AZZARO - Chrome

آزارو کروم

مردانه
کد کالا : ATR-30689
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آزارو
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 1996
کد کالا : ATR-30689
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    24
  • نمی پسندم
    31
  • - 25 سال
    6
  • + 25 سال
    36
  • + 45 سال
    6
  • روزانه
    47
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 234
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Chrome توليد Azzero يك رايحه از مركبات خوش بوست که مركبات در آكثر رايحه حضوري فعال دارند اما دستور تركيب آنها در اين رايحه اين نعمت خداوندي را بيشترنمايان مي كند. Chrome توليد سال 1996است.عطر ادو تویلت کروم که ناب، آرامش‌بخش و نیرو‌بخش است، لذت‌های زندگی را جشن می‌گیرد؛ همچون همدستی بی‌وقفه‌ای که میان پدران و پسران رقم می‌خورد! عطر کروم که به خانواده عطرهای مرکباتی، آبزی و چوبی تعلق دارد، ردش را با نت‌های طراوت‌بخش مرکباتی و نت‌ مشک سفید آشکار می‌سازد که البته با نت‌های آبزی، ترکیبات سبز و آکورد گرم چوب و چای آمیخته شده است.

نوع عطر ادو تویلت
برند آزارو
عطار جرارد هاری
طبع خنک
سال عرضه 1996
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، بهار نارنج، رزماری ، آناناس
اسانس میانی خزه درخت بلوط ، یاس، گشنیز ، گل پنجه مریم
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، اقاقیای برزیلی ، خزه درخت بلوط ، سدر ، چوب صندل سفید ، هل
نمره کاربران
Chrome-آزارو کروم
رایحه
7.1
69 رای
ماندگاری
6.6
88 رای
پخش بو
6.8
91 رای
طراحی شیشه
6.8
69 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آزارو
اخبار برند آزارو
عطرگرام
نظرات کاربران (84 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
5
طراحی شیشه
از سلاطین 👌
دقیقا بوی کرم دست و صورت مادرم رو میده. فکر کنم برند آرکو ترکیه بود. نتیجه این که به نظر من مناسب هر دو جنس هست.
خوب باشید و خوش بو
30 اردیبهشت 1404 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آرش امیر محمدی

سلام
نمیشه سمپل موجود کنید ببینیم چطوره بلایند بای نکنیم؟
13 مرداد 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا عقابی علی موسوی
پاسخ مدیر : سلام در صورت امکان حتما موجود می شود
شک نکن . خیلی خوبه
11 بهمن 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سعید بیاتی علی موسوی

امکان داره عطر زنانه که بوش به این کار نزدیک باشه معرفی کنید
02 مرداد 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : کامبیز سخی Shaghayegh
آزارو تویین🤍
18 فروردین 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آوا مجد
سلام.عطر سی کی وان عطری که تا حدودی شبیه این کاره
30 فروردین 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : احمدرَجا شجاع کناری یاس

همچنان بهترین کروم هستی دوست عزیز ♥
28 دی 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کیومرث محمد ادریسی
واقعا هم بهترین تو لاین کروم هست👌🏻👌🏻
26 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور

anytime baby❤️❤️❤️
13 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mehdi alyari دانیال

با سلام
این ادکلن عالی است ولی کروم لجند عالی تر است.
آزارو پور هوم هم که شما را می برد به دهه 70 یا 80 میلادی! خیلیییییی باحاله.
کلاً من هیچ برندی را در ادکلن به اندازه آزارو موفق و همه پسند نمی بینم.
ادکلن های زیادی در منزل هست مثل دیویدف کول واتر یا آرمانی آکوآ دی جیو و همین طور لالیک نویر و لالیک سفید و ...
اما هیچ کدام لذت محصولات آزارو را ندارند.
01 اردیبهشت 1393 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمد ادریسی پارسی

سلام پیشنهاد من به دوستان اینه که اگه قصد خرید این عطرو دارین 200 میلشو بگیرین خیلی به صرفه تره . حدود یک هفته ای میشه که خریدمش . باید 7 الی 8 بار ازش اسپر کنید تا خودشو نشون بده . رایحه بسیار دل نشین . ماندگاری روی پوست حدود 4 ساعت . پخشش هم خیلی معمولیه . تجربه ی نسبتا خوبیه از یک عطر خنک .
20 فروردین 1394 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمد ادریسی Aliireza
به نام خدا
درود :
متاسانه پخشش معمولی نیست . پائین تره . یه زمانی پخشش خیلی خوب بود.
باتشکر
05 مرداد 1394 پاسخ تشکر

7
رایحه
6
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
خیلی عالیه
من که خیلی خوشم اومد
اگه رایحه خنک و یکمی صابونی رو دوست دارید از دستش ندید این رو عالیه
14 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمد ادریسی Shaghayegh

من حدود چهارده سال دارم استفاده ميكنم . عاليييييييييه
08 اردیبهشت 1393 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمد ادریسی Aliireza

شايد جالب باشد براتون كه بكويم اين عطر را من با اشانتيون شناختم و از سال ٨٢استفاده ميكنم و عطريست كه براى من ياداور شب خواستكارى من است به همه كسانى كه دنبال تك بودن و جلب توجه هستن بيشنهاد ميكنم
11 خرداد 1392 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمد ادریسی پارسی
پاسخ مدیر : بنده هم شخصا این حرف رو تایید میکنم و در کل میتونم بگم همه عطرهای برند آزارو بی نقص و کاملا دوست داشتنی و مورد پسند هستند . . .

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟