ATELIER DES ORS - Lune Feline

آتلیه دس اورس لون فلاین

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-37016
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی وانیلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آتلیه دس اورس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-37016
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
360,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 10
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ATELIER DES ORS Lune Feline - آتلیه دس اورس لون فلاین

محصول سال 2015 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام مری سالمگنه ساخته شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و گرم آن می باشد و در دسته عطر های شرقی وانیلی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به هل ، دارچین ، فلفل صورتی ، ترکیبات سبز ، سدر ، روایح چوبی، عنبر، بوته وحشی جاوی ، مشک ، وانیل ، بلسان پرویی اشاره کرد.

برند آتلیه دس اورس
عطار مری سالمگنه
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه هل ، دارچین ، فلفل صورتی
اسانس میانی ترکیبات سبز ، سدر ، روایح چوبی، عنبر، بوته وحشی جاوی
اسانس پایه مشک ، وانیل ، بلسان پرویی
نمره کاربران
Lune Feline-آتلیه دس اورس لون فلاین
رایحه
7
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
اولین تست من ازین خانه خیلی منو متحیر نکرد.اولش با فوران یه بوی سنگین عودی صمغی شروع میشه که حالت انیمالیکی بکار میده در ادامه وجود دارچین باعث میشه وجه تنباکویی خودشو بیشتر نشون بده.دردرای داون هم وانیل با قدرت تمام کارو پایان میده.به مون گرلن و همینطور عطر مونا دی اوریو وانیل شباهتای خوبی داره.درکل عطریه که ادم با بوکردنش حس میکنه همچین بویی رو قبلا شنیده.
14 آبان 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری One Flew Over the Cuckoo's Nest


Lune feline
شخصا از وانیل خوشم نمیاد. اصلا نت من نیست و هرگز هم تمایلی بهش ندارم. خصوصا اگر در قالبی پودری استفاده شده باشه که خب دست به انتحار میزنم اگر بوش روی پوستم باشه. و بدتر از اون زمانی هست که عطار بنابر یک قانون سهل انگارانه فکر میکنه باید تصویر ماه رو با وانیل مصور کنه. لون فلین معروف ترین کار این برند هستش و پر طرفدارترینش. لون فلین سراغ وانیلی میره که بتونه در یک ساختمان پیچیده ی انیمالیک-مشکی و گرم ازش استفاده ای بعنوان شیرینی عرق بدن اما در مسیر دستیابی بهش ناگهان شه.وانیش کنه. کار دارای ایده ی خیلی متهورانه ایه و عطار نشان میده با علائق کلاسیک بازای انیمالیک پرست آشناست.. منتها اون متانت و آرامش رو در بیان کلماتش نداره و مدام دچار تغییر تونالیته میشه و اینجوری گیج از اب در میاد و هراس رو بیشتر میکنه. خصوصا که دارچین در کنار هل، التهاب و زمزمه ی یکنواختی در عطر ایجاد میکنه که آدمو کلافه میکنه. این اتفاقاتی هست که برای شما رخ میده. منتها دیگران شاهد یک عطر نیمه تاریک و اورینتال و گورمنت و گیرا هستن که از کنارش ساده نمیگذرن. درای داون این عطر نشان از ناپختگی عطار در طراحی این کتگوری داره. خصوصا وقتی که نت ها کاملا از کمپلکس خارج میشن و فضای عطر از هم میپاشه و تجزیه میشه . از اون تیپ کاراست که اوپنینگش شما رو وادار به خرید میکنه. پس لطفا حداقل دو بار تستش کنید و زود قضاوت نکنید.
5.5 از 10
06 آبان 1396 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ROSA بهداد

سلام خدمت کاربران ارزشمند عطرافشان
با احترام، من تمامی سمپل های این برند رو تهیه کردم و در حال تست اونها هستم.
Lune Feline : هنگام اسپری من با یک ترکیب دارچینی و هل و کمی حالت اسپایسی مواجه شدم که حالتی شیرین و انیمالیک به من دست داد و تا چند دقیقه این حس انیمالیک که بسیار قابل تشخیص برای من بود، وجود داشت و کمی حالت تیره به من القا میکرد. کم کم اون حس انیمالیک کم رنگ تر میشه و من بیشتر رایحه وانیل رو استشمام میکنم که تا حدودی مشک هم اضافه میشه.شاید در این بین کمی رایحه چوبی حس کنید ولی به نظرم کاملا در حاشیه هستن و از میانه راه به بعد من تنها وانیل و مشک رو می تونم حس کنم چون برجسته تر هستن. برای من رایحه ابتدایی که قدرتمند هست و وجود اون حس انیمالیک کنار ترکیبات دارچین و هل و رایحه شیرین مانند، جذابیت بهتری داشت. در کل کاریست شیرین با شروع انیمالیک که کمی میل به زنانگی اون بیشتر هست.
ریویو نوشتن کار بسیار مشکلی هست و من جسارت میکنم در حضور دوستان با تجربه تر، برداشت های خودم رو می نویسم. مطمئنا خالی از عیب و ایراد نیست و اصلاح دوستان رو پذیرا هستم.
17 مهر 1396 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : اردلان پارسی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟