AMOUAGE - Guidance

آمواج گایدنس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-125245
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2023
انتخاب
حجم
وضعیت
کد کالا : ATR-125245
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
Best Osmanthus Fragrance Since 2020
بهترین عطر با نت گل اوسمانتوس از سال ۲۰۲۰ تا سال 2025
رای کاربران
  • عاشقشم
    36
  • نمی پسندم
    45
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    25
  • + 45 سال
    5
  • روزانه
    9
  • رسمی
    19
تعداد رای های ثبت شده : 199
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

آمواج گایدنس تفسیری سحرآمیز و بدیع از سه‌گانه خاص آمواج (گل رز، صمغ کندر و عنبر) ارائه می‌دهد که همچون شعر زیبایی نمایان می‌شود ــ رایحه‌ای شبیه به آغوش و حسی شبیه به کلمات حکمت‌آمیز.

آمواج گایدنس، جایزه «بهترین عطر در میان محصولات لوکس» را در «جوایز زیبایی بلژیک 2024» به‌دست آورده است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
عطار کوئنتین بیش
جوایز بهترین عطر با نت گل اوسمانتوس از سال ۲۰۲۰ تا
طبع معتدل
سال عرضه 2023
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه گلابی ، صمغ کندر ، فندق
اسانس میانی رز ، یاس، زعفران ، گل اوسمانتوس
اسانس پایه وانیل ، چوب صندل سفید ، لابدانیوم، عنبر، چوب آکیگالا
نمره کاربران
Guidance-آمواج گایدنس
رایحه
7.6
60 رای
ماندگاری
9.3
60 رای
پخش بو
9.3
60 رای
طراحی شیشه
8.5
60 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (52 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
8
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام خدمت دوستان عزیز
من این عطر رو دارم خیلی عالیه از لحاظ رایحه و ماندگاری و پخش بو هم برای آقایون و هم خانوم ها من قطعا تکرارش میکنم و بهتون پیشنهاد میکنم حتما تست کنید
06 شهریور 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : zohrehrezaee sara
سلام میشه بگین برای چه فصلی مناسبه؟
22 اسفند 1403 پاسخ تشکر

رایحه ابتدایی اصلا شبیه چیزی مه قراره بشه نیست من اولین بار که این عطرو بود کردم اصلا دوسش نداشتم چون در ابتدا ممکنه تم عربی داشته باشه و رز هم محسوسه ولی چیزی نمیگذره که رایحه تغییر میکنه نت ها به تفکیک قابل شناسایی نیستن برای من و کاملا ادغام شدن،کمی پودریه و وایب بیسکویت طوری هم من ازش حس میکنم، پخش بو عالی و ماندگاری عالی تر ! با یک پاف هنوز بعد از دو روز بوش رو حس میکنم رایحه کاملا فمنن هست
23 اسفند 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : memio Iforoza

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
این عطر رو واقعاً می پسندم و از عمق و گرمای فوق‌العاده‌ش لذت می‌برم... ولی ای کاش شیرینی آن کمی کمتر بود! از نظر من، این شیرینی کمی غالب است.

با این حال، هنوز هم اون حس مرموز و جذابش باعث میشه همیشه تو کلکسیونم یه جا براش داشته باشم!
06 شهریور 1404 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Farhad سعادت

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
خیلی دوسش دارم ترکیب شیرین خوشمزه ای داره بوی خامه ای داره ترکیبش با فندق بی نظیر شده یجورایی بهم آرامش میده خیلی نرم و ملیحه شیرینیش یجوریه که اصلا احساس سنگینی به من نمیده خیلی بی نظیره😍😍
11 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : حمیدرضا Arian Xa

9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
با سلام
عطر آمواج گایدنس،یک عطر مدرن و پیش رو در عطرهای امواج،در ابتدا عطر تند و قوی با بوی غالب صمغ کندر و خیلی کم گلابی به انضمامه گل یاس و زعفران و یه حس صابونی تور خفیف که نمیدونم واسه کدوم رایحه استفاده شده هست،پس از تقریبا ۱۰ دقیقه عطر ملایم میشه که یه بوی گورماند خیلی شیک و با حاله تلفیقی از فندوق و وانیل و یه رایحه خاص که فکر کنم یکم شبیه مارش مالو (نمیدونم از لابدانیوم در کنار عنبر یا نه ) که با چوب شیرینیش کمتر شده و بالانس شده میده ،عطری یونیک و خاص با ماندگاری بالا و پخش بوی بی نظیر ،معتدل نیست به نظرم برای پاییز و زمستون خوبه و فک نکنم یونیسکس باشه بیشتر زنانه هست.در کل دوست داشتنی و خوش پوش هست اگر به روایح خاص و گورماند علاقه دارید در خریدش شک نکنید.

[EDITED] 1404/04/07 15:53
07 تیر 1404 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سعادت اورفئوس

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
بار اولی که با این بو آشنا شدم رفته بودم روسیه، خرجاییکپا میذاشتم بوی چوب ک زعفرون و وانیل وگلابی قاطی ش باشه ب مشامم میخورد دیونه شده بودم و هرجا می‌رسیدم تو فروشگاه و هتل و.. میدیدم این بو میاد خط بو عالی ، منو وارد یه دنیای دیگه می‌کرد پیگیر شدم و بهم شیشه عطر رو نشون دادن خلاصه تا رسیدم اورجینال ش رو خرید کردم من به شخصه امواژ گایدنس و زرجوف لیرا رو بهترین ادکلن های ممکن میدونم بخاطر پخش بو، ماندگاری و رایحه
08 تیر 1404 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سعادت ارکید

6
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
بچکد : J28039
با درود بر دوستان ؛عطر رو به تازگی از عطر افشان تهیه کردم؛در کل من بیشتر رز بسیار ملایم و یاس رو در چند دقیقه ابتدایی عطر حس کردم که بسیار ظریف و مخملی کار شده است و حدود ده تا پانزده دقیقه بعد وانیل با بوی طبیعی و بسیار ملایم و دلنشین به رایحه اضافه شد؛پخش بوی چند دقیقه اول نسبتا زیاد و سپس کم میشه و ماندگاری حدود ۵-۶ساعت بر روی پوست و پخش بو تا یه ساعت خوب و پس از دو ساعت از اسپری افراد در فاصله بیش از یک متری شما ،رایحه رو حس نمیکنن؛رایحه بنظر من دیزاینری و همه پسند و بی آزار هست و من دوستش داشتم؛سپاس از همراهی دوستان
25 خرداد 1405 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی متقی پور

5
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
6
طراحی شیشه
عطری بسیار تند و قدرتمند با نتهای شلوغ و در هم تنیده در عین حال کاملا یونیک و متفاوت با پخش و ماندگاری بالا.حقیقتا بوی هیچ کدوم از این نتهایی که دیدم رو نمیتونم توش حس کنم .نه رز نه گلابی نه فندوق و .....و نه لابدانوم که عاشقشم.ترکیب این نتها رایحه عجیب و غریب و نامانوسی شده ولی ظاهرا در بازار مورد اقبال قرار گرفته
03 دی 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ماندانا zohrehrezaee

8
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
روزی که این عطرو زدم بدون استثنا هرکس که منو دید اسم عطرمو ازم پرسید
و الان بعد از سه هفته هنوز بوی شدیدش رو لباسمه
18 آذر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Iforoza marjanmohamadi

6
رایحه
7
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
دیروز دکانتش رسید دستم همین که تست میکنیم متوجه میشیم بوش آشناست. شبیه یوی شکلات و تافی های قدیماست. خییلی سنگین و شیرینه. تصور من اینه وانیل غالبه پرالین و بیسکوییتی هم هست انگار عسل هم داخلش هست که سنگینش کرده. یکی از دوستام میگفت بوی فلکه اول تهرانپارس میده 😂😂 شاید بشه یه کوچولو رز و گلابی رو هم داخلش متصور شد.... در کل خیلی خیلی شیرینه و آدمو گیج و منگ میکنه! کلا آمواژ رو دوس دارم. تعارف نداره تکراری و محتاط نیست یا عاشقش میشی (Beach Hut Man ) یا کلا قیدش رو میزنی (Guidance). گایدنس اصلا بازخورد بدی نداشت فقط من دوسش نداشتم...
27 دی 1403 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : عسل ارکید

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟