AMOUAGE - Blossom Love

آمواج بلوسوم لاو

زنانه
کد کالا : ATR-38341
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-38341
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 260
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
13,000,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    8
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    6
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    2
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 43
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بلوسوم لاو که طراوتش را از عاشقانه‌های پرهیاهوی بهار می‌گیرد، درخششی همچون درخت‌های شکوفای گیلاس دارد که درواقع همان سرچشمه الهام اصلی برای این ادیشن جدید بوده‌اند که در کالکشن سکرت گاردن قرار می‌گیرد. عطری روشن، زیبا و با مایه‌های لطیف گورماند (آغشته به بوی خوراکی‌های شیرین و دلپذیر) که انتخابی عالی برای خوشامدگویی به تغییرات آب‌وهوایی، فرارسیدن شادی و معنای درونی نهفته در جابه‌جایی فصل‌ها است.

آمیزه بلوسوم لاو با طراوت دلپذیر شکوفه‌های گیلاس در یک لیکور رز ملایم شروع می‌شود که انگار در این میانه معلق شده‌اند. این عطر در اولین برخورد تقریبا حالتی سرگیجه‌آور به‌وجود می‌آورد که البته از انرژی جوانی درونش تهی نمی‌شود و همین‌گونه به تعادل می‌رسد. نت‌های شیرین میانی که از تماس گل یلانگ با لیکور آمارتو (نوعی لیکور ایتالیایی) سرشته شده‌اند، همان‌قدر حباب‌دار هستند و نه‌تنها دهان شما را آب می‌اندازند بلکه قلب‌های شما را با شور و شوق فصل بهار به تپش می‌اندازد. پس‌رایحه غنی و کم‌نظیر این عطر هم از دانه تونکا و وانیل در کنار چوب صندل سرشته می‌شود تا گرمایی خورشیدی ساطع کند، اما هرگز به قلمروی دسرها سقوط نمی‌کند، بلکه شما را در نوعی شادی و بی‌وزنی معلق نگه می‌دارد. این عطر عمیقا عاشقانه بهاری و خیال‌انگیز کاری می‌کند که حس کنید انگار بر فراز زمین شناور هستید. شکوفه‌های گیلاس همیشه زیبایی خاصی دارند چراکه مرحله شکوفایی آنها زودگذر است. با عطر بلوسوم لاو، اکنون می‌توانید این زیبایی بی‌دلهره را در تمامی روزهای سال احساس کنید و از آن لذت ببرید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
طبع معتدل
سال عرضه 2017
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، گل آفتاب پرست
اسانس میانی رز ، گل یلانگ ، شکوفه گیلاس ، آمارتتو
اسانس پایه دانه تونکا ، کهربا، وانیل ، جیر
نمره کاربران
Blossom Love-آمواج بلوسوم لاو
رایحه
7.4
9 رای
ماندگاری
9.3
9 رای
پخش بو
9.2
9 رای
طراحی شیشه
9
9 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (9 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
4
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
بار اول که بوی درب قوطی این عطرو تست کردم حقیقتا عاشقش شدم. اون موقع با دوستم بودم و اون تا بو کرد گفت اووه این خیلی عطر مشهدیه. ولی من اصلا حس عطر مشهدی نگرفتم.
بعد رفتم و برام یه پاف روی کاغذ زدن و بردمش خونه. و کل مدت بوییدمش و هی بیشتر و بیشتر عاشقش شدم و دلم رفت براش. تا دو هفته بوی عطر باقی بود و من مطمئن بودم که میخوامش. ولی خوب چون گرون بود ترجیح دادم اول پنج میل ازش رو بگیرم ببینم روی تنم هم دوستش دارم یا نه. وقتی اومد از خوشی سه تا پاف به گردنم زدم و چه اشتباه مهلکی. یک پاف از این عطر تا ابد میمونه. خلاصه اول لذت بردم بعد هی بو شدید تر شد و نمیرفت. ساعتها بعد، شب که میخواستم بخوابم از شدت بوش سردرد گرفتم و احساس میکردم توی حوضچه ی عرق گل غوطه ورم.باز هم به نظر بوی حرم نمیده ولی بوی عرق گل میده. و انقدر شدید بود که نتونستم بخوابم و چون پاک هم نمیشد روش یک عالمه گوچی بلوم د فلوریزیا رو اسپری کردم تا یه کم سبکش کنم و خوابم برد.بعد از اون چند بار هر بار یک پاف پشت روسری یا لباسم میزدم و بیرون میرفتم اما بازخورد خاصی نداشتم.خودم که بوش رو میشنیدم به نظرم بوی نشاط اوری نمیداد. خلاصه که دیگه نتونستم استفاده کنم و کلا از لیست مورد علاقه هام خط خورد. اما حدود سه چهار هفته بعد یکبار خیلی غمگین بودم و از سر کار برمیگشتم ، توی ماشین آفتاب افتاد روی لباسم و بوی این عطر بلند شد. یادم افتاد خیلی قبلتر یک پاف از این عطر رو روش اسپری کرده بودم. اونروز بوی لطیف و گلی این عطر که یک دفعه بلند شد مثل یه دلداری بود برام.واقعا بعدش خیلی کمتر غمگین بودم و آروم تر شدم.خیلی جالبه که یه عطر بتونه همچین تاثیری روی ادم داشته باشه.
خلاصه که حس من به این عطر از عشق به نفرت و بعد به حس خوب تغییر پیدا کرده. با این حال عطری نیست که هرگز بخرمش و یا پیشنهادش کنم.بسیار سلیقه ایه. و این که هر پافش تا ابد روی لباستون میمونه😄
10 اسفند 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : مریم جواد وزیری
اون عطری از بلوم ها که توی نظرم بهش اشاره کردم دی فلورزیا نیست Ambrosia di fiori بود اشتباه نوشتم، گفتم تصحیح کنم.
22 اسفند 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

یه دختری رو تصور کنید که تمام تلاشش رو برای محبوبیت کرده. درس خونده، ادب و آداب بلده. لباس‌های ساده اما شیک و خوش رنگ می‌پوشه. ملیح می‌خنده. زیاد شوخی نمی‌کنه. خیلی خجالتیه. کتاب های زیادی خونده. فیلم های زیادی دیده اطلاعات خوبی داره. به صورت کلی اون چیزی هست که جز خوب نمیشه اسمی براش گذاشت. اما...
اما جامعه همچین دختری رو نمی‌پسنده. یه دختر پر هیاهو و شیطون می‌پسنده. دختری که حافظ و مولانا بلده رو کسی جدی نمیگیره اما دختری که چندین و چند آهنگ به روز رو خوب داب‌اسمش میکنه رو بیشتر می‌پسندن. حرفم این نیست که کدوم این دو مدل دختر خوبن!
حرفم اینه که این دختر دوست داشتنی خانواده آمواج، در عین زیبا و شفاف و حرفه‌ای بودنش، بازخورد مثبت نمیده به شما.
من خیلی دوستش دارم. مثل خواهر بنفشش. اما هرگز بازخورد مثبت نگرفتم ازشون
07 دی 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : ROSA حسین رفیعی

7
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
بلاسم لاو
شروع فرش و بسیار شیرین به همراه یه عالمه گل. برای من اول رز پررنگ تر بود و بعد ترکیبی از شکوفه ها.
دقیقا مثل باتلش بسیار صورتی و دخترونه بود. بعد از مدتی بطور نامحسوس حالت پودری به خودش گرفت و بعد از اون رگه های باریک گل ها با رایحه بادوم و وانیل بسیار شیرین تلفیق شدن. و در درای دون رگه های نامحسوس جیر و چوب و وانیل باقی موندن.
من زیر خیلی از عطر ها دیدم که نوشته شده بوی حرم و عطر مشهدی و غیره. حرم که اصلا بو نمیده! عطر مشهدی هم من بو نکردم تاحالا.
فکر کنم بوی رز برای افراد تداعی کننده ی حرم و عطر مشهدی و.. باشه چون پارسال رفته بودم به یک عطاری و اونجا اسانس خالص بعضی گل ها و مرکبات رو داشت. من میخواستم اسانس رز و ترنج رو بگیرم که بهم گفتن مگه میخوای بری حرم! آخرش هم نفهمیدم رز و حرم چه ارتباطی به هم دارن..

در کل این عطر برای من تداعی کننده ی بهار و باغ پر از شکوفه و گل بود. پرفورمنس خیلی خوب مثل اکثر عطرهای امواج و فصول مناسب برای پوشیدن عطر هم از نظر من، از بهار تا پاییزه، اما برای فصل تابستون ترجیحا شب ها که هوا خنک باشه.
14 بهمن 1401 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : سالمی معین عباسیان

اول احساس خودمو بگم بعد برم سراغ بازخورد
از اونجايي كه روايح گلي وانيلي رو معمولا ميپسندم از روي رنگ لطيف و تركيبات اعلام شده سمپلشو تهيه كردم
شروع كار با ارفاق قابل تحمل ترين بخشش بود حداقل يذره تازگي داشت،با اين حال به شدت شيرين و شلوغ،هرچي ميگذشت بدتر ميشد.بعد از يك ساعت يه بوي پودري خفه كننده داشت.احساس ميكردم تو يه وان پر از كرم پودر بدبو مدفون شدم و هوا بهم نميرسه. سردرد گرفتم. بعدا كه ليلاك لاو رو هم تست كردم و بدم اومد فهميدم مشكل من احتمالا گل افتاب پرسته
رايحه بيشتر از نمره ٣نميگيره
ماندگاري ٩
از نظر بازخورد،بلاسم لاو بد بازخورد ترين عطري كه امتحان كردم
يكي از سرگرمي هاي من اينه كه يه عطرو تست كنم و بعد از كسايي كه توجه و حساسيت چنداني به دنياي رايحه ها ندارن بخوام بوي عطرو برام توضيح بدن و احساسشونو بگن.معمولا هم پاسخهاي جالبي دريافت ميكنم يا به چيزايي پي ميبرم كه متوجه نشده بودم.
در مورد اين عطر غالب افراد اخم ميكردن بيني چين ميدادن و ميگفتن خيلي بده،شيرين و عذاب آوره،بوي كرم دست و صورت ميده،بوي عطر روغني ميده، مادرم كه فرار ميكرد ازم :)
بلاسم لاو تو هم به سياهچاله ي عطر ها پيوستي همونجايي كه بلك اوپيوم و لا تسكا تبعيد شدن. خواهرت ليلاك لاو با ارفاق هنوز نمياد پيشتون تا بيشتر بهش فكر كنم.
27 آذر 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : مریم حیاتی

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
عطر زیبایی از برند نام آشنا آمواژ
شروع این کار بو رز واضحی داره که به گلاب میزنه ولی برخلاف نظر دوستان دیگر ، برای من آزار دهنده نبود. من خودم بو گلاب طور و مذهبی گونه رز رو در عطرها دوست ندارم و اگر زیاد باشه خوشم نمیاد ولی در این عطر با اینکه شروعی محکم داره اما اونقدر قوی کار نشده و رفته رفته هم فروکش میکنه و بعد از گذشت نیم تا یک ساعت به عطری بهتر تبدیل میشه و روایح دیگر بیشتر خودی نشون میدن و رز صرفا در پس زمینه اونها رو همراهی میکنه و به زیبایی کار و لایه بندی بیشتر اون اضافه میکنه
ملایم و معتدل میشه بعد از گذشت این مدت و هنر و زیبایی خودشو به نمایش میزاره
پخش و ماندگاری خیلی خوب و کاملا قابل تشخیص مخصوصا وقتی روی لباس زده باشید و حداقل یک ساعت گذشته باشه و وقتی حرکت میکنید رایحه ای عالی در فضا پخش میشه که بازخورد میاره
14 مهر 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : مونا دلفانی فاطمه فیضی

3
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
راستش برای این عطر خیلی نمی‌خوام تحلیل کامل داشته باشم اما از طرفی نخواستم بی تفاوت هم باشم
کسایی که ریویو های من رو خونده باشن می‌دونن طوماره.
همون‌طور که گفته بودم فضای اول عطر و تاپ نوت برای من خیلی مهمه.
در واقع برام مهمه که صفر تا صد یک عطر مورد پسندم باشه و آزار دهنده نباشه خصوصا با این وضعیت کمیابی عطر اصل و قیمت بالا،دوست دارم حداقل برای چیزی هزینه کنم که از اسم،شیشه،از اولین پاف تا چندین ساعت بعدش لذت ببرم نه اینکه منتظر بمونم که بلکه با تغییر نت برام خوش آیند شه.
این عطر کاملا فضای عربی،زیارتگاهی داره.اصلا به اسمش تشابه نداره و ذره ای بوی شکوفه و ترنج حس نکردم.
با پوزش از دوستان مصرف کننده ولی اولین پاف رو که زدم یاد امام زاده صالح و زیارتگاه و بهشت زهرا افتادم و وایب دیپرژن گرفتم‌.
واقعا عذرخواهی میکنم ولی چندصد عطر تست کردم و هیچ کدوم من رو چنین فضایی نبرد!!!!
عطرهایی که داخل بازارچه اطراف امام زاده ها در شیشه های دکانت با شمایل کریستالی و تراش خورده پنج تا ده میلی میفروشن دقیقاا همین بو رو دارن چون تست کردم.بین عموم جامعه چنین رایحه و تلفیق آکوردی، لفظ عطرمشهدی جا افتاده.
با گذشت زمان خیلی ملایم تر میشه،شخصا بوی شراب آمارتو رو به هیچ عنوان حس نکردم و فقط یه خط بوی قوی گل رز موند که من رو یاد عطر سیکرت رساسی انداخت.
کلا تایپ فلورال عطر های عربی عموما به این شکل هست.
خط بو و پخش فوق العاده قوی داره اما خواهشاً در امکان عمومی نزنید چون شک ندارم مورد پست اکثریت نیست.
مجدد عذرخواهی میکنم اگر از نظر شما بار منفی داشت ولی سعی کردم خیلی محترمانه حس و نظرم رو راجب این عطر ابراز کنم.
در ضمن دوستانی که از اماکن مذهبی و بوی گلاب انرژی خوب میگیرن و حس خوبی بهشون میده،در کمال احترام به سلیقشون باید بگم این عطر مناسبشون هست.

[EDITED] 1401/06/04 18:30
04 شهریور 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : شیوا زمانی zero
دوست عزیزم کاملا قابل درکه چنین برداشتی از عطری با برند عربی داشته باشید
من خودم چهار تا امواژ تست کردم و بین اونها تنها بلاسم لاو بود ک بنظرم از فضای عربی دور بود درسته همه پسند نیست بهرحال یکی از خوبیهای عطر نیش همینه
دقیقا فضایی ک گفتید من با تست امواژ آنر تجربه کردم ب شدت برای من عربی و سنگین بود
نقدتون کاملا قابل درکه برای من
06 شهریور 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : شیوا زمانی مریم میربیک
قربان شما لیلاجان
نظرات من رو چک کنید در رابطه با هر عطر یه ریویو کامل دادم و از نظر خودم اونقدر کامل هست شخص می‌تونه خودش رو کاملا در اون فضا اون عطر قرار بده.
تمام عطر هارو به یک فضا،شی یا خوراکی تشبیه کردم که شخص خریدار بتونه تمام جوانب عطرش رو در نظر بگیره یعنی هم از دید خودش که تمام نت ها رو حس می‌کنه،چه مخاطبش که فقط بخشی از اون رو حس میکنه.برای مثال شاید شخصی عطر بلاسم لاو خوشایندش باشه خصوصا در درای داون ولی دلش نخواد که کسی به عطر اصطلاحا حرم تشبیه کنه.من همین الان در ریویو این رو میگم که افکار عمومی و بازخوردها به چه صورته که خدایی نکرده دو روز دیگه این عطر رو خرید و استفاده کرد و بازخورد نامحترمانه از کسی شنید دلچرکین نشه خصوصا با این سطح قیمتی.
به هر حال اینگریدینت عطر ها برگرفته از طبیعته و تراکم هر کدوم از این مواد در بعضی موارد و مکان ها بیشتره که عرض کردم گلاب در سوپرمارکت و یخچال همه ما وجوده اما بیشترین پراکندگی و استفادش در اماکن مذهبی و آرامگاه هست و به همین دلیل این بو در حافظه بویایی ما در غالب یک مکان مذهبی مجسم میشه که این مورد ممکنه مورد پسند یکسری باشه و یکسری نباشه.
به لحاظ اینکه عطر های نیش،عطرهای پر ریسکی هستند جهت احترام به قوانین محیط های عمومی و پراکندگی بالا این برندها باید از حداقل پاف استفاده کنیم که خدایی نکرده برای کسی آزاردهنده نباشه.
بنده چون در ساختمان همیشه بوی عطرم حس میشه همسایه طبقه پایینمون که یه خانم مسن مذهبی هستن و آشنایی جزئی با من دارن تصور کردن من تو این زمینه حرفه ای هستم و ازم خواستن یه عطری معرفی کنم که فضای عربی و حرم مانند داشته باشه که من همین بلاسم لاو به ذهنم رسید و معرفی کردم اما ایشون اقتصادی ترش رو میخواستن که عطر رایز از برند اماراتی امپر رو معرفی کردم که کاملا فضای عربی،گلاب مانند داره و به سلیقه ایشون احترام میذارم.
08 شهریور 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : شیوا زمانی نیلوفر بختیاری

این عطر ماندگاری فوق العاده دارد تا یک هفته
ابتدای استفاده شدیدا بوی گل محمدی عربی را دارد ولی یکم که بهش زمان بدین از تندی بوش کم میشه و یک رایحه ی دلنشین لایت داره با خط بوی شدید محاله جایی ببرید و ازتون نپرسن عطرتون چیه فقط بوی گل
پیچیدگی خاصی نداره
01 آذر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حامد
شما از عطرافشان خرید کردین
05 آذر 1402 پاسخ تشکر

کسی رو ندیدم که با یک بار یا حتی دو بار تست کردن این عطر ازش خوشش بیاد. ولی اگه صبور باشید و یک بار دیگه در آرامش پشت دستتون تستش کنید و اجازه بدین خودش رو نشونتون بده با یکی از زیبا ترین عطرهای زنانه روبرو خواهید شد.
29 شهریور 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مونا دلفانی

5
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
6
طراحی شیشه
سمپل این عطرو تهیه کردم و در انتظار عطری مدرن و شاداب بودم که احتمالا رنگ بطری این حس رو به من القا کرده بود...نمی گم بوش قدیمه اما مدرن هم نبود
من دستریز عطر رو به همکارم دادم و ایشون حتا به زنانه بودنش شک هم نکرد...من که اصلا نپسندیم قبل از خرید حتما تست کنید
البته اینو بگم به طور معمول عطرایی رو که نت جیر دارند رو نمی پسندم
19 اسفند 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ملورین

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟