نظرات | سعید رضایی شوشتری
ترتیب نمایش
Hadise جان سلام خدمت شما:
روح پدر بزرگوارتون شاد و در آرامش باشد.
بهترین کار برای تداعی کردن خاطرات استشمام روایح هست و شما میتونی با بوییدن عطرهای پدرتون خاطرات ایشان را یادآوری کنی برای خودت.
با آرزوی سلامتی و شادمانی برای شما.
17 تشکر شده توسط : عسل 🍁Shahab🍁
Mrjn j گرامی سلام خدمت شما:
از بین کارهای این خانه من شدیدا سایکدلیک لاو رو پیشنهاد میدم بهتون و چه بهتر که بتوانید تولیدات قدیمی تر را تست و خریداری کنید.
در مرحله بعد High Frequency هم کار خوبی است ولی اگر دنبال کاری درخور برای موقعیت ها و مراسم خاص تر هستید عود فور هپینس رو هم بررسی بفرمایید.
پیروز و پایدار باشید.
36 تشکر شده توسط : Mrjn j Baby reXa
Decision
لینک به نظر 13 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
عمو کامبیز عزیزم درود و عرض ادب خدمت شما:
واقعا روزگار نابسامانیست، همانطور که اشاره فرمودید باید عبور کرد و خندید ولی خب چه بهتر که با مسائل و مطالب خوب و جذاب این لبخند واقعی و دلچسب باشد. خودتون هم میدونید روشن نگه داشتن چراغ این مرجع بعنوان یک سایت و مآخذ ایرانی مربوط به عطر و روایح حاصل سال ها تلاش دوستان عزیزی همچون شما و دیگر اعضاء بوده است. پس چه خوب که نگران بقاء و پیشرفتش باشیم و در حد معقول و به دور از دشمنی و جدال، برای ترمیم و زیباسازی آن تلاش کنیم.
سلامتی و شادمانی را برای شما آرزومندم
58 تشکر شده توسط : Baby reXa هاشم پور
Decision
لینک به نظر 13 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به خردمهر
سلا و ارادت و سپاس بیکران دوست خوبم جناب خردمهر عزیز.
بهترین ها را برات آرزومند. به امید روزهای بهتر در کنار همدیگر
24 تشکر شده توسط : Baby reXa هاشم پور
سلام خدمت دوستان گرامی و مدیریت محترم عطرافشان:
شخصا از درج و تایید بعضی از کامنت ها در عجب هستم.در این سالیان گذشته که این محفل پا گرفته و رشد کرده، سعی بر آن بوده که بار فنی ، هنری و کاربردی آن افزوده شده و کاربر و مخاطب بتواند از محتویات خوب و معقولی در حد سبقه و شخصیت عطرافشان استفاده کند. ولی متاسفانه و بیشتر از گذشته مطالب و کامنت هایی آزار دهنده درج و ثبت می شود که باعث ریزش خیلی از اعضا و از بین رفتن فضای صمیمی و همچنین کاربردی در این سایت شده است.
رفتا ها و کامنت هایی مصنوعی و متضاد ، صرفا برای دیده شدن و ایجاد تنش بین اعضاء دوستداشتنی عطرافشان نه تنها جاذبه نخواهد داشت بلکه باعث کندی روند و عدم رشد فنی و هنری این محفل عطرآگین خواهد بود.
106 تشکر شده توسط : مهسا فرهاد
Decision
لینک به نظر 12 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به ramin
دوست خوبم سلام:
میتونم ازت بخوام اسم چند تا از این عطرهایی که تعریفشون رو کردی برای من و بقیه دوستان نام ببری؟
24 تشکر شده توسط : Baby reXa هاشم پور
Fleur Narcotique
لینک به نظر 12 اردیبهشت 1405 تشکر پاسخ به Armita
آرمیتا جان سلام:
بهت پیشنهاد میکنم برای تهیه مشابه خوب Fleur Narcotique، نسخه بازطراحی شده شرکت بارگلو را تست کنی.
کیفیت معقول در پرفومنس و تشابه بسیار بالایی به نسخه اصلی دارد.
32 تشکر شده توسط : Baby reXa هاشم پور
سلام دوست عزیز:
احتراما نت و آکورد غالب این عطر وتیور و پاپیروس بر بستری از چرم است. در این عطر پچولی به هیچ عنوان محوریت دائم و پایداری ندارد.
36 تشکر شده توسط : Amir mousavi ارسلان عظیمی راد
سلام Helmaaa جان:
چقدر زیبا و کانسپچوال و صد البته دقیق و فنی این عطر رو بازنگری کردی.
بسیار ممنونم از ریویو خوب شما و امیدوارم حضورتون مستمر باشه.
پیروز و موفق باشی.
19 تشکر شده توسط : Baby reXa مهریار
سلام خدمت دوستان عزیز:
Decision مخلوقی تقریبا بی نقص از جناب کوئنتین بیش که مآحصل تجربیات ایشان در بازی با روایح چوبسان و صمغگون و امضاء اخیرش در استفاده از آکیگالا وود است.
فرمولاسیون و طراحی خاص در کنار همه پسند بودن و همچنین پرفومنس بالا، این عطر را خیلی سریع محبوب و قابل ستایش کرده است.
عطری چند وجهی با قابلیت استفاده در چهار فصل از سال که با شروعی تیز و سیتروس گون از جونیپر و ترنج نمایش خودش رو آغاز می کند و حسی جذاب و فرش را با هاله ایی نیمه گرم به مخاطب القا می کند.
آکوردی شارپ و روان با نهایت قدرت، که باعث شده تاپ نت این عطر به طرز قابل توجهی در پیرامون انتشار پیدا کند.
در میدل نت عطر اضافه شدن آکوردهای صمغی و تحکمی زیبا از کندر، با به جا ماندن خراشهای اسپایسی و نیمه سبز از جونیپر رقم خواهد خورد. اوج جذابیت در طراحی جناب کوئنتین بیش تزریق روایح چوبسان با تحکمی گیرا و خالص از آکیگالا وود است که شامه هر مخاطبی را درگیر خواهد کرد و فضایی چند بعدی و اورینتال محور بوجود می آورد.
اصطلاحا رد بوی عطر در این مقطع بسیار بسیار گیرا و ریچ است که با نهایت قدرت توجه اطرافیان رو به خود جلب می کند. تمام انتظارات مخاطب از یک عطر، در این کار وجود دارد و تقریبا جایی برای انتقاد و ایراد وجود ندارد.
درای داون کار نیز آکوردی مخملی و نیمه گرم از تلفیق نت های چوبسان در کنار رایحه و نتی معطر و تلخ از وانیل است.نت وانیل برای همگونی نظم کلی رایحه به هیچ عنوان گورماند در نظر گرفته نشده است و آن چهارچوب مستحکم و ریچ عطر در جای خود باقی مانده است.
در نگاه و تست اول دیسیژن شاید فقط با یک عطر قدرتمند و خوشبو طرف باشید ولی حقیقتا این عطر شما رو معتاد خواهد کرد و در آینده ایی خیلی نزدیک نمیتوانید ازش دل بکنید.
طراحی مدرن و متریال جذاب و با کیفیتی که در این عطر بکار گرفته شده است، باعث می شود هر روز دریچه ایی جدید و جذاب از این عطر برای شما باز شود پس حتما برای پوشیدن و استفاده از این عطر حوصله و صبر داشته باشید تا به قابلیت ها و زیبایی نهفته در آن پی ببرید.تاکید می کنم برای درک عمیق رایحه این عطر، زمان و صبر کافی را مبذول بفرمایید.
من به خاطر قیمت تقریبا بالا و اولویت های مهمتر، هنوز نتونستم باتل کامل این عطر رو داشته باشم ولی میدونم که خیلی زود این جادوگر جذاب رو شکار خواهم کرد.
سلامتی و شادمانی را براتون آرزومندم.
96 تشکر شده توسط : داوود ساداتی Baby reXa

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan