TAUERVILLE - Incense Flash

تاورویل اینسنس فلش

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-36562
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تاورویل
کشور مبدأ : سوئیس
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-36562
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 1
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

TAUERVILLE Incense Flash - تاورویل اینسنس فلش

نخستین بار در سال 2015 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع گرم آن می باشد و در دسته عطر های چوبی معطر قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به مشک ، چرم ، روایح چوبی، روایح دودی اشاره کرد.

برند تاورویل
عطار اندی تاور
طبع گرم
سال عرضه 2015
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ سوئیس
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، چرم ، روایح چوبی، روایح دودی
نمره کاربران
Incense Flash-تاورویل اینسنس فلش
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام و احترام به دوستان عزیز:
TAUERVILLE لاین بسیار جالبی از دست ساخته های آقای اندی تاور برای دوستداران روایح خالص و با کیفیت هست که با برچسب قیمتی تقریبا معقولی به دست مخاطب می رسه. حضور شفافی و فوق العاده با کیفیت از انواع نت ها با ادغام و یا به صورت تکی که توانست برای کشف انواع روایح و شناخت نت ها برای علاقمندان به دنیای عطر مثل یک کلاس درسی عمل کند.
و اما Incense Flash از لاین TAUERVILLE حضوری پر رنگ و با کیفیت در غلیظ ترین دز از اینسنسی ( بخور و دود) چرک و چرب و چرم گون که شاید بیشتر حسی عمیق از سوختن رو برای مخاطب تداعی کنه.
سوختن ماده ایی که حاوی پروتیین هست ، مثل گوشت و یا پوست و شاید بهتر بگم دودی انیمالیک و عمیق و بسیار بسیار خاص.
کار خیلی پیچیده نیست و لایه بندی زیادی نداره ، اما کاملا حرفه ایی و با خلوص بالا طراحی شده که تفکیک و ارائه نت ها برای مخاطب خیلی راحت هست. رایحه ایی خطی که شاید برای همپوشانی و لایر کردن با عطرهای دیگه کاربردی تر باشه تا اینکه به صورت تکی پوشیده بشه.
برداشت شخصی من از این لاین تاور، عرضه عطر هایی کم بعدی و ساده اما در خالص و شفاف ترین حالت ممکن هست .
لاینی که با قیمتی اقتصادی و در حجمی کم به مخاطبین عرضه شده تا با هزینه ایی معقول از رایحه ایی با کیفیت و جذاب لذت ببرند.
ماندگاری کار خیلی بالاست و در یک ساعت اولیه پخش بسیار خوبی رو از خودش به نمایش خواهد گذاشت.
استوار و پیروز باشید
23 مهر 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی کامبیز سخی

فردا و فردا و فردا با گام‌های کوتاه از روزی به روزِ دیگر تا آخرین هجایِ لوحِ روزگار به پیش می‌خزد و همه‌ی دیروزهایِ ما راهِ مرگِ غبارآلود را بر ابلهان روشن کرده‌ است. بمیر، بمیر ای شمعِ قصیر! زندگی چیزی نیست مگر سایه‌ای رَونده وُ گذرا وَ بازیگری بینوا که ساعتی از عمرِ خویش را با تَبختُر؛ جوشان و خروشان بر روی صحنه می‌خرامد وَ بِشور وُ هیجان می‌آید وَ از آن پس دیگر آوایی از او به گوش نمی‌رسد. افسانه‌ای است پُر از هیاهو وُ خشم وَ غضب که دیوانه‌ای آن را گفته وُ هیچ معنی ندارد. / شکسپیر. نمایش‌نامه‌ی مکبث. پرده پنجم.

رایحه‌ای گرم رزینی دودی با اتمسفری خشک و چوب‌های ترک خورده که انفجاری محزون از چرم دارد به هنگامِ فصلِ آخر که شبیه به چکیده‌ی توس نه؛ بلکه اشک شیطان ازبرای دوریِ ایزد وَ مویرگی آلوده و حیوانی که بوی تنِ اسبِ همان شیطان است! استثمار چوب‌ها زیر مرثیه‌ی کندر. جایی که شیره‌ی سرخ، گرم، بالزام و تیره‌ی مر بر قامتِ عریانِ کاج می‌چکد وَ عمق می‌بخشد وُ چوبی‌تر از سابق غنای اثر به اعلا می‌رسد و تو آرام با خود می‌گویی چه تثبیتِ شیرین اما غمزده‌ای! دود دارد که از سرزمین رزین‌ها برمی‌خیزد و به جغرافیای تیره‌ی قیرِ توس وارد نمی‌شود تا این جداافتادگی تعهدی باشد بر شامه‌ی زارِ بشر. در خیالات میان پایه‌ها شاید امبروکسن زندگی می‌کند که به توهمِ تو اضافه می‌شود و نمی‌دانی هست یا نه اما اوهامَش کافی است تا احساس را به سرگیجه بیاندازد و تو فکر میکنی چطور تمام این‌ها انقدر عارف هستند و تیرخلاص را به سمت شقیقه‌ی تو شلیک نمی‌کنند! تو تیر خلاص نیاز داری و به شماره‌ی پنج اینسنس اکستیریم لبخند می‌زنی. دیوانه رایحه‌ای کیمیا شده در این روزها که ملغمه‌ای از چوب، بخور رزین، اسپایس و حجمی شگرف از زنبق پودری را در خود جا داده و برای من با توهمی صابونی به قامت رویا تنه می‌زند و بعد از اینسنس فلش که بیهوش کرد این یکی راه تنفس می‌بندد. خفگی در خواب. شماره‌ی پنج مرگ در بی‌خبری است! دودِ افراطی که تا نفس را قطع نکند دست بردار نیست.

باخود فکر میکنی که تاور چرا این‌چنین است و تو چرا نسبت به او این‌چنین‌تر! مرور میکنی یادمانِ محزونِ شماره‌ی دو و سه را که مدت‌هاست شیشه‌ی خالی آن‌ها پرتویِ سرخ وُ شوخ وُ شنگِ خورشید را به آبیِ یخ‌زده تبدیل می‌کنند و صدایِ افسارگسیخته‌ای که از داخلِ پنتاگون به گوش می‌رسد. رها کن مرا رها کن مرا! نور می‌گفت وُ تو خشک می‌شوی وَ ناگهان از خواب می‌پری وُ اینسنس فلش همچنان برروی پوست تو زجر می‌کشد وُ این نقاشیِ غمگین به زمان می‌فروشد وَ تمامش خاطره‌ای تازه وُ اکتشافی است که در آن با تماشایِ اندام هنر آبِ دهانت جاری می‌شود و هوس تا زیر چشمانت بالا می‌آید! این یکی برای دلبری و غمزه خلق نشده. اصالتش بَزک نیست و با آن نمی‌توان هیچ رخدادِ صورتی(ای) را وانمود کرد. برای آویخته شدنِ روان برروی تیزترین قَناره‌ی سلاخ‌خانه تاریکی پدید آمده. باید بو بکشید و موسیقی حزن مونو، گاداسپید یو یا... گوش کنید و خود را در مفهومِ تامل غرق! شبِ پس از واقعه است. البته از این تیره‌تر بسیارند اما این یکی ازنظرمن مفهومی در آن پستوها دارد. شبیه به تماشای یک فیلم از سینمای مجارستان. همان‌هایی که دائم جنگل‌های زمستانی، شاخه‌های نم دیده و شکسته، زمین گل‌آلود، رد پاهای آب گرفته، باران، تگرگ، مه، دود، لانگ شات‌های کُشنده و کِشدار را تحویلِ خیالِ بی‌خیالِ بشر می‌دهند. همان فیلم‌هایی که دختران در آن عریان نمی‌شوند، کسی را نمی‌بوسند، آرایش ندارند، اندام برآمده نمی‌شناسند، اسکار نمی‌گیرند وُ معروف نمی‌شوند، اما برای کسانی که می‌دانند نماد عصیانِ حوا هستند.

رایحه‌ی سوختن و شعله‌ور شدن است. آن خاکستر که در بادِ ازیادرفتن رها می‌شود وَ می‌رود وُ می‌رسد به آسمانِ تنگدلِ فراموشی؛ فراموش می‌کنند وَ فراموش میکنی تمام آنچه کردند را وَ همواره با خود می‌گویی چه هیچِِ گنده‌ای است تمام شوق تو و چه دروغ گنده‌تری انصاف آن‌ها تا اینکه سرانجام داوینچی نقش می‌زند و نشان می‌دهد که یهودا اسخریوطی هستند و به‌ازای دریافت چندسکه پناهگاه مسیح به حاکمِ جور نشان می‌دهند وَ این دورنما تا همیشه می‌ماند برروی تابلوی شام آخر با این تفاوت که یهودا پشیمان شد و خود را حلق‌آویز کرد اما ایشان هرگز. حال که روح بلعید و قلب شکست در پیشگاه شیطان نه؛ که او در مقامِ ما زانو زده گویا وَ این بزم به پشیزی نمی‌ارزد که می‌گویی ای انسان، بی‌خبری سرزمینِ افسانه‌ها را خفه کرده تو دستِ نابلدیِ تازه به دورِ گردنِ این دورافتاده خاک نباش، مدافعینِ مظلومیت از راه می‌رسند از پشتِ الوند شاید بینالود که ای دجالِ آدمخوار خموش باش وُ تو خموش می‌شوی، بی نور وُ در خود فرو می‌روی به درد که این مچاله شدن را یادگار از رحمِ گرمِ مادر داری و به‌راستی که بشر بی‌پناه است وَ ای کاش حوا بیشتر مراقبِ هابیل بود تا حرصِ قابیل او را نمی‌کشت و در تورات به نقل از خدای افسانه با کلمات انسانی نمی‌نوشتند : ای قابیل. گوش کن؛ خونِ برادرت از روی زمین به سمت ما فریاد می‌کشد!

اینسنس فلش عطر برادرکشی است. سلاخیِ امرِمسلم. افتادنِ چادرِ عجوزه یا بارانِ تند برروی آرایشِ غلیظ! قتل‌عام شدن در جنگ‌های نابرابر. آنجا که تو یک‌طرفی و باقی مقابل وَ لبخند میزنی به فروپاشیِ جراتِ دوپایِ خام. زیر سکوتِ زبان‌ها و خاموشی نگاه‌ها مدفون می‌شوی‌؛ تیری سُرخ و آتشین که قلب را به ملاقاتِ شکافته شدن می‌برد وَ سینه‌ای که دیگر در آن تپش نه بلکه تکه گوشتی متلاشی وُ بدون نبض باقی مانده. شادمانیِ مشکوک وُ شوریده‌ای است از برای نیست شدن. طلسمی که در سرت فریاد می‌زند آدم‌ها مبتلا به جای خالی هستند. غیبت را می‌خرند وُ به پنجره‌ها خیره می‌مانند وَ اشک می‌ریزند برای ظهور. شبیه به انقباضِ عضلاتِ گردن. همان آرزویِ محال. حناقِ آرمان وُ حقیقت!
11 اسفند 1400 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : Hani ژیوان
مسیح جان چند وقته حضور ندارید و واقعا جای شما خالیه.من همیشه میومدم و از خوندن نظرات شما لذت می‌بردم.امیدوارم دوباره به عطر افشان برگردید و قلم جادویی تون رو از ما دریغ نکنید.
13 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : nazanin Melody
سلام، بله صد حیف که جناب مسیح تشریف ندارن تا عمق و روح خیلی بیشتری بدن به سایت خوب عطرافشان، متاسفانه برداشت اشتباه تعداد کمی از دوستان باعث شد دیگه ننویسن
13 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Melody آرمان

اینسنس فلش ،lncense flash
سلام به تمام کارشناسان محترم و کاربران گرامی لطفا درصورتی که اینسنس فلش و کلا برند تاورویل رو میشناسید برای مبتدیان همچو من کارشناسی کنید ، و دوم اینکه آیا این عطر جزء نیش ها قرار میگیره یا دیزاینها
به نظر این حقیر همین ترکیبات مختصر این عطر بسیار جالب بود
همینجا از توضیحات احتمالی کمال تشکر را دارم
موفق باشید
07 دی 1396 پاسخ تشکر
تاورویل نه نیش است و نه دیزاینر؛ بلکه ایندی نیش یا همان آرتیسان است. پیشنهاد می‌کنم قبلش کلی عطر اینسنی بود کنید؛ داشته باشید؛ حیفه بدون داشتن تجربه در مورد اینسنس یک ضرب به سمت اینسنس فلش بیایید که یک ضد عطر است. چون درجا ازش دلزده می‌شوید. عطری نیست که بزنید برید بیرون. عطر تفکر است؛ باید بزنید بشینید راجع بهش فکر کنید. من که خیلی دوستش دارم؛ و این هیچ مزیت و برتری ندارد. یه عطر چرک؛ خاکستری؛ انگار یک کلیسا را وسط جنگلی تاریک به آتش کشیده باشند. به شدت عجیب و غریب و غیر معمول؛ برای همین می‌گویم الان سمتش نیایید.
07 دی 1396 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : ژیوان 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟