YVES ROCHER - Mandarine Citron Cedre

ایوشه روشه ماندارین سیترون سدر

زنانه
کد کالا : ATR-36888
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : ایو روشه
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-36888
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

YVES ROCHER Mandarine Citron Cedre - ایوشه روشه ماندارین سیترون سدر عطری زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2016 به بازار عرضه شده است .

ایوشه روشه ماندارین سیترون سدر در دسته عطر های مرکباتی معطر قرار می گیرد طبع آن خنک است.

اسانس های بکار برده شده در این عطر نارنگی ماندارین، سدر ، بالنگ می باشد.

برند ایو روشه
طبع خنک
سال عرضه 2016
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین، سدر ، بالنگ
نمره کاربران
Mandarine Citron Cedre-ایوشه روشه ماندارین سیترون سدر
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ایو روشه
نظرات کاربران (13 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام این برای بانوان است. در سایت ها که این طور ذکر شده است.
18 اسفند 1397 پاسخ تشکر

ایکاروس عزیز سلام
خوش آمدی به خانه ی خودت ،بینهایت خوشحالم از دیدن دوباره ت .هنوزم هر وقت بخوام کاری جدید تست کنم میام به آرشیو کامنتهات و از پیشنهاد های ثبت شده در انبوه کارهای توصیه شده ات استفاده میکنم.
ای گنج نوشدارو بر خستگان گذر کن
مرهم به دست و ما را مجروح می گذاری
قربان تمام لطف ،صفا و گنج حضورت...
18 اسفند 1397 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : mohammadreza mohammadi s.s

سلام و احترام و وقت بخیر.

بر خودم واجب میدونستم با افسارگسیختگی قیمت ها عطری رو معرفی نکنم تا حداقل بار روانی و ولع عاطفی ایجاد نکنم. اما جواهرات ارزان قیمتی هم یافت میشن که بایستی معرفی بشن. این عطر نیست بلکه یک بادی اسپلش شگفت انگیز هست که نوازشی بهاری بر شاه میکشه. نگرانی در مورد پخش بوی محصولات ایوروشه نگرانی دائمی طرفداران.این برند سالم و بی حاشیه ست. بعد از کلینیک و گینو بهترین.تجربیات لوازم مراقبت از پوست و مو و ارایشی رو در.این برند تجربه میکنید. اما در.مورد عطر داستان ایوروشه کمی فرق میکنه. ساده و موثر دو کلید واژه ی محصولات این برند هست. اصالت ساده و یکدست و ظریفی در جان این برند هست که به دور از سر و صدا و ابتذال و خودنمایبه. همون اصالتی که فریب طرح و مد های موقتی رو نمیخوره و امنیت و آرامش و امنیت ولوو رو به هیاهوی ظاهری ایکس ۴ ترجیح میده, یک پیراهن سفید آستین کوتاه و یک شلوار خاکستری ساده لاکوست رو به یک ست چرم پر از فلز دری مد ترجیح میده و یک رستوران آرام و ساده رو به یک فود کورت شلوغ و پر صدا. این بادی اسپلش به طرز شگفت انگیزی پخش بوی خوبی داره. ترکیب درست و به اندازه ای داره و اطرافیان شما از رایحه ای که حول بدن شما استشمام میکنن احساس آرام , امن و نجیبانه ای دارن. فکر میکنم با رقمی حدود ۱۲۰ هزار تومان یک انتخاب کاملا صحیح, کاملا ضروری و لذت بخش هست. دوش آب خنک , یک مرطوب کننده ی بدون بو مثل لینولا از برند فوق حرفه ای آلمانیش اطراف صورت و گردن و بعد اسپری این بادی اسپلش بر بدن کل روز شما رو میسازه.

اوقات به شادمانی رفقا
18 اسفند 1397 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : complihanicated 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام بر ایکاروس
هر روز فقط نظرات رو میخونم و منتظر نظرات شما و دوستان
چه خوب کفت جناب کبیری که هنوز که هنوزه برای تست کارهای جدید میان نظرات قدیمی شما پیشنهاد بسیار است
18 اسفند 1397 پاسخ تشکر
عرض سلام و ارادت خدمت جناب ایکاروس عزیز
بسیار خوشحالم از اینکه دوباره در این سایت موتون ارزشمند حضرتعالی رو مطالعه می کنم امیدوارم سعادت این رو داشته باشیم بیشتر از تجربیات شما استفاده کنیم.
18 اسفند 1397 پاسخ تشکر
سلام و عرض خیر مقدم
دم عیدی دیدن این کامنت باعث خوشحالی بنده وسایر دوستان شد،امیدوارم حضورتون مستدام باشه
19 اسفند 1397 پاسخ تشکر
من هم به ایکاروس گرامی که از السابقون سایت وزین عطرافشان هستند خیر مقدم میگم. امیدوارم حضورتون مثل قبل پررنگ و موثر باشه و کما کان موجب افزایش دانایی امثال من که چیزی از عطر نمیدونستیم بشه. بدون اغراق عرض میکنم شاید بیش از 90% اطلاعاتم در مورد عطر حاصل یادداشتهای ایشون هست. هرچند از نظرات سایر دوستان هم کمابیش استفاده کردم. امروز برای دومین بار مرور تمام نظرات ایکاروس رو به پایان رسوندم. احساس کردم بعضی از نظراتشون که بار اول (حدودا یکسال پیش ) خوندم حذف شدند. شاید هم اشتباه میکنم و حافظه یاری نمیکنه؟!
19 اسفند 1397 پاسخ تشکر
ممنون رفقا از حسن لطف و نظرتون. چند رویو خوندم از دوستان که خیلی خوب و کامل و دقیق بودن. آفرین به دقت و ظرافتتون در تفسیر. به به واقعا. اگر عطرافشان راغب بود میشه اولین گردهمایی جدی عطر رو برگزار کرد. مسلما اسپانسرهای خوبی خواهد داشت. و توجهات خوبی رو معطوف به مقوله عطر میکنه. خصوصا الان که در.ایران رویونویسهای قابلی نسبت به چند سال قبل داریم و نظرات و سلایق پیشرفت خیره کننده ای داشته که حاصل زحمت و صرف هزینه و وقت فراوانی بوده و حیف هست این گنجینه منسجم نشه. فکر میکنم عطرافشان صلاحیت برگزاری اولین گردهمایی عطر ایران رو حتی با کمک سایت های دوست و رقیب داره که منافعش مسلما به هر دو طرف بازتاب پیدا میکنه.
زمان اجازه بده سعی میکمم بیشتر در خدمت دوستان باشم.
19 اسفند 1397 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 فاطمه فیضی
پاسخ مدیر : سلام و احترام فراوان
انشالله در آینده با توکل بر خدا این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت امکان اجرا می شود
تشکر از لطف شما و دوستان عطرافشانی عزیز
انشالله که این مهم حاصل بشه و با گردهم شدن هم افرایی دانش و تجربه داشته باشیم
از تجارب و دانش افرادی جون ایکاروس سید ساحا جناب کبیری و مابقی دوستان محترم استفاده کرد
من که از همین الان مشتاق هستم
19 اسفند 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : احمدp
سلام جناب مدارای عزیز
از دیدن فعالیت مجددتون بینهایت خوشحالم
بنده سوالهایی در مورد اسانس گیری از گل و گیاهان بومی
ایران از محضرتون دارم. متاسفانه هیچ کانال ارتباطی برای
مطرح کردن این سوالها ندارم جز همین عطرافشان. مدت زیادیه منتظر بودم دوباره برگردید تا بتونم ازتون راهنمایی
بگیرم. اگر امکانش هست ایمیل لطف کنید. چون سواهای بنده احتمالا خارج از فلسفه ی این سایت باشه. بنده ایمیلم رو مینویسم. امیدوارم مدیریت سایت اجازه ی ثبت این نظر رو بدن.
p.t.h.l@outlook.com
چند تا از سوالهام رو اینجا درج میکنم، به امید اینکه پیغام بنده رو ببینید.
۱) آیا امکان کاشت زنبق لبنانی و اسانس گیری از این گیاه در حد ابسولوت ۸۰٪ در ایران (ترجیحا تبریز و حومه) مقدور هست؟
۲) چرا با اینهمه استعداد عصاره گیری/اسانس گیری هنوز شاهد تولید انبوه در این زمینه نیستیم؟ در ایران گیاهان بسیاری وجود داره که مختص همین خاک هست. آیا مشکل تامین بودجه هست؟
۳) برای آموزش عطرسازی از کجا شروع کنم؟
این یک سوال کلی ست البته!
و ...
در آخر، از این همه اطلاعات مفید، سپاسگزارم.

19 اسفند 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : نوید ابوطالبی جهرمی Faaezaam
FaMa
گرامی
سلام
توضیح سوال اول اینکه منظور شما از زنبق لبنانی رو متوجه نشدم. زنبق در لبنان به اشکال سدری , نورتایالا , بیسمارکیانا و غیره هست که این مورد آخر.منحصر تر به لبنان هست که فکر کنم اونقدری نباشه که بشه روش حساب کرد برای ابسولوت گرفتن. ریزیوم ها و بعد ارایش آوندی و همچنین دیستیلیشن خشک و سرد تعیین کننده ی میزان اسانس گیری هستن. زنبق های خاورمیانه زنبق های بد رشدی هستن و از طرفی ریزیوم های ضعیفی هم دارن . اما بهرحال قادر به اسانس گیری هستن. با توجه به نرخ ارز و اینکه خریداران ابسولوت و کانکریت و اسنس خارج از ایران هستن بهترین سرمایه گذاری ممکن , سرنایه گذاری در حیطه تقطیر و اسانس گیری هست. یک.کیلوگرمدابسولوت آیریس ۶۰ هزار دلار هم براورد قیمت میشه. تا سال قبل ۲۰۰ میلیون تومان میشد الان حدود یک میلیارد تومان. با یک کیلوگرم فولاد هم میشه یک دستگیره ی در ساخت , هم هزار تا سوزن , هم ده هزارتا عقربه ی ساعت . رولکس . این سواد و فناوری شماست که تعیین میکنه یک کیلوگرم فلز تبدیل به یک کالای ده هزار تومانی میشه یا تبدیل به صدتا ساعت یک میلیون دلاری. .با یک کیلوگرم زعفران میشه به ارزش سی هزار دلار سافرالین استخراج کرد. ده برابر یعنی. بلایی که سر نفت هم میاریم. خام فروشی میکنیم. ما به صنعت های ریز در کشور باور نداریم. در حالیکه بیشترین محصول تولیدی در جهان لوازم آرایش هست که تقریبا نیمی از مواد اصلیشون رو میشه با منابع داخل ایران تهیه کرد. اوج رویاپردازی دست اندرکاران داخلی هم تولید ماسک صورت فیکی هست که با تبلیغات گل درشت و تخفیف های من درآوردی بفروشنش. گل سرخی که در ایران صرف تولید گلاب میشه داره حروم میشه واقعا. در مورد اینکه تکنیک اسنس و کانکریت و ابسولوت چی هست که خب بسته به کاربری نهایی شما داره. هر روشی شکل و بوی نهایی اون اسنس رو تغییراتی میده. توی این چند سال شیوه های بدون حرارت جایگزین شدن. از بخار اب تا دی پی پی اچ. یا نفود مستقیم با گاز.
20 اسفند 1397 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Farshid Marefat
سپاس از پاسختون
جناب مدارای عزیز، اجازه بدید همین ابتدا عرض کنم که، بنده در این مسیری که انتخاب کردم خیلی مبتدی هستم. راه بسیار طولانی در پیش دارم احتمالا. برای پیمودن این مسیر به اطلاعات بسیاری نیاز دارم. کلاس های جناب پیام نیک زبان ثبت نام کردم. حتی کلاس زبان انگلیسی رو هم شروع کردم، چون میدونم غالب مقالات علمی و آموزشی در این حرفه به زبان فارسی موجود نیست. به خاطر علاقه ی شدیدی که به رایحه ی زنبق دارم (به خصوص زنبقی که در آیریش نازارنا استفاده شده)، اولین سوالم از این گیاه بود. فرمودید بهترین سرمایه گذاری در زمینه ی تقطیر و اسانس گیری هست ولی از طرفی هم زنبق های خاورمیانه بد رشد هستند!؟ منظورتون این بود گیاه رو از جای دیگه تهیه کنیم و اینجا فقط پروسه ی اسانس گیری رو انجام بدیم؟ یا نه، در هر حال میشه اینجا کاشت و به مرحله ی اسانس گیری ازش رسید؟
در هر صورت هدف بنده درآمدزایی و پول نیست جناب مدارا. اساسا هیچ هدفی رو هم دنبال نمیکنم. چون :
“نه من قرار بود به جایی برسم نه کل دنیا؛ همه ی ما فقط ول می گشتیم و منتظر مرگ بودیم.
در این فاصله هم کارهای کوچکی می کردیم تا فضاهای خالی را پر کنیم...”
اگر میتونم زعفران ایران رو به مرحله ای برسونم که سافرالین ازش استخراج کنم، چرا نکنم؟
میدونم به این سادگیا نیست ولی اجازه بدید کمی وقت شریفتون رو بگیرم...
صاحب شرکت لبنیات و بستنی میهن، نهایتا پنج دقیقه از روستای ما فاصله داره. من از روستای سفیدکمر هستم، ایشون از کندرود (از توابع شبستر). قبل از اینکه تولیدی راه اندازی کنن میدونید مشغول چه کاری بودن؟ از یکی از هم روستایی های ما به اسم مش قربان، چهار چرخشون رو اجاره میکردن تا بتونن باهاش بستنی بفروشن. روزی شاید بیست کیلومتر با این چهارچرخ که بستنی رو خنک نگه میداشت (داخلش فقط یه لگن فلزی بود و زیر لگن مخلوط آب و نمک و یخ) طی میکردن و ... چه اتفاقی افتاد که یعقوب پایدار (صاحب شرکت میهن) به اینجا رسید؟ بماند باقی داستان اما تنها یک دلیل داشت؛ اون فقط یک کار انجام داد؛ فقط شروع کرد؛ همین.
تا کی میتونیم گلایه کنیم ؟
حقیقتا کافی نیست این همه شکایت؟
اگر با دختردایی ام که ساکن آلمانه صحبت نمیکردم، الان احتمالا شش ماه بود تو یکی از کمپ های آلمان بودم. به قدری خسته شده بودم حاضر بودم قاچاقی هم که شده فقط برم.
امروز از خودم میپرسم گیریم رفته بودی؟ که چی؟
دنیا انقدر بزرگه که بشه همیشه فرار کرد؟
آیا من توان دودیدن دارم این همه؟
نمیدونم راستش.
من موندم ولی.
چرا با وجود اشخاصی مثل شما هنوز باید گل سرخ ایران رو برای گلاب گیری استفاده کنن؟
راستش از خود شما هم کم ناراحت نیستیم جناب مدارا. در این مدتی که ابتدا از عطربازی شروع شد و کشید به مراحل دیگه، با چند صد نفر آشنا شدم که هر کدوم به نوعی مهارت خاص خودشون رو داشتن. و چندین نفر هم از اطلاع خودشون دارن بهره میبرن و حتی آموزش هم میدن. به جرأت میتونم بگم هیچکدوم به اندازه ی شما تخصص نداشتن. این البته تمجید نیست جناب مدارا، نوعی گله مندیه. چرا هنوز هیچ مقاله ای از شما نمیخونیم؟ چرا ایران در زمینه ی اسانس گیری و تقطیر و روش های نوین دیگر، فعالیتی شروع نکردید (یا ما بی اطلاعیم!) ؟ چرا اجازه نمیدید ازتون بهره مند بشن ؟ (من یقین دارم کم نیستن کسانی که شده حتی به خاطر درآمدزایی حاضر به سرمایه گذاری باشن. اشکال نداره، بذاریم اونها هم از این زاویه نگاه کنن، مهم اینه کاری انجام بدیم).
چرا کلاس های آموزشی برگزار نمیکنید؟ چرا اجازه نمیدید از دانش شما بهره مند بشه این مملکت؟ اینجا چند هزار هکتار زمین منتظرن تا شما و ما کاری براشون انجام بدیم.
بله، اکثر ما از مخالفان سرسخت شرایط حاکم بر مملکت هستیم. بعضیامون میذاریم میریم، بعضیامون میمونیم و میسوزیم. اما یه دسته سومی هم هستن که مثل صاحب میهن هستن. یا مثل صاحبان شیرین عسل و آناتا و کاله و ...
میمونن و چشمشون رو به روی همه چیز میبندن و شروع میکنن و ادامه میدن ...
اینهایی که مثال زدم رو از نزدیک میشناسم و دیدم که میشه حتی در بدترین شرایط هم رشد کرد. برای مثال، شیرین عسل که فکر کنم بالای ۷۰ درصد محصولاتش (شایدم بیش از ۸۵٪) صادر میشه، از قضا از شرایط نرخی مزخرف امسال بیشترین بهره رو برد و کشت و صنعت دشت مغان رو ۲۴۳۰ میلیارد تومان (اگر راست گفته باشن!) خریداری کرد. بعضیا میگن همدست آقا زاده هاست و پارتی داره، عده ای میگن اصلا برای یکی از آقازاده ها خریده و کلی حرفا. نه، باور کنید میتونه بخره، چون همین افزایش نرخ دلار حداقل درآمدش رو سه برابر کرد. چرا ما گل سرخ و زعفران و سوسن چلچراغ و صدها گل و گیاه خودمون رو صادر نکنیم؟ خواهش میکنم بیاید شروع کنیم. لطفا.
من دوس دارم در زمین های روستای خودمون این کار رو شروع کنم. فعلا حتی نمیدونم اصلا زنبق قابل کشته یا نه، نشد میرم سراغ یکی دیگه. دوستان زیادی هم هستن که هر کدوم از جای جای ایران حاضر به همکاری هستن. فقط اطلاعات ما کنه. جناب مدارا، لطفا اجازه بدید از شما بهره مند بشیم. نمیدونم چند نفر نظرات شما در عطرافشان رو دارن دنبال میکنن، من تمامشون رو خوندم و هر جا لازم بوده یادداشت کردم. وقتی با شما میشه بهتر شروع کرد، چرا اینکار رو نکنیم؟!
در آخر باید عرض کنم که، از این همه تلاش و اشتیاق و محبت، حقیقتا سپاسگزاریم.
21 اسفند 1397 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی رامین
fa ma عزیز سلام.
متن دوستانه و قابل خواندنی بود .
من پاسخی ندارم متاسفانه . فقط پاسخ دادم بگم که از لحن دوستانه ی متن خرسند شدم. شاد باشین.
26 اسفند 1397 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 فاطمه فیضی
ایکاروس عزیز، نظر لطف شماست.
اما اجازه بدید اصرار کنم که اگر قابل دیدید، بنده با چندی از دوستان که هیچ کدوم عضو این سایت نیستن و هیچکدوممون هم فعالیت خاصی در این سایت نداریم، یک راه ارتباطی با شما داشته باشیم. ما این کار رو شروع کردیم و در ادامه ی مسیر مطمئنیم به دانش شما نیاز خواهیم داشت. اگر ترجیح میدید همینجا سوالهامون رو مطرح کنیم، ایرادی نداره جناب مدارا، هر جور شما صلاح میدونید. ولی راستش برای اینکه شما برگردید اینجا و همین یک سوال رو بپرسم حدود چهار ماه منتظر بودم که اخیرا آقای کبیری گفتن چند روزیه سر میزنید به عطرافشان و ... در هر حال خیلی مشتاقیم مقالات شما رو در این زمینه مطالعه و اجرا کنیم. من ایمیلم رو خدمتتون ارسال کردم در متن قبلی، از طرف همه ی دوستانم عرض میکنم، سپاسگزار میشیم اگر اجازه بدید بیشتر از این از شما بهره مند بشیم. اگر زنده بودیم، تا چند سال آینده به نتیجه ی مطلوب میرسیم، اگر نبودیم که ...
باعث افتخاره داشتن هموطنی چون شما
شاد باشید گرامی.
26 اسفند 1397 پاسخ تشکر
با سلام و احترام خدمت مدیر محترم
میخواستم بدونم در مورد گردههمایی دوستان و عطر دوستان اعلام و تصمیمی صورت نگرفته هنوز؟ایا قرار بر برگزاری و جمع اومدن این جمع و دوستان از طرف سایت عطر افشان خواهد بود یا خیر؟
با تشکر خیلی فراوان
07 تیر 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ‌آرش
پاسخ مدیر : سلام و احترام حامی عزیز
در آینده نزدیک در زمانی مناسب حتما این اتفاق خواهد افتاد
سلام و وقت به خیر خدمت مدیر محترم
سپاسگزار پاسخ گویی و همت برای رخ دادن این اتفاق خوب هستیم
مشتاقانه منتظریم ....
برقرار و مانا باشین
08 تیر 1398 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟