پرسش ها | Mohammadreza

 سلام به همه دوستان گرامی

مدتی هست که فروشگاههای زنجیره ای و سایت سف..ر و به تازگی هم دی...کالا ( با فروشندگی خود دی..کالا ) محصولات برندهای پلیس و موبوسن رو موجود کردند و تبلیغات زیادی مخصوصا سف..ر روشون انجام میده که خب فروشگاه قدیمی و معتبری هست و همچنین مالکیت مشترک با یکی از شرکت های وارد کننده عطر داره...اما وقتی توضیحات عطرها رو خوندم در هر دو مورد نوشته بود ساخت ایران!! پلیس رو نوشتند کشور مبداء برند و تحت لیسانس ایتالیا و موبوسن هم فرانسه...اما ساخت ایران...

حالا از دوستانی که در این زمینه اطلاعاتی دارند میخواستم سوال کنم که آیا این عطرها فیک هستند و یا با اجازه خود برندها در ایران تولید میشوند؟...شاید مثل تام فورد و کلوین کلاین و دانهیل و آرامیس و...که در کشورهای مختلف خط تولید دارند این دو برند هم به همین گونه اند...اما مسئله ای که هست اونها همه تولید آمریکا یا چند کشور اروپای غربی اند ... و حتی در اروپای شرقی و آسیای شرقی و خاورمیانه هیچکدوم ندیدم خط تولید داشته باشند...چه برسه به کشور ایران که سالهاست در تحریمه !! اون هم برند موبوسن که از بهترین برندهای تولید جواهرات هست و عطرهاش هم نسبت به قیمت از کیفیت خوبی برخوردارند و همچنین برند پلیس که در تولید اکسسوری برند خوشنامیست و در عرصه عطر هم خیلی پرکاره...
لطفا دوستانی که اطلاعاتی در این مورد دارند بفرمایند که وضعیت از چه قراره؟! واقعا شرکت های ایرانی اینقدر پیشرفت کردند که خط تولید برندهای اروپایی رو ایجاد میکنند؟! و یا یک نوع سو استفاده از نام این برندهاست در شرایط تحریم؟! این عطرها فیک هستند یا اورجینال؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir