SHAIK - Opulent Shaik Gold Edition

شیخ اپیولنت شیخ گلد ادیشن مردانه ( شیخ گلد مردانه )

مردانه
کد کالا : ATR-39499
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : شیخ
کشور مبدأ : بحرین
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-39499
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 530
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
26,395,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    10
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    12
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    0
  • رسمی
    13
تعداد رای های ثبت شده : 53
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

مدل گلد مردانه نیز نوعی رایحه «فوژه» دارد که سطحی جدید از شکوه و لوکسبودن را به ارمغان میآورد. چربی این عطر در ترکیب با مواد خام اولیه سنتی با بهترین رایحهها، نوعی حس لطافت و ارزشمندی به پوست القا میکند به همین دلیل بهتر است آن را برای مناسبتهای خاص استفاده کنید.
اپیولنت گلد ادیشن مردانه عطری متفاوت، درجه یک و بسیار باکیفیت است که برای مناسبتهای خاص، انتخاب بسیار مناسبی میباشد. بطریه ای باشکوه این عطر از طلای رز گلد 18 عیار ساخته شدهاند. عطرهای خاص ما مظهر قدرت و شکوه هستند. با عطر اپیولنت گلد ادیشن مردانه، در مراسم های خاص تمام توجهات به سمت شما خواهد بود. این مجموعه نیز شامل خدمات پر کردن مجدد میشود.

برند شیخ
سال عرضه 2013
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ بحرین
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه فلفل ، فلفل صورتی ، زعفران
اسانس میانی رز ، اسطوخودوس ، شمعدانی
اسانس پایه دانه تونکا ، کهربا، چوب صندل سفید ، عود
نمره کاربران
Opulent Shaik Gold Edition-شیخ اپیولنت شیخ گلد ادیشن مردانه ( شیخ گلد مردانه )
رایحه
8.9
21 رای
ماندگاری
8.9
21 رای
پخش بو
8.8
21 رای
طراحی شیشه
9.2
21 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند شیخ
عطرگرام
نظرات کاربران (12 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
شیخ گلد ادیشن. رایحه رز برای من آزاردهندست و این رو بارها گفتم. دو رز رو بسیار دوست دارم در دو عطر راک رز از کلایو کریسشن و قطعا زرجوف الکساندریا دو. استادانه و متفاوت به رز پرداخته شده در این دو عطر از نظر من و دو رز (که در الکساندریا شماره دو البته فکر می‌کنم رز بلغاری باشه که مقداری فلزی‌تر و متفاوت‌تره این رز) بسیار مطبوع و دلنشین می‌باشند. در شیخ گلد رز بسیار زمخته و آزاردهنده برای افرادی مثل من شاید در شروع، با این حال من نهایت احترام رو برای این عطر قائلم!
شیخ گلد؛ شاهزاده‌ای عرب با لباس عربی رسمی اتوکشیده و تر و تمیز، در حالی که از رولزرویس فانتوم خودش پیاده می‌شه و نگاهی به پتک فیلیپ ناتیلوس رز گلدش میندازه و وارد یه مجتمع تجاری بزرگی می‌شه که متعلق به خودش خانواده خودشه. ترموستات محیط روی ۲۰ درجه تنظیم شده و خط شیخ گلد پشت سر شاهزاده، دمای هوا رو بالا و بالاتر می‌بره و نزدیکش می‌کنه به پیاده روهای داون‌تاون دبی که در اوایل تابستان، آفتاب داغ و سوزان رو می‌بینه و با خودش می‌کشه. بوی سفره غذایی که یک گوسفند کامل وسطش قرار گرفته و چندین نفر مشغول عیش و نوش در اطرافش هستند. به عبارتی شیخ گلد، همون فضای کشورهای حاشیه خلیج فارس رو در خود داره که حالا با مدرنیزه همراه شدند و انتهای لوکس بودن رو به ارمغان می‌آورند.
تند و ادویه‌ای در شروع، با پوششی زمخت از زعفران و البته رز که ثروت و عربی بودن کار رو رو فریاد می‌زنه. اما هنوز زیبا نیست؛ تنها زیبایی موجود در شروع و نت ابتدایی کار از دید من، شفافیت بی حد و اندازه روایح به کار رفته‌اند و بس. پیچیده و در عین حال ساده و قابل تشخیص با دو جین رایحه طبیعی؛ کوچک‌ترین احساس سینتتیکی به شما نخواهد داد. گویا همین الان و جلوی چشم من و تو به بهره‌برداری رسانده‌اند شیخ گلد را؛ در چادری در میانه صحرای عربستان که اطراف آن اسب‌های گران قیمت عرب را می‌بینید که در انتظار صاحبانشان میخ زمین شده‌اند.
کمی تا حدی پس از گذشت شاید ۳۰ دقیقه؛ عطر اما پودری‌تر می‌شود و از آتش تند ابتدایی مقداری کاسته می‌شود و این همان زیبایی گلد است؛ بالانس، بالانس و بالانس. عود فریادی سر می‌دهد و در کنارتان ایستاده و به شما نگاه می‌کند، حتی اگر او را نادیده بگیرید سنگینی نگاه عود را حس خواهید کرد. در درای داون کار همچنان عود غالب است و غالب، رز نرم‌تر شده و از حالت زمخت خود خارج می‌شود و این، دلپذیر است.
اپولنت شیخ گلد، انتخاب من نیست. اما هیچ چیزی نمی‌تواند مرا مجاب کند که آن را تحسین نکنم. رایحه عربی بسیار قدرتمند، شیرینی مناسب و عود بسیار با کیفیت.
ماندگاری و پراکندگی، بسیار خوب و تحسین برانگیز.
رایحه؟ اگر پسندیدید، خواهشا با کتونی ایرجوردن وان و جین اسکینی و هودی، به هیچ عنوان استفاده نکنید. عطر پوشش مناسب خود را فریاد می‌زند...
08 دی 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mercedes سعید رضایی شوشتری

سلام خدمت دوستان عزیزم:
Opulent Gold Edition مخلوقی لوکس و با شکوه، از عودی مجلل که بر پایه و کتگوری روایح آروماتیک - اورینتال سوار شده و یکه تازی میکند.
در این عطر اوج اشرافیت و نهایت فرمولاسیون شرقی و عربی برای خلق رایحه ایی با صلابت به کار گرفته شده است.
آکوردی صمغی و اسپایسی با همراهی و تابشی معطر و گس از رز پرده آغازین نمایش این کار است. بلافاصله حضور Ambergris با سویه هایی انیمالیک و ادغام آن با نت خالص و بسیار غلیظی از لاوندر، آکوردی پودری و انیمالیک رو به کار اضافه خواهد کرد. شمایلی تند و تیز و کاملا شرقی از حضور نت های تند اسپایسی و پودری که با نگارشی خفیف از رز همراه شده اند.
از اواسط مرحله میدل نت عطر، غرش عودی چوبسان و بسیار خشک با غنی و مجلل ترین شکل ممکن جان دوباره ایی به رایحه کلی عطر می بخشد. رایحه ایی که شاید یادآور چادر های قبایل و شیوخ اعراب بادیه نشین باشد. آکوردی نیمه شیرین و غلیظ و خشک از عودی فوق العاده معطر که انصافا خیلی با کیفیت و قوی فرموله شده است.
رایحه این عطر کاملا اورینتال و نیش است و طراحی و فورمولاسیون عربی رو در بالاترین حد ممکن به نمایش خواهد گذاشت.
Opulent Gold Editionعطری کاملا جا افتاده و با پرستیژ است و بالطبع سن و استایل پوشش هم با توجه به نوع و جنس رایحه قطعا بالا خواهد بود و به هیچ عنوان عطری کژوال و یا جوان پسند نیست. اگر با سبک و سیاق عطر های شرقی و خصوصا رگه های طراحی عربی مشکل دارین ، پیشنهاد میکنم سمت این کار نرید.
پرفومنس نت ها در بالاترین حد در نظر گرفته شده و همچنین از ماندگاری و پراکندگی خوبی نیز برخوردار است.
شاد باشید

01 مرداد 1402 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : وحید رضایی Maryam

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
رایحه مطابق سلیقه‌ شخصیم نیست، ولی واقعا شفاف و باکیفیته، نت‌هاش رو به آسونی میشه از هم تفکیک کرد (یه جورایی شبیه عطرهای اتکینسونز و ممو)
پخش و ماندگاریش هم عالیه، سه یا چهار پاف برای تمام روز کافیه (البته روزهای سرد)
30 تیر 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : پدرام محمدی حامد.ج

1
رایحه
1
ماندگاری
1
پخش بو
1
طراحی شیشه
تنها عطری که زوق خریدنشو داشتم ولی وقتی خریدم پشیمون شدم ماندگاری 0
پخش بو 0
رایحه2
بد ترین خرید عمرم بوده
26 بهمن 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Mehdi alyari سجاد رضائی
کاش شما امتیاز نداده بودین چون خیلی مغرضانه داده شده شما پنجاه درصد الکل هم به این کار اضافه کنید باز هم ماندگاری و پخش بوش این امتیاز بنظرم سختگیرانه است بهتره امتیاز ندین چون برخی بزرگواران این نظرات رو می خونن که در انتخاب شون کمک کنه
08 خرداد 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مهرداد قربانی معین عباسیان
مطمئنی اورجینال بوده؟
22 تیر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : پدرام محمدی Mercedes
بلاتر این عطر رو بعد از یک روز کامل برام آوردن کاری به بوی رُزش ندارم که دوست نداشتم ولی هنوز بلاتر رو دارم هنوزم بو داره! من تا به امروز عطر عربی بو نکردم که ماندگاری کمتر از شش ۷ ساعت داشته باشه تمامی شرکت های عطر سازی عربی اصرار عجیبی برای ماندگاری و پخش بو دارن دبی هم اگر تشریف ببرید اکثر عرب ها تعصب استفاده عجیبی روی عطر های عربی دارن و از کنار هر کدوم رد میشی از دو متری پرتاب بو دارن! بنظرم برای ماندگاری و پخش بو بی انصافی نمره دادید!🙏
16 شهریور 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : معین عباسیان پدرام محمدی

افسوس که با این قیمت برای ما دست نیافتنی هست
21 بهمن 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا یگانه derrick

X
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
و اما شیخ گلد ادیشن.
من همیشه فکر میکردم بهترین عطرهای دنیا رو توی فرانسه میسازن. ولی کم کم متوجه شدم عرب ها از فرانسوی ها خیلی منصف تر هستن. شاید عطرهای تندتری تولید کنن (یا به قولی عربی تر) ولی اگر عطری رو با قیمت چندصد دلار تولید میکنن دست کم توش چند ده دلار مواد اولیه استفاده میکنن و فقط به مواد اولیه فکر نکنین، گاهی مواقع پیدا کردن ماده اولیه مناسب از خود اون ماده گرون تر هستش.
نتیجه این میشه که یک عطر تولید فرانسه ازش کپی هایی میشه که از خودش ماندگارتر هستن مثل ارماف که از کرید کپی کرد یا کپی YSL Y و الی آخر.
در حالی که کسی نمیاد از شیخ کپی کنه چرا که اون موادی که استفاده شده گرون و با کیفیت هستن، دسترسی به اون مواد سخته و کسی نمیاد چیزی تولید کنه که قراره ازش فروشی نداشته باشه.
پخش بو: زیاد، ۲ الی ۳ پاف کار خودش رو میکنه.
مانگاری: سوال سختی هست، نت اول فلفلیش که از بین میره پخش بوش کم میشه و عطر یک بوی ملایم تری میگیره و بوی عودش چندین روز مهمون لباس ها هستش.
بویایی: (حقیقت تلخه ولی از دروغ شیرین بهتره) عشق آقایان نفرت خانم ها. این کار شبیه تلفیقی از اینتلود و ممویر هست، ادویه ای تند، صمغی و عودی. بیشتر افرادی که این عطر رو میخرن تجربه ی زیادی با کارهای نیش دارن و دماغ آموزش دیده به واسطه این علاقه که میتونن بوهای این عطر رو از هم جدا کن و واقعا درکش کنن و ازش لذت ببرن.
اگر از کارهایی مثل اینتلود، ممویر، بلک آیریس و وتیور گرانیوم خوشتون میاد این عطر رو بلایند بای کنین.
۱۰۰ میل بگیرین که پشیمون نشین.
08 بهمن 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : معین عباسیان محمدرضاسپهی

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
واقعا همون احساسی که روی خود شیشه ادکلن نوشته شده رو به انسان القا میکنه!(احساسات یک شاهزاده صحرا)!
در یکی از مسافرت‌هایی که به شهرزیبای کلار آباد داشتم و در پاساژ های قشنگ اونجا در حال گشت و گذار بودم شیشه قشنگ این ادکلن عربی رو دیدم گفتم حالا بذار تست کنم ببینم چطوره؟من که تا اینجا اومدم! گرفتم تست کرد روی یک کاغذ و بعد گذاشتم جیبم!(انگار که خیلی عجله داشتم برای رفتن.) بعد از عزم رفتن به أختي جان گفتم نظرت در مورد این ادکلن عربی چیه؟برگشت و گفت که معمولا ادکلنهای عربی تند هستن و... اما همین که رایحه رو استشمام کرد با تعجب از من پرسید چقدر بوی قشنگی داره؟اسمش چیه؟ بعد من هم وسوسه شدم که استشمام کنم و واقعا موجب حیرت من شد چطور ممکن بود اینقدر خوشبو و جذاب باشه؟اون رایحه ی شرقی همچنان در ذهنم موند و حسرت خرید اون به دلم! به قول عامیانه:همچنان تو کف رایحه اون هستم!اون شب قشنگ برای من خاطره زیبایی ایجاد کرد
اگه خوشتون اومد فوق العاده ارزش خرید داره ازش مثل من غافل نشید!این برند های عربی مثل فرانسوی ها نیستن که با ریفورموله کردن ارزش کارشونو بیارن پایین!بر خلاف اونا فوق العاده پیشرفت کردن و خواهند کرد!
شاد و خوشبو باشید.
22 دی 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی محمدعلی طاهری

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
بنده هم استاد عطرشناسی وروایح نیستم ولی باید اقرار کنم این عطر شیخ گلد ادیشن شاهکاره اول بارمه تست کردم رایحه ش و میخ کوب شدم مات موندم برای این همه زیبایی ناب بوی یک عطر واقعا عطرشیک با کلاس و یکی از مشخصه های عطرهای عربی اینه که از انواع عصاره‌ای طبیعی و مصنوعی استفاده میکنن یعنی سخت تشخیص داد ازچه نت‌های ساخته شدن و یه بینی شش دانگ به قول معروف میخاد و اقرار میکنم که عطر شیخ گلد ازهمه لحاظ پرفکت و خاص است
01 دی 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Golnoosh محمد حسن رسولی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
با سلام و ادب
من تخصصی در زمینه کالبد شکافی یه عطر را ندارم البته عیب بزرگیه و تنها محرک خریدن یه عطر اینه که ازش خوشم بیاد
در مورد این یکی هر چی در مورد شامه نوازیش بگم کمه،
خاطر نشان ساخته حداقل ۱۰۰ نوع عطر از برندهای نیش و غیر نیش دارم از گرانهای روژا تا ارزانهای مثل لووه و بولگاری
20 مهر 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : مهرداد قربانی دانیال زیدانی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
يك شاهكار بي بديل از همه ابواب و ابعاد. استثنائي ترين ادكلني كه تا الان بين صدها مدل عطر، از همه برندهاي مشهور جهان استفاده كرده ام، بدون شك، شيخ گلد اديشن هست و بعد از اون ، روجا داو فتيش ، الكساندر زرجوف٢، كريد سيلور مانتين واتر، روجا الزيوم و پچولي اردنت.
14 خرداد 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی نازی جاوید

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟