نظرات | سعید رضایی شوشتری
ترتیب نمایش
سلام و احترام خدمت دوستان عزیزم:
Opus VIII شالوده ای است از آکوردهای فلورال و نیمه اندولیک با تلاطماتی چوبسان که در مقاطعی رگه هایی انیمالیک رو از خود بروز خواهد داد.
Opus VIII دریچه ایی از باغ افسانه هاست که عمیق ترین و نفسانی ترین حالات را برای مخاطب به ارمغان خواهد آورد.
شروعی جذاب و اغواکننده از یالانگ و نرولی تاپ نت عطر را بسیار شوکه کننده و خاص کرده است و حسی تمام فلورال را به این عطر القاء کرده.
بعد زمانی کوتاه آرپژی نیمه سبز و مرطوب از یاس نمایان می شود که بینهایت نفسانی و شهوت انگیز فرموله شده است.
آکورد تاپ نت تقریبا ثابت و ماندگار است و تا مرحله درای داون عطر ادامه دار خواهد بود. با شروع درای داون بیسی صمغ گون و نیمه اسپایسی فضای کلی رایحه را درگیر خواهد کرد که خراش هایی چوبسان و مخملی از گایاک را همراه خود به نمایش می گذارد اما کماکان آکوردهای شارپ و با طراوت فلورال حس می شوند. در این مرحله حضور نت یاس مشهود تر است و ترکیب آن با گایاک و کندر خراش هایی نیمه انیمالیک و بسیار خاص را ایجاد می کند.
Opus VIII عطری کاملا اورینتال و مجلل است که با نهایت دست و دلبازی و با هنرمندانه ترین حالت ممکن فرموله شده است.رایحه ایی رویایی که ظرافت های زنانگی در آن بیشتر به چشم می آید اما میدل نت مستحکمی که برای آن درنظر گرفته شده، قابلیت استفاده برای هر دو جنسیت را متعادل خواهد کرد.
از پرفومنس تولیدات با پکیج جدید اطلاعی ندارم ولی عطری که من تست کردم و سمپل اورجینالش رو دارم تولید قدیم است و پرفومنس و قدرت خیلی خوبی در پخش و ماندگاری دارد.
آرامش و شادی را برای همگی آرزومندم.
55 تشکر شده توسط : Baby reXa مهریار
خردمهر عزیز سلام و ارادت خدمت تو دوست خوبم:
سپاسگزارم از لطف و مهربانی تو دوست عزیز و ممنونم از متن جذاب و ژرفی که نگاشته ایی.
بهترین ها رو برات آرزومندم
21 تشکر شده توسط : مهریار Mod _ Iran
Colonia Sandalo Concentree
لینک به نظر 5 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به میلادافشاری
میلاد جان سلام:
بهترین تصمیم رو گرفتید..
ممنونم از لطف شما دوست گرامی.
آرامش و سلامت رو برات آرزومندم
25 تشکر شده توسط : مهریار حسین رفیعی
Narcotic Delight
لینک به نظر 29 فروردین 1405 تشکر پاسخ به علیرضا
علیرضا جان سلام و احترام خدمت شما دوست عزیزم:
با توجه به فرموده خودت در مورد اینکه به تازگی کاوش در دنیای روایح را آغاز کردی، پیشنهاد میکنم کارهای عرف تر و غیر نیش را تست کنی. اینیشیو کارهای جذاب و تامل برانگیزی داره اما در ابتدای راه بهتره سراغش نروید چون ممکنه بعد از مدتی تحمل این سبک طراحی در رایحه رو نداشته باشید و اشتیاق شامه برای کشف روایح جدید رو از دست بدهید.
در رابطه با سبکی که دوست داری پیشنهاد من عطر های : اسپایس بمب از ویکتور اند رالف، هرود از مارلی،اوجان از مارلی و رد توباکو از مانسرا هست.این چند تا عطر میتونه گزینه هایی معقول مابین نیش و دیزاینر در سبک مورد علاقه شما باشد.
پیروز باشی.
35 تشکر شده توسط : مهریار علیرضا خورشیدی
سلام شکیلا جان:
چقدر زیبا توصیف کردی و چه خوب که خاطراتی به این قشنگی رو با رایحه این عطر به یاد می آوری.
در ضمن از ریویو های خوبت هم ممنونم.
پیروز باشی.
22 تشکر شده توسط : مهریار نم و خاک
سلام:
عالی بود علی جان، خیلی خوب فضاسازی کردی و پرده های نمایش این عطر رو با بیانی شفاف و گیرا نوشتی.
خیلی مشتاق شدم که اینکار بیوفورت رو بعد خواندن ریویوی تو تست کنم.
پیروز و پایدار باشی.
21 تشکر شده توسط : مهریار نیلوفر کرامتی
سلام خدمت دوستان عزیزم:
دیدم بحث آمواج و معقوله پخش و ماندگاری کارهاش پیش اومده خواستم نکاتی را برای دوستان عزیزی که به دنبال پرفومنس بالا در عطر ،خصوصا عطرهای خانه آمواج هستند ذکر کنم:
طبیعتا هر کمپانی و خانه عطری برای پرزنت و فروش کارهای جدیدش، معمولا عطرهای قدیمی تر را تا حدودی دستخوش تغییرات میکنه. این تغییرات ممکنه در ذات اصلی و آکوردهای آن عطر و یا پخش و ماندگاریش باشه.غول سیاه آمواج یعنی همان اینترلود جنجالی هم تا حدودی درگیر این موضوع شده و این مورد در پکیج و تولید های جدیدش کاملا مشهود است.
در هر صورت سه تا پیشنهاد برای دوستانی که قدرت پخش، ماندگاری و تا حدود زیادی یونیک بودن رایحه عطرهای خانه آمواج براشون در اولویت قرار دارد خدمتتون معرفی میکنم که تستشون خالی از لطف نخواهد بود.
عطر های Decision و Outlands و Purpose 50 از این خانه عطر را حتما تست بفرمایید.
آرامش و امنیت را برای همگی آرزومندم.
43 تشکر شده توسط : مهریار نیلوفر کرامتی
سلام و احترام خدمت شما:
خوشحالم که از رایحه این عطر لذت بردید و توانستید تستش بکنید.
همانطور که خودتون هم فرمودین، این کار بسیار عمیق و تاثیرگذار است. هم خوش رایحه و همه پسند هست و هم قابلیت تبدیل شدن به عطر امضا را دارد.
پیروز و شاد باشید.
23 تشکر شده توسط : مهریار نیلوفر کرامتی
میثم جان دوست خوبم سلام:
خیلی این ترقه بازی ها و تنش های گذرا رو جدی نگیر...
بعضی از این دوستان هر از چندگاهی با اکانت های مختلف، سعی در دیده شدن دارند و اظهار نظر های بدون افاقه آنها کاری جز ایجاد تنش و نفاق بین دوستان و این محفل نخواهد کرد.
تجربه به من ثابت کرده ساده و بدون واکنش از این دوستان گذشتن لذتبخش تر از جنگیدن و مقابله کردن باهاشون است.
آرامش و شادمانی را برات آرزومندم.
41 تشکر شده توسط : مهریار حسین رفیعی
Au Coeur du Desert
لینک به نظر 4 بهمن 1404 تشکر پاسخ به آقای سیوت
سلام و احترام خدمت شما دوست خوبم:
ممنونم از محبت و مهر شما. شما خیلی لطف دارید به من و خوشحالم که میتونم با انرژی خوب و مثبت همراه شما دوستان عزیز باشم.
20 تشکر شده توسط : نیلوفر کرامتی 🌞SAMIRA🌞

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan