ROJA DOVE - (Elysium Pour Homme (Parfum Cologne

روژا داو الیزیوم پور هوم کلن (پارفیوم کولوژن)

مردانه
کد کالا : ATR-37285
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر فوژه
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : روژا داو
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-37285
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 310
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
15,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    58
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    27
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    20
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 155
توضیحات

«الیزیوم» از آن عطرهایی‌ست که تمام جهان را به‌سوی جذابیت‌های خودش می‌کشاند و تعادل بی‌نقصی را میان روشنایی ساده و آرام و نیروهای پیچیده و پرظرافت برقرار می‌سازد. این مخلوقی که فوراً شما را عاشق و شیفتهٔ‌ خودش می‌کند، با طراوت برجسته‌ای شروع می‌شود که در طی تمام روز باقی می‌ماند، زیرا انبوه درخشانی از نت‌های مرکباتی و گیاهی در این عطر به مشام می‌رسند که به‌واسطه افزوده شدن نت نوآورانه و خلاقانه‌ای از مشک به لایه آغازین واقعا به سطح بی‌وزنی می‌رسند و شما را به هیجان می‌آورند. رگه‌های آبدار برگرفته از سیب، انگور فرنگی سیاه و دانه سرو کوهی به تداوم این شخصیت پرهیاهو کمک می‌کنند تا در نت‌های پایانی به پس‌رایحه‌ای با مردانگی و ژرفای بی‌نهایت برسیم. یکی از نمادهای برجسته در جهان عطرهای مردانه ــ یعنی نت فلفل صورتی ــ در تمامی این عطر طنین‌انداز است، درحالی که برجستگی نت سدر هم تمامی این عطر را به بافتی مرکباتی، چوبی و باطراوت تبدیل می‌کند، با رگه‌هایی عمیق و هوس‌انگیز در نت‌های پایانی که مردانگی اغواگرانه‌ای را به تجسم درمی‌آورند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند روژا داو
عطار راجه داوو
طبع خنک
سال عرضه 2017
گروه بویایی معطر فوژه
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، گریپ فروت ، آویشن ، گیاه درمنه، صمغ گالبانیوم، لیمو ترش سبز
اسانس میانی سیب ، رز ، خس خس ، سدر ، یاس، گل برف ، انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی ، دانه سرو کوهی ، گیاه ناگارموتا
اسانس پایه لوبان ، وانیل ، چرم ، لابدانیوم، عنبر
نمره کاربران
(Elysium Pour Homme (Parfum Cologne-روژا داو الیزیوم پور هوم کلن (پارفیوم کولوژن)
رایحه
8.8
52 رای
ماندگاری
7
52 رای
پخش بو
7
52 رای
طراحی شیشه
8.4
52 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند روژا داو
نظرات کاربران (37 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام به ایکاروس عزیز
لطفا یه نقد در مورد این عطر بفرمایید. میوام بلاند بای بخرم.
21 فروردین 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بهی

دوستان کسی میدونه نسخه special edition این عطر غلظتش چی هست؟کلون هست یا خیر
این نسخه
شیشه همین خودش هست منتهی سر عطر با نسخه پرفیوم مثل هم هست و جعبه متفاوت داره
و اینکه قیمت سه برابر نسخه کلون داره
نسخه کلون۲۲۵پوند
نسخه ادیشن۵۹۵پوند(۱۰۰میل)
و پارفوم که (۵۰میله)۳۷۵پوند
19 آبان 1397 پاسخ تشکر

سلام و خوش امد میگم به جناب ایکاروس. واقعا این چند ماه که نبودین خلا بزرگی واسه من بود و مرسی که برگشتین :)

اگه امکانش هست راجب این عطر توضیحی بدین چون با این اوضاع آب و هوایی در کل دنیا, شاید تا اواخر مهر یا آبان همچنان هوا گرم باشه و نیاز به عطر خنک بیشتر ...
29 مرداد 1397 پاسخ تشکر
ممنون میشم منو هم راهنمایی کنین ایکاروس گرامی . خیلی مشتاقم بدونم اینکار روژا به نسبت کارای خنک زرجف و پرفومو روما چطوره و یا اصلا قابل مقایسه هستند یا خیر ؟
01 شهریور 1397 پاسخ تشکر

ایکاروس عزیز سلام
دوست داشتم نظر شما رو در مورد الیزیم روژا داو بدونم
و اینکه مناسب چه تیپ و شخصیتی هست
ممنون میشم پاسخم رو بدید
اگر کسی از دوستان اینو تست داشته نظرش رو در میون بذاره
باتشکر
18 دی 1396 پاسخ تشکر

سلام دکترایکاروس..ممکنه ازتون بخوام مقایسه کلی بین برندهای کرید و روجا وکیفیت واصالت کارهاشون داشته باشین؟
19 آبان 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا بابر Ashoor mohseni
وهمچنین بین عطارهاشون..اقایان روجاداو و الیویرواروین کرید
19 آبان 1396 پاسخ تشکر

بالاخره به لطف یکی از دوستانم‌ تونستم گیرش بیارم. توی جمع عطرباز ها شنیده بودم که شبیه بلو د شنل یا دیور ساواژه‌ولی‌باید بگم‌که‌من همچین چیزی ندیدم. بسیار تازه و‌شادابه به خصوص روی پوست حتی شاداب تره. نت های زیادی توی این عطر وجود داره که من قطعا همشو‌ نمیتونم پیدا کنم‌ ولی بعضی ها که واضح تره رو‌ میگم. اپنینگ این کار با رایحه ی لیمویی و میوه ای کمی گالبانیوم و آویشن حس میشه بعد به سرعت در قلب عطر رایحع ی سیب و نارگاموتا در کنار تندی ملایم فلفر صورتی ظاهر میشه بعد ناگهان وتیور انگار پرده ای رو کنار میزنه و وارد میشه. بیس کار انگار از دور دست تکون میده و خیلی اثری از نت های تاریک نیست. رز و گل برف‌ خیلی کم حس میشه ( روی پوست من تقریبا حس نمیشد) در کل رایحه ی دلنشینی داره و نسبت به سایر کار های روژا سیف تره. روی پوستم ماندگاری تقریبا ۴/۵ ساعت داشت که برای عطر خنک و‌ میوه ای مثل این معمولیه. پخش بو نسبتا خوب‌. تنها یک‌ سوال برای من پیش اومده که اگر‌کسی میدونه بگه. اولین باره که عطر parfum cologne میبینم. کسی میدونه چیه و غلظتش چقدره؟
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : معین هاشمی نوید ابوطالبی جهرمی
فکر میکنم معادلی برای همون edp باشه، این عطر غلظت پارفوم هم داره و ازونجا که کارهای این برند عموما توی دو غلظت edp و پارفوم هستن تنها نتیجه ای که میتونم بگیرم همینه.
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : نوید ابوطالبی جهرمی Ali lotfi
احتمالا اینطور باشه. من هر چی تحقیق کردم چیزی در این رابطه پیدا نکردم. حالا باز‌هم می گردم اگه چیزی پیدا کردم حتما اطلاع میدم.
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
سلام خدمت عزیزان
تروخدا بهم نخندید جایی در یک متن انگلیسی خوندم نوشته بود یک اصطلاح جدید در صنعت پرفیوم هستش و منظور شرکت این هست که غلظت کولون و ماندگاری پرفیوم داره یه جور فخرفروشیه احتمالا نمیدونم ولی این دور از ذهن خودمه چون این برند هم تازه داره کار میکنه شایدم این اصطلاح و میخواد باب کنه خلاصه گفتم شاید به دردتون بخوره ممنونم
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : پيمان Ali lotfi
مارلی‌ عزیز چرا بخندیم؟ با پرسش از یکی از دوستان به نتیجه ای مشابه حرف شما رسیدیم اما کاملا متفاوت! منظور از این عبارت غلظت او‌ د پارفوم و تازگی و فرش بودن کولونه. به هر حال جالبه. روی پوست دوستم تست کردیم که ماندگاری تقریبا شش ساعت داشت. همیشه‌روی پوست من دوام عطر کمه. با چند تا کلک کمی ماندگاریشو بیشتر میکنم ولی باز‌هم خیلی فایده نداره.
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ‌آرش پيمان
پوستت خشکه حتما علی جان پسرخاله منم عین شماست یه بار خونه ما رفت حمام بعدش گفتم یکمی پوستشو چرب کرد نیم ساعت بعدش عطر زد خودش گفت خیلی فرق کرد ولی من پوستم خودم چربه در هر صورت 6 ساعت برای یه عطر خنک قابل قبوله از نظره من
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ali lotfi
بله پوستم خشکه‌ و‌ با چرب کننده هم دردی‌ دوا نمیشه. انگار پوستم رایحه ی عطرو‌‌ قورت میده. دیروز عزیز دل جرمی یعنی لا نویت الهوم رو‌ روی پشت دستم اسپری‌کردم. ماندگاریش‌ تقریبا ‌دو‌ ساعت بود در صورتی که دوستم برای‌کاری ازم گزفتش بعد از چهار ساعت بوش میومد. به هر حال من روزی شاید چهار عطر رو‌استفاده کنم پس خیلی‌ برام مهم نیست. اولین روزای عطر بازیم خوبی عطرو در پخش و‌ماندگاری‌ بالا میدونستم ولی الان کمترین اهمیت رو برام داره.
19 شهریور 1396 پاسخ تشکر

در حال حاضر در مورد هیچ عطری به اندازه این عطر کنجکاو نیستم. بیشتر به این دلیل که اولین تجربه روژا داو برای ساخت یه عطر خنک محسوب میشه. نظرات سایت های مختلف متضاد بود. یکی میگفت ترشه. یکی میگفت خنک نیست. یکی نوشته تنده. شدیدا جای ایکاروس احساس میشه. من دو سه ساله بدجور به دام عطر افتادم و بخش زیادی از زمان فراغتم در طول روز صرف خوندن رویوهای خارجی میشه. واقعا شاید در کل جهان عطر دو سه تا شبیه ایشون نداشته باشیم که به تمام جنبه های عطر اینقدر مسلط باشه و همه ی برندهای خوب دنیا رو بشناسه. هر چی رویوی داخلی و خارجی میخونم به اون اندازه نه بار علمی و نه بار معنایی دارن. اینستاگرام رو که بست دل خوش کردیم به اینجا که گویا اینجام نمینویسه دیگه. اگه از دوستان کسی تجربه ای از استفاده از این عطر یا تستش داره ممنون میشم در میون بزاره.
13 شهریور 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟