AMOUAGE - Guidance

آمواج گایدنس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-125245
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2023
انتخاب
حجم
وضعیت
کد کالا : ATR-125245
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
Best Osmanthus Fragrance Since 2020
بهترین عطر با نت گل اوسمانتوس از سال ۲۰۲۰ تا سال 2025
رای کاربران
  • عاشقشم
    35
  • نمی پسندم
    35
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    21
  • + 45 سال
    5
  • روزانه
    9
  • رسمی
    15
تعداد رای های ثبت شده : 175
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

آمواج گایدنس تفسیری سحرآمیز و بدیع از سه‌گانه خاص آمواج (گل رز، صمغ کندر و عنبر) ارائه می‌دهد که همچون شعر زیبایی نمایان می‌شود ــ رایحه‌ای شبیه به آغوش و حسی شبیه به کلمات حکمت‌آمیز.

آمواج گایدنس، جایزه «بهترین عطر در میان محصولات لوکس» را در «جوایز زیبایی بلژیک 2024» به‌دست آورده است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
عطار کوئنتین بیش
جوایز بهترین عطر با نت گل اوسمانتوس از سال ۲۰۲۰ تا
طبع معتدل
سال عرضه 2023
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه گلابی ، صمغ کندر ، فندق
اسانس میانی رز ، یاس، زعفران ، گل اوسمانتوس
اسانس پایه وانیل ، چوب صندل سفید ، لابدانیوم، عنبر، چوب آکیگالا
نمره کاربران
Guidance-آمواج گایدنس
رایحه
7.9
52 رای
ماندگاری
9.3
52 رای
پخش بو
9.5
52 رای
طراحی شیشه
8.4
52 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (45 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
خیلی دوسش دارم ترکیب شیرین خوشمزه ای داره بوی خامه ای داره ترکیبش با فندق بی نظیر شده یجورایی بهم آرامش میده خیلی نرم و ملیحه شیرینیش یجوریه که اصلا احساس سنگینی به من نمیده خیلی بی نظیره😍😍
11 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Arian Xa فاطمه فیضی

خانم شکیلا میلانی عزیز
اگه دسترسی دارین عطر امواژ اگزیستنس رو تست کنین
ب شدت عطر خوش پوش و معتدل و پر بازخوردی هستش…
پخش بوی بی نهایت…بنده خودم و همسرم رو امواژ باز میدونم و نزدیک ب بیست و پنج عطر از این برند معظم رو در کلکسیونمون داریم و هر چی جلوتر میریم باقی برندها کم کم از چشممون داره میفته انگار واقعا..
دسیژن و تیمبر امواژ هم از مردونه ها کسی دسترسی داشت امتحان کنین تا مثل ما معتاد این برند بشین🥹
11 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مروارید محمدرضا حاتمی

این عطر رو هدیه گرفتم،نه که دوسش نداشته باشم نه!
اما وقتی اسپری میکنم لذت نمیبرم که بخوام نفس بکشم در هوای رایحه‌اش! ~_^
سنگینه،باوقاره،عمیییق و پیچیدس
من نه شخصیت پیچیده‌ای دارم نه سلیقه‌ی پیچیده🤠
چند باری هم لیر کردم اما اصلا موفقیت آمیز نبود🤕
به هرحال این عطر اصلا اصلا مناسب بلایند‌بای نیست
اگه از سلیقه‌ی شخص موردنظر هم مطمئن نیستین مناسب هدیه دادنم نیست حتی:)
29 فروردین 1405 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : لوتوس هاشم پور

کاش میتونستم حس بویایی مو نابود کنم بعد از بو کردنش
خیلی بوش اذیتم میکرد و حالت تهوع بهم میداد
توقع داشتم فندق و گلابی ترکیبشون قشنگ باشه ولی توی این عطر اصلا دل نشین نیست !
من فکر میکردم خیلی عطر خوبی باشه ولی اصلا بوش شباهتی به شیشه و وایبی که میده نداره
29 فروردین 1405 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Kosar Arian Xa

اونجایی که بین آمواج های زنانه گایدنس بازدیدکننده بیشتری داره،گفتم یه راهنمایی کلی راجب تمام مدل‌های هایپ آمواج لاین زنانه بدم.
.
🔴از نظر پیچیدگی،کیفیت و خاص بودن رایحه و کسایی که لوکس بودن رایحه براشون مهم باشه برای من به ترتیب:

🥇امواج اپیک(اگر به روایح گرم و عودی با رگه های ادویه‌های تازه‌تر و رایحه چای علاقه دارین،نت غالب:عود)
.
🥈امواج گایدنس(اگر به روایح چوبی با رگه‌های آجیلی مثل حرارت دادن چوب فندوق در کنار شیرینی‌گلابی به شکل نیمه‌خمیری و دارک و گلبرگ های رز(نیمه‌خشک و غیرگلابگون) علاقه دارین،نت‌‌های غالب:فندوق و گلابی)
.
🥉امواج جورنی(اگر به ادویه‌های گرم نظیر دارچین در کنار شیرینی‌ِ عسل و فضای تنباکویی علاقه دارین،نت غالب:تنباکو و عسل)

❗❌نکته مهم:همون‌قدر که این روایح بسیار قوی،بالغ و غیرتکراری هستن در عین حال بسیار ریسکی و سلیقه‌ای هستن.
گزینه مناسبی برای کادو به شخصی که سلیقه بویاییش رو نمی‌دونید نیست و فول‌باتلش مناسب بلایندبای نیست ابدا.
❗❌اگر بازخورد عطر براتون مهمه و تعریف‌کردن از رایحتون براتون در الویته،گزینه‌های امنی نیستن چون درصدکمتری بهتون بازخورد مثبت میدن.
.
🔴اگر به روایح گلی و گل‌های سفید،خصوصا گل‌مریم علاقه دارین:
.
🥇آمواج لاو توبرز:(اگر به رایحه غالب مریم با فضای کرمی،نرم و فانتزی علاقه دارین،درواقع بوی گل مریم در کنار خامه و وانیل)
.
🥈آمواج آنر(اگر به رایحه مریم در کنار گل‌های سفید نظیر یاس و گاردنیا علاقه دارین که در کنارش روایح کمی اینسنس یا دودی و کهربا عمق بدن)

❌قیاس بین این دومدل:هر دو غلبیت نت مریم رو دارن،اگر نت مریم رو در کنار نت‌های سبز و فرش و رگه‌های عمیق‌تر،شرقی‌تر و کهربایی‌‌تر میپسندین آمواج آنر.
اگر نت مریم رو در کنار فضای کرمی‌تر،وانیل و یه کوچولو گورماند و سبک‌تر میپسندین،آمواج لاو توبرز.
❗نکته مهم در خریدش اینکه اصلا نباید با نُت مریم مشکل داشته باشین چون در هر دومدل،پررنگ‌ترین نت مریم هست.
.
⚪اگر به روایح گلی در کنار ادویه و فضای گورماند(به خصوص کاکائو) علاقه دارین:
🥇لاو دیلایت(اگه به رایحه یاس در کنار فضای کاکائویی و دارچین و گورماند علاقه دارین)
🥈لایلاک لاو(اگه به روایح عمیق‌تر،شرقی تر و رایحه یاس در کنار فضای‌پودری لوازم‌آرایشی و کاکائویی علاقه دارین)
.
❌قیاس بین این دو مدل:لاو دیلایت دی‌ان‌ای مدرن‌تر و به دور از فضای عربی داره و حس کلیش رو احتمالا از عطری مثل پرادا پارادوکس یا لِ اینتردیت رژ گرفتین.آکوردنبدیش به این صورتکه نت های گلی نه‌چندان شرقی در کنار نت های کمی ادویه‌ای،گورماند قرار گرفتن اما ابدا سنگین و تیز نیست.
لایلاک لاو شروعی عربی‌تر و حتی کمی گلابگون داره اما در ادامه فضای پودری،غالب و رگه‌های شکلاتی حس میشه و همچنان تایپ رایحه سنگین و عمیق به نسبت لاو دیلایت.

🔴اگر به روایح شرقی علاقه دارین و می‌خواین یه مقدار سبک‌تر و میوه‌ای تر باشه اما همچنان عمیق و نافذ، آمواج سان‌شاین گزینه خوبی هست و اگر آکوردهای میوه‌ای-وانیلی خصوصا زردآلو و انگور رو میپسندین گزینه جذابیه یا کسایی که می‌خوان فضای تنباکویی رو کاملا سبک و تابستانی حس کنن.

سایر مدل‌ها مثل کریمسن راکس،رفلکشن،بیچ‌هات یه مقدار طرفدارای کمتری داره و توی این لیست نذاشتم.

🔴مجدد از جهت قوی‌بودن پرفورمنس و کیفیت رایحه اپیک و گایدنس برای من بی‌نظیر بوده.اما ظاهراً برای یکسری از اطرافیان آزاردهندست و خیلی بازخورد مثبت به خود رایحه نمیدن،خصوصا کسایی که سلیقه جنریک‌تری دارن و بازخوردشون محدود به پخش بو و ماندگاری بوده،اینطوری که نمیگفتن که رایحه خوبی،میگفتن عطرت چه پخش بویی داره)
🔴از نظر بازخورد مثبت،طوری که هم خودتون کیف کنید هم اطرافیان تحت تأثیر قرار بگیرن، بدون‌محدودیت برای تمام فصول و موقعیت ها استفاده کنید،لاودیلایت و سان‌شاین با اختلاف و لاو توبرز در رده پایین تر.

⚠️از اینجا به بعد راجب بازخورد ها می‌خوام بگم و کسایی که علاقه دارن بخونن(کلمات بکار برده شده بازخورد اطرافیان بوده و از دید من ابدا هیچ عطری لایق تخریب و الفاظ این چنینی نیست)
.
خودم عاشق اپیکم اما متاسفانه حتی مهمونی استفاده می‌کنم تصورشون بر این هست که عطر مردانه زدم یا میگفتن چقدر بوی عود میدی،مادرم که سابقه میگرن دارن،سردرد میگیرن.
با این وجود من عاشقشم اما کمتر استفاده می‌کنم.
گایدنس هم باز عاشقشم هم EDP هم با غلظت 46،اما متاسفانه بیشتر بخاطر پخش‌بو و خط‌بوش کنجکاو میشن و میپرسن.دوستان عطربازم خیلی میپسندن اما اطرافیانم که خیلی درگیر دنیای روایح نیستن،هرجا میرم میگن دهاتی،بوی عربی و بوی پارتیای کرج و کردان رو میده و شیک نیست و اگزجریت و فلان و...واقعا متاسفم از اینکه همه قادر به درک این شاهکار نیستن،نه لزوما پسندیدن.
جورنی هم باز نمیدونم چرا هرجا از دکانتش استفاده کردم سردرد می‌گرفتن.آرایشگاه رفتم کتم که جنس چرمی داشت رو درنیاورم و آرایشگرم گفت توروخدا کتت رو دربیار سردرد گرفتم از عطرت با اینکه بهمن‌ماه استفاده کرده بودم.
لایلاک لاو هم باوجود اینکه نیازی به تمدید نداشت و فوق‌العاده قویه،یبار یه پاف از دکانت ده میل رو اومدم به پشت لباسم بزنم توی عروسی دوستم،همه بهم نگاه میکردن پچ‌پچ میکردن این عطر کیه بوی حرم میده فلان و جلو بینیشون رو می‌گرفتن.
لاو توبرز هم خصوصا از آقایان این بازخورد رو می‌گرفتم که بوی نقل گل‌محمدی و سفره‌عقد فلان‌کس‌هارو میدی و...
از تمام بازخوردهای منفی متاسفم و ابدا نظر خودم نیست و تک به تک عطرایی که گفتم،خودم عاشقشونم.
اما لاودیلایت که از سال گذشته دارم،بدون اغراق میگم جایی نبوده برم و نپرسن و نگن چقدر خوشبوعه.مال،محل‌کار،دورهمی،کافه،...
یکی از همکاران آقام خیلی مصر بودن حتما از برند آمواج برای نامزدشون خرید کنن و اتفاقا خیلی مصر بودن بخاطر تبلیغات انجام شده گایدنس بگیرن و من در نهایت برای سیف بودن خریدشون لاو دیلایت رو پیشنهاد دادم و نامزدشون عاشق رایحش شده بوده و اتفاقا بعدها که گایدنس رو از دکانتای من تست کرده بودن موردپسندشون نبوده.

امیدوارم کامل و جامع بوده باشه و این تجربه‌ها به خریدتون کمک کنه.



08 فروردین 1405 پاسخ تشکر
40 تشکر شده توسط : 𝒜𝓎𝓁𝒾 Azade
اینطور که بوش میاد، گایدنس اصلا با شما حال نمیکنه،و سعی در فاصله گرفتن از شما داره، و شما هم ول کن ماجرا نیستی.
دست از تخریب این اثر‌ هنری و شاهکار امواج با بالای ۱۳۰۰ کامنت در ۲ سال و بالاترین رتبه در سایت فراگرنتیکا در قسمت امواج بردارید.
خانم میلانی کامنت های شما با اکانت قبلی بسیار زیبا و اموزنده و دقیق بودن، ولی قلم امروز شما خیلی نو‌پا و مبتدی شده، یک مقدار دچار شک شدم از اکانت فعلی شما که ایا واقا خانم میلانی هستید.
08 فروردین 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Mahmod Akrami
و یه چیزی که برام خیلی عجیبه اینکه من بالای دو سه هفتست مدام دارم یادآوری میکنم کامنت رو کـــامـــل مطالعه کنید.
اشخاصی خصوصا راجب گایدنس میان کامنتارو میخونن بعد وسط کامنت چشمشون به واژه عطر مشهد و روغن و اینا میوفته، دیگه سر و ته نظرو نمی‌خونن که اون بدبختی که تایپ کرده،خودش اینو گفته یا اطرافیانش گفتن.
فوری دست به حمله میشن با جملاتی مثل،شما شعور این رایحه رو نداری،شما بلد نیستی،شما دست بردار،شما فلان،شما بسار.
دوست عزیز،بنده‌ که به قول شما گایدنس باهام حال نمیکنه، بعد از موناجان جز اولین کسایی بودم که سال ۱۴۰۲ چندماه بعد لانچ شدنش رویو جامع دادم که اون موقع نه کامنت های فرگرنتیکا هزارتا شده بود،نه هنوز به ریواردز سالانه رسیده بود،نه کسی می‌شناخت و حتی شاید خود شما هم تست نکرده بودی و همین کامنت بنده رو پیج‌های ایستگرامی کپشن برمی‌داشتن برای فروش محصولشون از بس که تعریف کرده بودم و بازخورد شخصیم فرای مثبت بود!
واقعا این روزا دارم جا میخورم
مثلا میام میگم من شخصا برای پارتنر خودم که اتفاقا شخصِ شخیصش هم با من هم‌نظر هست بدون هیچ فشاری و براساس سلیقه شخصی و واقعی خودش،بیبی کت رو نمی‌پسندم(برای آقایی که پارتنر من هست) بر اساس فلان استنباط و مثال
و بارها بعد از استفاده خودم از بیبی‌کت این رو از پارتنرم شنیدم که میگه:
"بوش خوبه اما برای تو که خانمی و با این استایلی که داری و بنظرم مردونه نیست"
و خودم هم اگر با همین مغز و شخصیت در کالبد مرد بودم نمی‌پوشیدم.
و باز تاکید کردم جز پارتنر من،هر آقایی می‌تونه توی کالکشنش داشته باشه و استفاده کنه و شاید تن‌پوشش هم برای خودش هم سایر خانم‌ها جذاب هم باشه و باز بعضی از دوستان سر و ته کامنت رو نخونده میان میگن آزااادی،روایح به جنسیت محدود نمیشن و خودت رو با معیارهای جامعه گول نزن و فلان.
همین کسایی که از آزادی و عدم محدودیت به جنسیت صحبت میکنن،حتی به آزادی‌شخصی من که مطلق به خودمه هم احترام نمیذارن و فورا به خودشون میگیرن و دست به انتقاد میشن انگار من گفتم مثلا:مهشید‌جان پارتنر شما نباید اینو بپوشه یا گفتم هیچ آقایی نباید اینو بپوشه،در ادامه درس رابطه میدن که رابطه فرای استایله و شخصیت مهمه.دل طرف مهمه‌ و قلب ها با استاندارد و منطق پیوند نمیخورن،انگار من ده ساله به پای استایل و کت‌شلوار و عطرچرمی طرف موندم و متوجه ویژگی های کرکترستیک و عشق فارغ از ظاهر نیستم.اگه نبودم که ده روزم نمیشد.
.
توی همین سایت فرگرنتیکا که عرض میکنید اگه کامنت‌هارو خونده باشید حتی راجب یه عطر ساده و همه پسند واژگانی مثل ادرار گربه و استفراغ و فلان،خود اشخاص نسبت میده،نه اینکه بگه فیدبک اینطوری بوده و هیچکس هم به هیچکس کار نداره،حالا بنده که در اولین کامنت با لحن ادبی و رسمی،فوق‌العاده گایدنس رو مورد تقدیر قرار دادم و در کامنت‌های بعدی هم گفتم بی نهایت دوست دارم ولی متاسفانه بازخوردها این چنینه.
در نهایت پیشنهاد میکنم برای اینکه هم خودتون کمتر دلخور بشید هم امثال من لطفا کامنت هارو دقیق‌تر و با حوصله تر مطالعه کنید🙏🏼
09 فروردین 1405 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : 𝒜𝓎𝓁𝒾 Azade mojarrad
شکیلا جان، ابتدا تشکر می‌کنم بابت ریویو های بسیار راه‌گشای شما و هچنین درود ها بر تو جانم. کامنتت به قدری به جا و حق بود که نتونستم صرفا دکمه تشکر رو بزنم. پاینده باشی؛ مرسی🫡
09 فروردین 1405 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : حکایت دوست پيمان
درود دوست عزیز
راجب قلم باید خدمتتون بگم که با همین اکانت فعلی شما میتونید نظرات من رو راجب عطر مارلی دلینا اکسکلوسیف،دکادنس مارک‌جیکوبز،ومنیتی و مارلی آتالیا رو بخونید و متوجه بشید که قلم من با گذشته راجب تحلیل اولیه روایح فرقی نکرده
من یه قلم دارم برای تحلیل خودِ رایحه و از اسمش گرفته تا استوری‌بیهایند یا کانسپت طراحی و هر اطلاعاتی که هست اشاره کردم و به همون اندازه که اطلاعات تخصصی هست، با قلم کاملا ادبی و رعایت دستورزبان نوشتاری تایپ میکنم و چندین بار بازبینی میکنم تا به ثبت نظر برسم.
یه قلم هم توی رویوهای تکمیلی و ثانویه هست که فارغ از رویو تخصصی و اولیه هست و کاملا محاوره‌ای و خودمونیه برای اینکه مخاطبان عادی‌تر بهتر ارتباط بگیرن که یا به قول شما (نوپا و مبتدی)هست!!
مورد دوم
چندبار تایپ کردم من خودم عاشق این روایحم و باعشق استفاده می‌کنم اما از اونجایی که سیاژ روایح امواج از اون حریم شخصی فراتر می‌ره و رد بوی به اصطلاح کیلومتری داره باید به سلیقه عمومی هم انتظار بذارم و سر همین بیشتر توی خونه و به قول معروف خلوت خودم از رایحشون لذت می‌برم و توی اماکن عمومی،کمتر استفاده می‌کنم حتی محافل خصوصی که تعداد افراد زیادن.
مگه چندنفر مثل من و شما سایت فرگرنتیکا و اواردزهای سالانه رو مطالعه میکنن که متوجه بشن گایدنس چه شاهکاریه.
مردم عادی صرفا به رایحه‌ای که به مشامشون میخوره بسنده میکنن و چون برای مشامشون سنگینه ممکنه به قول معروف دیس کنن.
مثل بچه اول دبستانی که مثلا بخواین اول بسم الله،الفبا یاد نگرفته ببرینش سمت شعرهای حافظ و سعدی و انتظار داشته باشی شعرارو بفهمه!قطعا اون بچه نمی‌فهمه که هیچ،بخاطر نفهمیدنش ممکنه متنفر بشه و حتی بخاطر سنگین بودن و فونت نستعلیق و در ادامه عدم فهمش بگه،این چرت و پرتا چیه توی شعور کودکانه خودش!
یا فکر کنید مثلا توی روستای دورافتاده بخواید از یه برند مثل بالنسیگا یه استایل یونیک و آوانگارد بزنید.قطعا این برند و واژه آوانگارد در تقابل با فرهنگ‌روستایی و سنت‌های اوناست و گنجایش پذیرش رو نداره،درنتیجه با چشمای گردشده نگاه میکنن و شاید به بی حیایی هم متهم کنن اما باید حق داد که درکنار انتقاد برگرفته از سنت،باز به دلیل تفکرِ سنتی از دموکراسی،لیبرالیسم و در ادامه واژه احترام و همزیستی مسالمت‌آمیز و جهان‌آزاد هم دور هستن،حالا شما بیا بگو این آیتم بالنسیگا رو جنیفرلوپز میپوشه یا توی هفته مد پاریس و میلان فلان قدر نظر مثبت داشته و قیمتش اینقدره یا برید مستقیما چشماشونو دربیاید بخاطر نگاه انتقادآمیزشون
(شاید یک عده کمتری توی همون روستا براساس مطالعه و جهان‌بینی گسترده‌تر بازخورد مثبت بدن)
روایح نیش برای مردم عادی دقیقا همچین چیزیه اما یکی مثل بنده متوجه این موضوع هست و به دل نمیگیره و پای نقص اطلاعاتشون می‌ذاره و چه بسا حق هم میده که اگه بنده هم کل عطرایی که میشناختم به کوکوشنل و برایت‌کریستال ورساچه محدود میشد،همچین بازخوردی راجب روایح امواج ازجمله گایدنس میدادم.
شامه امثال ماها به مرور پرورده میشه.من در اکانت قبلیم یکسری عطر رو توی کتگوری(نمی‌پسندم) گذاشتم اما الان هیچ عطری به مشامم بد نمیاد و با هر کدوم یجور ارتباط میگیریم و وقت میگذرونم و چه بسا ممکنه دیسلایکمو به لایک تبدیل کنم و الان با این اکانت اصلا عطری رو ندارم که نپسندم.
اما تفاوت من و شما این جا هست که من مخاطبان معمولی و بازخوردهاشون رو درک میکنم چون روز اولی که برند امواج رو تست کردم یادمه و حتی به شوخی میگیرم گاها انتقادات دوستانم رو که فضای بینمون خیلی سرد نشه و درنهایت میگم چون شامه‌ات عادت نداره همچین نظری میدی به مرور درست میشه.از بی‌احترامیشونم گاها می‌گذرم،اما شما درگیر تعصباتی هستین که خود کوئینتین بیش نداره و به قول معروف دست به خنجرین.
چندبار گفتم متاسفم برای این اصطلاحات اما باید قبول کنیم که این بازخوردها هست و تاکید میکنم باید بهش اشاره هم بشه،همینقدر که مثل بنده اظهار تاسف کنید و به مقدار صبوریتون رو بالا ببرید کافیه.
این نظرات من در این جهت هست که مخاطبان عادی‌تر فریب فضای گل و بلبلی که فروشندگان عطر برای سودشخصی از این روایح تو شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دن رو نخورن و انتظار و آمادگی این بازخوردها رو هم داشته باشن.(این نظر رو پیش تر از قبل گفتم اما هنوز تائیدنشده بود یه مقدار کوتاه‌ترش کردم تا منتشر بشه)
09 فروردین 1405 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : 𝒜𝓎𝓁𝒾 یوزارسیف🥷
درود شکیلا جان مثل همیشه لذت بردم از ریویو های به جا و کاملت 🌼
من نمیدونم چه مشکلی با آمواج گایدنس EDP دارم وقتی میپوشمش و حتی رایحه اش از فرد دیگری به مشامم میخوره حس حالت تهوع و سردرد بدی سراغم میاد..
ولی با گایدنس ۴۶ اصلا اینطور نیستم و جز ۵ عطر برتر منه
نمیدونم چه تفاوتی بین اینها باعث میشه که با نسخه اصلی اذیت بشم ولی با گایدنس ۴۶ نه
لیلاک لاو و لاو دیلایت رو هم بی نهایت دوست دارم
و کلا به جز آنر و لاو توبرز و بلاسم لاو با عطر های دیگه آمواج ارتباط خوبی میگیرم و اصلا اذیتم نمیکنن
09 فروردین 1405 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : inas علی موسوی
حقیقتا منم متوجه نمیشم چرا ابراز بی علاقگی به یک عطر باید به صورت توهین شخصی توسط بعضی دوستان برداشت بشه.
09 فروردین 1405 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : Azade mojarrad کامیار فخر
درود نیلوفر عزیز
سپاس از شما قدردان محبتت هستم
راستش نیلوفرجان من حدود یکی‌دوسالی هست انگار شامه‌ام به هر رایحی عادت کرده و پیش از اونم با هیچ رایحه‌ای سردرد نمیگرفتم و هر رایحه‌ای رو در نوع خودش میپسندم.
برای خودمم جالبه که ابدا از هیچ عطری بدم نمیاد و راجب گایدنس،درسته یه‌مقداری سنگینه که تقریبا تمام عطرهای آمواج همینطورین اما در نوع خودش واقعا روایح فاخری داره و گایدنس هم اونقدر رقص‌نت و آکوردبندیش برام جالبه که هر بار انگار یه وجهشو کشف میکنم و واقعا زیبایی و عمق رایحش انتها نداره.
اما کاملا برام قابل درکه که بیشتر مخاطبان از چه حسی صحبتت میکنن و چرا بعضا خیلی شامه‌نواز بنظر نمیاد.
لایلاک‌لاو هم زمان دادن بهش واقعا مهمه چون اون فضای پودری،شکلاتی و حتی سنگینی‌تونکا ارزش صبر کردن.
لاودیلایت هم واقعا تابه‌حال بازخورد منفی ازش ندیدم و زیاد اون استراکچر و استخوان‌بندی روایح آمواج رو نداره و شاید بخاطر همین از هر سلیقه‌ای بازخورد مثبت میگیرم چون برند آمواج،برند بازخورد محوری نیست و کاملا کیفیت‌محور و پرفورمنس‌محوره و کاملا یونیک و این یونیک بودن یعنی نقطه مقابل بازخورد عمومی.
بیشترین بازخوردی که از دکانت‌هام گرفتم(بجز سان‌شاین و لاو دیلایت) بیشتر بخاطر پخش بو و کیفیت رایحه‌اش هست.
راجب گایدنس ۴۶ باید بگم که دقیقا همینطوریه و انگار همون دی‌ان‌ای فضای میوه‌ای بُلدتر و روشن‌تر شده و بشدت آکورد بالزامیکش خصوصا درای‌داون فروکش کرده و درمجموع برخلاف انتظار انگار همون رایحه تلطیف شده،همزمان با ماندگاری بیشتر و من این رو دقیقا توی اپیک۵۶ هم حس کردم که فکر میکردم مسکلین‌تر باشه اما روایح گلی بسیار شفاف و درمجموع زنانه‌تر شده بود و ماندگاریش یه مقدار بیشتر بود.
اگر نت‌چوبی،آکوردبالزامیک و کهربا برات جذابه:گایدنسEDP
اگه میخواید دوز میوه(گلابی) بیشتر و نت رز شفاف‌تر و روشن‌تر باشه گایدنس46 و اینکه نت وانیل در داون گایدنس 46مشهودتر و حتی به شامه من کرمی تره.
لاوتوبروز هم رد بوش رو خیلی بیشتر میپسندم روی شخص دیگه و انگار دلنشین‌تره.جورنی هم دقیقا اینطوریه و من اول شیفته ردبوش شدم اما برای خودم یه مقدار سنگین‌تر و تنباکویی‌تر حس می‌شد.
بلاسم‌لاو یه چیز عجیبی که ازش دارم خصوصا توی شروعش بوی پلاستیک داغ میفهمم.گلابگون بودنش از دید من در شروع مشکلی نداره و دلینا و دلینااکسکلوسیف شامه من رو آشتی دادن اما اون حس پلاستیک‌حرارت‌دیده که واژه بهتری براش پیدا نمیکنم نمیدونم از چیه دقیقا.
مثلا امواج بیچ‌هات یا متریال همچین انتظاری رو دارم و در کانسپت خودشون بسیار بجا هستن نت‌های بکار برده شده،حتی همون حس متالیک،ززینی،شور یا سینتیک.
از دید من فوق‌العاده آوانگارد و ساختارشکنن اما توی بلاسم‌لاو چون هم اسمش،هم‌شیشه‌اش هم اکوردبندیش کاملا گلیه،انتظار همچین نتی رو نداشتم.

09 فروردین 1405 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : 𝒜𝓎𝓁𝒾 Mahmod Akrami
سپاس نازنین‌عزیز،قدردان محبت شماهم هستم
09 فروردین 1405 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝒜𝓎𝓁𝒾          nazanin
ممنونم عزیزم و چقدر درست گفتی گایدنس ۴۶ نسخه میوه ای تر و کرمی تر و تلطیف تر شده ی گایدنسه پس دلیلش همینه که من گایدنس ۴۶ رو بیشتر میپسندم و اصلا اذیتم نمیکنه و رایحه خاص و یونیکش باعث شده که جز بهترین عطرهام باشه.. درباره لیلاک لاو هم اولش که اسپری میکنم چندان خوشایندم نیست ولی چند دقیقه ای که میگذره مسیر به کلی تغییر میکنه و بی نهایت عاشقش میشم و به نظرم همین چالش ها و هیجاناتی که حین پوشیدن عطر های امواج درگیرش میشم جذابشون کرده..
در کل به قول خودت شاید عطر های آمواج برای عموم چندان بازخورد گیر نباشن ولی برای افراد عطر دوست و عطر شناس بسیار ارزشمند هستن و ستودنی و من بی نهایت دوستشون دارم حتی اونهایی که اصلا سمتشون نمیرم قطعا چیزی از ارزشهاشون کم نمیشه و ممکنه روزی برسه که اون ۳ تا آمواج رو هم از لیست نمیپسندم ها خط بزنم و بسیار هم بپسندمشون 👌
10 فروردین 1405 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : کامبیز سخی Mrjn j
خانم میلانی،پس چرا دوستان اشنایان همکاران خوانواده و…بعد از استفاده من از این عطر و استشمام انها، چرا به من نگفتن بوی یه دهاتی میدی به قول شما، چرا از رایحه خشکشون زده، چرا به من نگفتن بوی پارتی‌های به قول شما کرج و کردان میدی، و اسم عطر در لحظه ازم پرسیدن و یاداشت کردن؟ چرا به من نگفتن بوی حرم نقل محمدی سبزی فروشی موزه یا عتیقه فروشی میدی، چرا بعد از استشمام رایحه یه جمع سکوت کرده و تک‌تکشون از رایحه وا موندن و پرسون پرسون اسم عطرو پرسیدن،چرا یکی از دوستانم استین دستمو که گایدنس زده بودم میمالید به سرو کله‌ش که این رایحه دیوونه‌ش کرده بود؟و خیلی خیلی بازخورد‌های به شدت عجیب دیگه که طولانی میشه بخوام بگم،
من کامت‌ها و نظرات شمارو در مورد گایدنس قبول ندارم.
بحثی هم برای ادامه ندارم،
10 فروردین 1405 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی موسوی Mahmod Akrami
خیلی عالیه که چنین بازخوردهایی گرفتین
ولی باز چیزی که برای من عجیبه این تأکیدتون رو واژه مـــن هست.
بنده هم نظرات کاملا شخصی دارم ولی حداقلش محدود به خودمه و بارها اینجا هم گفتم این نظرات مطلق به من هست و نظر سایر دوستان کاملا محترمه و اتفاقا همیشه میگم یه عطری که من کمتر خوشم میاد ممکنه رو تن یه نفر ممکنه فوق‌العاده بیشتر بپسندم
چرا؟چون من آدم تک‌بعدی نیستم ابدا،متوجه تفاوت آدم‌ها با هم هستم و این درک رو دارم که تن‌پوش عطرها می‌تونه رو آدما متفاوت باشه و به همون اندازه بازخوردها هم می‌تونه متفاوت باشه برای من کاملا نظر اطرافیان شما با اینکه برعکس من بوده قابل درکه و متوجه هستم و چه‌بسا خوشحال هم هستم از این بازخوردهایی که گرفتین،واقعا عالی و درخور عطر گایدنس هست.
ولی شما متاسفانه فاقد این درک هستین و میگین هرکس برعکس بازخوردهایی که من گرفتم پس داره اشتباه میکنه یا دروغ میگه،فلان.
هر کس برخلاف نظرمن و اطرافیان من راجب گایدنس نظر بده یا حالیش نیست،یا چرت میگه و من قبول ندارم.

دیـــکــتــاتــوری مـــحــض در منش شما هویداست!!!

مثلا یکی از دوستان راجب عطر دکادنس گفته بود بوی بشدت بد و مربای توت‌فرنگی و مربا.
من برم مثل شما بگم،خیلی داری اشتباه می‌کنی که اینطوری فکر میکنی،شما حق نداری اینطوری فکر کنی،مـــن چون بازخورد مثبت از اطرافیانم گرفتم پس عطر خوبیه،هرکیم غیر این حرف بزنه فلانه.
حالا این راجب منی هست که خودم عاشق گایدنسم و گفتم بازخورد اطرافیانم این چنین بوده،خدا می‌دونه اگه یک درصد نظر خودم بود شما چی میگفتی.
توی کامنت قبل هم گفتم مادر کوئینتین بیش هم بیاد انتقاد کنه،خود کوئینتین بیش اینقدر ناراحت نمیشه که شما اذیت شدی.
یه مقدار خودتونو از بند این تعصبات،تکروی و تک‌بعدی بودنتون رها کنید چون واقعا این صفات و واکنش ها،شخصیت آدم رو از دور آماتور،ارزون و جهان‌سومی نشون میده.
تک‌بعدی و متعصب بودنتون جدا از اسم آیدی اونقدر از منشتون مشهوده که فرق بین قلم‌ادبی و تحلیلی من رو با کامنت تجربی و محاوره‌ای تشخیص نمیدین و می‌گین چون الان با قلم محاوره ای داری نظر میدی،پس اکانتت فیکه و مبتدیه.
یکبار خاطرم نیست بین عطرایی که دوستشون دارم مثلا برم کامنت های منفی رو پیدا کنم بازخواست کنم چرا همچین حرفی زدی،یا فلان عطر باهات حال نمیکنه،لیاقتشو نداری،اکانتت فیکه و ماهیت وجودی اون شخص رو زیر سوال ببرم.
همیشه سعی کردم بیشتر راهنمایی کنم،مثلا اگر شخصی با یه عطر ارتباط نمیگیره میگم ممکنه از فصل باشه،ممکنه از عادت مشامتون باشه و غیره.بزرگان عطرافشان که واقعا از نظر رفتاری برای بنده الگو هستن هم دقیقا این رفتار رو از سمتشون میبینم و کیف میکنم.
یکبار کامنت بازخواست و توهین و خانم بی‌خیال شو ندیدم و همیشه در خور دانششون صحبت میکنن و باز تکرار میکنم برای من الگو هستن و توی صبوری و متانتشون بنده به گرد پاشون هم نمیرسم.نظرات این دوستان بسیار بزرگوار هم همیشه برای من ارزشمند،مفید و آموزنده بوده و به فکر وادار می‌کنه.
امیدوارم همچنان بازخورد مثبت از عطرتون تو روزهای بهتر دریافت کنید و یه مقدار دیدگاهتون رو گسترده‌تر کنید تا آرامش بیشتری در زندگی احساس کنید و کمتر اذیت شید.
موفق باشین
10 فروردین 1405 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : 𝒜𝓎𝓁𝒾 نوشافرین
سلام
من با نظر شما صد در صد موافقم 👍🏼آمواج گایدنس به شدت روی اعصابمه و انگاری گلابی پوسیده رو داری بو می‌کنی و خیلی شیرینه ، لیلاک لاو هم انگاری عطر قدیمی صندوقچه مامان بزرگت رو زدی ، لاوتیوب رز هم منو یاد عطر قدیمی تیروز دهه شصت میندازه🤧🤧 فقط مدل هانر کمی تا قسمتی جدی میشه تحملش کرد 😂😂 کلا برند آمواج رو همه پسندشون نیست و خیلی تند و غلیظه، متاسفانه جزو برند محبوب من نیست . توضیحات شما عالی و به حقیقت کاملا نزدیک بود 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
22 فروردین 1405 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Roza🥀 Korowsh

وای این عطر منو دیوونه کرد. پیچیدگی و جسارت سرزمین‌های شرقی رو با اولین پاف تو روی همه می‌کوبه، اما جادوی اصلیش برای من تازه چند دقیقه حتی چند ساعت بعد شروع می‌شه.
دقایق ابتدایی بوی چوب و عود خیلی شدید حس می‌شه، حتی تا حدی عطر رو به زعم من مردونه می‌کنه (توی گایدنس ۴۶ این موضوع خیلی پررنگ‌تر هم هست)
بعد از چند دقیقه هیاهوی چوب‌ها تموم می‌شه و تازه می‌شه پیرنگ آجیلی و وانیلی عطر رو استشمام کرد و وای از بوی رزش… عاشق بوی رز این عطرم.
پرفورمنس: تا بی‌نهاااایت
من یه پاف رو مچ دستم زدم و تا یه روز و نیم بعدش داشتم مثل خل‌وچلا مچ دستمو بو می‌کردم هی.
عالی عالی.
07 فروردین 1405 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط :          nazanin پگاه سروش
پاسخ مدیر : سلام نظرات پشت هم باعث یکنواختی سایت می باشد لطفا بین هر نظر چند ساعت فاصله دهید

بالاخره موفق شدم دکانت اصلی این کارو تست کنم ... من از برندهایی که کارهای مشابه رو تولید می کنن مشابه گایدنس رو تست کرده بودم مثلا از برند الحمبرا که بهترینشونه ... و اوووففف گایدنس اصل کجا و اونها کجا...؟؟؟؟ خدایا اسپری کردن یه عطر گذشته از حس لوکس و خوشایندی که برای خودم داره... گذشته از تاثیر مثبتی که می تونه روی دیگران بذاره...
(برای من شخصا) یکی از مهم ترین لذت هاش ،اون چالش ذهنی دنبال کردن رقص نت هاست...
پیش اومده که دلم خواسته و بودجه ام کم بوده و به جای عطر اصل ، عطر مشابه خریدم اما دیگه این کارو نمی کنم ترجیحا مدتها عطر نخواهم خرید تا شرایط خرید عطر اصلی واسم مهیا بشه...
خب از گایدنس بگم ... اگه از بازی نتها لذت می برین می دونید که همیشه امواج در این خصوص حرف برای گفتن داره... شاید گایدنس به اندازه امواج های دیگه ای که داشتم و یا تست کردم مثل اپیک زنانه و یا اپوس ۸ و‌ جارو جنجالی و شلوغ پلوغ نباشه اما بازم خود خود امواجه...
خب بیشتر از اینکه دلم بخواد از نتها بگم شاید اکوردهاش وصف کردنی تر باشه
برای من بیش از هرچیزیه چوبی و روغنیه ....به اضافه ی کمی تند و تیزی صمغ کندر (نتی که معمولا نمی پسندم و اگه در عطر قوی باشه زیاد سمت اون عطر نمی رم) ... کل اینا بوسیله رز و گلاب بسیار زیرکانه تلطیف شده... صمغش زیبا و زنونه شده....انگار یه جارو جنجالی برپاست یه سری از نتها می خوان بگن من خشن و تند و تیزم...یه سری دیگه از نتها به گروه اول می گن بشینید سرجاتون ما لطیف و اروم هستیم (گرچه بازم عطر ارومی نیست😄)
من شیرینی رو حس می کنم اما برای من اصلا خوردنی نیست..یا می تونم بگم تافی هایی که من خوردم اصلا همچین بویی نداشتن🙄
نت فندق رو حس می کنم اما مثل یه غبار محو توی ذهنم گمش می کنم و نمی تونم بگم اهااا اینهاش این فندق ...اما می تونم رز و گلابی رو یه گوشه ای کشف کنم...
خلاصه اینکه این عطر باوقار و اصیله...بر حسب سلیقه ی من شیک و مقتدره...توصیفش واسم راحت نیست حتما باید تستش کنید (لطفا اصلش رو تست کنید)ارزش این قیمت رو قطعا داره ...کیفیت نتها مثل همیشه معرکه است
و با دوستی که گفته بودن ازش نت نارگیل حس می کنن موافقم ... چون اگه کسی (نه خودم) اسپری کرده باشه و کمی ازش دور باشم مجموع نتها کمی حس نارگیلی طور رو منتقل می کنه
پخشش رو نمی گم ۱۰ از ۱۰ ...می گم مثل همیشه امواجه
من بسیار از لمس هنری که در ساخت گایدنس به کار رفته بود لذت بردم
حتما یه روزی تهیه اش می کنم گرچه می دونم با این قدرت پخش و ماندگاری مثل امواج های دیگه ام صدمیلش واسم خیلی زیاده...ولی ارزشش رو داره😍
28 اسفند 1404 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : میثم فرنـاز

از نظرات متوجه شدم که این عطر به شامه هرکسی متفاوت حس میشه،تنها چیزی که من توش حس کردم یه رُز سنگین همراه با وانیل بود.
یه کابوس تموم نشدنی فوق شیرین با ماندگاری عالی
01 بهمن 1404 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Azade mojarrad علی موسوی

این عطر رو سال عرضه تست کردم ولی همون لحظه با خودم گفتم خیلی بوی آشنایی داره ، کجا این بو تجربه کردم ؟؟؟ کدوم عطر بود ؟؟؟
عطر با رایحه به شدت آشنایی هستش ، ولی من یادم نمیاد کجا بو کردم این رایحه رو البته تاریخ مد نظرم خیلی قدیمه خیلی قدیم
30 دی 1404 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی موسوی Telecaster

سلام و احترام،من نظرات دوستان رو‌خوندم و از تاپ نوتش خوشم اومده بود و خرید کردم ولی متاسفانه مغزم بوی گایدنس رو خاموش میکنه و متوجه بوش نمیشم اصلا،بازخورد میگیرم ولی اصلا متوجه نمیشم و بویی که روی لباس میمونه کلا متفاوت از تاپ نوته ، اصولا عطرهای آمواژ باید باهاشون یکروز زندگی کنید ببینید ارتباط برقرار میکنید یا نه، برای من که با رایحه ها زندگی میکنم حس خوب میگیرم تجربه خوبی نشد! و احساس میکنم در انتها بوی صابونی آلدهیدی شیمیایی داره نه طبیعی، البته همونم دیگه متوجه نمیشم! جالبه هیچکس همچین تجربه ای رو ننوشته، الان که عطر خیلی قیمت بالایی داره بهتره اول تست کنید برای یکروز بعد خرید کنید، گایدنس برای من نامرئیه و این به دلیل وجود بعضی نتهای این عطره،خواستم تجربه ام رو بنویسم شاید برای دوستداران عطر مفید باشه. موفق باشید
29 آذر 1404 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Azade mojarrad parissa

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟