AMOUAGE - Figment Man

آمواج فیگمنت من

مردانه
کد کالا : ATR-37738
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37738
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 240
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
12,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    1
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 56
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

عرضه یک عطر جدید از آمواج همیشه بهانه‌ای برای جشن گرفتن و شادی فراهم می‌کند، اما وقتی که عطری بی‌نظیر همچون فیگمنت من به بازار می‌آید، ‌واقعا باید خانه عمانی آمواج را ستایش کنیم که چقدر خاص و بی‌نظیر عمل می‌کند. فیگمنت من که سرشار از جلوه‌های متضاد است، روحی رویایی و همزمان سرشار از آرامش دارد. عطری که نت‌های نفیس گل‌فام، ‌چوبی و حیوانی را با همدیگر آمیخته می‌کند تا عطری کاملا اصیل و شدیدا خیال‌انگیز بیافریند که به‌طور مساوی چالش‌برانگیز و لذت‌بخش است. نت‌های آغازین فیگمنت من از روایح باطراوت و آرامش‌بخش لیموترش، شمعدانی و فلفل صورتی سرشته شده‌اند تا سپس در بافت درخشان نت‌های میانی به چوب صندل برسیم که به‌طرز چشمگیر و خاصی با ترکیبات حیوانی، دودی و متمایل به چرم سرشته شده‌اند و اسرار دوران‌های نخستین جهان و سنت‌های باستانی را تداعی می‌کنند. همزمان با نمایان شدن نت‌های پایه، جلوه‌های بالسامیک سرمست‌کننده‌ای برگرفته از چوب گایاک و لابدانیوم وارد صحنه می‌شود تا سویه‌های زمینی این عطر را به سویه‌های اسرارآمیز آمیخته به شکوهی والا پیوند دهند. فیگمنت من از پادشاهی شگفت‌انگیز بوتان الهام می‌گیرد، جایی که کوه‌ها با آسمان تلاقی می‌کنند. فیگمنت من به یکی از معدود مکان‌های روی زمین اشاره دارد که جادو و رمزوراز همچنان در آنجا حکم‌فرماست.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه لیمو ترش، شمعدانی ، فلفل صورتی
اسانس میانی خس خس ، چوب صندل سفید ، روایح حیوانی
اسانس پایه لابدانیوم، چوب گایاک، خاک زمین
نمره کاربران
Figment Man-آمواج فیگمنت من
رایحه
7.9
22 رای
ماندگاری
8.8
22 رای
پخش بو
8.5
22 رای
طراحی شیشه
8.5
22 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
نظرات کاربران (31 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
چی بودی و چی شدی تو آمواج عزیز
سلام به همه دوستای خوبم:
من یه مدت خیلی زیادی رو صرف تجزیه و تحلیل و مانوس شدن با فیگمنت کردم تا بالاخره تونستم این کار آمواج رو بخرم و بپوشمش. انصافا کارهای چند سال پیش آمواج قابل قیاس با لاین های جدیدش نیست.
چه پرفومنس بالایی در ساخت و طراحی رایحه با کانسپت پذیری عالی و دقیق.
دوستان عزیز و خصوصا ایکاروس بازنگری دقیق و جذابی درباره فیگمنت نگارش کردن و خوندنش خالی از لطف نیست دوستان. ولی در مورد طراحی از روی کانسپت گیری ( همون پیش فرض ساختن برای طراحی یه اثر هنری) این کار آقای چانگ بسیار بسیار زیبا و دقیق عمل میکنه. فضای شهر دورافتاده بوتان که اصلی ترین شغلشون استخراج خاک و مواد برای ساخت سیمان است و بازارهای فروش ادویه جات خاص و میوه های عجیب و غریب.
من شخصا عاشق اون رایحه لیمو عمانی و لیمویی همراه شده با نت های انیمالیک آغازین کار هستم که خیلی مسخ کننده و جذابه و در بعد که بسیار زیبا روایح خاکی رو به نمایش میزاره. رایحه خاک تو این کار مثل خاک و شن و رسی هست که موقع ملات ساختن با برای بنایی و کارهای ساختمان سازی با آب مخلوط میشه و حالتی نیمه جامد و ملات گونه میگیره. پرفومنس کار خیلی خوبه پخش بالا خصوصا در ساعات اولیه اسپری شدن عطر و ماندگاری زیاد.
18 مهر 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : مهربد Mehdi sameti

دوستانی که فرمودین این کار بوی خاک میده خواستم ببینم که بوش شبیه به خاک بارون خورده هست یا نه؟
24 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Rahil bdi
درود . حقیقت امر اینه که ایجور روایح پیچیده رو نمیشه به یقیین راجبشون حرف زد . برداشت ها با شامه ها و تواناییشون متفاوته و باید حتما توسط خودتون تست بشه مخصوصا این کار از امواج که خیلی حس نیش بودنش بالاست. از نظر من تا حدودی هم اره هم نه
24 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ابوالحسن پارسی
mdr عزیز باید عرض کنم به نظر من فیگمنت تا حدود زیادی بوی خاک نمدار یه باغچه رو میده واسه همین شاید در عین خوشبویی اون طراوتی که از خاک بارون خورده همون لحظه استشمام‌ میشه رو به شما القا نکنه اگر دنبال عطری هستید با بوی خاک بارون خورده یه پیشنهاد داشتم من پارسال یه عطری تست کردم از برند له لیکویید ایمیجینر به اسم تلاس tellus . تا الان تنها عطری بوده که به بهترین شکل بوی خاک بارون خورده رو واسه من تداعی کرده با کیفیت بسیار بالا و پخش و موندگاری راضی کننده در صورت امکان حتما تستش کنید. به احتمال زیاد مورد پسندتون‌ باشه.
24 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی Mdr
خیلی ممنون اقا امیر محمد،خیلی خوب شد که با سایت عطرافشان آشنا شدم،قبلا فقط توی یوتیوب و سایت های خارجی دنبال عطر ها بودم و اگه با این سایت و شما عزیزان و اساتید آشنا نمیشدم هیچ وقت سراغ عطر هایی مثل ممویر و بیچ هات من و براکن و ...نمیرفتم،این عطر ها رو توی تست اول اصلا خوشم نیومد اما با تعاریف و‌نصیحت های شما عزیزان صبر کردم و الان جز عطر های مورد علاقه من هستن،البته تنها چیزی که منو اذیت میکنه عذاب وجدانیه که به خاطر زیاد وقت گذاشتن روی عطر دارم،به خاطر بازخورد و خرید یکی دوتا عطر وارد دنیای عطر شدم‌ و الان.......
24 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Mohamad Amir Mohammad
درود mdr عزیز خواهش میکنم
این مورد کاملا طبیعی هست و برای من هم و دیگر دوستانم بوده و هنوزم گاها هست . عشق به عطر مخصوصا وقتی با روایح نیش ارزشمند اشنا میشین هم وقت زیادی صرفش میکنین هم هزینه بسیار زیادی .اینکه وقت میذاریم یا هزینه میکنیم باعث نشه خودتون فکر کنید که بقیه بگن چقدر فلانی بیکاره یا پولدار . نه کسی که واقعا توی این مسیر با عشق قدم بذاره (نه فقط از روی رفاه) درک میکنه این مطالب ارزشمند رو.میدونه خیلیا از هزینه های دیگشون میزنن واسه عطر . خیلیا از وقت کارشون میزنن واسه عطر . کار خاصیم نباید بکنید دورش طی بشه بهتر میشه ولی این دنیای زیبا ته نداره . پس به لذتش بیشتر فکر کنید و بدونید که راهی که دارید میرید درست هست
24 دی 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Kambiz پارسی
خیلی ممنون اقا ebi حتما باید این کاری که پیشنهاد دادین رو تست کنم چون به شدت دنبال عطری با بوی خاک بارون خورده هستم
24 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ebi
اینکار بوی خاکبارون خورده میده ولی نه اونقدرا.شما خاکی تصور کنین که ریشه های جوان درختی توش رشد کرده بعد بیاین به همون قسمت بیل بزنید و اون خاکو بو کنید یه چیز تو این مایه هاست.یه چیز دیگم خدمتون عرض کنم بنده تو کار تولید قارچ هستم.مراحل تولید بخشهای مختلفی داره یه بخشش پخش کردن خاک روی کمپوستهاست.کپکی که بعد از چندروز روی این خاک شکل میگیره دقیقا بوی اینکارو میده.که از همین کپکا قارچ بوجود میاد.بدلیل اینکه با اینکار خیلی سروکار دارم به جرات میگم اپنینگ اینکار و عمق اینکار تا زمان افولش بوی خاکی کپکی میده.دوستان به بوی لیمو امانی اشاره کردن که تا حدودی میشه اونم حس کرد.این بوی کپکی به مرور جای خودشو به اکوردای چوبی میده و این داستان خاص تموم میشه.
24 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی Mdr
با سلام. جناب Mdr عزیز. این کار همون طور که دوستان گفتند بوی خاک باغچه که تا حدی کپک زده میده. این بوی کپک مانند نمیذاره احساس fresh بودن از رایحه دریافت بشه. واسه بازخورد و حضور در جمع ساخته نشده و یک عطر نیش به معنای واقعی هست. به نظر من اگه دنبال رایحه خاک بارون خورده تمیز و fresh هستید عطر xerjoff birdie رو تست کنید.
24 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی Iman
خیلی متشکرم از تمامی دوستان به خاطر توضیحاتون،جناب موسوی ممنون به خاطر پیشنهادتون انشالله تستش میکنم
24 دی 1399 پاسخ تشکر
البته جناب mdr در کنار فرمایشات جناب اقای امیر محمد با اجازه تون منم یه مطلبی رو به ذهنم رسید اضافه کنم.
و اون اینکه برای اینکه علاقه تون به عطر منجر به صرف وقت و هزینه گزاف نشه سعی کنید وسواس به خرج ندید و از رفرنس های هر دسته شروع کنید.
با گروههای اصلی بویایی تو عطر اشنا بشید ودر حدی که رفرنس های هرگروه رو تست کنید به نظرم کافیه.
نکته مهم اینه که رفرنس های هردسته بیخود معروف نشدن وبه نظرم قبل از این که مثلا ده تا کار امبری شیرین تست کنید اول دو سه تا رفرنس اول تو این دسته رو تست کنید و ببینید اصلا به این گروه بویایی علاقه ای دارید یانه.با یه سرچ ساده تو فرگرنتیکاو سایتای دیگه میتونید بهترین های هردسته رو پیدا کنید.
و نکته دیگه اینکه اکثریت عطرای نیش به قصد باز خورد ساخته نشدن و بیشتر برای سلیقه های خاص طیف خاصی ساخته شدن که به فراخور خاطرات و موقعیت شغلی و ..دنبال یه نت به خصوص میگردن.برای مثال به نظر من طیف وسیعی از این عطرها سعی میکنن خاطرات روزهای خوب گذشته طیف خاصی از جامعه رو زنده کنن درصورتی که ممکنه خود رایحه از نظر اکثریت خوشایند نباشه و این سلیقه کاملا به فراخور ملیت و شغل و جغرافیا و..متفاوته و لزوما خود رایحه برای عموم خوشایند نیست. در این خصوص حتما نظرات کاربران رو در مورد رایحه غالب عطر بخونید و نطرات منفی رو هم حتما در کنار نظرات مثبت بخونید. بعضا این نظرات منفی اگه حرفه ای نوشته شده باشن به کوتاهترین شکل ممکن قسمتی از رایحه عطر که ممکنه برای شما ازارنده باشه رو معرفی میکنه مخصوصا اگه بازخورد بد نداشتن براتون مهم باشه که به نظر من مهم هم هست.
25 دی 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : کامیاب اعزازی کامبیز سخی
خیلی ممنون جناب architect،خوشحالم که عزیزانی مثل شما هستن که عطر ها رو خیلی زیبا و به زبان ساده توصیف میکنن و کار ما رو خیلی راحت تر میکنن
25 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پارسی architect
سلام دوست عزیز بهترین عطری که بوی خاک بارون خورده میده لیکویید ایمیجنرز مدل تلاس (tellus) هست بینظیره این عطر حتما تستش کن عاشقش میشی
27 دی 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : علی شهرابی Mdr
خیلی ممنون جناب فردین سودی حتما باید تستش کنم
27 دی 1399 پاسخ تشکر

خاك باغچتونو آب زياد بريزيد بزاريد كرم هاي خاكي ازش بزنن بيرون فرداش يه تيكشو برداريد بو كنيد بوي اين عطره
23 دی 1399 پاسخ تشکر

آمواج فیگمنت

برندهای کمی هستند که قبل از تست میتونم مطمئن باشم که قراره کیف کنم و لذت ببرم . یکی از اونها از اول آمواج بوده و تا حالا نبوده که از تست و تهیه کاری از این لاین از این برند دلسرد بشم .
و اما فیگمنت . ..
به نظرم یکی از نیش ترین های این برند هست در کنار ممواغ . اما یک نکته خیلی مهمی وجود داره با احترام به همه دوستان عزیز ، کسی باید کارهای این برند رو تست کنه که بتونه معنی نیش رو درک کنه و منتظرشم باشه وگرنه براش ضرر داره و تعابیر غلطی در ذهن اون تلقی میشه . اصلا نباید توقع داشت که کارهای امواج رو تست کنیم و همه بگن به چقدر خوشبو . شاید در اوپوس هاشون اینجور باشه ولی این لاینی که دارم ازش صحبت میکنم اینجور نیست . بازخورد نه و نه و نه. کیفیت ، لذت شخصی ، جون گرفتن از یک عطر از کارهاش بسته به شرایط بله. شاید درصد کمی باشند که واقعا از کارهای این برند لذت ببرند و بقیه مصرف کنندگان از سر هیجان و یا پرفورمنس قوی این برند متقاعد شدند که برند خوبیه که خب هست ولی شمار کمی میتونند ارزش واقعی این هارو بدونند.
این کار خیلی به نظرم با کیفیته . با بوی لیموعمانی شروع میشه و بعد با کمرنگ تر شدنش تم چوبی و خاکی میگیره . وقتی بو کردم حس کردم باد تندی میوزه ولی زمانی که تنها در یک بیابان گم شدم . برای لذت شخصی بسیار خوبه . از اون عطرهاست که میتونه یک عطرباز رو حسابی شارژ کنه در تنهایی و خلوت خودش و اون رو به فکر فرو میبره . نمره برای عموم 3 و نمره خودم 9.
23 دی 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : صادق اف complihanicated
جالبه.هرکس حسای متفاوتی از یه عطر میگیره.اینکار بمن اون حس موندن تو قبرستون دمدمای غروب موقعی که میخاد شب بشه رو میده.درضمن وقتی میپوشمش یه حس استرس میاد تو وجودم مخصوصا وقتی از نزدیک بوش میکنمو اون حس خاکی کپکیش بیشتر میشه.
23 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی Maary
سلام آقای امیر محمد با شما کاملا موافقم فیگمنت واقعا نیشه آمواجها که به خودی خود خاص هستند و فیگمنت یکی از خاصترین اونهاست به نظرم بوی خاک رطوبت گرفته و نمناک رو میده ولی در عین خاص بودن فکر نمیکنم بازخورد بد داشته باشه چون واقعا خوشبوئه البته من ندارمش فقط چندباری تستش کردم در ضمن رنگ شیشه فیگمنت هم از نزدیک بسیار جذاب و گیراست پخش و ماندگاری هم که مثل اکثر کارهای این خانه عالیه.
23 دی 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad

بالاخره فرصتش پیش اومد دستریز اینکارو تهیه کردم.نیش یعنی این،حتی فرانیش میشه اسمشو گذاشت.
ابتدای اسپری شدیدا بوی شاخو برگ پوسیده و کپک زده حس میشه.میگم کپک زده واقعا بوی کپک میده که دوزش با چسبوندن بینی به محل عطر بیشتر میشه و تا پایان عمر عطر تقریبا ادامه داره.علاوه بر این، تو اینکار شمعدونی بعد دو سه دقیقه خودشو نشون میده که اینم بوی واضحی داره.
اوایلش شدیدا خاص هست کم کم یه نموره خوشبو و عامه پسندتر میشه البته از دید عطرباز نه ادم عادی.چون از دید ادم عادی همچنان بوی بد میده و غیر قابل پوشش.کسی که هراسی از نظر بقیه نداره براحتی میتونه بپوشدش و خودش لذت ببره.
پخش موندگاریشم که حرفی واسه گفتن نذاشته البته پخشش فک نکنم به امثال اینترلود برسه ولی بازم خیلی خوبه.
فک کنم سختپوشترین عطر بین امواج ها باشه.
ممنون از دوستان که پای صحبتم نشستند.
14 دی 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علی پاک عقیده ali dehghan

روز اول ۲ تا ۳ ساعت اول شاید بگی نه فکر نکنم ولی بعدا تا شب .......رو لباس که شایدم فردا شب ......

11 شهریور 1399 پاسخ تشکر

یک هفته پیش خریدم بوی لیمو امانی و انیمالیک
شاهکاره واقعا مخفی مونده از این برند بوی خاک بارون خورده رو از خود واقعیش بهتر در آورده
پر صلابت مخصوص جلسه های کاری مهم مدیریتی وقتی وارد میشی همه با احترام برات پا جفت میکنن
تازه وقتی از اتاق بیرون میری تا چند ساعت بو همه رو دیونه میکنه نمی تونن بهش فکر نکنن
بعد یه هفته در داشبورد ماشین رو باز کردم دیدم بوی فیگمنت خورد بهم یادم اومد تازه خریده بودم دوتا اسپری زدم بعد گذاشتمش تو داشبورد جا خوردم حسابی غولیه
07 شهریور 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا
اقا دل مارو بردی با این توصیفاتت.چندین بار خواستم تستش کنم ولی فرصتش پیش نیومد.اینجور ک معلومه خیلی خیلی خاصه.اگه یروزی بخرمش و از بوشم خوشم نیاد باز از خریدم پشیمون نمیشم.انگار اسمشو و شیشش یه حس خوبی به ادم میدن.خیلی وسوسه برنگیزه
07 شهریور 1399 پاسخ تشکر
با سلام
چرا این قدر قیمت این عطر با قیمت در داخل خود عمان متفاوته ؟ تقریبا نصف قیمت عمان
10 دی 1399 پاسخ تشکر

در یک کلام میشه این عطر رو توصیف کرد “ بی نظیر”

یک عطر خاص که میشه گفت با هر عطری که تا حالا پوشیدینش یک دنیا تفاوت داره، روزی که برای خرید این عطر اقدام کردم جایی تستش کردم از طرف همراهان فیدبک مناسبی نداشتم اما حتی یک لحظه هم از ذهنم خارج نمیشد! به تعبیر بهتر زمانی قدرت و زیبایی این شاهکار آمواج رو درک کردم که چند ساعتی از تست کار گذشته بود. البته بر خلاف خیلی ها که از اینترلود دل خوشی ندارن من با اینترلود با آمواج آشنا شدم و برای فصول سرد و شهرهای سردسیر شدیدا توصیه اش میکنم

اما فیگمنت یک کار بی نظیره! نت اولیه واقعا جذبتون میکنه، خط بویی که ازش جا میمونه دیگران رو دیوونه میکنه اما بهترین لحظه اش برای ۳-۴ ساعت بعد از پوشیدن این کاره! همون لحظه است که دیگه تکام عیار مجذوب این کار میشید
14 مرداد 1399 پاسخ تشکر

یکی از رایحه هایی که قبل از مرگ باید درکش کنید.
18 خرداد 1399 پاسخ تشکر

این کار واقعا بی نظیره ، هیچ مشابهی ازش ندیدم ، قطعا و قطعا نمیشه تو جمع عوام پوشیدش ،از اون کاراس که تو تنهایی خودت استفاده کنی و غرقش بشی ، موندگاری و پخش بو هم فکر کنم چیزی نگم بهتره ، حتما و حتما تست بشه قبل خرید
13 خرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احمدp

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟