AMOUAGE - Dia pour Femme

آمواج دیا پور فمه

زنانه
کد کالا : ATR-38898
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2002
کد کالا : ATR-38898
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

دیا پور فمه از عطرهای لوکس آمواج برای استفاده روزانه است که جلوه‌ای پیچیده و همزمان بانشاط دارد. ادیشن سبک‌تر این عطر، انتخاب هوشمندانه‌ای است برای کسانی که عطر آمواج گلد را برای استفاده شبانه انتخاب کرده‌اند. بطری‌های دیا پور فمه با استفاده از شیشه سربی فرانسوی 24 درصد ساخته شده‌اند که البته با طلای صورتی تزیین می‌شوند.

نت‌های آغازین دیا پور فمه شامل انجیر، گل پنجه‌مریم، ترنج، ترخون، ‌سالویا و برگ‌های بنفشه هستند. نت‌های میانی هم از گل‌های گران‌بها و باطراوت سرشته می‌شوند: شکوفه هلو، ‌عصاره رز، گل پرتقال، ‌گل صدتومانی و زنبق. پس‌رایحه دیا پور فمه هم سرشتی چوبی‌ـ‌جنگلی و شرقی دارد و از روایح مشک سفید، روایح دودی اسرارآمیز، ‌وانیل، گل آفتاب‌پرست، چوب سدر، چوب صندل و چوب گایاک شکل می‌گیرد. عطر دیا پور فمه در سال 2002 و توسط ژان کلود النا ساخته شده است.

برند آمواج
عطار ژان کلود النا
طبع معتدل
سال عرضه 2002
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، سالویا ، آلدهید ، ترخون ، انجیر ، گل پنجه مریم ، برگ بنفشه
اسانس میانی رز ، ریشه زنبق، شکوفه پرتقال ، گل صدتومانی، شکوفه هلو
اسانس پایه مشک ، وانیل ، سدر ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست، چوب گایاک، روایح دودی
نمره کاربران
Dia pour Femme-آمواج دیا پور فمه
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
رایحه ی یک رویا...
دیا از برند آمواج با رایحه ی آلدهیدی و کلاسیک خود ، در کنار آکوردهای گلی - مشکی و اون حالت پودری و تمیز خودش، رایحه ای غنی و لوکسی را ارائه میدهد وبا اینکه رایحه ی غنی و کلاسیک محوری داره ،ولی اصلا سنگین نیست و کاملا معتدل و ملایمه.   از لحاظ پخش ، فاصله ی دو -سه متری را کاملا پوشش میدهد  و از لحاظ ماندگاری بسیار خوب عمل میکند و تا چند روز روی لباسهای ضخیم زمستانی ، هنرنمایی میکند.
از لحاظ سن پوشش ، برای خانمهای جوان بالای ۳۰ سال مناسبتره و زیباییش در روزهای سرد زمستان دوچندان میشود...
این همان عطر تمیزی است که میتوان بارها و بارها با بوییدنش به رویا رفت... رویای جهان پاک- بدون فساد- بدون دروغ- بدون جنگ... دنیایی که همه ی انسانها و احساساتشون توی اون واقعی هستند و جایی برای آدم فیک نیست. رویای دنیایی که هیچ وقت کسی در آن به استیصال نمیرسد...
رایحه ی دنیایی که آخرِ همه ی ای کاش ها و یعنی میشه ها.....
میشه✅
28 آذر 1402 پاسخ تشکر
60 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Golnoosh
سلام و احترام خدمت مونا عزیز:
مونا جان غیبتتون بسیار محسوس بود و کم کم داشتیم نگرانتون می شدیم. خیلی خیلی از بازگشت مجدد و حضورتون خوشحال شدم و امیدوارم این حضور، مستمر باشه.
از تفسیر و ریویو جذابت هم کلی لذت بردم و چقدر خوب و ملموسانه فضای این عطر رو توصیف کردید.
شادمانی و سلامتی رو برات آرزومند هستم.
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Mehran جواد وزیری
با خوندن متن شما سر صبحی یه جون به جونام اضافه شد چون چند روزه هی میگم کاش یه عطر جدید تست کنم یکم ذهنم آزاد بشه اما هرچی نقد خوندم چیزی نبود که ترغیب کنه برای این که برم برای تست کردن.
واقعا ممنونم
بعید می‌دونم توی ایران موجود باشه. شما کجا تست کردید ؟
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری Dragon
سرکار خانم Mona عزیز و بزرگوار، سلام و عرض ادب.
چه روز خوبیِ امروز،،،، حضور مجدد شما بعد از غیبتی طولانی و خواندن متنِ زیبا و حرفه ای درمورد این عطرِ درجه یک، روزم رو ساخت،،،
ایکاش هرچه زودتر همه ی دوستانی که چند وقتیست غیبت دارن و دلمون برا همشون تنگ شده دوباره به خونه خودشون برگردن و از دیدارِ مجددشون لذت ببریم.
بسیار خوشحالم از دیدارِ مجدد شما.
بسیار خوش اومدید.
و چه بسیار عطرِ مبارکی ست این عطر.
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
37 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سورنا مقدم
عزیزانم ؛جناب سعید خان بزرگوار- جناب رشوند مهربان و صبا جان نازنین سلام.
مهر و لطف شما بر دل و جانم نشست و دلم را روشن و گرم کرد.  بسیار بسیار سپاسگزارم🙏🏽
انرژی خوش و گرمای مُحبتتان را که از قلب مهربانتان جاری شد و بر نوک انگشتانتان نشست تا حروف را تایپ کنید و کلمه به کلمه ، این نورِ مهربانی را به قلبم برسانید، قدردانم🙏🏼
و اما در پاسخ به صبای عزیزم باید بگویم ، این عطر را در قبال فروش تعداد زیادی از عطرهای نصفه و نیمه ام ، به دست آوردم و بسیار برام عزیز هست😊  متاسفانه در دوماه گذشته ، ناخواسته ،بدهی و دِین بزرگی بهم تحمیل شد که مجبور شدم علاوه بر دارایی های نقدی- دارایی های دیگرم مثل ماشین- طلا و حتی بیشترِ عطرهامو که اهل دلا میدونن چقدر دل کندن  ازشون سخته را بفروشم.   خلاصه که انگار خدا جون  قربونش برم ، کمر بسته به هرچی  دل ببندم ،ازم بگیره. یه عنایت ویژه ای بهم داره کُلا😄   یکمی با هم دیگه شوخی داریم:) خودش میدونه چقدر دوسش دارم:)   خلاصه که بازم شُکر.
و این عطرو یکی از دوستانم که اتفاقا آکبند هم نبود و خودش هم تقریبا ۲۰ میلش رو استفاده کرده بود ، بهم هدیه داد جانا:)
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
42 تشکر شده توسط : Golnoosh کامیار فخر
سرکار خانم مونای عزیز پیامتون رو دیدم و بسیار متاسف شدم میدونم دل کندن ازعلاقه مندی ها چقدر سخت و ملال آور هست .حتی از دست دادن تنها کوچکترین چیزی که بهش علاقه مند هستیم.و هدیه ای هم که گرفتین عطر دیا .من به این عطر می گم نفس خدا .یعنی این یه حکمتی بوده که دست شما رسیده.عطر بسیار خوبی رو هدیه گرفتین..اميدوارم که همیشه سرزنده و سلامت وبدون از هرگونه دیونی .موفق باشین.عطر گرام منو ببینین و هر کدام رو پسند کردین میتونم ارسال کنم براتون .به عنوان یک هدیه ناچیز
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Mehran سعید رضایی شوشتری
بانو مونای عزیزم سلام
ضمن خوشامد گویی به مناسبت ورود مجددت به محفل زیبایمان که این مدت ازحضور پر مهر و ریویوهای اخاصاصی و خواندنی و جذابت بی نصیب بودیم باید به عرض روی ماه و زیبایت برسانم که زندگی پستی و بلندی ها هموار و ناهمواریهای بسیاری دارد که اگر پستی وناهمواری نبود بلندی و همواری معنایی نداشت و اگر مجددا یکنواخت و راه هموار برایمان همواره صاف وبدون مانع بود باز خودمان خسته میشدیم و به بن بست میخوردیم و همه چی باز پوچ و بیمعنی میشد برامون چون هر آنچه میخواستیم در دسترس وبرایمان بدون زحمت مهیا بود و در نتیجه تلاش و تکاپو برای بدست آوردن چیزهای از دست رفته و نیازهامون در نظرمون بی هدف میشد و در نتیجه انگیزه ای برای ادامه دادن راه و زندگیمان برایمان باقی نمی ماند،دوست نازنین ام خود فهیم و اگاهات خوب دریافته ای که خداوند همه ی بندگانش را دوست میدارد و هیچ تفاوتی بین هیچکدام از مخلوقاتش نمیگذارد مگر به لحاظ ایمان و تقوی، و هر آنچه که در زندگی هر کدام از ما پیش می آورد و جلوی پایمان میگذارد چه از لحاظ مالی چه روحی و چه معنوی حکمت خودش است و در هیچ شرایطی تنهایمان نمیگذارد و هر کدام از بندگاش را بیشتر دوست بدارد با این امتحانها وآزمایشها سعی میکند توجه اش را بسمت خودش جلب بکند و اون را به این مدل به سمت خودش بکشاند گاهی وقتها ما آنقدر بصورت ناخواسته غرق در زندگی و مادیات و اتفاقها و قضا وقدرهای اطرامون میشیم که یادمون میره خالقی هم هست که ما را با دستان پر نور ومهر خودش نقاشی وخلق کرده و همه ی ما متعلق به اوییم و فقط اون پادشاه و صاحب اصلی ما و کل جهانه بخاطر همین بی توجهی نیازمند تلنگری هستیم از طرفش تا بخود بیاییم و زندگی و هر آنچه که از دست دادیم و از نو بسازیم،در این زمینه این دو بیتی بسیار زیباست اگر اندکی تفکر کنیم؛
هر که در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشترش می دهند!
مونای عزیز دوست گلم با عرض پوزش و بدون جسارت
به محضر شریفتان بنده بعنوان یک هم نوع و خواهرتان اگر بپذیرید باهاتون همدردم و همراه وهر کمکی از دستم بر بیاد حاضرم در خدمت گزاری بشما صادقانه و بدون منت اگر چه میدانم و یقین دارم شما بانویی قوی_جسور_ مقاوم و استوار و پر و پاقرصید و حتما پر قدرت و استوار از پس همه ی اتفاقات یک تنه بر می آیید و همه را با ارادیه قوی شکست میدهی و پیروز میدان میشوی سربلند و سرافراز،انشالله از کامنت بنده ناراحت نشوی و وظیفه ی انسانی و هم خونی بنده را بعنوان برداشت خطا تلقی نکنی دوست مهربانم.اگر هم خطا نوشته ام نادیده بگیری و ببخشایی حقیر را.
بنده خادم و کوچک همه ی عطرافشانی های محترم و ارجمندم.با آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما مونای مهربان و تک تک عزیزان این محفل
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : احمد شجاعی آرش وقوعی
مونا جان سلام:
حقیقتا خیلی ناراحت شدم و امیدوارم مشکلی که برات پیش اومده به طور کامل برطرف شده باشه.
میدونم ممکنه خیلی کلیشه ایی باشه این حرفم ولی واقعا سر و کله زدن و جنگیدن با این مشکلات است که انسان را در زندگی آبدیده و قوی میکنه. برات آرزوی آرامش و شادمانی دارم و امیدوارم دیگه از این گرفتاری ها برات پیش نیاد مونا جان.
موفق و سلامت باشی دوست خوبم.
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Mehran سالار كلوچه
سركار خانم مونا
درود
اميدوارم مشكلات هر چه سريعتر مرتفع بشه و باز هم با فراغ بال عطر بخريد و اينجا براي همه دوستان متن بنويسيد.
بعضي ها در عطرافشان بود و نبودشون خيلي احساس ميشه. شما هم يكي از همون بعضي ها هستيد.
💐💐
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : سميرا_ال Mehran
سرکار بانو مونای نازنین
بسیار خوشحالم که دوباره در این محفل حضور پیدا کردید به راستی غیبتتان کاملا محسوس بود والبته امکان جویا بودن هم نبود. مدتی است که برخی از بزرگان این خانه و البته بانوان کارکشته و عطرشناس که مرجع سوالات و اعتباری برای این سایت هستند سایه شان کم رنگ شده است. امیدوارم هر کجا هستند سالم و شاد باشند و همچنین حضور شما نیز پر رنگتر از قبل باشد.
با شناختی که از شما دارم میدانم که این مشکل را هم به خوبی پشت سر خواهید گذاشت این را به منزله یک دورخیز بزرگ برایتان میدانم. فقط بعضی درسها تاوانشان به ظاهر سخت تر است ولی برکاتشان بالاتر.
در پناه حق
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : میثم شفیعی احمد شجاعی
مونای زیبای این خانه
درودها بر تو
تصویر خود را در آیینه دیده ای ؟
واقعیت دارد ؟
بله ! چون آن را میبینی !
حقیقت دارد ؟
خیر ! آن ، تصویری مجازی ست .
دقیقا و دقیقا مثل همین دنیا !
واقعیت دارد لیک حقیقت ندارد و دقیقا مواردی را که اشاره کردی که همان مشکلات همه ی ماست درین دنیا ، از همین سرچشمه میگیرد !
آنچه حقیقت ندارد حق نیست !
وارد فلسفه نشوم :)
اولا آنچه دادی در کفه ای و هرآنچه دریافت کرده ای درین داد و ستد را در کفه ی دیگر بگذار و بر توازن ، تعادل و ارزش هر دو اندیشه کن !
منهای آن ، آمواژ :
آمواژ در دنیای عطربازی شاخه ای جداست بر پیکره ی این درخت تنومند !
همچون شاخه ای که پیوند میزنند بر درختی و میوه های آن دیگرگون است !
هر کس که این میوه ها را در دست دارد بداند که میوه ای منحصر بفرد ، خاص و متفاوت را در دست گرفته است و میچشد !
آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری !
در انتها :
آن دنیای معطری که توصیف کردی به رویا ، همان دنیای حقیقی ست که بازتاب اش در اذهان ما مثبوت است و او را در رویا میبینیم و هر آنچه در رویا دیده شود ، موجود است که این دنیا درون محیطی بنام حقیقت محاط است !
روایح را در آئینه نبو !
بر واقعیت آنها تکیه نکن !
از این سو بنگر و ببو و حقیقت ایشان را درک کن به انتهای عمق اندیشه !
زمان اش را که میدانی ! حین اتصال مدار !
زیباست :)
و اما در انتهای نظرت نوشته ای :
میشه ؟؟
شده ! بوده ! اگر درک اش نکرده ایم به معنای عدم او نیست !
مشکل از بینی ی ماست !
و اما عطرهایت از تو دور شد و این رایحه بر تو رسید !
شاید این ، پل ارتباط تو باشد به اجر .
از آن بگذر !
بیاب و ببین و ببوی و بخند !
:)
29 آذر 1402 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : Golnoosh عباس بهرامی
با سلام
با خوندن متن شما بعد از مدت ها بسیار ناراحت شدم، خدا به بندگان خاصش توجه ویژه ای داره و من موثق شنیدم هر چقدر که عزیز تر باشید بیشتر و سخت تر مورد امتحان قرار خواهید گرفت، قطع به یقین شما از عزیزان خاص خدا هستید، که انشالله سربلند و پیروز بیرون خواهید آمد. 🌹🕊
30 آذر 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سالمی مهربد
درود
خانوم مونا ي عزيز
اميدوارم خدا حواس ش بهت باشه .. به هممون باشه 😔
هروقت كه دنيا برام به تنگنا ميرسه.. هروقت كه حس ميكنم كه ديگه نميتونم ادامه بدم.. ياد مادرم مي افتم .. ياد برادرزادم دو ساله م. ياد خليج فارس.. ياد عطرام.. ياد چيزاي قشنگي كه دارم و ديدم، اشكم كه سرازير شد و دلم سبك، دوباره بلند ميشم و با اين زندگي لعنتي ميجنگم. اين زندگي ارزش جنگيدن داره براي چيزاي قشنگي كه داري و ميبيني براي كسايي كه دوست دارن و دوسشون داري.
30 آذر 1402 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Perfumex Golnoosh
عرض سلام و ارادت خدمت دو عزیز معطر محفل مونا خانوم و آقا سالار.. به جد متاسف شدم و البته امیدوار به وجود انسان‌هایی فهیم که شرافتشان را در سیلاب سختی‌های روزگار چوب حراج نمی‌زنند. دلخوشیم به اندک داشته هایمان. به قول جناب سخی همین که در تلاطم آوار بدبیاری‌ها، هفته‌ای یا روزی یا حتی لحظاتی در کنار خانواده یا دوست لبخندی به لب می‌آوریم، همان دم بس است برای داشتن امید و شادی..
چه میشه کرد یا گفت.. تقدیر ما نیز چنین رقم خورده است!
01 دی 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Mehran مهربد
سرکار خانوم مونا شنیدید که حضرت حافظ چه گفت؟

بیا که قصرِ اَمَل سخت سست بنیادست
بیار باده که بنیادِ عمر بر بادست

پناه بر خدا از این دنیای فانی و دلبستن به آن، که این دنیا در شان عاشق دلی مثل شما نیست 🌹
03 دی 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سالمی مهربد

برای چندمین بار متقاعد شدم که روایح آلدهیدی رو‌ باید فقط و فقط در سرما پوشید. حالا چه مثل شنل n5 طبع گرمی داشته باشند، چه مثل آمواژ دیا فلورال و متعادل باشند.
این عطر رو من در بهار که میزنم نوت آلدهید اجازه نمیده بوی گلها به وضوح خودشون رو نشون بدن و فقط میتونم بفهمم که آکورد فلورال داره، ولی همین دیا در سرمای زمستان اونقدر قشنگ باز میشه که حد نداره و مخصوصا پیونی و رزش بسیار لطیف و زیبا خودشون رو‌نشون میدن.
بهار این عطر برای من بوی صابونی و تمیز میده و زمستون یه عطر فلورال تمام عیاره.
پیشنهاد میکنم هر عطر آلدهیدی رو که دوست نداشتین در هوای سرد هم امتحان کنید.
19 دی 1401 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : هاشم پور Rezvani

به مشام من آمواج دايا، بافاصله بهترين انتخاب براى بانوانى است كه دوست ندارند بوى عطر و ادكلن بدهند و به دنبال بويى معصوم هستند كه تميز، پاك و نظيف باشد و تلقى تميز بودن فرد را به ديگران بدهد. يك انتخاب ايده آل ابراى مصرف روزانه در محيط هاى رسمى كارى است. كيفيت بو عالى و در كتگورى خودش بهترين است. لازم به ذكر است كه اين بو توانسته خودش را از تمام ايراداتى كه عموما به اين كتگورى (بوى شوينده، بوى شيشه شوى، صابون و شامپو) وارد است، مبرّا كند.
29 آبان 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور Khadijeh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟