ترکیب گلی-میوهای-چوبی را به خاطر می آورد، درحالیکه افسانههای بیهمتایی، قدرت، برانگیختگی احساسات و لطافت در نتهای آغازین، میانی و پایهاین عطر جلوه میکنند. این ابتکار توسط عطرساز «کالیس بکر» ساخته شده است.
««دیلن بلو پور فم» ادای احترام من به زنانگی است. بنابراین عطری پایدار، پراحساس درعینحال ناب برای بانویی که عظمت خود را میشناسد ساختهام» دوناتلا ورساچه.
«شیشه «ورساچه پور فم دایلن بلو» تجلی طراحی خلاقانه است. انحنای ظریف آن یادآور کوزه ته باریک است، تداعی فرهنگ یونانی و اسطورهها . رنگ بطری و بستهبندی به همان تیرگی دریای مدیترانه است: نیرومند، عمیق و اسرارآمیز. جزئیات طلایی و نماد ستاره دریایی (مدوزا)، پلی بین گذشته و حال، محتویات ارزشمند آن را زینت داده است.»
| نوع عطر | ادو پرفیوم |
| برند | ورساچه |
| عطار | کالیس بکر |
| طبع | گرم |
| سال عرضه | 2017 |
| گروه بویایی | گلی میوه ای |
| کشور مبدأ | ایتالیا |
| مناسب برای | بانوان |
| اسانس اولیه | سیب ، شبدر ، انگور فرنگی سیاه، گیاه شیسو، فراموشم مکن |
| اسانس میانی | رز ، یاس، هلو ، میوه گل رز ، پتالیا |
| اسانس پایه | مشک ، نعناع هندی ، روایح چوبی، بوته وحشی جاوی |
عطر داری ؟
گفتم اره عزیزم و این عطر رو بهش دادم
بعد از اولین اسپری گفت : عطرت بو تمیزی میده !
شاید چیزی که بوی "تمیزی" این عطر رو برای من القا میکرد ، رایحه ی شامپو مانند این عطر باشه
انگار رفتی حموم و یه شامپو گرون زدی به سرت
به خصوص در نتهای اولیه که بوی سیب و انگور غالبه همچنان
اولش یه پخش بوی شدید داره و بعد وقتی نوبت به نتهای گلی این عطر میرسه ، تبدیل به بوی ملایم تری میشه ، ولی من در نتهای میانیش ، هلو رو پررنگ تر میبینیم و نت چوبی از دور شروع میکنه به زمزمه کردن .
در تمام عطر کارکتر میوه ایی این عطر حس میشه .
بوی به یاد ماندنی یا خیلی خاصی نیست ، به جز چند دقیقه اول پخش بوی چندان بالایی هم نداره .
مناسب مکان های بسته در پاییز و زمستون و شاید تا اوایل بهار ، فکر نمیکنم تو سرمای شدید ، همیاری ازش ببینید ولی ماندگاری نسبتا خوبی داره .
با تمام این موارد ، باز هم دوسش دارم
چون عصای دستمه ، رفیق کیفمه ، برای وقتی که میخوام صرفا در مکان های بسته اعم از کلاس و مهونی های نه چندان بوی قابل قبولی داشته باشم و خودم حس بهتری داشته باشم کمی این دوستم همیشه یاور منه .