atelier Cologne - Cafe Tuberosa

آتلیه کلن کافه توبرز

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-38351
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آتلیه کلن
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-38351
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    6
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    2
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    4
تعداد رای های ثبت شده : 32
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

84 درصد ترکیبات از منشأ طبیعی

عشق همیشه بویی فراموش‌ناشدنی دارد. آنگاه که صبح بیدار می‌شوید و یگانگی عشق را به یاد می‌آورید. در ساعات روز، افکار شما با خاطره این عطر خاص به این‌سو و آن‌سو کشانده می‌شود. و هنگامی که شب به رختخواب برمی‌گردید، درست قبل از خوابیدن یک‌بار دیگر رویای آن در ذهن شما جرقه می‌زند.

بعضی عطرها دارای چنین تاثیر ویژه‌ای هستند. عطر کافه توبرز هم قطعا یکی از همین عطرهاست. آمیزه اصیل و ناب این عطر از گل مریم هندی، ترنج ایتالیایی و آکورد قهوه اسپرسو استفاده می‌کند تا کافه توبرز به عطری ناب و استثنایی در میان عطرهای یونی تبدیل شود؛ عطری که از صبح تا شب تمام قلب و ذهن شما را درگیر خواهد کرد.

برند آتلیه کلن
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، هل
اسانس میانی رز ، گل مریم ، قهوه
اسانس پایه وانیل ، کاکائو
نمره کاربران
Cafe Tuberosa-آتلیه کلن کافه توبرز
رایحه
7.9
12 رای
ماندگاری
7.9
12 رای
پخش بو
7.5
12 رای
طراحی شیشه
7.1
12 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
باسلام
کافه توبارُز (تیوبرُز) عطری هست که از لحاظ ساختاری به نواغ د نواغ تام فورد شباهت داره البته که عطر تام فورد کیفیت و پرفورمنس(اجرای نت ها از فراز تا فرود)بهتری رو ارائه میده
رایحه کلی که از این عطر تداعی میشه نوشیدن مشروبی با کیفیت و به اصطلاح مایه داریه که اثر بویایی ش هنوز بر روی مصرف کننده ش باقی مونده
30 دی 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : امیر علوانی فاطمه فیضی

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
۱- تست عطر در خرداد ماه:

از اولش که بوی گل مریم وحشتناک زیاد رو میده خوشبختانه ده دقیقه بعد اون غلظت زیاد کم میشه و بوی قهوه میاد باهاش ترکیب میشه . البته میشه گفت باز اینجا در صد بوها 70-30 به نفع گل مریم هست. در ضمن بوی قهوه؛ یه حالت کاراملی بیشتر داره تا قهوه تلخ. در مجموع بعد از نیم ساعت بوی خوبی داره ولی بیشتر به گل مریم میخوره تا قهوه و به جای کافه توبروز باید اسمش رو میگذاشتند توبروز کافه!
من فکر میکنم این عطر بیشتر زنونه هست تا مردانه. البته مردانی که از عطرهای گلی و خوشبو خوششون میاد به نظرم از پوشیدن این عطر بدشون نیاد. ولی فکر نکنید که با خرید این عطر عطری با بوی غالب قهوه خواهید داشت.


۲- تست عطر در بهمن ماه:
توضیحاتی که من در بالا دادم؛ در ماه گرم سال بود. من در آن زمان این عطر رو که مخصوص روزهای سرد سال بود رو اسپری کردم که بوی زیاد گل مریم در ابتدا واقعا من رو از عطر زده کرد.
تا اینکه چند روز قبل مجدد این عطر رو پوشیدم. واقعا شوکه شدم. انتظار همون بوی حمله مانند اولیه گل مریم رو داشتم؛ در حالیکه با بویی بسیار دلنشین مواجه شدم! در این حالت عطر بویی کارامل مانند داره که وقتی عطر رو عمیقا بو میکشید در ۹۰ در صد زمان بو کشیدن عطر؛ کارامل خوشمزه به مشام میرسه و ۱۰ در صد آخر عطر گل مریم داره که اون هم اصلا خشن نیست و ملایم و مهربون هست!
با هر بار بوییدن موضع؛ تصویری که در ذهنم حک میشه؛ یک مایع خیلی غلیظ خوراکی کرم مایل به قهوه ای رنگ نیمه چسبنده هست.
به نظر من این عطر در گروه خوراکی هم قابل طبقه بندی شدن هستش.
پخش بوی عطر خیلی خوبه و با وجود اینکه حس بویایی انسان بعد از مدتی به بو عادت میکنه و اون رو دیگه حس نمیکنه؛ ولی باز قابل تشخیص هست. ماندگاری عطر هم خیلی خوبه.
این عطر پخش بوی بسیار قابل قبولی داره و از طول اثرش میشود گفت که به خوبی پخش بویش نیست. این عطر رو در ماه گرم سال تست کردم و به صراحت گفتم که زنانه هست؛ ولی در ماه سرد که تست بشه قطعا یونی سکس خواهد بود.


۳- بحث علمی: بنده داروپزشک هستم و به رفتار مواد مختلف و خصوصیات فیزیکوشیمیایی آنها آشنایی دارم. در ماه گرم سال نقطه تبخیر گل خیلی سریع اتفاق میوفته. به همین علت؛ اگر این عطر رو در ماههای گرم سال استفاده کنید؛ در ابتدا نت گلی به علت نقطه تبخیر سریعتر؛ زودتر تبخیر شده و با یک یورش از بوی گل مریم روبرو هستید که فکر کنم که شوکه خواهید شد و به هر حال زیاد مورد علاقه آقایان نیست.
ولی وقتی این عطر رو در زمان خودش؛ یعنی در فصول سرد سال استفاده میکنید؛ به علت سردی هوا؛ نت گل مریم به سرعت تبخیر نمیشود و تقریبا همزمان با نت قهوه تبخیر میشود که آکورد این دو نت؛ بوی بسیار بسیار دوست داشتنی و نرم کاراملی را ایجاد میکنه و محاله که در دی و بهمن این عطر رو تست نکنید و عاشقش نشوید. ولی خواهشا در فصول گرم استفاده نشه که دیگه اصلا طرفش هم نمیروید!!

18 دی 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : جواد وزیری محسن

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
درود
آتليه كلون كافه توبروزا، عطري فوق العاده راضي كننده، با عملكردي قابل اعتنا. نتهاي ابتدايي باعث ميشن كار به سمت زنانه بودن چرخش بيشتري داشته باشه، ولي در نت پاياني هم مناسب آقايان هست هم خانم ها.
موندگاري خيلي خيلي بالايي روي الياف داره و هر لحظه و هر ساعت كه ميگذره با رايحه زيباتري روبرو ميشيم.
اين عطر باعث شد به آتليه كلون بيشتر توجه كنم چون به نظرم در حال حاضر اهل كم فروشي نيست.
💐💐
21 آبان 1402 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 محمدرضاسپهی

کافه تیوبروزا، یک love and hate برای من.
جزو معدود عطر هایی بود که منو بین دوست داشتن و نداشتنش درمانده کرد.
از طرفی موقع اولین اسنیف میگم، این چه مریم سنتی و سن بالاییه که تو این عطر کار شده، و چرا انقدر سنگین و‌ گرفته🤦🏽‍♀️ ولی وقتی یکم میگذره فکر میکنم چقد بالانسه و چه غوغایی میکنه در فصل سرما.
من یه مریم شیرین و کلاسیک، در یه بستر متشکل از قهوه ی داغ و دم کشیده و یکم ترشیِ یواش و کرمی(انگار مثلا آلو کار شده ولی خیلی تو ذوق نمیزنه) حس میکنم. درای داونش ماکسیموم گورماند بودن این عطره و پودر کاکائو واقعا به کمک کمپلکس قبل میاد و رایحه رو دنج تر میکنه، اون سرکشی و تندی مریم و قهوه واقعا تو درای داون کنترل میشه و بهترین قسمت این عطر روی پوست هست. رایحه نهایی کرمی و گرم، گورماند،شیرین و بسی دنج و دلنشینه، ۷۰-۳۰ هم زنانه است.
پخش و ماندگاریش برعکس خیلی کارهای این برند نسبتا خوبه.
خلاصه که منو بلاتکلیف رها کرده با خودش :))
بذارید اینجوری بگم:
برای رنج سنی ۲۰ تا ۳۵ سال: ۶از۱۰
برای رنج سنی بالاتر از ۳۵: ۸از ۱۰
برای بانوان بالا ۳۵ و استایل و سکنات رسمی و اتوکشیده: ۹ از ۱۰

[EDITED] 1401/02/22 23:19
22 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
34 تشکر شده توسط : هاشم پور شکیبا

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
6
طراحی شیشه
کار تر و تمیز و شیکی هست و بسیار شیرین.از لحظه اول که پاف میکنی انگار رایحه اش قل قل میکنه بتدریج میزنه تو فضا! فقط کاش گلش کمتر بود تلخی قهوه بیشتر، چون در کل بوش یاداور جنس زن هست و خودم همیشه نگران بازخورد این مورد هستم ولی در مقایسه با نت مشابه مثل ولنتینو امو چند پله بالاتر قرار میگیره. از لحاظ پخش بو هم بنظرم با توجه به قیمتش کاملا جواب داده
10 بهمن 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شکیبا Maxxine

آتلیه کلون کافه توبروزا
کارهای این برند واقعا خوش بازخوردن . شیکن . از بهترین های این برند در کنار گلد لدر و سفیر این کار هست . واقعا شیک و زیباست . بوی شکلات و قهوه در کنار بوی وانیل رو تصور کنید . برای شروع هل و برگاموت در اون بستر خودنمایی میکنن و بعد از تغییر نت رز به کار اضافه میشه ولی اصلا نه اون رزی که توی ذهنتونه . رزی تمیز و نه چندان بولد که اون وانیل و کاکائو باعث شده هارش نباشه . واقعا کار شیکیه . گل مریم خیلی حس نمیشه. راجب پرفورمنس به زودی نظرمو میگم .
04 بهمن 1399 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : هاشم پور شکیبا
تو بین کار های این برند به نظره من از همه پرفورمنسش بهتر هست و اصلا انگار جدا هست از بقیه
و از لحاظ بازخوردم بگم که یه جوری جلب توجه میکنه که همه واکنش نشون میدن بهش.فقط ممکنه در رابطه با اینکه زنونه هست هم ممکنه بازخورد بگیرین. ولی گرمای این کار واقعا لذت بخشه.حسه خوردنه یه قهوه موکا رو تو هوای سرد میده به آدم.
05 بهمن 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور Maxxine
اما پس از تست های متفاوت راجب پرفورمنس باید بگم خیلی راضیم نکرد . نسبت به کارای دیگر این برند قویتر عمل میکرد از لحاظ پخش توی ساعت اولیه ولی همانند گلد لدر و عود سفیر پخشش متوسطه (بجز نیم ساعت اول) و ماندگاریشم خوب بود نسبتا . کار شیکیه و مناسب قرارهای اکیپی هست .
10 بهمن 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شکیبا ali dehghan
فك كنم برند آتليه كلون بيشتر روي رايحه كار ميكنه تا پخش بو چون منم گرندنرولي از اين برند رو داشتم پخشش ملايم بود و يكنواخت،بدرد مراسمات يا جشن نميخوره فقط جاي بسته
10 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : شکیبا
مدیریت عزیز میشه بگین قیمت این کار و vetiver fatal چقدره؟اخه یه سری از کارای این برند توی سایت ۲۰۰ میل حدود ۵ تومنه و یه سری دیگه ۱۰۰ میل همین قیمت،اقا امیر محمد به نظر بنده هم کار خوبیه و یه حس صمیمی داره برای روزای سرد سال و دورهمی های صمیمی و افراد آشنا،فکر نکنم عطر خوبی باشه برای اولین ملاقات با افراد غریبه
10 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی Amir Mohammad
بله مش قاسم جان هرچند خیلی دوست داشتم کارهای این برند کمی در پخش قویتر عمل میکردن مخصوصا گلد لدر . قیمت رو من 200 میل دیدم حدود 4 هست
10 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : کاوه پارسی
سلام جناب امیر محمد عزیز
راجبه غلظت عطرایه این برند مطلبی پیدا نکردم.شما اطلاعاتی راجبشون دارید ایا؟اگر غلظتشون مثل اسمه این برند کولون(کولوژن)باشه به نظرم پرفورمنسشون قابله قبوله.ولی به نظره من همونطور که یکی از دوستان اشاره کردن این برند بیشتر رویه روایح تمرکز داره و انصافا هم بسیار با کیفیت هستش.من شاید بالایه 15عطر ازین برندرو تست کردم و به نظرم به جز امبر نو و توباکو نویت همشون واقعا ازنظره رایحه و شفافیت کاملا قابله قبول بودن.بهترینشون هم از نظره کیفیت رایحه فیلترسیلان بود که واقعا هوش از سره آدم می بره فقط ای کاش که پرفورمنسه بهتری داشت
11 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
سلام علی عزیز
روی بطری و جعبه Cologne Absolue ذکر شده و داخل پرانتز پیور پرفیوم . این به این معناست که میکسی از " کولون سابق " و " ادوپرفیوم " هستش . با این توصیف میشه حدس زد غلظتش ترکیبی هست و ماندگاریش در حد ادوپرفیوم هست و پخشی در حد یک کولون رو داراست.
11 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی ali dehghan
مرسی از اطلاعاتی که در اختیارمون گذاشتین.فکرکنم یه چیزی مثله همون ادو تویلت خودمون بشه در نتیجه:))
11 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
خواهش میکنم علی جان . نه ادوتویلت عموما پخش خوبی داره و ماندگاریش کمتره ادوپرفیومه البته همش بستگی به نوع عطر داره و عملکرد برند و نت ها ولی این یجوری توی همون فرم کولون یکم فشرده و کانسنتریت کرده به قول خودشون تا ماندگاریشم بالا باشه مثل ای دی پی
11 بهمن 1399 پاسخ تشکر

شاهکار اتلیه کلون
واقعا فوق العادست ترکیب فوق العده قهوه و ترنج
با اسپری کردنش الوین چیزی ظهور پیدا میکنه قهوه هست تلخیه قهوه مشهوده ، کم کم تلخیش با ترنج و گل ترکیب میشه و این ترکیب فوقالعادست
و کم کم بوی کاکائو نمایان میشه .
یه خوشمزه ، به نظر من یه عطره چهار فصل هست
این لاین اتلیه کلون خیلی ها میگن ماندگاری پایین و پخش کم داره اما ، کافی توبرزا رو فاکتور بگیرین
هم پخش خوبی داره هم ماندگاریه خوب
21 مرداد 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی معین هاشمی

یه کار واقعا دوس داشتنی و شیک.تمیز.اونایی که فرح رو دوست دارن اینو گمونم بپسندن
21 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شکیبا معین هاشمی

بسیار بوی خاص و دلنشینی داره یکمی گلی هست ولی نه اونقدری که زنونه باشه یا باعث بشه دلتو بزنه بوی گلش جذابه
28 دی 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شکیبا معین هاشمی

این عطر از طرف FIFIبه عنوان عطر شگفت انگیز سال 2018 معرفی شد.EXTRAORDINARY
06 دی 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : شکیبا تکرود

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟