BOUCHERON - Oud de Carthage

بوچرون عود د کارتج

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38392
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : بوچرون
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-38392
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    1
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 18
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

BOUCHERON Oud de Carthage - بوچرون عود د کارتج

محصول سال 2017 می باشد و در گروه بویایی رایحه های شرقی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. سبک بویی این عطر گرم می باشد و عطار آن دومنیک روپیون می باشد . از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به عسل ، روایح دودی، دانه تونکا ، لابدانیوم، چرم ، عود اشاره کرد.

برند بوچرون
عطار دومنیک روپیون
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه عسل ، روایح دودی
اسانس میانی دانه تونکا ، لابدانیوم
اسانس پایه چرم ، عود
نمره کاربران
Oud de Carthage-بوچرون عود د کارتج
رایحه
6.8
6 رای
ماندگاری
6.7
6 رای
پخش بو
6.3
6 رای
طراحی شیشه
7.7
6 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (4 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
بوچرون عود د کارتج
شرقی و لوکس!

جناب پارسی و آرشیتکت عزیز بخوبی روایح این عطر رو توضیح دادن. من فقط چند خطی اضافه کنم...
راستش در خوب بودن کیفیت روایح این برند قدیمی فرانسوی که بیش از یک قرن و نیم سابقه تاسیس داره بحثی نیست. بویژه که قیمت این عطر منطقیه و پخش و ماندگاری مناسبی داره. اما بنظرم کار از جای دیگه خرابه...

داشتم فکر میکردم که در وصف این عطر و روایح خوب اون چی بنویسم. ولی دیدم که این عطر، مثل خیلی از عطرهای خوب دیگه، بسیار کمیابه. فرض کنید ما اینجا نظر دادیم و کسی که مشتاق این عطر شد و تصمیم به خرید گرفت! خب بعدش!!؟ اونهم در شرایطی که بتونه اصل این کارها رو پیدا کنه. آیا میتونه این عطر رو یا موارد مشابه رو پیدا کنه؟ یا فقط باید به عطر های دیزاینری و ساده دلخوش کنه (هرچند این عطر هم دیزاینری و ارزان هست)؟ اینا همش در حالیه که روز به روز موجودی عطرهای اصیل کمتر میشه، قیمت ها بالاتر میره و در عوضش موارد فیک و اکانت های جعلی در فضای مجازی بیشتر! سوال اصلی اینه واقعا ما چقدر حق انتخاب داریم!؟
بهرحال امیدوارم لااقل دلخوشی ما عطردوستان پابرجا بمونه؛ و اگر روز به روز تعداد عطرهای اصل کمتر و فروشندگان نامعتبر داره بیشترمیشه لااقل سایت های مرجع مثل عطر افشان بتونن کمک کنن یا لاقل با موجود کردن دکانت و سمپل ها بتونن ما رو دلخوش کنن 😃
امیدوارم تجربه کردن عطرهایی که بعضا خیلی معمولی هستن برای ما آرزو نشه و بتونیم این دلخوشی رو حفظ کنیم 😎

نمره 8.5 از 10
10 آبان 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Maary محسن ایزانلو
سلام جناب دادجو.
بله متاسفانه روز به روز دایره انتخاب ما کوچکتر میشه چه از نظر مالی و چه حتی موجودی عطرها. سمپل خیلی عطرها ناموجود شدن. بعضی عطرهایی که تا همین پارسال ۲ الی ۴ ملیون قیمت داشتن الان ۷_۸ تومن و بعضا بالای ده تومن قیمت خوردن.ادم باورش نمیشه.
البته تو همین شرایط هم میشه عطرای خوبی تو برندایی مثل رمی لاتور،اوون، هالستون، مرسدس بنز، بنتلی،ارامیس و.. پیدا کرد.حتی اخیرا من یه عطر خوب از برند وطنی سلبون دیدم به نام ایمپارافیت که خیلی شبیه پولو سوپریم کاشمیر بود با پرفورمنس و کیفیت خوب. البته امیدوارم کمی و شرکتی نبوده باشه که اینو دوستان مطلع مثل علی اقا باید بررسی کنن.
10 آبان 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
سلام جناب آرشیتکت عزیز
قبل از هرچیزی من از کامنت های شما بسیار بهره میبرم و متشکرم بابت بذل وقت ارزشمندتون.
من هم در عطرهای رده پایین، کارهای راضی کننده ای دیدم ولی...
خودتون بهتر میدونید کسی که تجربه روایح غنی و اصیل رو داره، دیگه نمیتونه با عطرهای ساده تر، خودش رو دلخوش کنه. هرچند که بخاطر مسائل متعدد از جمله مسائل مالی ممکن مجبور به تمجید از عطرهای رده پاین تر بشیم، اما دلمون پیش عطرهای اصیل هست...
درحالیکه تست کردن عطرهای مرغوب در کشورهای دیگه خیلی راحت و مرسوم هست و بسیاری از سمپل ها به رایگان عرضه میشه، ما حتی در خرید سمپل هم محدودیت داریم!
امیدوارم که شرایط، از هر لحاظ بهتر بشه...
شاد و معطر باشید
10 آبان 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : مرتضی فتحی رضاحسین نوری
ممنون از لطفتون جناب دادجو.خوشحالم که رویو هام براتون مفید بوده‌.بله واقعا بعضی عطرای نیش خوب مشابهی ندارن و متاسفانه بدجوری دستمون ازشون کوتاه شده. ولی دوستان پیشنهاد های خوبی برای اشتراک عطر دادن به نظر خیلی جالب میاد اگه فضایی فراهم شه و عملی بشه.
11 آبان 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Neurostyle کاوه

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
بوپرون عود کارتاژ.
یه عطر عودی_صمغی_چرمی _ دودی_ عسلی برپایه امبر
اپنینگ این کار ترکیب نت های عود ( به نظر من بیشتر چوب) با صمغ لابدانوم و چرم هست که تاحدی مرسدس بنز پرایوت رو به یاد میاره.
کمی بعد نت عسل با قدرت وارد میشه و درکنار تنباکو یه تم تنباکویی شیرین به این ترکیبات اضافه میکنه.
این ترکیب عود و تنباکو و چرم در بستر امبری کاملا چوپارد عود ملکی رو به یاد میاره. البته چوپارد به خاطر نت اسطو خودوس یه تم صابونی و لوکس داره که من بیشتر میپسندم.
بسیار عطر بالانس و خوشبویی هست و تم لوکس و دلنشین و طبیعی داره.ولی با این قیمت نمیتونه با چوپارد عود ملکی و مرسدس پرایوت رقابت کنه و شخصا مرسدس پرایوت رو با کسری از قیمت ترجیح میدم.
پرفورمنس متوسطی داره و بیشتر مردونه و مناسب فصل سرده.

10 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : امیر علوانی رضاحسین نوری

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
درود
بوچرون عود د کارتاژ
یک عطرِ چرمی و یا بهترِ بگیم شبه تنباکویی
شروعِ این عطر با ترکیب عسل و دود و پشتوانه ی واضح عود و چرم از ابتدا یک حالت انیمالیک بوجود میاره که برایِ من بسیار لذت بخشِ . این شروع منُ یاد شروع یاتاقانِ بزرگ میندازه. اون حالت چرمِ حیوانی که در بعضی کارهایِ نیش مثل دیور لدرعود احساس کردم البته با کیفیتی کمی نازل تر اینجا هم حس شد.
در نت میانه قدرت عسل و ترکیبش با دیگر اعضا ، نتیجه ای کاملا شبیه به عطرهایِ تنباکویی ایجاد کردِ.
اینجا این عطر یادآور بولگاری من این بلک هست و شیرینیِ این عطر به نظر متعادل میاد و برایِ دوست داران عطرهایِ تنباکویی به احتمال زیاد خوشایند باشه.
نه اینکه بگم این عطر خاص پسندِ اما حتما قبل خرید باید تست بشه.
با گذر از میدل نت و ورود به رایحه ی اصلی ، من یادِ لاگوست لایو عزیز میفتم که بسیار خوش منظره و خوش بازخورد بود. این عطر هم دقیقا همینطوره. شاید کسی که استفاده میکنه لذت وافر نبره اما بازخورد خوب زیاد به همراه داره.
بویِ تونکا در این عطر برجسته نیست اما مثل همیشه اونقدر قدرت داره که عملکردِ دیگر اعضا رو تحت تاثیر قرار بده. سوایِ اینکه با تونکا میانه ی خوبی ندارم اما حقیقتا حضورش در این عطر کمی نابجا به نظر میرسه. شاید این نظر منطقی نباشه اما سوایِ شیرین بودن بیس عطر به واسطه ی دیگر اعضا،حضور تونکا اینجا معقول به نظر نمیرسه. نمیدونم، شاید چون من دوسش ندارم اینطور فکر می کنم. اما تحمل عطر در درای داون برای شخص من سخت میشه. البته باید گفت این عطر مجلسی است و برای استفاده ی روزانه مناسب نیست.
اگر در فضای بسته استفاده نشه بازخورد بهتری خواهد داشت.
پرفورمنس خوبی هم داره. ماندگاری روی لباس بیش از یک شبانه روز و پخش بو تا ۳ ساعت در شعاع حدودا ۲ متری.
برقرار باشید


23 اسفند 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Maxxine جمشیدآرام

5
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
10
طراحی شیشه
عطری با رایحه ای ملایم و دوست داشتنی.ماندگاری خوبی داره و پخش متوسط.همه نتها در نهایت تعادل در کنار هم قرار میگیرند و بوی چرمش هم اصلا تو ذوق نمیزنه و در مجموع گزینه خوبیه برای علاقمندان روایح عودی
24 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Maary

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟