Dior - Dior Homme Sport 2017

دیور هوم اسپرت 2017

مردانه
کد کالا : ATR-37632
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37632
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    3
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 15
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

اولین ادیشن «دیور هوم اسپرت» در سال 2008 به بازار آمد. فرمول‌بندی دوباره این عطر در سال 2012 به عرضه ادیشنی پودری و شیک منتهی شد که بعدا در فوریه 2017 جایش را به «دیور هوم اسپرت 2017» داد. «دیور هوم اسپرت» همچون عطری شهری، ‌پیچیده و سکسی نمایان می‌شود که ایده‌ای خاص پشت آن پنهان شده است: ایده سبک زندگی سریع و پویا.

تمامی ادیشن‌های «دیور هوم اسپرت» را فرانسوا دماشی (عطرساز دیور) خلق کرده است. ادیشن 2017 با افزودن نت‌های میوه‌ای خالص و غلیظ که حالتی انفجاری دارند، در کنار نت‌های ادویه‌ای، گیاهی و چوبی خلق شده است. آکوردهای مرکباتی لیموترش، پرتقال خونی و گریپ‌فروت این آمیزه جذاب را شروع می‌کنند تا در نت‌های میانی به فلفل صورتی و جوز برسیم. بستر پایه را هم نت‌های چوبی چوب صندل و خس‌خس می‌سازند.

رنگ آمیزه درون بطری «دیور هوم اسپرت 2017» لطیف‌تر از ادیشن‌های قبلی است و بسته‌بندی باکیفیت‌تر و شیک‌تری دارد. چهره تبلیغاتی «دیور هوم اسپرت 2017» هم کسی نیست جز رابرت پتینسون (بازیگر) و این عطر یک شعار واضح دارد: «زندگی نوعی زمین بازی است».

برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
طبع خنک
سال عرضه 2017
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه لیمو ترش، گریپ فروت ، گلابی ، پرتقال خونی
اسانس میانی شمعدانی ، جوز ، فلفل صورتی
اسانس پایه خس خس ، چوب صندل سفید
نمره کاربران
Dior Homme Sport 2017-دیور هوم اسپرت 2017
رایحه
7.9
10 رای
ماندگاری
7.5
10 رای
پخش بو
6.7
10 رای
طراحی شیشه
8.6
10 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
یاد شنل آلور هوم اسپرت افتادم در اولین پاف؛ اینجور به ذهنم رسید.
04 فروردین 1400 پاسخ تشکر

9
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
درود. سال نو همه دوستان عطر افشانی و مجموعه عطر افشان که این بستر رو برای ما فراهم کردن که تبادل نظر کنیم مبارک باشه و سال خوبی رو پیش رو داشته باشید. عطر من برای سال ۲۰۱۹ هست و با کمی شک و تردید بلایند بای کردم و مثل خیلی از تجربه هام خوشبختانه موفقیت آمیز بود. وارد جزئیاتش نمیشم طبع عطر مشخصه و دوستان توضیح دادن و برداشت من هم می تونه با کمی تفاوت مشابه باشه در مجموع با تجربه دوستان. یک عطر سیتروسی که بیشتر برای بازخورد ساخته شده با ماندگاری خیلی خوب حتی فارغ از طبعش و پخش خوب که خط بوی خوبی به جای میگذاره در محیطهای بسته. شفافیت هم داره به اندازه کافی. بعید می دونم کسی بینیش اشباع بشه و بوی اون رو احساس نکنه. شامه من ۸ ساعت به راحتی احساسش می کرد. نسبت به قیمتش ارزنده هست به نظر من و اگر کسی بدش بیاد از این عطر. قطعا از عطرهای سیتروسی خوشش نمیاد. چون ترکیب عجیب و آزار دهنده ای در هیچ کدوم از نتهاش وجود نداره مگر اینکه برای بعضی ها استثنائی وجود داشته باشه.
28 اسفند 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : One Flew Over the Cuckoo's Nest Amir Mohammad

باسلام خدمت اساتید محترم اینجانب همین محصولو از بازار تهیه کردم(دیور هوم اسپورت)تمام المانهای یه جنس اصلیو داره برا نمونه:حکاکی لیزری کف شیشه عطر،بچکد کف شیشه و حک شده روی جعبه،بدنه شیشه ای بی نقص،،ولی لوله مشکی توی شیشه اش خیلی عمود نیست بیشتر متمایل به چپه،، تو یه کلیپ تو آپارات دیدم این نشونه تقلبی بودن عطره! آیا ممکنه عطر من اصلی نباشه؟باسپاس فراوان از پاسخ شما عزیزان
01 شهریور 1397 پاسخ تشکر
سلام. نه عزیز برای بیشتر عطرها برای استفاده بهتر از باقی مونده حجم عطر اون لوله کج ه
02 شهریور 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ممد
سلام دوست عزیز
با توجه به محبوبیت این لاین از کارهای دیور ، طبیعتاً نسخه های تقلبی اون هم به وفور در بازار دیده میشه
اگر ظرافت های فیزیکی ادکلنی که خریداری کردین (اعم از شفافیت و کیفیت شیشه ، درب ، مایع ادکلن ، بسته بندی و .... ) مشکلی نداره و عطرتون داری بچکد و سایر اطلاعات تکمیلی هست ،فکر نکنم مشکلی وجود داشته باشه (البته باز این ها شرط لازم و کافی برای تقلبی نبودن نیست ! )
علی ایحال اگر به فروشگاههای معتبر و برند دسترسی دارین، خوشبختانه این ادکلن برا تست موجوده و میتونین تست کنید و با ادکلن خودتون مقایسه کنید و خاطر جمع شین
امیدوارم که تونسته باشم کمکی کنم .
02 شهریور 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ممد ممد

یه کار سیتروسی بی حال
بر عکس روایح سیتروسی که معمولا کارهای پر انرژی و شادابی هستن من از این کار هیچ انرژی دریافت نکردم. یه بوی سیستروسی خیلی ملایم که البته ماندگاری قابل قبولی داره
01 فروردین 1397 پاسخ تشکر

خوشبو، در پدیدار سازی بوی زنبق به(Iris Nazarena
آیدس د ونوستاس ایریس نازارنا) به این کار نمیرسه این کاره آیدس ته زنبقه اگه کسی به زنبق علاقه داره/
ولی خوب دیورهو م به نظرم یه عطر ورزشی هستش ولی تو یه کلاس لوکس.
12 اسفند 1396 پاسخ تشکر

Dior Homme Sport
زنبق ; بودن یا نبودن !

وقتی حرف از لاین Homme دیور میاد وسط ناخواسته تمام ذهنمون میره به سمت زنبق و اون حالت پودریش ! طبیعی هم هست چرا که از سال 2005 که این لاین دیور افتتاح شد زنبق عضو جدا نشدنی این لاین بود .دیور اوم اصلی , اوم اینتنس ,و اوم پارفوم 3 عطری که زنبق به بهترین شکل توی اونها به کار رفته و اون بوی پودری دوست داشتنی رو به وجود اورده و البته در کنار اینها اوم اسپرت نسخه 2012 و ...!
اوم اسپرت نسخه 2008 اولین عطر بود که از امضای همیشگی این لاین دیور استفاده نکرد !

نسخه 2008 : جای خالی مهمان همیشگی
این نسخه با ترشی دوست داشتنی لیمو , تند و تیزی زنجفیل و کمی تلخی و بوی گس مانند که از گریپ فروت میاد رو به روییم که خیلی بوی جذاب و شادابی داره مخصوصابوی طبیعی ترشی لیموش بی نظیره زمان بگذره این ترشی و تندی اولیه در کنار چوب صندل نسبت به شروعش حالت لطیف تر پیدا میکنه ولی همچنان تند و تیزیش مهمون مشامتونه !

نسخه 2012 : بازگشت زنبق
توی این نسخه محض اسپری تفاوت با نسخه 2008 قابل تشخیصه هم اینکه مثل 2008 خبری از اون ترشی و تندی طوفانی نیست هم اینکه بوی زنبق کاملا حس میشه ولی بیشتر همون اوایلش تفاوت اصلی این نسخه با دو نسخه 2008 و 2017 علاوه بر بوی زنبق اولیه و تا حدودی میانی عطر , بوی چوب کاملا محسوسه پایانیشه برای همین در مقایسه با 2 نسخه دیگر سنگین تر و جدی تره!

نسخه 2017 : ورود پرتقال خونی خروج مجدد زنبق
این نسخه تفاوت اصلیش با نسخه 2008 میدان دادن بیشتر به گریپ فروت به جای لیمو و در ادامه اضافه شدن بوی نسبتا شیرین پرتقال خونی برای اولین بار در این لاین دیور هست! بنابراین از اون تند و تیزی و ترشی با اون شدت 2008 خبری نیست و بوی تلخ و گس گریپ فروت شیرینی نسبی پرتقال خونی و کمی ترشی لیمو خودنمایی میکنن! در کنار اینها بوی تندی هم حس میشه به نظر من زنجفیل امد ولی ترکیبات عطر نشون داد فلفل بوده ! خنک و شاداب و کاملا مناسب تیپ اسپرت وسط گرمای تابستون !میتونه تا حد زیادی جای خالی نسخه 2008 رو پر کنه!

ماندگاری
2008 : 10/10
2012 : 5/10
2017: 9/10

پخش
2008 : 7/10
2012 : 5/10
2017: 7.5/10

سلیقه شخصی با توجه به علاقه به روایح سیتروسی
2008 : 9.5/10
2017 : 9/10
2012 : 7/10

رو به راه و موفق باشید
شب خوش!




27 بهمن 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Shahrokh Mohammad

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟