند تا بدانم انتخابش چه طعمی دارد . جهنم است یا جهنم تر . تاریکی پس از روشنایی یا تاریکی پس از تاریکی . به خوابی فرو رفتم و در خواب مرا به آن جنگل دعوت کردند ... الان میتوانم طعم انتخابش را پیشبینی کنم ، پس ...

مودژاغ اوبسکیوغ جدیدترین کار برند مجدا بکالی ، متفاوت تر از همیشه و مدرن تر از همگان . رایحه ای بشدت پیچیده که نیازمند ساعت ها تفکر میباشد . بخوری از جسمی داغ اما طبعی سرد . هم داغ است هم سرد . انگار فضای بخوری در سردترین نقطه جهان رقاصی میکند . فضای نیمه گیاهی ان رایحه را مدرن و متفاوت میکند و همه چیز را برای ارتباط هرچه قویتر فراهم میسازد . در صورت برقراری ارتباط با رایحه لذت وصف نشدنی دارد .
23 آذر 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : آماتور 2 complihanicated

درود خدمت دوستان عزيزم
با توجه به تجربه ي خوبي كه نسبت به برند مجدا بكالي داشتم:
فیوشن ساکری ابسکیور
تولیِتلاه
تندر است له نویت
مون نوم است رژ
بعد از ديدن ريويو ي جناب دكتر ايكاروس عزيز عين مرغ سر كنده شدم براي تست اين كار. بوي خيلي اشنايي داره ، رگه هايي از رليكويا ي اونوم ازش احساس ميشه ب نظر من البته. اونايي كه توو خونه مادربزرگ يا خودشون اسپند دود ميكردن قديما ، داخل اسپند دونه هاس سفيد سنگ مانندي بود كه وقتي حرارت ميديد بوي خاصي ازش ايجاد ميشد ( بله بوي كندر ). اين عطر دقيقا بوي كندر درش غالبه.
نظر من مبني بر بد بودن كار نيست و مطمينن من سواد تحليل و برچسب زدن به اينچنين كاري رو ندارم ولي در جايگاه يك كسي كه علاقه مند به دنياي روايح هست اين كار ب هيچ عنوان همه پسند نيست و در كل نسبت به چهار كاري كه من تست داشتم دلفريب نبود.
07 شهریور 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : آماتور 2 nazanin
سلام وقتتون به خیر آقای کلوچه.
اتفاقی نظر شما رو پیدا کردم که دیدم به عطر تولیتلاه اشاره کردین، ممنون می شم رایحه رو کمی برام شرح بدین چون نظرات درخصوص این عطر کمه.
17 فروردین 1403 پاسخ تشکر
درود
با عرض پوزش بابت دير پاسخ دادن،متاسفانه الان به خاطر فاصله ي حدودا دو ساله و تست گذرا هيچ حضور ذهني راجع به اين كار ندارم حتي براي تست دوباره امروز به همون فروشگاه مراجعه كردم كه متاسفانه موجود نداشتن. واقعا به دليل نداشتن حضور ذهن و اطلاعات كافي نميتونم راهنمايي مفيدي براي شما داشته باشم. ممنون كه قابل دونستيد .
ايام تون بي غم
21 فروردین 1403 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

صدای گوزنی تیر خورده که در‌ پنهان جایی از دره ماغ میکشد.ماغ میکشد . ماغ میکشد. و تمام.. جان میدهد.
..
شبی تاریک و موهومی . ساکت. ساکت. صدای نفس هایم را میشنیدم. جن در من نزول یافت . از کجا وارد شد؟ کاسه ی سرم را شکافت. از چشم های جن جهان را دیدم. زمین بر ماه چنان ظرف عسلی که واژگونش کنی میریخت. آشوبه ای در جهان بود. جهان بیقرار . مضطرب و رو به احتذار. جن خارج شد. شب تاریک بود. موهوم بود. و ساکت.
..

پناه به تاریکی از شر بطالت خورشید. این عطر بخور گران جان است. بخوری که علیظ است . سبز و خشک است. کمی و فقط کمی فلزیست. و خاکی که در پیرامونش خیس است. دو چشم است که در تاریکی جنگل از پشت درخت تو را میکاود. تصمیم میگیرد خود را به تو نشان دهد. این عطر لحظه ی دیدن اوست. دیدن آن دو چشم. لحظه ی ترسیدن و مرگیدن.

۷.۵ از ۱۰ . کبیری نازنینم. عطر توست. هرجایی هستی شادمان باشی .
17 مرداد 1401 پاسخ تشکر
64 تشکر شده توسط : Jamal nazemi Rezvani
چه خوب است که برگشتید نازنین عاشق.
18 مرداد 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : آماتور 2 اميد نيك
ایکاروس عزیز
بعد از مدت ها به دلم افتاد آخرین نظراتتون رو بخونم، همزمانی دلنشینی داشت با نگارش های اخیرتان.
در گذشته ارتباط چندانی نداشتیم، صرفا گهگاه نظراتتان را می خواندم و سال ها پیش در یکی از شبکه های اجتماعی دنبالتان می کردم و چند کلامی هم صحبت شده بودیم.
زمانی که پیام های اخیرتان را دیدم حسی همچون جرقه ای در انبوه تاریکی ایجاد شد. نه منظورم از سرما عدم حضور کاربران قدیمی تر عطرافشان است و نه منظورم از غریبه کاربران جدید. اما حسی که داشتم با یک تصویر همراه شد. این که در ارتفاعات سفیدپوش، در یک کلبه ی چوبی سرد و پر از چهره های غریبه، چهره ای آشنا ببینی و نه از کاپشنی که به تن داری و نه از شعله ی آتش شومینه، بلکه از دیدن اون آشنا و در آغوش کشیدنش گرم بشی.
به گرمی در آغوش می کشمتان؛ سلام.

[EDITED] 1401/05/21 02:19
20 مرداد 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : آماتور 2 complihanicated

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟