GUERLAIN - LUI

گرلن لویی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37454
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : گرلن
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37454
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 19
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

چرا همیشه باید به مردانه یا زنانه بودن عطرها فکر کنیم؟ «لویی» عطری‌ست که می‌خواهد این مرزها را محو و بی‌اهمیت سازد. بنابراین «لویی» عطری‌ست نه تماما مردانه و نه تماما زنانه، اما همزمان هر دوی آنها نیز هست. کمپانی گرلن با الهام‌گیری از نسلی که خودش را از هنجارهای جنسیتی رها کرده، ایده خلق یک عطر جهانی، همگانی و بی‌نقص را در سر می‌پروراند که در قالب عطر «لویی» نمایان شد. رد ماندگار این عطر خاص و یونی بر نت لوبان بنا شده است. آکوردهای گل‌فام، ادویه‌ای و چوبی هم با این مجموعه آمیخته شده‌اند تا پیچیدگی‌های آمیزه «لویی» که حاصل خلاقیت‌های دلفین جلک است، به‌خوبی آشکار شود. سویه‌های پودری و ادویه‌ای میخک صدپر هم باعث شکل‌گیری آمیزه‌ای با هارمونی نیرومند و درعین‌حال غافلگیرکننده شده‌اند.

درپوش مربع‌شکل، سیاه و لاک‌خورده‌ای که برای بطری «لویی» طراحی شده، گوشه‌های موربی دارد و همین جلوه جذاب‌تری به آن بخشیده است. برچسب باریک و ظریفی هم که دارای سه حرف LUI است، براساس طرح‌های گرافیکی «آرت دکو» روی قسمت جلویی بطری نقش بسته. بطری «لویی» جلوه‌های زیبایی‌شناختی خودش را از طرح‌های خلاقانه تاریخی می‌گیرد که بخشی از میراث گرلن هستند. آمیزه گل‌فام، آلدهیدی و باشکوه «لویی» در سال 1929 توسط ژاک گرل خلق شده و آرزوی آزادی زنان را در پیکر عطری با بوی آزادی تجسم کرده است

برند گرلن
عطار تیری واسر، دلفین جلکا
طبع گرم
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ادویه گل میخک ، گلابی
اسانس میانی لوبان ، میخک صدپر
اسانس پایه مشک ، وانیل ، چرم ، روایح چوبی، دود
نمره کاربران
LUI-گرلن لویی
رایحه
6.8
4 رای
ماندگاری
6.8
4 رای
پخش بو
6
4 رای
طراحی شیشه
7
4 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند گرلن
اخبار برند گرلن
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام.
برای من بشدت یادآور ادکلن نچسب و دوست نداشتنی amouage memoir و همچنین davidoff wood blend بود؛ با دوام و پراکنش خوب.

[EDITED] 1402/02/25 23:25
25 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : امیر علوانی سالار كلوچه
واقعا ممویر امواژ یکی از فجایع تاریخ عطرسازی هست .
27 مرداد 1402 پاسخ تشکر

دوستش میدارم چراکه میشناسمش، به دوستی و یگانگی...شهر همه بیگانگی و عداوت است.
06 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی Maary

كسي اين عطر جديد گرلن رو تست كرده؟ كنجكاوم دربارش بدونم، از دوستان من جمله ايكاروس عزيز و سلطان اگر تستش كردن از نظرشون مارو بهره مند كنند.
05 دی 1396 پاسخ تشکر
لویی گرلن

مگر اینکه دلفین ژلک بتونه تیری ویسر رو راهنمایی کنه که گرلن رو با سر نبره ته دره. نه به این خاطر که عطر خیلی قدری باشه . به این خاطر که میشه با این عطر حاشیه ساخت، رقیب هم نسلاش شد، شیشه های آرت دکو ساخت، براش قصه تعریف کرد و یه وقفه ای توی ساخت فلنکرهای گرلن ایجاد کرد.. لویی (این واژه به جنس مذکر اشاره داره ) در تبلیغات خودش موکدا اصرار داره این یک عطر فارغ از جنسیت و فراتر از جنسیت هست . حال چرا اسم لویی رو براش انتخاب کردن شخصا نمیدونم.
لویی یکی از واو ترین عطرهای گرلن طی چند سال اخیر هست. البته واو از نظر کی ؟ از نطر عشاق روایح اسپایسی-اسموکی-شیرین.
اکورد اسپایسی نه از جنس آکوردهای اشپزخانه ای هست و نه از جنس عطاری ها. یک شیطنت دارچینی-زنجبیلی-شیرین بیانی با ساختار چوبی-هل-وانیلی قوای عطر رو فتح کرده که حتما برای علاقمندان قابل توجه خواهد بود. اکوردی که حواسش هست روی سطح لیز زمین عطرهای گورماند لیز نخوره و با طرافت تمام از تبدیل شدن به یک اکورد امبری اجتناب کنه هر چند گاف کوچکی هم میده و نقطه تلاقی وانیل و بنزوئین آلارم قرمز رو روشن میکنه. این کارا از بازیگوشی های دلفین ژلک هست. دلفین ژلک یک نابغه در بازیگوشی با نت های فلاوری هست که البته توی این اثر تقوا پیشه کرده ولی باز در نهایت یک گزش شیرین-اروماتیک از جنس میخک در کنار یک یاس خامه ای اعلا (اووووه ) رو ضمیمه اکورد اسپایسی کرده که مقداری هم مرکباتی و ترش میزنه که دقیقا قسمتی از عطر هست که من حظ وافر میبرم و میگم: میخرمت. یک شیرینی تنباکویی-میوه ای خفیف هم در درز و لای آکورد چوبی کار هست. . این اکورد چوبی-اسپایسی رو یک اتمسفر اسموکی خیلی نرم و کمی ناصاف که با لهجه ی فلاوری حرف میزنه دلچسب تر هم کرده. این عطر روی یک خط دقیق از بنزوئین عبور میکنه که احساس میکنم بالاخره گاوصندوق گرلن رو برای تیری ویسر باز کردن و فرمول شالیمار وینتیج رو بهش دادن ببینن باز میتونه عطر بدی بسازه. همون تکسچر بنزوئینی شگفت انگیز هر چند کمی کم رنگ تر اینجا هم وجود داره.
به طور کلی عطر یک عطر چوبی-اسپایسی-وانیلی-بنزوئینی با نرمی اسموکی دلربا و لهجه ی فلاوری گرم و دلپذیر هست. که "واو فاکتور" های لازم رو برای پرداخت 175 یورو برای یک شیشه 50 میل رو داره.
آیا یونی هست؟ نمیدونم. هویت در این عطر خیلی بارز نیست. امبیگوسی مبهم اما نه تنها هویت جنسی بلکه هویت فکری هم ابهام داره . رایحه اما خوش ساخت و خوشبوئه جدن. من خوشم اومد؟ نمیدونم. ده میل دکانت ازش دارم و حدود شش تا هفت میل استفاده شده و نمیدونم . یونیک هست؟ ابدا. از دیزاینری های اسپایسی چوبی لووه گرفته تا اودین و امواج هر کدوم وایبهای مشترکی با این عطر دارن. آیا خوش بازخورده؟ قطعا. رسمی یا کژوال؟ نمیدونم. چون هنوز با هویت این عطر مشکل دارم. اما با تضمین من یکی از هپی ترین عطرهای گرلن طی چند دهه اخیره. به نیش تمایل داره؟ جنس ساخت نیش هست اما المان های دیزاینر رو بازسازی کرده.
پخش بو و ماندگاری؟ قابل قبول. ارزش خرید؟ برای طرفداران عطرهای اسپایسی خوبه. راحت پوش هست؟ شدیدا. روی پوست بسیار خوب اجرا میشه و بسیار لذت بخش هست.
امتیاز من 1 تا 10 از 10!!!!! مجادله ی من با عطر از جنس ندانستن نیست . از جنس رویکرد و نحوه ی مواجهه ست. اگر گرلن جدید (!!) داستان سازی هاش رو تموم میکرد و تکلیف مخاطب رو با عطر روشن میکرد میشد درک کرد قرار بوده منتطر چی بوده باشیم و چی تحویل گرفتیم.. با این حال در یک مواجهه ی بدون پیش فرض من به این عطر بخاطر چند سکانس خارق العاده 8 میدم.
ارزش خرید با توجه به قیمت و حجم شیشه و رایحه : 7 از 10
05 دی 1396 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : مجتبی بهشتی saeidrostami118
تشكر فراوان بابت ريويو كامل و دلپذيرتون.
05 دی 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ‌آرش رابین هود

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟