VERSACE - Crystal Noir EDP

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم (مشکی)

زنانه
کد کالا : ATR-30821
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ورساچه
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2004
انتخاب
حجم
وضعیت
کد کالا : ATR-30821
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    86
  • نمی پسندم
    64
  • - 25 سال
    10
  • + 25 سال
    88
  • + 45 سال
    9
  • روزانه
    7
  • رسمی
    80
تعداد رای های ثبت شده : 484
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

مطابق نظر Donatella Versace این محصول اسانسی کمیاب ، شور انگیز و دلپذیر از یاسمن اسرار آمیز ، تازه و لطیف دارد و با تکنولوژی 'Headspace' تولید شده است.رایحه ی مشک و عنبر که از ترکیبات اصلی آن می باشند آن را از سایر محصولات متمایز کرده است. این ادکلن در سال 2006 با رایحه ی منتخب Antoine Lie به بازار عرضه شد.

عطرافشان تجربه این محصول را به شما پیشنهاد می‌کند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند ورساچه
عطار آنتوان لی
طبع گرم
سال عرضه 2004
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه هل ، زنجبیل ، فلفل
اسانس میانی گاردنیای یاسمنی، نارگیل ، شکوفه پرتقال ، گل صدتومانی
اسانس پایه مشک ، کهربا، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Crystal Noir EDP-ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم (مشکی)
رایحه
7.8
123 رای
ماندگاری
8
163 رای
پخش بو
7.9
164 رای
طراحی شیشه
8.1
122 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ورساچه
اخبار برند ورساچه
عطرگرام
نظرات کاربران (214 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
Bosh kheli mimone va dust dashtanie baraye rozmare ham khub nist...
27 دی 1392 پاسخ تشکر

Vivre ؟ که شیشه اس شبیه شیشه ی شکسته شده هست ؟؟
16 دی 1393 پاسخ تشکر

بوی نارگیل رو بسیار قوی توی عطر حس کردم ، متاسفانه انقد قوی که دیگه حس بویاییم بسته شد و رایحه دیگه ای ازش تشخیص نمیدم . در کل به خاطر همین رایحه به نظرم رسمی نیومد یاد شیرینیهای خوشمزه نارگیلی میوفتم و به همین خاطر حس خودمونی به من میده . مسلما جزء انتخابهای خرید عطر بعدی نیست . اما ماندگاره و البته بوش کنار وومنیتی که روی دست دیگه ام هست اصلا حس نمیشه !
07 مهر 1394 پاسخ تشکر

slm
age emkanesh has odkolone parisvally kisses&hearts ro baraye furush bezarid,mamnun misham
17 شهریور 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام اگر امکانش بود انشاالله قرار خواهیم داد

من از این عطر خیلی خوشم میاد ولی دوستام میگن خیلی تکراری شده تو این رنج قیمت و این کیفیت چی پیشنهاد میکنید ؟
27 اردیبهشت 1393 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : جاسمین نویر رو امتحان کنید.

سلام .چرا من از كردستان 25 تومن خريدمش پس ؟ البته 17 تومني هم داشت
12 اسفند 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام پاسخ فکر می‌کنم مشخصه.

برای همسرم کادو خریدم بوی ان را به خیلی از عطرهای کرانقیمت ترجیح میدهم اونقدر خوشایند هست که چند بارمقدار کمی در کنار الکلن مردانه به لباسم اسپری کردم .اما یک سوال کجا نوشته که این محصول زنانه است حتی بنده در جایی که به خاطر نارم خوانده ام این از معدود محصولاتی است که هم اقایون وهم خانومها تولید شده لطفا نظر خود رابنویسد
09 آذر 1392 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : نه ورساچه این کار رو زنانه معرفی کرده

به نظر من شبیه جاسمین نویره ولی با پخش بیشتر
28 دی 1392 پاسخ تشکر

به مهلا
حتما بوش براتون صمیمی شده .برا ی من هم بوش کم قدرت شده بود .بعدا فهمیدم مشکل از منه .بقیه احساسش میکردند
22 اسفند 1394 پاسخ تشکر

دوستان این عطر جدیدا تغییر کرده نتهاش.کسی جدیده رو تست کرده ببینه چه فرقی کرده؟ لعنت به ریفرموله شدن.خوب یه عطر جدید بسازین اون قبلیم بذارین همون طور بمونه!!!
11 خرداد 1395 پاسخ تشکر
مهلا جون
مطمئنی عطر اصل بوده که تست کردی؟
من هفته پیش تست داشتم مثل قبل بود عزیزم
11 خرداد 1395 پاسخ تشکر
نسبم جان تو [...] ترکیبات جدیدی رو زده بود.به طور مثال نارگیل توش نبود.
11 خرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آرامیس

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟