Louis Vuitton - Nouveau Monde Louis Vuitton

لوئیس ویتون نوویو موند

مردانه
کد کالا : ATR-39475
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لویی ویتون
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-39475
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
660,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 17
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Louis Vuitton Nouveau Monde Louis Vuitton - لوئیس ویتون نوویو موند

که اولین بار در سال 2018 به بازار عرضه شده است. عطار آن ژاک کاوالیه می باشد و در خانواده عطری رایحه های شرقی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به وانیل ، چرم ، عود، کاکائو ، زعفران ، کارامل ، صمغ کندر اشاره کرد.

برند لویی ویتون
عطار ژاک کاوالیه
سال عرضه 2018
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس پایه وانیل ، چرم ، عود، کاکائو ، زعفران ، کارامل ، صمغ کندر
نمره کاربران
Nouveau Monde Louis Vuitton-لوئیس ویتون نوویو موند
رایحه
9.6
7 رای
ماندگاری
9.6
7 رای
پخش بو
9.3
7 رای
طراحی شیشه
9
7 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام
یکی از معدود ادکلنهایی که اخیرا تست کردم و به احترامش کلاه از سر برمیدارم.بیشترین چیزی که راجب این کار نظرمو جلب کرد اوپنینگشه که به شدت س.کسیه و این حسو بهتون میده که انگار شکلات تلخ اب شده رو دستتون اسپری کردید.در ادامه بوی چرم،یه عود بسیار با کلاس و گرون و بیشتر از همه اینها بوی چوب احساس میشه.یه بویی شبیه به چای هم از این کار احساس میکنم که نمیدونم چه نتی باعث به وجود اومدنش میشه
بی نهایت لوکسه و بعد تستش تازه متوجه شدم که چرا چنین برچسب قیمتی داره.بسیار ارزندست و بزرگترین مشکل قیمت بسیار بالاشه. ولی دوستانی که قدرت خرید این شاهکار رو دارن شک به دلشون راه ندن و این کار رو تهیه کنن و لذتشو ببرن.راستی هیچ عطر اقتصادی با قیمت پایین تر حتی نمیتونه ادای این شاهکار رو در بیاره و بهش نزدیک بشه
با ارزوی بهترینها برای دوستان عزیزم
03 آذر 1402 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Mahan احمد شجاعی

نو'وو موند- لویی ویتان


■ یکبار نوشته بودی ، به جای اومغه نومد (ombre Nomade) باید این مطرح میشد .
- همینطور است. اومبغه نومد ، نزدیکتر است به لایه های نوستالژیک ذهنی مخاطب ایرانی. مونده ، کماکان رز را دارد اما رز اینجایک پرده ی سبز-فِرِش دارد که کامپلکس زعفرانی-امبروودی را از نوع جیر-چوبی حفظ میکند. این کمپلکس سه نفره، یک چرم تکانل نیافته را ایجاد کرده است.

■ مونده چه رایحه ای دارد.
مونده چوبی-غیر اسپایسی و در عین حال اتمسفر سبز-چوبی دارد . ساختمان زیرین آن یک لیکور غیر چسناک ، مختصرا شیرین و قدیمی دارد که عودی-گورمند است.

■ یعنی عطر کلاسیک است؟
همسن های مرا پرت میکند به نوستالژی شان از مردهای "باکلاس" دوره ی خودمان. چه قسمت از کار؟ دقیقا لایه های چوبی-سبز که بخشی از آن امبر وود و بخشی نیز استحاله سبز پچولی است ، یک مرد نوستالژیک ایستاده است. یک تعریق مردانه ی کلاسیکی در این عطر است که سن عطر را بالا، و پوشش آن را کلاسیک میکند.

■ اگر عطر را بخواهی کوتاهی تعریف کنی :
- حس آمیزی عطر شما را به سمت نوستالژی که بالا گفتم میبرد . تعریق مردانه ی با کلاسی در آن است که مدرن نیست.

■ یک کلید واژه :
عطر از ریشه ی دیزاینری های دهه ی هفتادی آمده است. کماکان تن پوسی کلی عطر دیزاینری از نوع کلاسیک است اما به شدت با کیفیت و خوش ساخت و بدون فالش.

■ ارزش خرید :
بییار ساده پوش است برای یک پوزیشن رسمی. بسیار هم تکرار شده است . ارزش خرید آن برای مخاطب عام بالا نیست . اما برای مخاطلبی با محدوده ی سنی ۴۰ تا ۵۵ سال ، استایلی رسمی ، محیط های کاری ، در هوای معتدل تا سرد ، که فاکتور قیمت برایش ملاک نیست ، گزینه ی مناسبی ست.

■ امتیاز به کلیت کار :
۶.۵ از ۱۰

■ امتیاز به ماندگاری و پخش:
- ماندکاری ؛ ۸.۵ از ۱۰
پخش بو- در چهار ساعت اول: ۸ از ۱۰
و بعد از ۱۰ ساعت از زمان اسپری اولیه، فقط از فاصله ی بییار نزدیک قابل استشمام است.

27 آبان 1402 پاسخ تشکر
56 تشکر شده توسط : Mahan سعید

درود
دکانت این عطر رو گرفتم بنظرم نود درصد مشابه مگاماره هست.
30 مهر 1402 پاسخ تشکر
سلام و عرض ادب ، با احترام دوست عزیز اشتباه میکنید . این عطر هیچ شباهتی به مگاماره ندارد.
30 مهر 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : حسام لطف الهی مهربد

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
خیلی عطرو دوست دارم و ترکیبی زیبا از نت های چرم وانیل و عود هست که میتونه یونیسکسم باشه. دکانتشو گرفتم عالی بود
19 تیر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : حامد حامد.ج
دکانتشو از چه فروشگاهی تهیه کردید؟
13 بهمن 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سالمی

9
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
8
طراحی شیشه
یکی از هنر معماری عطرها در عمق شفافیت روایح که با یکبار اسپری کردن آن، شفافیت تمام ذره ذره ی گستره ی عطر را درک می کنید و به تفکر معماری این عطر، تامل می کنید. عطری بسیار باکیفیت و مرموز که با بونوازی آن، تقریبا یادآور سایر عطرهایی هست که قبلا شاید حافظه دارین اما آدرس دقیق برای سوق دادن به یکی از عطرهای ثبت شده در حافظه را پیدا نمی کنید. ترکیبی از ادویه جات معطر در عمق حس معنوی عود که با روایحی از خشم چرم ادغام میشه و حس گرمای عشق از نوع چایپری را تداعی می کند. واقعا چطور این عطر را معماری کرده اند که همه ی این احساسات را یکجا قادر است تا برای شامه ها تداعی کند؟؟؟؟؟؟ رایحه ی پایدار این عطر، مثل این هست که مثلا 300 گرم شکلات تلخ کاکائویی به همراه شکلات های ریس خشک شیری را بدون روکش پلاستیکی گذاشتین داخل کاپشن چرمی یا کُت چرمی و این شکلاتها آب شده و بر پوشش چرمی جیب کاپشن شما پخش شده است و شما از پشت جیب کاپشن، دارین بونوازی می کنین که حس شکلات کاکائویی تلخ و شیرین با تُندی ملایم چرم را حس می کنید که حاضر نیستید بخاطر بوی بسیار دلپذیرش، کاپشن خودتان را با آب شستشو دهید. این عطر بخاطر روایح پیچیده در عمق سادگی، شاید قادر باشد، انسان نگاری را برای برخی شامه ها تداعی کند.
برخی مواقع دوست داریم که برخی چیزها یا اشیاء را به انسانها تشبیه کنیم تا بتوانیم درک بهتری از اون اشیاء در ذهنیت و تخیل خودمان داشته باشیم و به این پدیده، آنتروپوموفوریسم (انسان نگاری) میگویند. آنتروپومورفیسم، یا انسان‌نگاری، رفتاری را توصیف می‌کند که در آن ویژگی‌های انسانی را به چیزهایی می‌دهید که انسان نیستند، مانند حیوانات، اشیا یا مفاهیم. بنابراین، اگر کسی انسان‌نگاری می‌کند، ممکن است صداها، افکار، احساسات، چهره‌ها، ویژگی‌های فیزیکی یا حتی اخلاق و ارزش‌ها را به هر چیزی غیرانسانی تحمیل کند. اگرچه ممکن است ایده‌ای عجیب به نظر برسد، اما در واقع، این رفتار آنقدر در فرهنگ ما، از کتاب گرفته تا تلویزیون و فیلم و حتی در برخی عطرها یا شیشه های آنها رخ می‌دهد، که ممکن است هرگز متوجه انجام آن نشوید.
یکی از راه‌هایی که مردم انسان‌نگاری می‌کنند، استفاده از حیوانات خانگی است. شما ممکن است به گربه خود به عنوان "کودک" خود اشاره کنید. مثال دیگر شامل کودکانی است که به اسباب بازی های خود ویژگی های انسانی می دهند. این کاملا طبیعی است و جای خجالت ندارد. در حالی که انسان‌نگاری بیشتر در رسانه‌های کودکان رخ می‌دهد، اما در دنیای بزرگسالان نیز رایج است. انسان ها به ارتباط نیاز دارند. بنابراین، آغشته کردن ویژگی‌های انسانی به چیزهایی که انسانی نیستند، می‌تواند حس پیوندی ایجاد کند. همچنین می تواند به مردم کمک کند تا چیزها را بهتر درک کنند. به عنوان مثال، اگر رویدادها یا اعمال را انسانی تر تصور می کنید، ممکن است بتوانید آنها را راحت تر درک کنید. آنتروپومورفیسم اغلب در نوشتار استفاده می شود. دادن ویژگی های انسانی به اقلام غیر انسانی می تواند به خوانندگان و بینندگان کمک کند که با یک کتاب یا فیلم بیشتر درگیر شوند.
انسان نگاری حتی در عطرها نیز استناد میشود. همه ی ما دیدگاه های متفاوتی برای عطرها داریم و ممکن است برخی از ما، نسبت به برخی رایحه ها و شیشه های این رایحه ها در عطرها، به نوعی انسان نگاری کنیم و آنها را به انسانها تشبیه کنیم که اگر این عطر با این شیشه، شبیه به انسان بود چه مرد و چه زن، چگونه سیمایی داشت یا چه پوشاکی بر تن داشت و یا از چه نوع شخصیت رفتاری و سجایای اخلاقی برخوردار بود.
در مورد عطرها نیز، شاید برای برخی از ما اتفاق بیافتد که برای هر کدام از عطرهای خودمان یک اسم انسانی را انتخاب کنیم و با هر بار تنپوش یا بونوازی هر عطر، آنها را با اسم مخصوص خودشان صدا کنیم و یا باهاشون حرف بزنیم، درد و دل کنیم و یا شِکوه کنیم... طوریکه حتی باور می کنیم که این عطرها چون برایشان اسم انتخاب کردیم، تمام حرف های ما را متوجه می شوند و درک می کنند که ما چه احساسی برای آنها داریم...... که برای عطری که از همه بیشتر عاشقش هستیم، دقیقا همان اسمی را انتخاب می کنیم که در دنیای واقعی عاشق اون اسم یا ضمیرش هستیم (چه واقعی و چه تخیلی) و شاید همین عطری که از همه بیشتر عاشقش هستیم را هر روز یکبار باهاش بیشتر از سایر عطرها، حرف بزنیم و بیشتر از سایر عطرها، شیشه ی آن را با دستمال تمیز کنیم تا همیشه برق بزند، چراکه عاشق جاودانه ی او هستیم..... و حتی باور می کنیم که همین عطر که عاشقش هستیم، از همه ی عطرهای دیگر، سخنان و حس و حال ما را بهتر و عمیق تر درک می کند و با ما همدلی می کند..... و از همه مهتر، این عطری که عاشقش هستیم را خیلی به ندرت تنپوش می کنیم که نه بخاطر زودتر تمام شدن گستره ی عطر، بلکه بخاطر حس انسان نگاری والاتر از پوست و پوشاک ما........
این عطر نیز یکی از عطرهایی هست که با روایح بسیار شفاف و خاصش شاید قادر باشد حس انسان نگاری را در مخاطب خودش، تداعی کند. اما من فکر می کنم همه ی ما به ارتباطات انسانی نیاز داریم و هیچ چیز بهتر از روابط انسانی، قادر به درک والای انسانی بودن نیست که حداقل عطرها یا هر چیز دیگر فقط در یک بازه ی زمانی خاص، قادرند تا ما را به اُرگاسم مغزی برسانند. چراکه اگر بیش از حد بر این ارتباطات انسان نگاری استناد کنیم، شاید نوعی حسادت رقابتی نیز حتی در زندگی مشترک ایجاد گردد و مخاطب دارنده ی عطر، شاید شخص هدف خودش را آنقدر شایسته نبیند که این عطری که بیش از حد عاشقش هست را برایش تنپوش کند و این حس، هر چند به ظاهر خیلی جزئی به نظر می رسد، اما در بازه ی زمانی و تکرار آن، می تواند مشکلات بعدی و جدی تری را در ارتباط زندگی مشترک ایجاد کند....... بنابراین بنظرم، عشق واقعی در حس واقعی بایستی تداعی گردد که هرگز هیچ جایگزینی برای عشق وجود نخواهد داشت....
کیفیت بسیار شفاف در روایح، مناسب تنپوش آقایان در روزهای سرد اواخر پاییز و اوایل زمستان با ماندگاری 4 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس های ضخیم و 10 ساعت روی پوست با پراکنش بسیار خوب در 3 ساعت اولیه ی تنپوش.
مشابه بسیار نزدیک این عطر از لویی ویتون، عطر میسون الحمبرا با نام JEAN LOWE NOUVEAU با پرفورمنس دقیقا به مانند عطر اصلی در شیشه همانند عطر اصلی با درپوش مغناطیسی نیمه پیچشی و قیمت بسیار معقول و منصفانه می باشد.
سپاس از همراهی و همدلی بزرگواران............

17 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : Mahan احمد شجاعی
مثل همیشه عالی توصیف کردید
خیلی سخت پیدا‌ میشه نسخه الحمبرای این کار
من هنز پیدا نکردم
.....
23 مرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سالمی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای فرهودی بزرگوار از مهر و همدلی شما کمال سپاس دارم. لطفا نام عطر مربوطه از الحمبرا را در گوگل سرچ فرمایید تا آدرس های فروشنده های آنلاین را پیدا کنید. در سایت و.ن.ت.ی.ن.و هم فکر کنم موجود بود.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی......
23 مرداد 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Dragon آرش فرهودی
سلام و وقت بخیر
سایت ر..و.ی.ا.ل پر.فیوم و سایت ت.ا.ج. پر.فیوم رو سرچ بفرمایید
23 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mahmood.R آرش فرهودی
ممنون از شما ❤️
24 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک Mahmood.R
ممنون لطف کردین❤️🌹
یه پیج توی جنوب پیدا کردم با قیمت های مناسب تر از تهران
24 مرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : بابک سعید سعید
سلام
امیدوارم خوب باشین
امروز مشابه Nouveau Monde از الحمبرا به دستم رسید و اصلا سلیقه من نیست اولین باری هست که یک رایحه رو هیچ جوره نمیتونم تحمل کنم.. هر کودوم از دوستان که دوس دارن این عطر رو میتونم براشون بفرستم
21 شهریور 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : complihanicated سالمی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای فرهودی بزرگوار از مهر و عنایت شما کمال سپاس دارم و از اشتراک تجربه ی ارزشمندتان برای این محفل نیز سپاسگزارم. قطعا عطرها سلیقه‌ای هستند و شاید شامه ی شما برای روایح شرقی وانیلی عودی مقاومت ایجاد می‌کنه که برای بسیاری از انسانها این حالت وجود داره. برای شامه ی خود من هم عطرهایی مثل دیور فارنهایت یا در سبک اون، اصلا مورد پسندم نیست که دقیقا همین عطر را چهار بار هدیه دریافت کردم. پیشنهاد میکنم کمی صبر کنید تا هوا سردتر بشه شاید در هوای سرد نظرتان نسبت به رایحه تغییر کرد. چراکه از عزیزان عطرافشان که در واتس اپ با من در ارتباط عطری هستند، بعد از خرید برخی عطرها که ابتدا از رایحه یا پرفورمنس ناراضی بودند، با پیشنهاد من کمی صبر کردند و دوباره نظر رضایت‌مندی برای همان عطرها داشتند. شما هم صبر کنید تا هوا سرد بشه، احتمالا نظرتان تغییر خواهد کرد.
سپاس از همراهی شما و بهترین ها برای شما دوست گرامی....
22 شهریور 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : حامد.ج محسن
سلام و وقت بخیر دوست عزیز
من مایلم این کار رو در صورت امکان از شما خریداری کنم.
آیا بوی کاکائو به بوی چرم و خصوصا بوی عود غالب است؟ بوی عود بالد نداره؟
22 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آرش فرهودی Mahmood.R
سلام
ممنون کاملا خرفتون درسته هیت من حدودا ۱۰ سال فارنهایت استفاده میکنم برام اصلا تکراری نیست
هیچ موقه عطر توی این نت نداشتم رز و عود شاید به خاطر همون هست
ممنون
23 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mehran سالمی
سلام وقت به خیر
امیدوارم خوب باشین
من ۲ روزی هست که این عطر به دستم رسیده ۲ بار تستش کردم بویی که حسش میکنم عود رز کاکائو هست به شدت ماندگار، پخس بوی خوبی هم داره
امروز باز از روز اول بهتر بود رایحه این عطر برای من ولی سلیقه من‌ نیست.
ادرس ایمیل من برای ارتباط
***********//*/
23 شهریور 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : امیر علوانی علیرضا
سلام و ارادت
سلامت باشید دوست عزیزم.
ممنون از توضیحات شما.
متاسفانه آدرس ایمیل شما به صورت کاراکترهای ستاره منتشر شده است.
24 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : محسن جمالیان Perfumex
فکر‌کنم به خاطر قوانین هست
24 شهریور 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سعید سعید

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
این رایحه از خیلی جهات شبیه امبرنوماد همین برنده، بنده تفاوت آنچنانی در این دو کار ندیدم! رایحه و مواد بکار رفته در هر دو کار خیلی شبیهن، چرم، عود، کاکائو در هر دو کار غالبه، تنها تفاوتی که ازین دو کار میشه فهمید نت پایانی هستش که در نوویو موند رایحه چرمی غالب تره و رز کمتر و در امبر نوماد بلعکس!

[EDITED] 1401/11/25 11:07
24 بهمن 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : حامد.ج Mahyar

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟