ROJA DOVE - F.etish Pour Homme

روژا داو فتیش پور هوم

مردانه
کد کالا : ATR-37046
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چایپر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : روژا داو
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-37046
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    25
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    7
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    0
  • رسمی
    9
تعداد رای های ثبت شده : 78
توضیحات

ROJA DOVE F.etish Pour Homme - روژا داو فتیش پور هوم

از عطر هایی با سبک بویی گرم و جذاب و به یادماندنی می باشد که اولین بار در سال 2012 به بازار عرضه شده است. عطار آن راجه داوو می باشد و در خانواده عطری رایحه های چایپر قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، لیمو ترش، لیمو ترش سبز، بهار نارنج، بنفشه ، یاس، انجیر ، لوبان ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چرم ، هل ، لابدانیوم، دارچین ، لامی ، فلفل ، عنبر، فیبر بیدستران اشاره کرد.

برند روژا داو
عطار راجه داوو
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی رایحه های چایپر
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، لیمو ترش سبز
اسانس میانی بهار نارنج، بنفشه ، یاس، انجیر
اسانس پایه لوبان ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چرم ، هل ، لابدانیوم، دارچین ، لامی ، فلفل ، عنبر، فیبر بیدستران
نمره کاربران
F.etish Pour Homme-روژا داو فتیش پور هوم
رایحه
8.4
19 رای
ماندگاری
8.9
19 رای
پخش بو
8.4
19 رای
طراحی شیشه
9.1
19 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند روژا داو
عطرگرام
نظرات کاربران (22 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
6
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
یه عطر کاملا سلیقه ای، حداقل من یکی خوشم نیومد! حالا خوبه فقط سمپل این کارو گرفتم و گرنه ابدا برا بار دوم استفاده نمیکردم!
11 آذر 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Hani TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای لطف الهی منم با نظر شما در رابطه با این عطر موافقم و چون خودم چندین کار از رژا داو رو تست و تجربه کردم عارضم که تعداد کارهای واقعا باکیفیت و دلنشین رژا داو اندک هستند و این بخاطر توجه بیشتر رژا داو برای کمیت عطرهاست تا کیفیت آنها و یا دلپذیر بودن برای مخاطبان.... من فکر میکنم استاد رژا داو تعجیل برای ارائه تعداد بیشتر عطرها دارن که این امر واقعا لطمه به حرفه خودشون و اعتبارشان نزد مخاطبان ایجاد می‌کنه و یه عطار اگر دو سه سال زمان خرج کنه واسه خلق عطری ناب و اصیل، بنظرم بسیار پسندیده هست تا بیاد در یک سال چندتا عطر رو سنتز و معرفی کنه که اکثر اونها هم متاسفانه موازی کاری از روایح دیگر عطرها با اندکی تفاوت می‌باشند که همین اندکی تفاوت ها هم موجب عدم دلنشین بودن همون روایح شدند.
بنظرم بهتره استاد رژا داو با سایر عطاران نامی جهان همکاری پویاتری داشته باشه تا بتونه عطرهایی که به اسم خودش سنتز و معرفی می‌کنه در نزد مخاطبانش محبوبیت ایجاد کنه و واقعا هم کار تیمی در اکثر زمینه ها موفق تر از کار تکی هست. حتی در تولید علم یا کشف و اختراع هر چیزی هم اگر دانشمندان جهان باهم بسیج بشن تا برای درمان مثلا یه بیماری خاص مسیر درمانی شناسایی کنند بسیار زودتر به نتیجه خواهند رسید ولی متاسفانه حس رقابت و کسب ارزشها حتی علم هم بصورت تکی برای دانشمندان، مقبولتر از کسب همون ارزش بصورت تیمی هست و متاسفانه این موضوع باعث رنج بیشتر بیماران میشه....
سپاس از همراهی شما و تمامی عزیزان.....
11 آذر 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : مهدی امیر حیدری
سلام و عرض ادب جناب اسدی بعد از نزدیک یکسال تست کارهای روژا فقط عطر دنجر پورهوم بود با شامه و سلیقه بنده همسو بود و باقی عطرها رو نتوانستم درک کنم که احتمال فراوان به دلیل شامه مبتدی بنده بوده و برام جای سوال بود این تعداد تنوع و تعداد زیاد عطرهای جدید از یک برند و عطار کاربلد و شناخته شده چه توجیهی میتونه داشته باشه
11 آذر 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : nazanin رضا عطردوست
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای علاقمند به اسطوره فوتبال جهان (زیدان افسانه ای)، بله کاملا درست می‌فرمایید و متاسفانه برخی اساتید لااقل در حیطه عطاری بپاس خلق روایح خاص و عام پسند، بدنبال کمیت سوق پیدا میکنن و شاید فکر میکنن اگه کم کار باشند در حیطه عطاری، دیگه مخاطبان اون مارک و نام عطار را به فراموشی میسپارند. در حالیکه با همون اندک عطرهای خاص هم تا همیشه در یادها خواهند بود. استاد ارجمند رژا داو هم به نظر میرسه هم بخاطر سیاست سرمایه طلبی و هم کم کار نبودن، اقدام به تولید عطرهایی می‌کنه که واقعا دلپذیر نیستن و با یکی دوبار تست هم مخاطبان متوجه میشن که پشت این عطر تفکر عمیقی نهفته نشده است. به هر حال مخاطبان ارجمند بایستی دقت فرمایند که قیمت های عطرهای این چنینی که بالای ۱۰ میلیون تومان هستند، اصلا رایحه زیبای آنها رو تضمین نمیکنن و چه بسا که یه عطر ارزان قیمت زیر ۳ میلیون تومان هم می‌تونه رایحه بسیار خوشایند و بازخورد بسیار بالایی داشته باشه.
متاسفانه برخی عطارهای اروپایی و آمریکایی و آسیایی، به میزان تبلیغات عطرهاشون در شبکه های تلویزیونی و اجتماعی خیلی بیشتر از خود رایحه عطرهاشون امیدوار هستند‌ و اکثر مخاطبان عطرها بر مبنای همین تبلیغات بخصوص از طریق هنرمندهای سرشناس هالیوودی یا برخی ورزشکاران شناخته شده جهانی، بی دلیل علاقمند به همون عطر میشن و با اینکه وقتی هم که اون عطر رو خرید می‌کنه و میبینه رایحه دلپذیری واسش نداره اما بازم میگه آره این عطر خیلی خاصه چون مثلا کیانو ریوز از این عطر استفاده می‌کنه و تبلیغ می‌کنه حتما یه چیز خاصه.
و این وادی همچنان ادامه داره حتی در انتخاب ساعت مچی یا مارک لباس و غیره.....
سپاس از همراهی شما دوست گرامی
11 آذر 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : مهدی nazanin
زنده باشین جناب اسدی، توضیحات بسیار مفیدی بود
12 آذر 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TIMELESS
درود
درد لاکچری بودن،درد ثروتمندی
.وقتی به دوره ای از زندگیت میرسی که پول تو حسابت زیاد میشه،حالا با کلاه برداری و رمز و ارز فروختی و یا جراح و دندانپزشک هستی و براش زحمت کشیدی..یک گجت نوشتی و شرکت معروف اومده ازت خریده...نه...ارث خوبی بدون زحمت بهت رسیده...بهت پیشنهاد بازی در لیگ اول بسکتبال والیبال ،فوتبال شده.....

سیستم کامل زندگیت رو برند تشکیل میده،اول میری یکدس لباس ادیداس اصل با یک کفش سفید نایکی میخری و بعدش چمپیون و دوباره نایک ...چند وقت میگذره سر از نورث فیس و بعد که جرات کردی یورو و دلار خرج کنی میری مغازه های ارک تیرکس و پاتاگونیا...خلاصه هر جای بدنت ارم یک شرکت برند هست....انگار شیش تا ارم بنز از نوک دماغت تا کف کفشت حک شده...
چند وقت بعد که با گنده ها چرخیدی متوجه میشی جورجیو ارمانی و ونتا و فراگامو کوله تادز گابانا و غیره بالاترن...و مثل ماشین پلاک ندارن...

.....خودتو بالا میبینی،لذت میبری...
ولی به روزی که پولات کم بشه،بی پول شی
دوستات کم میشن و ارمای لباست کم میشه،
جنس لباست از لینین و کتان به موادمصنوعی میرسه و زیربغلت بو میگیره....تو هم حساس....پولت نمیرسه یک اسپری بگیری..
مثال شخص دیگری است قربان.

داو یک برند لاکچری
تعریف دوباره از خلق عطرسازی به زبان روژا داو
کافیه فالورش باشید و داخل مهمانیا و مراسمش باشین...مثل یک اشرافزاده میپوشه و میگرده و زندگی میکنه.میره پیش ملکه و نشان میگیره...
.دوستم رفته بود به دعوت هم دانشگاهیش به یک عمارت انگلیسی میگفت میخ قاشق و چنگالاش شده بودم تا اومدم بیرون گیج بودم....
خوبه
بده
درسته
غلطه
؟؟؟
پول وامانده
اینجا ما ...ایران...سرزمین مادری....افسانگان قدیمی
اناهیتا...تو چقدر زیبایی...
هلن هومر باید بره ظرف بشوره.


فتیش روژا یک عطر لاکچریه مثل استون مارتین دارای اصالت و نه دنبال تعجب...دیگه الان کسی ماهیت استون مارتین رو زیر پای باند زیر سئوال نمیبره...
سئوال
با توجه به سال تولید پیور ام و دو سال بعدش فتیش....روژا فتیش پور هوم کپیه کدام عطره؟
ایا عطری به غیر از این لاین سراغ دارید که بتونه باهاش رقابت کنه؟در همین رایحه...فرانسوی هم باشه...انگلیسی نباشه.
بین پیور دیستنس ام و فتیش من فتیش رو برمیدارم.
خوشحالم که کمیاب شده ...

شاهین عزیز من به شک افتادم
زرجوفها که الان از روژاها دارند در قیمت بالاتر میروند...خیلیها بالاتر رفتند.
دوست من ساعت یک ماشین رویلز رویس باید انالوگ باشه....
مرگ بر امپریالیسم که اعتیاد اوره.

تشکر
12 آذر 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : nazanin Rohaam
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای قهرمانی بزرگوار، واقعیتش من بطور کامل متوجه پاسخ شما نسبت به نظر قبلی خودم نشدم اما با توجه به فرموده های شما عارضم: اینکه ثروتمند باشیم واقعا خیلی عالیه یا اینکه تمام اجرام زندگی ما از مارک های خاص جهانی باشند واقعا لذت بخش هستند، اما همه اینها پس از مرگ از بین میبرن و زمانی که شخص ثروتمندی مثل رژا داو فوت کنه دیگه از ثروتش یاد نمیکنن و تنها آثار اصیلی که به یادگار گذاشته اسم ایشان را یدک خواهند کشید.
من خدا را هر روز شاکرم که من و همه شما عزیزان در سلامت جسمانی هستین که همین نعمت و موهبت بی قیمت واقعا آنقدر لذت بخش هست که با هیچ ثروتی قابل قیاس نیست. چراکه متاسفانه من بیمارانی دارم که برای مثال مبتلا به سندرم XP هستن که هیچ ثروتی در این دنیا نمیتونه آنها رو معالجه کنه و یا بیمارانی که مبتلا به پلی سایتمی هستن و برای استحمام آنها بایستی مبالغ زیادی رو خرج کرد تا فقط استحمام کنن و این برای خانواده های بی بضاعت مشکلی بسیار جدی است.
ای کاش ثروتمندان جهان ثروت انبوه خودشان رو بیشتر وقف حمایت از این بیماران یا خانواده آنها کنند که هیچ ارزشی در این دنیا والاتر از عشق به انسانیت نیست. چراکه داشتن قاشق و چنگال های طلا یا بشقاب های تیتانیوم برای صرف غذا در مقابل حمایت از بیماران نیازمند، حتی ذره ای هم ارزش ندارند.
اما افسوس...........
دوست ارجمندم در رابطه با عطرهایی که فرمودید، من اصلا واژه کپی رو بکار نبردم در نظراتم و نوشتم بیشتر عطرهای ایشان موازی کاری سایر روایح هستند بطوریکه وقتی بونوازی میکنیم بوهای خیلی آشنایی میاد که واقعا هم در عطرهای قبلی سایر مارکها حافظه داشتیم.
اینجا همون حافظه بویایی که آپدیت میشه منظورم هست و چون این عطرها گران قیمت هستند و عموم مردم چه در ایران و چه در اروپا و آمریکا واقعا قدرت خرید یه عطر ۵۰۰ دلاری براشون مشکل هست، حداقل انتظاری که این مخاطبان دارند این هست که با این مبلغ ۵۰۰ دلار صاحب یه عطر خیلی خاص هم از نظر رایحه و هم از نظر پرفورمنس بشن. اما میبینن نه ابن مبلغ برای این عطر واقعا ارزش اقتصادی نداره.
من منظورم برای همین مورد بود که لااقل اینجور عطرها بایستی رعایت انصاف در حق اقتصادی مشتری داشته باشن تا مشتری هایی که توانایی خرید یه عطر ۵۰۰ دلاری که رایحه و پروفورمنس عالی داره مثلا از خود برند رژا داو، رو ندارند برای داشتن برندی از رژا داو یه عطر ارزانتری مثلا نهایتش ۱۰۰ دلار یا ۵۰ دلار بتونن خرید کنند.
اما اکثر برندها صرفا بخاطر موفقیت های چشمگیری که قبلاً کسب کرده اند متاسفانه آثاری که بایستی ارزانتر باشند رو هم به همان قیمتهای آثار محبوب خودشان به فروش می‌رسانند و این رعایت انصاف در حق اقتصادی مخاطبان نیست.
از شکیبایی شما و تمامی عزیزان کمال سپاس دارم....
12 آذر 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : nazanin فرحان خسروی

با سلام خدمت عطرافشانی های عزیز،
یه راهنمایی لطفا. نزدیکترین عطر به فتیش و پیور دیستنس ام کدوم هستش.
بل امی هرمس
بل امی وتیور هرمس
سولاج کجال(Kajal Sawlaj)
هر کدوم رو بفرمایید بلایند بای خواهم کرد.
ممنون
02 آذر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mehran Perfumex

عطرافشانی های عزیز، کسی اطلاع داره که این عطر رو از کجا میتونم تهیه کنم؟ کاش عطرافشان موجودش میکرد تا با خیال راحت سریع خریدش کنم.
ممنون میشم اگر میدونید فروشگاهی موجود داره بهم اطلاع بدید.
30 آبان 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : TIMELESS رضا یگانه
قوانین سایت اجازه نمیده اسم سایتی رو بهتون بگم
30 آبان 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا یگانه
جناب محمد زاده، سلام و عرض ادب.
قطعا من ترجیحم خرید از خود سایت عطرافشان هست، اما وقتی موجود ندارند، مجبورم جای دیگه سراغش رو بگیرم. خیلی از سایتهای دیگه ایرانی رو هم گشتم، بعضا موجود و قیمت رو هم زدن، اما تماس که میگیرم اعلام عدم موجودی میکنن.
ممنون میشم اگر میدونید سایتی موجود داره بصورت اختصار یا چند حرف اولش رو بفرمایید. قطعا سایت عطرافشان انقدر دیگه سخت گیر نیستند و درک میکنند.
02 آذر 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Perfumex
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای یعقوبی عزیز، متاسفانه بسیاری از کالاهای قابل حمل و کم حجم در ایران موجود نیستند اما اگر تمایل به خرید عطرهای رژا داو یا فراگرانس دو بویس یا عطرهای مشابه دارین تنها راه شما خرید از فروشگاه ama... از طریق سایت ایرانی malt..... هست که مستقیم از همون فروشگاه ama... براتون خرید می‌کنه و با حساب کردن هزینه ارسال و ترابری و گمرک، تا ۶۰ روز به پست مرکزی محل سکونت شما صحیح و سالم تحویل داده میشه و بهتون زنگ میزنن تا با کارت شناسایی و برگ خرید که بهتون ایمیل شده است کالای خود را دریافت میکنید. دوست عزیز بعنوان مثال برای عطر رژا داو انیگما کلاژن که ۳۰۰ دلار هست برای شما به قیمت ۱۴.۵ میلیون تومان خواهد رسید. اما مطمئن باشید که اصل محصولات خریداری شده رو براتون ارسال خواهند کرد بدون کوچکترین اسکراپی یا پارگی باکس.
سپاس از همراهی شما.....
02 آذر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : رضا عطردوست فاطمه فیضی
میشه یه خرده واضحتر اسم سایتها رو بگید لطفا🙏
اگه مدیریت محترم سایت اجازه بدن
02 آذر 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای ایزانلو منظورم خرید مستقیم از فروشگاه آمازون آمریکا توسط سایت ما.تینا در ایران بود. در سایت ما.تینا محصول مورد نظر خود را که در سایت فروشگاه آمازون آمریکا موجود هست سرچ کنید تا قیمت به تومان رو براتون محاسبه کرده و بتونین خرید کنین.
سپاس از همراهی شما
03 آذر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : شاپور K حسن کبیری
جناب اسدی با سلام. سایت های خارجی رو حیحوندم خرید از امازون هم خیلی بی خطر نیست. چون برندها معمولا توزیع کننده هاشون یا فروشنده هاشون خودشون نیستند . مثل سایت های خرده فروشی آنلاین ایرانی که فروشنده های مختلفی داره، همین قضیه هم در امازون هست که باید تز فروشنده معتبر خرید کرد و مراقب بود. جسارتا به دوستمون پیشنهاد میکنم اگه میخوان خرید کنند از سایت های خارجی، از خود سایت های برندها، مثلا خود سایت کرید ، بخرند. همون سایت مال*نا که فرمودین تلفنی میتونند هماهنگ کنند باهاشون
03 آذر 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : رضا عطردوست فاطمه فیضی
جناب اسعدی .وقت بخیر ....در صورت امکان در خصوص این سایت مرتبط با امازون میتونید توضیحات بیشتر بدی ..با سپاس
03 آذر 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه TIMELESS
با احترام و عرض ادب خدمت شما دوست فرهیخته جناب آقای حمید، بله ممکنه این اتفاق هم در فروشگاه آمازون آمریکا رخ بده ولی تا بحال برای خودم قبلاً و سایر دوستانم که از آمازون خرید داشتن مشکلی پیش نیومده و تمامی محصولات اصل رو ارسال کردن.
نمی‌دونم سایت ما..تینا می‌تونه محصولات آرایشی رو از خود سایت های کرید یا رژا یا... خرید کنه یا نه.
سپاس از همراهی شما
03 آذر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : davood yaghoubi حسن کبیری
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جوانشیر، سایت ما..تینا یه سایت ایرانی هست که محصولات موجود در سایت آمازون آمریکا رو میتونین از طریق این سایت خریداری کنین به شرطی که محصول مورد نظر شما حتما در خود سایت آمازون موجود باشه یعنی اول در آمازون محصول خودتون رو سرچ کنید سپس کل عبارت محصول مورد نظر رو در سایت ایرانی ما... تینا وارد کرده و سرچ کنید تا قیمت نهایی به تومان ایران رو برای سبد خرید شما نشان بده. بعد از واریز کردن مبلغ نهایی، بهتون رسید نهایی رو ایمیل میکنن و تا حداکثر ۶۰ روز بسته به حجم محصول مورد نظر شما، برایتان پست می‌شود. ادکلن ها تا ۴۵ روز ارسال میشن. دقت فرمایید که هزینه های پرداختی برای فروشگاهی مثل آمازون یا ای بی نسبت به هزینه های همان محصول در ایران ممکنه گرانتر باشه و این بخاطر سیاست قیمت گذاری و متاسفانه هزینه های گمرک هست. بنابراین در صورتی که سایتهای معتبر عطرفروشی مثل عطرافشان یا سایر سایتها قادر به خرید محصول شما نباشند در آن صورت می‌توانید از طریق همون سایت ایرانی خرید کنید.
سپاس از همراهی شما....
03 آذر 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : davood yaghoubi حسن کبیری

اولین باری که امواج رو پوشیدم و باهاش زندگی کردم دیا پور هوم بود.هنوز هم دیا کیفیت و رایحه اش برای من مورد احترامه.دیا رو بتوسط دکتر ایکاروس پیدا کردم و این عطر حدودن بیست سال از تولیدش میگذره .

هر بار که فتیش رو بو میکنم بیاد دیا میافتم.دو عطر با تعاریف متفاوت و رایحه متفاوت ولی روانی و کیفیت بالای اجزا.
شاید چند روز دیگه عرض کنم فتیش کیفیتش بالاتره ولی غیر از دیا نتونستم به ذهنم بیارم.ام پیوردیستنس رو نتونستم کنار بیام.

فتیش نهایت کیفیت و نظم در طراحی شروعی مرکباتی لیمو و برگامو ..چایپری..و ترکیبی از خوبان که رفته رفته رایحه به سمت چرمی اسموکی میرود.کمپلکسی از روایح که نوتها با هم اصطلاحن blend شدند.این عطرها سوق به صابونی بودن دارند و دیری نمیشه که انفجار نوتها به هر جنبنده ای اعلان موجودیت میکنند...شما وقتی در دشتی پر گل عطری و گلزار و بوته ای با حضور گلهای درمانی تشریف میبرید اونقدر تغییر نوت تجربه میکنید که فقط مستی میتونه جاش رو پر کنه.

این عطر در ایران کمیاب هست و متاسفانه گران قیمت.
دنیای کیفیت دنیایی بس وسوسه انگیز است که مثل مرداب انسان رو بسمت خودش میکشه و صرف هزینه و از دست دادن نیازهای دیگر بچشم نمیاد.
با خودم میاندشم چرا عطرهای امروزی مثل دیگر صنعتها عوض شدند و یا به قول جوانها اپدیت شدند.ولی دنیای امپریالیستی و تفکر بالانشینها اپدیت نیست.
ایراد کار را از ان روزی میبینم که موسیقی رپ وارد هوی متال شد و اقای گوالتیری عطار شدند با ساختن بلک افغانو و دیگران که تشابهات به علف وماری جوانا و حشیش و غیره در عطرهاشون اونها رو بیش از پیش معروف کرد.
دوره و زمانه و صنعت هنر و موسیقی ترمزی نداره...و الان که عطرهای نیش بجای امثال فتیش میشه مگاماره. این هنر هم فرهنگش عوض میشه. تغییرات در این صنعته که گاهن ناخوشاینده...البته نقد منفی نمیکنم.چون هر بویی و هر خلق شده ای باعث میشه ما بهترینها رو بیشتر بشناسیم.

16 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : nazanin Rohaam

به این میگن یه عطر شیپغ اصیل و تاپ .
تاپ ترین اسکلت بندی شیپغی که تابحال استشمام کردم ، شیپغی عبوس که به شکلی چند بعدی چرم و بیس انیمالیک رو باهاش همراه کردن .
لاکردار روی بیس شیپغ زوم هستی ، وقتی به خودت میای میبینی بینی ات با بیسی شبه فوژه درگیر شده ، از شیپغ چرمی میبرتت تو فوژه و برت میگردونه و نت هارو که وضوح بالایی دارند سکانس به سکانس برات به نمایش میزاره .
چندین و چندبار تستش کردم ولی نتونستم کلیت روایح را تشخیص و به جمع بندی برسم ، فتیش عطری که حقیقتا خودم را در قد و قواره ریویو کردنش نمیبینم .
با تشکر از عطرافشان 🌹🌹

[EDITED] 1400/09/05 01:14
04 آذر 1400 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : nazanin دیوید

1
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
7
طراحی شیشه
آنچه خوبان همه دارند، تو یکجا داری ...
06 آبان 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Dariu سعید رضایی شوشتری
رایحه نمره ۱ ؟!!!
10 آذر 1401 پاسخ تشکر

و دیگر هیچ .
20 مرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Ss.ss

10
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
روژا داو فتیش پور هوم بعد از مدتهابهم یادآوری کرد که هر چقدر سن بالا میره و هرچقدر هم رایحه ای جور واجور تست کرده باشی باز هم چیزی هست که لذت بویایی ات رو تحریک کنه و هیجانزده ات کنه (معمولا با افزایش سن، دیگه چیزها برامون تازگی ندارن و یه جورایی بیحس میشیم نسبت به خیلی از محرکها و زیبایی ها، در حالی که وقتی نوجوان هستی، بو کردن یک عطر جدید یا حتی یک گل که قبلا ندیدی، میتونه بهت حالت ایفوریا و اکستازی بده. و همینطور شنیدن موسیقی خوب، قرار گرفتن در یک فضای خاص...)
توصیف روژا داو فتیش پورهوم بر اساس اینکه چه نوتهایی درش به کار رفته، و یا اینکه چقدر نوتهاش باکیفیت هستن، نمیتونه اصل مطلب رو برسونه. هنر عطار در ترکیب و ترتیب و نسبت نوتها هست.
به طور بخلاصه بگم، این عطر یک فضای باستانی اشرافی رو برای آدم به تصویر میکشه. شروع عطر با بازی نوتهای سیتروسی هست که البته فرش و شاداب نیستن(چیزی مثل برگاموت خشک و لیمو عمانی خشک) به همراه امبرگریس، ذهن رو از همنو ثانیه های ابتدایی شدیدا به بازی میگیره. اینجا نام فتیش میتونه معنی پیدا کنه، چون خیلی سخت هست که دست از بوییدن این عطر برداری و مدام دنبال کشف چیزی در این رایحه هستی که آشنا هست اما نمیدونی چیه و چرا دوستش داری. چرم با کیفیت و اشرافی (و البته نه از نوع چرمهای ماشینهای لوکس) و نوتهای انیمالیک نوتهای میانی عطر هستن. جالب اینکه من در ابتدا میتونستم با اطمینان بگم گه اینسنس هم حضور پررنگی داره توی عطر. اما توی نوتها چیزی در این مورد ندیدم. احتمالا ترکیب المی و لابدانوم و برگاموت و ... چنین توهمی رو ایجاد کردند (اگر واقعا اینسنس جزو نوتها نباشه). بعد از یک ساعت نوتهای صمغی به چرم غلبه میکنن و اینجاست که دیگه برای من جذابیتش رو از دست میده.
آخرین باری که اینقدر از تست یک عطر مشعوف (!!!) شده بودم، مربوط میشه به عطر آنوبیس از برند پاپیلون، که اتفاقا اون هم فضای مشابه با این عطر داره.
روژا داو عطری هست که مطمئنا سرها رو برمیگردونه و شما رو در هر جمعی خاص میکنه. پخش و ماندگاری عطر نسبتا بالا هست و عطر غلظت بالایی داره و کمی حالت روغنی داره (احتمالا در اثر امبرگریس).
اگر فاکتور قیمت در میان نباشه، مطمئنا یکی از بهترین عطرهایی هست که تست کردم. اما وقتی قیمت نجومی عطر رو در نظر بگیرید، باید دوباره فکر کنید.
24 خرداد 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : الف.ر ش nazanin

دستریز این کار و سمینالس رو به کمک جناب امیرمحمدعزیز تهیه کردم البته به قیمت بالا(هرمیل 240هزارتومان)!!!
درابتدا باید بگم بسیار باکیفیت هستش ولی ارزش تست رو واسه من نداشت چون من پیوردیستنس ام رو دارم و به
نظرم 70درصد شبیه به هم هستند با این تفاوت که تواین عطر در اپنینگ مرکبات برجسته تر هستند و یه مقدار نرم تر شروع میشه ولی در ام تحته تاثیر میخک و مرکبات هست و یه مقدار طوفانی شروع میشه و باگذشت زمان کاملا شبیه هم میشن و در انتها ام یکم حالت چرمیش بولد میشه ولی در اینجا یکم تمه انیمالیک به خودش میگیره .درکل بسیارشبیه به هم هستند و عطاره هردو هم جنابه راجه داوو(روژا داوو)هستند.هردو بسیارلاکچری.هردو بسیار باکیفیت.هردو بسیار غنی.راجبه پرفورمنس ام هم قبلا عرض کردم که بسیار عالی عمل میکنه تو پخشه بو و ماندگاری و این هم بعداز تست های بیشتر خدمتتون میگم.
13 بهمن 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : نازی جاوید Jo

روژا فتیش...
نوبتی هم باشه نوبت این عزیز دل بود که ازش بنویسم . پیشاپیش از دوستان بابت نظرات زیاد در دو روز اخیر عذر میخوام . یک سری عطرها در مدتی تست کردم و از دیروز شروع به نوشتن کردم اما بریم سراغ این عزیز دل
بویی متفاوت ، عجیب و مسحور کننده ، کاری ترتمیز ...
این رایحه شما رو به ارامش و صلح دعوت میکنه اما توی یک قصر لاکچری . تم انیمالیک شدیدا تمیز به همراه اندکی برگاموت و لیمو خودنمایی میشه. یک نکته مثبت این کار که باعث شده شدیدا از ساختارش خوشم بیاد اون هارش نبودن نت های برگاموت و لیمو هست که بسیار قشنگ در کنار چرم و بنفشه خودش رو نشون میده . اندکی میگذره و فلفل و هل خودنمایی میکنه . این رایحه بی شک از بهترین و خاص ترین روایحی هستش که استشمام کردم. 10/10
19 آبان 1399 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : شاپور K رضا یگانه
بی شک از بهترین درای دون های ممکن رو داراست این کار . پیور دیستنس ام رو تست نداشتم ولی احساس میکنم این درای دون ممکنه به اون نزدیک باشه . اگر کسی اطلاعی داره راجب پیور دیستنس ام نظرشو بگه ممنون میشم.
در کل این رایحه تا ابد همراه من خواهد موند. بالخصوص درای دون اون...
20 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : شاپور K صادق اف
سلام
این عطر در چه غلظتهایی عرضه میشه؟
و کدومش بهتره؟
حدود قیمتو دارید؟
ممنونم
26 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Amir Mohammad
سلام علی جان
من ادو پرفیوم و پرفیومش رو اطلاع دارم که موجود هست و خودم ادو پرفیومش رو کاملا راضی بودم. قیمت ۵۰ میل edp حدود ۸ ۷ تومن و پرفیوم حدود ۱۴ تومن به فروش میره داخل کشور.
26 آبان 1399 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی مهدی رشیدی
سلام بر جناب شهرابی.
من فقط ادوپرفیومشو دیدم. قیمت ۵۰ میلش چیزی حدود ۵۰۰ دلاره یعنی هرمیل ۱۰ دلار یعنی تقریبا هرپاف ۱ دلار!
پخش و موندگاری بسیار بالایی داره
26 آبان 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی هادی موسوی
البته این عطر از اون کاراییه که منتهای امال عطربازهاست و اگه کسی بتونه هزینه کنه به نظرم ارزش داره.
در روایات هم داریم که یک میل عطر نیشی که باتفکر ساخته شده باشه بهتر از هزار میل عطر دیزاینریه که بدون تفکر ساخته بشه.
26 آبان 1399 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : شاپور K محمدرضاسپهی
متاسفانه کارای مشابهش ازقبیل پیور دیستنس ام و هرمس بلامی و..هم قیمت چندان کمتری ندارن. البته یه کاری از برند کجال هست که قیمتش باید زیر ۴ تومن باشه به نام ساولج و ظاهرا خیلی شبیه به این کاره اگه رزش زیاد نباشه که من هنوز ندیدم.
26 آبان 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی عماد
سلام مجدد
امیر عزیز و آرشیتکت گرامی؛
بابت پاسخهای خوبتون ممنونم
واقعا از اینهمه اطلاعات شما اساتید در مورد عطریات لذت میبرم.
ممنونم
26 آبان 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی پارسی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟