پرسش ها | سلطان عطربازهای ایران و توران

در زیر جعبه‌ عطرهای آرتبیل نوشته شده Designed by Xerjoff group و این دروغ محضه و سواستفاده از اسم زرجف اونم توسط کی؟ واردکننده رسمی زرجف به ایران از این مسخره‌تر، ابزوردتر و تراژیک‌تر نمی‌شه اگر این کار بچه‌های مروی کرده بودن ادکلن ساخته بودن زیرش همچین خزعبلی نوشته بودن طراحی شده توسط زرجف گروپ همین دوستان بلاگر خودشون می‌زدن کلی پست می‌نوشتن ممه چاک می‌دادن ویدیو می‌گرفتن لایو می‌ذاشتن دست به افشاگری می‌زدن آی مردم چه نشسته‌اید که این ادکلن‌ها تقلبی است هیچ ربطی به زرجف نداره نخرید ولی حالا که پای جردن؛ برج شیک؛ کت و شلوار براق و تخت خواب لاکژری در میان است آب از لب و لوچه‌شان آویزون شده به ارگاسم رسیدن ادکلن‌های تقلبی بوی کاخ سعدآباد می‌ده در توجیحه همچین گندی می‌نویسند: 

"در چندسال اخیر رویه سر در آوردن بی قاعده و بدون حساب کتاب عطرهایی گمنام و بی هویت که مشخص نبود چطور به یکباره از قفسه های بهترین فروشگاههای عطر ایران سردر آوردن برای عطردوستان واقعا ناراحت کننده بود و هست... در این بین اما بنظر میرسه با پشتیبانی یکی از شرکت های واردکننده که سابقه خوب و کلاس کاری خاصی داره، برند نو‌پایی به اسم آرتیبل با ۶ عطر به بازار اومده."

ادعای طراحی توسط گروه زرجف یک شو تبلیغاتی کثیف است تا حقیقت چرا که اکانت رسمی زرجف در پاسخ به این سوال که شما عطرهای آرتبیل طراحی کرده‌اید صراحتن اعلام کرد که ما فقط ممکن مشورت دهیم نه تولید (و نه حتا طراحی) حتا حاضر نشدن اسم شرکت آر... ... پایه و آرتبیل بیاورند که ما به اینا مشورت دادیم اینجاست که یاد صادق هدایت عزیزمان می‌افتم که برافروخته بود چرا کتابفروشی بر میدان مخبرالدوله که کتابش چاپ کرده برداشته در آخرین صفحه بوف کور تبلیغ آبلیموفروشی‌اش هم زده برای همین به آنها می‌گفت رجاله‌ها لکاته‌هایی که یک مشت روده دهانشان را به مخرشان وصل می‌کند و همه‌شان شاگر کله‌پز هستند. 

جالب اینجاست شرکت واردکننده رسمی زرجف به ایران می‌گوید مخاطب‌‌شان جامعه لوکس و پولداری هستند که نه قیمت برایشان مهمه و نه اهل تحقیق و تفحص و راستی آزمایی که بروند ببینند این ادکلن‌های شترگاوپلنگ‌ واقعن توسط زرجف طراحی شده یا نه؟ آر....... ... پایه رسمن اعلام کرده جامعه هدف مشنگ هستند پیشنهاد می‌کنم به بچه‌های مروی از این بعد خواستن ادکلن بسازند زیرش بزنند دیزایند بای روجا داو گروپ! البته قبلش بلاگرهای هول لنگ یه شیشه عطر سرخالی یه شامی و تختخوابی مهمان کنند تا برای‌شان پست‌های آتشین وسوسه کننده بنویسند روی ادکلن‌های تقلبی ماله بکشند بعد اون وقت ادکلن‌هاشون ک اخه پخه تخه بوی کاخ باکینگهام می‌ده.

 اینهمه عطر ایرانی کپی از عطرای معروف هستن که در فروشگاه‌های نامبر وان هم جا باز کردن، اما کسی اینجوری جبهه گیری نکرده چرا؟ چون اینا شرکت آر.... ... پایه و بلاگر سفارشی‌اش متوسل به دروغ شدن که این عطرها توسط زرجف طراحی شده حالا خوبه خود سرجیو ممو عطرهای زرجف می‌ده براش دیگران طراحی می‌کنند بعد این ابله‌ها اومدن می‌گن عطرهای آرتبیل زرجف طراحی کرده تازه با چه قیمت‌هایی گران‌تر از عطرهای زرجف؛ دلیل مخالفت و جبهه گیری افراد در برابر آب زیپوهای این شارلاتان که داره از اسم زرجف سو استفاده می‌کنه برمیگرده به این موضوع که عده‌ای مثلن بلاگر عطر که من اسم‌شان می‌گذارم قواد عطر در ظاهر مدافع بچه‌های عشق عطر و عطرباز خودشان نشان می‌دهند اما پای رفتن به برج شیک و لاس زدن با رییس پولدار وسط بیاد هرکاری میکنن حتا خودشان می‌فروشند.

ایکاش رقم دریافتی هم قابل توجه بود که تبلیغ این آشغالها را برای مخاطبشان میکنند این قوادان عطر که برای شیشه ادکلن سرخالی اینچنین بالا پایین می‌پرن برای رقم‌های چهار و پنج میلیون حاضرن انواع دیگه قوادی رو هم بکنن بنگاه شادمانی بزنند؛ بعد توجیه و ماله‌ای که می‌کشند برای اینکار کثیف اینه که هر کی نداره نخره! 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir