Louis Vuitton - L’Immensité Louis Vuitton

لوئیس ویتون ال ایممنسیت

مردانه
کد کالا : ATR-39474
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لویی ویتون
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-39474
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
660,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    15
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    9
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 42
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Louis Vuitton L’Immensité Louis Vuitton - لوئیس ویتون ال ایممنسیت

نخستین بار در سال 2018 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های شرقی گلی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، گریپ فروت ، زنجبیل ، سالویا ، شمعدانی ، رزماری ، آب ، کهربا، لابدانیوم، آمبروکسان اشاره کرد.

برند لویی ویتون
عطار ژاک کاوالیه
سال عرضه 2018
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، گریپ فروت ، زنجبیل
اسانس میانی سالویا ، شمعدانی ، رزماری ، آب
اسانس پایه کهربا، لابدانیوم، آمبروکسان
نمره کاربران
L’Immensité Louis Vuitton-لوئیس ویتون ال ایممنسیت
رایحه
9.2
11 رای
ماندگاری
8.8
11 رای
پخش بو
8.1
11 رای
طراحی شیشه
8.6
11 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (8 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام
ال ایمنسایت از برند لویی ویتون
شروعی کاملا مرکباتی با همراهی نت های سبز و زنجبیل که بعد از یک ساعت با تغییر نتی استادانه به یه کار اکواتیک تبدیل میشه که در این مرحله برای شامه من شباهت بسیار زیادی به اکوا دی جیو اسنزا داره.
رایحه بسیار شفافه و بعید میدونم کسی ازش خوشش نیاد.ولی سوال مهم اینه که لایق این همه تمجید هست؟نه واقعا نیست.اگر برچسب قیمتی حدود ده تومن داشت این نظر رو نمیدادم ولی قیمت بالای ۳۰ تومن برای چنین کاری به هیچ وجه منطقی نیست.اسنزا با اون کیفیت و شفافیت و با وجود دیسکانتینیو شدن هنوز هم در بازار ایران پیدا میشه و برچسب قیمتی حدود ۱۷ میلیون داره(در حجم ۱۸۰ میل).به نظرم تهیه اسنزا و یا حتی اکوا دی جیو سفید صرفه اقتصادی بسیار بیشتری نسبت به این کار داره(با توجه به شباهت بسیار زیادی که یک ساعت بعد از اسپری وجود داره)
با ارزوی بهترینها برای دوستان عزیزم
02 آذر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : میثم شفیعی Mehran
جناب مهربد عزیز
از خوندن نظراتت فهمیدم خیلی به پخش بوی عطر اهمیت میدی..
خواستم از شما و اگه امکان داره جناب سعید رضایی شوشتری عزیز بخوام ک پر پخش ترین عطری ک تست کردن یا میشناسن رو معرفی کنن…البته غیر مثال مگاماره و انترلود و این قبیل عطرها ک همه میشماسن
با سپاس فراوان
03 آذر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی بابک
عرض ادب و احترام
در بین کارهای گرم با قیمت متوسط تا زیاد
امواژ انکلیو،اینترلود بلک ایریس و میندر،پنهالیگونز مستر هارود،اروتوپاریسی کوئوم و سمینالیس،له ارک ارژنتیوم هالو دی لون،راشن تی ماسک میلانو.عطار کالکشن حیاتی و خلطاط نایت
در بین کارهای خنک مارلی گرینلی،نیشان حاجیوات و امواژ بیچ هات
در بین گزینه های اقتصادی انتخاب اولم العریق طلایی از برند لطافست که واقعا پخش بوش یه جاهایی دیگه خودم رو هم اذیت میکنه و فقط مناسب فضای بازه.سایر کارها:اسد،ماهر نقره ای و مشکی،خمره،مشابه بولگاری فالکار الحمبرا،مشابه نوویو موند الحمبرا،مشابه فاکینگ فبیلوس الحمبرا،عجایب مشکی،عشق الشیوخ طلایی و ملک الطیور
با ارزوی بهترینها برای شما
03 آذر 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : مجید جوادی میثم شفیعی

تست عالی دیگه برای من لویی ویتون بود رایحه اولیه عطر لویی ویتون از گریپ فروت و ترنج و همچنین زنجبیل تشکیل شده است. رایحه میانی این عطر مردانه از گل شمعدانی و رزماری تشکیل شده است. که همین روایح از سنگینی و قدرت اولیه کاسته و عطر را دلپذیر تر می کند. رایحه پایانی لویی ویتون از لابدانیوم، آمبروکسان و کهربا تشکیل شده است که بر جذابیت های عطر چنان تأثیری گذاشته که مثل ساواج دیور از این کار همون رایحه فرش رو استشمام میکنم یمقدار در بعضی لایه ها شباهت به ساواج دیور هم داره


نکته جالب دیگر همزمان بلو شنل و ساواج دیور ، نتیجه اش میشه لویی ویتون
و البته شباهت فوق العاده به بولگاری تایگار
10 آبان 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : sinash حسام لطف الهی

8
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
خوشبو، ماندگار با پخش بوی معمولی. به مشام من جدید نیامد انگار که سالها پیش مشابه آن را بوییده بودم اما در من حس احترام را به وجود آورد. عطری موقر که من بیشتر ترجیح میدهم با لباس رسمی و نیمه رسمی استفاده کنم. پس از دو هفته استفاده بازخورد چندانی از آن نگرفتم ولی برای خودم خوشایند است.
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری علی معماری

با سلام و احترام خدمت اعضای محترم عطرافشان
سمپل ۲ میل این کار رو شب عید سفارش دادم و کنجکاو بودم از قیمت حدود ۴۰ میلیون تومانی فول باتل این کار در سایتی که ازش سمپل تهیه کردم! در کیفیت و شفافیت رایحه هیچ شبه ای نیست پرفورمنس هم با توجه به طبع رایحه کاملا قابل قبول اما چیزی که برام بیشتر جالب بود کپی قانونی این کار از برند میسون الحمبرا بود بنام JEAN LOWE IMMORTAL که به کمک راهنمایی های دوست ارجمندم جناب آقای دکتر اسعدی تهیه کردم، نسبت به پرداخت هزینه حدود یک چهلم قیمت کار اصلی شباهت بسیار نزدیک بود، پرفورمنس کاملا مطابقت داشت و کیفیت رایحه بی نظیر بود، پکیجینگ بسیار جذاب، باتل سنگین، درب آهن ربایی، افشانه قوی که قشنگ درست و حسابی بصورت پودری عطرو خارج میکنه، واقعا احترام به مصرف کننده در حد اعلی، تشکر مجدد میکنم از دوست خوبم دکتر اسعدی گرانقدر برای معرفی کارهایی واقعا کم نظیر و گرانبها
21 فروردین 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : سالار كلوچه مهربد
دوست عزیز سمپل اورجینال این عطرو از کجا تهیه کردین؟
21 فروردین 1402 پاسخ تشکر
با احترام و عرض ادب
دوست ارجمند و فرهیحته، جناب آقای دکتر ساسان فر بزرگوار از مهر شما کمال سپاس دارم و از اینکه توانستم برای شما و سایر عزیزان این محفل کمی مفید باشم حداقل در خرید عطرهای کیفیت مرغوب با برچسب قیمتی منصفانه، خدا را شاکرم و امید است این وادی همچنان با موفقیت همراه باشد تا تمامی عزیزان حاضر در این محفل، انتخابی شایسته نسبت به برچسب قیمتی داشته باشند.
با آرزوی بهترین ها برای شما و تمامی عزیزان این محفل معطر و معشوق.......
21 فروردین 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : امیر حیدری احسان
سلام بزرگوار
وبسایت ر. ی. ح. ا
21 فروردین 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TIMELESS
سلام و عرض ادب جناب ساسان فر ممنون از توضیحات کاملتون، ممنون میشم JEAN LOWE IMMORTAL و AL QIAM لطافه رو باهم مقایسه کنید و بفرمایید کدوم رو بیشتر توصیه میکنید.
20 خرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری TIMELESS

سلام دوستان امروز خریدم این ادکلن محشره من پایه ثابت تابستونام جیو ارمانی و الور ادیشن بلانچ و لالیک وایت هستش،ترس تغییر داشتم حقیقتا اما عاشقش شدم
20 فروردین 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : حسام لطف الهی احمد س

10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
اقیانوسی معطر در قلب زمین که گویی از پرتوی سوزان خورشید بر پوست خروشان آب، عطری بر بلندای آسمان پرتاب می‌شود. یکی از خنک ترین روایح در دنیای عطرها با سبک تلخ و تند که آرامشی از طغیان بونوازی را در شامه ها تداعی می‌کند. شروعی بسیار ظریف اما تند از ترنج و زنجبیل که خیلی سریع به عطری نیمه گلی اما در بستر تلخ تبدیل میشه و رایحه ای آشنا را ردپا میگذارد. کمی شبیه رایحه ی عطر لاگوست سبز اسنشیال هست با کیفیتی بسیار مرغوب تر اما ظاهراً بیس هر دو عطر یکی به نظر میرسه. بعبارتی با بونوازی این عطر، قطعا رایحه ی آشنا را حافظه خواهید داشت. مشابه بسیار نزدیک این عطر، کپی قانونی عطر برند میسون الحمبرا JEAN LOWE IMMORTAL می‌باشد که ۹۰ درصد شباهت رایحه بهش داره با پرفورمنس دقیقا مثل همین عطر لویی ویتون، البته با قیمت بسیار مناسب تر. کیفیت عطر اصلی لویی ویتون ایممنسایت را نداره اما راضی کننده هست نسبت به قیمت منصفانه اش.
سپاس از همراهی بزرگواران.....
08 فروردین 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : مجید جوادی رضاحسین نوری
با سلام خدمت دکتر اسعدی عزیز ، پخش و ماندگاری jean lowe immortal چند ساعته؟

[EDITED] 1402/03/25 23:31
25 خرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیر محمدی TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کنعانی، عطر ایمورتال از برند الحمبرا دارای ماندگاری خیلی خوب تا حداقل 6 ساعت روی پوست براساس شیمی پوست و درجه ی هوای پیرامون و حداکثر تا 8 ساعت هم قابل محسوس است و پراکنش خیلی خوب در ساعت اولیه ی تنپوش دارد و در ساعات بعدی، در صورت نزدیک بودن مخاطب، قابل آشکار شدن است. بطور کلی این عطر از برند الحمبرا دارای کیفیت بسیار شفاف و اعلایی است و فکر نمیکنم کسی ازش خوشش نیاد. دارای باتل زیبا و درپوش مغناطیسی نیمه پیچشی و باکس جذاب. با سپاس از همراهی شما دوست گرامی....
26 خرداد 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Mahmood.R رضاحسین نوری
سلام و شبتون بخیر جناب دکتر ممنونم از راهنماییتون
26 خرداد 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TIMELESS
سلام و عرض ادب خدمت استاد ارجمند، جناب دکتر با توجه به نزدیکی رایحه در جین لوه ایمورتال، القیام لطافه و سپتر برونزایت الحمبرا از نظر شما بهترینش کدوم مورد میتونه باشه؟
05 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای کنعانی عزیز، عطر الحمبرا ایمورتال رایحه‌ای بسیار شفاف با پرفورمنس خوب دقیقا به مانند نسخه اصلی لویی ویتون دارد و عطر لطافه القیام منظورتان کدام است نقره‌ای یا طلایی؟ اما عطر الحمبرا سپتر برونزایت با رایحه ی کپی شده از عطر بولگاری تایگار در طبع خنک مرکباتی با پرفورمنس خیلی خوب هست در پکیج بسیار زیبا شبیه پکیج بولگاری تایگار. من شخصا الحمبرا سپتر برونزایت را بیشتر از الحمبرا ایمورتال پسند کردم. انشالله برای شامه ی شما هم مورد پسند باشد.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی ‌....
06 مرداد 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Golnoosh امیر علوانی
سلام و عرض ادب خدمت استاد محترم تشکر میکنم از پاسخ شما، منظورم القیام نقر ه ای هست، بین سپتر برونزایت و القیام کدوم رو توصیه میکنید؟

[EDITED] 1402/05/07 02:56
06 مرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند من الحمبرا سپتر برونزایت را توصیه میکنم. لطافه برند واقعا خوبی هست اما قبلا هم مطرح نمودم که لطافه با تغییر چند نت سعی دارد از انگ کپی کار بودن در امان بماند اما لااقل الحمبرا خیلی راحت مدعی است که کپی کار است و قطعا همانی را کپی می‌کند که عطر اورجینال رایحه را در خودش نهفته است.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی....
07 مرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری Golnoosh
سلام ممنون از توضیحات بسیار خوب شما
07 مرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک سالمی
سلام و عرض سلام و احترام خدمت اقاي دكتر اسعدي عزيز
در نظر ها ديدم روي عطر سپتر برونزایت نظر مثبتي داريد .عطر فوق از نظر ماندگاري وپخش بو به چه شكلي است؟ در اين خصوص نظرتون بفرماييد ممنون ميشم
18 آبان 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : TIMELESS بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای معصومی بزرگوار عطر الحمبرا سپتر برونزایت رایحه ی مشابه عطر لویی ویتون ال ایممنسایت داره. ماندگاری این عطر در مناطق آب و هوای کوهستانی بهتر از مناطق آب و هوای کویری یا گرم هست فلذا از نظر ماندگاری روی پوست و پارچه در طبقه ی متوسط قرار میگیره و پراکنش متوسطی هم داره اما خود رایحه بسیار لذت بخش هست.
لطفا در نظر داشته باشید که اگر برای این رایحه به دنبال ماندگاری و پراکنش بهتری هستید بایستی عطر لطافه القیم نقره‌ای و الحمبرا ایمورتال را در نظر بگیرید. الحمبرا ایمورتال از نظر ماندگاری و پراکنش بهتر از الحمبرا سپتر برونزایت هست اما از نظر زیبایی پکیج اعم از باتل و هارد باکس، الحمبرا سپتر برونزایت بسیار زیباتر هست. بنابراین برای هدیه دادن یا از لطافه القیم نقره‌ای (۳۰ درصد قیمت بالاتر) و یا از الحمبرا سپتر برونزایت استناد کنید و برای مصرف شخصی از الحمبرا ایمورتال و یا لطافه القیم نقره‌ای استناد کنید. در حالت کلی از نظر من، الحمبرا ایمورتال پرفورمنس بهتری از لطافه القیم نقره‌ای دارد.
بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران.....
18 آبان 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : حسین رفیعی Mehran
جناب اسعدی درود
اگه نمونه‌ی ع ط ر س ر ا ی ی این محصول رو هم تست داشتید لطف کنید مقایسه‌ای داشته باشید
20 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند متاسفانه از این سایت که فرمودید کاری را تست یا تجربه ندارم.
بهترین ها برای شما....
21 بهمن 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Golnoosh Mehran

10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
با اینکه این برند مدت زمان زیادی نیس که وارد حوزه ادکلن سازی شده ولی کیفیت ساخت ادکلن هاش واقعا بینظیره، هر رایحه شو که بو میکنین باخودتون میگین این از بقیه بهتره! انصافا کیفیت کاراش یک سرو گردن از بقیه برند ها بالاتره، این کار لویی ویتون از نظر بنده لوکس ترین کار این برنده، رایحه شبیه دیور ساواج الکسیر ولی خیلی ملایم تر و لوکس تر،رایحه شو خیلی دوس داشتم اگه میشد برا کیفیت رایحه ش بیش تر از 10 بهش نمره میدادم!
16 اسفند 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : کامبیز سخی آرش

درود
لویی ویتون ال ایمنسیت
حیف و صد حیف که این عطر پرفورمنس خوبی نداره وگرنه کیفیت رایحه فوق العاده است.
یک عطر سیتروسی کهربایی بسیار ملیح و موزون.
مرکباتیه ملایم شروع میشه و بعد از ساعتی سبزتر و گیاهی میشه.
در تعجبم ازین که ازین برند معروف چرا شرح تست یا کامنتی نیست. البته که احتمالا لاین عطر این برند خیلی جوانتر از بخشهای دیگه ی این کمپانی هست.
در هر صورت عطر بسیار خوشبویی هست و بسیار ملایم .
حرفه ای نیستم که بخواهم از بالانس عطر صحبت کنم و به زبان ساده میگم که از ابتدا تا انتهای بو هیچ نقطه ی زننده ای نداره و بسیار بسیار عطر یکدست و ملایم و روح نوازیه.
در رابطه با شباهتش با عطرهای معروف دیگه باید بگم که این عطر خیلی شبیه به لاگوست اسنشل(سبز) هست اما بسیار ملایم تر مخصوصا در تاپ نت که لاگوست شروعی زننده داره اما در ادامه خوب میشه اما لویی ویتون از آغاز نرم و ملایم هست. چند روز پیش هم یک سمپل از گس مارسیانو تست کردم که کمی هم یادآور ایشون هست، البته که کلاس کار لویی ویتون خیلی بالاتره.
فقط مشکل بزرگ این عطر پرفورمنس ضعیفشه که باعث میشه که بگم ارزش خریدش پایینه.
بدرود
31 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : حسام لطف الهی آندریاس کبیر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟