panouge - Sandstorm

پانوژ سند استورم

مردانه
کد کالا : ATR-35832
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی گلی مُشکی
عطار : ژان ژاک ژان ژاک
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : پانوژ
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-35832
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 135
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,700,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    5
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    10
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    3
  • رسمی
    8
تعداد رای های ثبت شده : 65
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

panouge Sandstorm - پانوژ سند استورم

عطری مردانه و جذاب و اغوا کننده می باشد که توسط عطرساز برجسته ژان ژاک ساخته شده است .

این عطر در سال 2014 به بازار عرضه شده است .

این عطر با رایحه گرم در دسته گروه بویایی چوبی گلی مُشکی قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، کهربا، یاس، گل اوسمانتوس ، مشک ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چوب درخت قان ، صمغ کندر اشاره کرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند پانوژ
عطار ژان ژاک
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی چوبی گلی مُشکی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج
اسانس میانی کهربا، یاس، گل اوسمانتوس
اسانس پایه مشک ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چوب درخت قان ، صمغ کندر
نمره کاربران
Sandstorm-پانوژ سند استورم
رایحه
8.3
28 رای
ماندگاری
7.8
28 رای
پخش بو
7.5
28 رای
طراحی شیشه
7.4
28 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (20 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
درود بر اعضاء محترم؛
من تمام کامنت های دوستان رو راجع به این عطر پر سر و صدا خونده بودم و خیلی دوست داشتم تستش کنم تا اینکه پریشب بطور اتفاقی دیدمش و بوش کردم. الان هم نظر خودم رو میگم و امیدوارم به بقیه برنخوره:
این عطر سنگین ترین، شیک ترین، باکلاس ترین، پیچیده ترین و یکی از خوش رایحه ترین عطر هایی بود که تا حالا تجربه کردم. به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم و اولویت اول خریدمه. گرچه ممکنه بعد از خرید و استفاده کمی نظرم عوض بشه چون پریشب تعداد عطرهایی که تست کردم زیاد بود و فرصت تست پخش و ماندگاری تک تک عطرها رو نداشتم و نظری که گفتم راجع به زیبایی رایحه این عطر بود. بین حدود صد عطری که تا حالا داشتم و عطرهای مختلفی که تا حالا تست کردم، پانوژ سند ستورم یک پدیده س و واقعا رایحه مست کننده و دیوانه کننده ای داره.
23 بهمن 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری رضا یگانه
پاسخ به خودم:
پانوژ سند ستورم عطر خوب و خوش‌بوئی‌ه اما نه در حدی که چند سال قبل و مخصوصا دفعه اول بنظرم اومد. الان بین عطرهایی که دارم میشه گفت دیگه خیلی به سند ستورم فکر نمی‌کنم و کم پیش میاد که بپوشمش. برای کسانیکه حرفه‌ای یا باتجربه هستند و یا تعداد زیادی عطر دارن، فکر کنم انقدر عطرهای خوب دیگه هستن که نوبت به این نمیرسه (همونطوریکه آقای Ghazavi اشاره کردن). مگر کسیکه علاقه خاصی به رایحه این عطر داشته باشه.
بنظر من آدم باید حداقل چند سالی با یه عطر زندگی کنه تا بتونه نسبت به اون عطر نظر بده. چه بسا عطرهایی که من اصلا دوستشون نداشتم اما بعد از گذشت مدت زمان طولانی، عاشقشون شدم و جزو فیوریت‌های درجه یکم شدن و چه بسا عطرهایی که مثل سند ستورم، اوائل آشنایی خیلی دوستشون داشتم اما بعدا در نظرم افت کردن.
30 فروردین 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : nazanin دانیال

با سلام خدمت دوستان و سروران گرامی
لطفا اساتید راهنمایی بفرمایید. بین این کار و امبر بلند از دیویدوف کدوم رو پیشنهاد میکنید؟ لازم به ذکر هست که فاکتور پخش بو برام اهمیت داره.
بینهایت سپاسگزارم...
23 خرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : رضا نامی
بنظرم چون فاکتور پخش بو براتون مهمه هزینه بیشتری کنید.بین این دو امبر بلند رو توصیه میکنم
23 خرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Iman

با سلام خدمت دوستان و سروران گرامی
لطفا اساتید راهنمایی بفرمایید. بین این کار و امبر بلند از دیویدوف کدوم رو پیشنهاد میکنید؟ لازم به ذکر هست که فاکتور پخش بو برام اهمیت داره.
بینهایت سپاسگزارم...
20 خرداد 1397 پاسخ تشکر
با سلام.
اساتید و سروران گرامی
لطفا پاسخ من رو بدین. به راهنمااییتون نیاز دادم. سپاسگزارم...
22 خرداد 1397 پاسخ تشکر

پانوژ سند استورم Sandstorm -_- طوفان شن !

با درود و عرض تبریک سال جدید 1397 خدمت مدیران محترم سایت عطرافشان و کاربران عزیز - خوش نیت و دلسوز که برای همه ایشان آرزوی سلامتی - تندرستی و شادی همراه با قدرت دارم .

این عطر دقیقاً شبیه عطر Bentley Intense EDP هست که مقداری بازتر و کمی شیرینتر شده با همون فضای رایحه و همون تغییر نتها و حتی شباهتهایی به عطرهای Psychedelique و Strictly Private هم داره و مقداری که میگذره کمی از گرمای اون کاسته میشه و مقداری روایح چوبی و سبز هم به مشام میرسه .
معلوم نیست که اصل و نسبش کي هست چون هیچ کجای شیشه اثری از ساخت و یا توضیحات عطر وجود نداره و فقط یک بچکُد نامبر وجود داره که با رنگ مشکی و بصورت چاپ نقطه ای در زیر شیشه درج شده که هیچ ارزشی نداره و فقط پشت جعبه به انگلیسی نوشته ساخت فرانسه ، حتی در سایت '' چک فرش '' هم ثبت نشده و معلوم نیست چطور به فرگرانتیکا راه پیدا کرده ؟

از نظر شکل و قیافه هم دقیقاً شبیه عکس سایته که با جعبه هست . دقیقاً با یک برچسب کمی کج روی شیشه و مایع تیره رنگ و روی جعبه هم بچکد نداره ، چه فایده اصل و نسب نداره که شناسنامه داشته باشه ! .
از یک سایت معتبر برای یکی از آشناها تهیه شده و تمام نقدها میتونه کاملاً معتبر باشه .

از نظر من ارزشی حدود 140,000 الی 160,000 داره نه بیشتر اونهم با قیمت فعلی . شاید برای شرکتش 70,000 هم تمام نشده باشه ! .

برای همگی سال خوب همراه با سلامتی - خوشی و پر از نعمتهای فراوان آرزو دارم .
به امید اینکه سالی امن و بدون رشوه خواری - بدون کلاه برداری - بدون اختلاس - بدون گرانی و بدون دروغگویی داشته باشیم و داشته باشید ، به همین خیال باش ، شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لُپ لُپ خورد گه دانه دانه ، تا زمانی که اقتصاد ما (افتضاد ما) بر پایه نفت هست و در دیزی بازه همین آشه و همین کاسه . پس بیاییم مثل بعضیها بگیم که همه چی خوبه و ما چقدر خوشحالیم ! .

موفق و شاد باشید . (این آرزوی قلبی و واقعی من هست) .

جناب مدیر عزیز شما اختیار دارید که هر قسمت از این کامنت را تا حد باقی ماندن تنها یک خط یا یک عبارت حذف نمایید اما تمام این عبارات با نکته سنجی و از روی مطالعۀ قوانین تنظیم و درج شده با تشکر از تحمل یکسال پر از استرس و پر از ماجرا برای عطرافشان .
27 اسفند 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : ....... معین هاشمی
با سلام خدمت شما جناب خسروی مهربان و عزیز و همه ی دوستان و سروران عطرافشانی . سال نو همگی مبارک و امیدوارم آرزوهای از ته دل شما هم بر آورده بشه و همگی سال خوبی رو تجربه کنیم.
جناب خسروی میخواستم ازتون بپرسم من کینکار رو تست کامل داشتم و بسیار از رایحه اش لذت بردم
29 اسفند 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
کامنت قبل نصفه و اشتباهی ثبت شد ! :)
میخواستم بگم من از رایحه این کار واقعا لذت میبرم از تلخی و مردونگی کار ، ولی با قسمت نظر شما درمورد ارزش خرید اینکار موافقم..به قیمتش نمی ارزه. حالا بنتلی اینتنس یا استریکتلی پرایوت واقعا شباهت زیادی دارن؟ و میشه با توجه به اختلاف قیمت .. این موارد رو تهیه کنم و همون انتظارم براورده بشه؟
پیش تر ممنون و سپاسگذارم
29 اسفند 1396 پاسخ تشکر
سلام آقای Hossein Mdz گرامی ، خوبی از لطف و عنایت شماست دوست عزیز امیدوارم که این سال و سالهای جدید همواره برای شما و عزیزانتون خوب و شاد بگذره .
این عطر از نظر من هم خیلی خوشبو و با کلاسه و حرف من اصلاً در مورد کیفیتش نیست بلکه بیشتر بخاطر اصالت اون هست و مسئله اصلی اینجاست که چرا تا این حد شباهت داره به بنتلی اینتنس EDP 2013 ؟ .
من مخصوصاً در مورد کیفیتش چیزی نگفتم تا دوستان دیگه مثل شما نظرشون رو در مورد رایحه و کیفیت اون بگن .
بنتلی عطری که یک سال زودتر از این به بازار اومده و با رایحه خوب گرم و تلخ با کلاس و قدرت خوبی هم که داره حتی قیمتش از نصف اینهم کمتره و حتی از نظر شیشه و بسته بندی هم دو پله از سند استورم بالاتره .
اگه در فرگرانتیکا دقت کرده باشید عطر پانوژ سند استورم 2014 شبیه یک عطر نیش فرانسوی هست بنام 2011 Isabey - L'ambre de Carthage که شرکت اصلی را پانوژ معرفی کرده ! حالا کدوم یکی مادر اون یکی هست معلوم نیست .
حتی کل شیشه و آرم و برچسب روی شیشه هم همینه و هیچ اسمی از سازنده عطر گفته نشده یا شاید هم من نتونستم اسمی پیدا کنم ، اما 3 سال بعد با عطر سند استورم نوشتن ساخته Jean Jacques .
تنها یک مورد باقی مونده که آیا بنتلی اینتس 2013 EDP ساخته Nathalie Lorson هم ممکنه در این میان مشکلی داشته باشه (مثلاً یک جور برداشت یا کپی) ؟ آیا یکی از دلایل قیمت نسبتاً پایین این عطر با وجود کیفیت بالا این موضوع میتونه باشه ؟ (قابل توجه فروشندگان منتظر به خرید این عطر که اینو بدونن که مردم خواهند فهمید چرا این عطر ارزونه و یه وقت ور ندارن عطریکه ممکنه کپی باشه را گرونتر بدن به مشتریها چون کیفیتش بالاست).
شباهتشون اینقدر زیاد هست که اگه کنار هم مقایسه نشن حتی اگه یه نفر عطر امضاءش بنتلی اینتنس باشه اشتباه میگیره و فقط در کنار همدیگه معلوم میشه .
از نظر کیفیت شاید بخاطر نوع افشانه بسیار مرغوب سند استورم که خیلی عطرو عالی اسپری میکنه بنظر میاد که کمی با کیفیت تره اما زیاد فرقی ندارن . این با تست و شامه من صورت گرفته ولی دوستان دیگه هم نظر تقریباً مشابه ای دارن که نمیشه این موضوع را انکار کرد .
در مورد قسمت دوم که پرسیدین باید به عرض شما برسونم که در بین این 4 عطر همون بنتلی اینتنس EDP حرف اول و آخرو میزنه (از نظر اقتصادی و کیفیت) مطمئن باشید .

موفق و پیروز باشید .
01 فروردین 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سعید کرمانی Hossein Mdz
بسیار ممنون و سپاسگذارم از محبتتون و همچنین سلامتی و شادی برای شما.
والا اصلا فکرش هم نمیکردم این همه داستان پشت این ادکلن نهفته باشه! من که از بنتلی واقعا عطرای خوبی دیدم و نمیتونم به عنوان یه کپی کار ببینمش. اعتقاد خودم هم بر این هست که هر عطر گرونی صرفا خوب و خاص نیست هر عطر ارزونی هم صرفا کپی یا چیپ نیست..بهرحال از توضیحاتتون ممنونم بجای سندستورم بنتلی رو میذارم توی لیست خریدم
ایام به کام
01 فروردین 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

واقعا خوشبوئه. بوي ترنج ابتدا تا انتها حس ميشه و پچولي هم حضور پررنگي داره. ماندگاري خيلي خوبي هم داره. ولي حيف كه پخشش خيلي كمه. اگه پخشش هم خوب بود به جرات ميشه گفت جزء چندتا ادكلن برتر ميتونست قرار بگيره.
10 بهمن 1396 پاسخ تشکر

سلام
. اگه همیشه کت شلوار میپوشی . دکمه بالا رو میبندی و مهمه واست آستین پیرهنت یه سانت از کتت بیرون بزنه و کفشات برق بزنه . این ادکلن رو هم بزن .
تنها شبیه اش سدارااستورم هست .
خیلی دنبال مشابه اش گشتم ولی واقعا نیست
بوی نعناع هندی و صمغ حداقل یه روز حس میشه
17 آذر 1396 پاسخ تشکر

سلام آقا * محسن *

من هرچی گشتم نتونستم سمپل از پانوژ گیر بیارم ظاهرا اینکار اصن سمپل جهت تست نداره از طرفی خیلی مشتاق خریدش شدم چون عاشق رایحه های تلخ و شیک هستم خیلی دوس دارم تجربه خودتو از رایحه و ماندگاری و پخشش بگی ممنونم ازت
24 آبان 1396 پاسخ تشکر
آقا مهدی سلام
کار گرم وتلخ..وبا اولین اسپری بوی شیرین کهربا رو حس میکنی.بیشتر نظرم هم مثل دوست خوبم م .س.هست که کاملا توضیح داده .حدود یکماه تسترش رو به قیمت 180 خریدم پخشش فکر کنم تا 3 ساعت مشهوده .ماندگاری بالایی هم داره
الان یه سایت به قیمت 260 توی حراجی گذاشته
25 آبان 1396 پاسخ تشکر
درود *محسن * عزیز

متشکرم بابت پاسخت محسن جان ، با اینکه اکثر فروشگاها ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار قیمت گذاشتن براش ولی فروشگاهی که خودم اکثر عطرهامو ازش میخرم ۲۷۰ تومن میفروشه
25 آبان 1396 پاسخ تشکر

یه عطر سنگین با کلاس و شیک که پرفورمنس مناسبی داره و با قیمتی زیر سیصد تومن حس استفاده از کارهای آمواج رو به مصرف کننده میده.
تاپ نوتشو بیخیال بشید، چون تقریبا هیچ کس احساسش نمیکنه. چیزی که بعد از اسپری به مشامتون میخوره یه رایحه امبری صمغی هست که تو ترکیب با یاس نیمه شیرین شده و داره بوسیله نوتهای عودی و چوبی پشتیبانی میشه. فضای کار منو یاد اپوس 6 و 8 از آمواج انداخت. نه اینکه رایحه اش کپی اونها باشه ولی فضایی تو همون مایه ها رو تداعی میکنه.
ماندگاریش طبق انتظاری که از یه کار امبری میره خوبه و پخشش توی ساعت اول عالیه. اینو هم اشاره کنم، دوستی تو بخش کامنتها گفته شبیه بنتلی اینتنسه. اصلا و ابدا هیچ شباهتی بین سنداستورم و بنتلی اینتنس نیست. فاز این دو کار کلا متفاوته چه از نطر گروه بویایی و چه کیفیت رایحه. بنظرم با توجه به قیمت اینکار اصلا دنبال کپی و مشابه براش نباشید، چون ارزش خریدش واقعا بالاست.
09 مهر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi Hossein Mdz
م.س عزیز سلام
من پریسال این عطر رو خریدم و پارسال تمامش کردم.خیلی رایحه ی خوب،غنی و کلاسیکی داره.نتهای کهربا و Birch و چوب صندل خیلی خوب با هم ترکیب شدند.
کار گرم و زمستانه ست و من دیگه تجدید ش نکردم چون کارهای گرم و زمستانه ی زیادی دارم که از این کار خیلی بهترند.
در بین کارهای دیزاینر جزو بهترین هاست با بازخورد خیلی خوب.
09 مهر 1396 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Majidreza kazemi معین هاشمی
آقا مهدی سلام
منظورم این کار بود البته بگم من سایکدلیک از جووی هم دارم که فکر میکنم فضایی مشابه بو اون هم داره .یه تست ازش بگیر
15 مهر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
سلام محسن عزیز اتفاقا سایکدلیک تست کردم خیلی خوشم اومد ازش ممنونم از پیشنهادت
15 مهر 1396 پاسخ تشکر

سلام با توجه به رایحه و قیمتی که این عطر داره به نظرم ارزش خرید نداره.
16 تیر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام
اگه کسی عاشق این ادکلن شد و نمی خواد اینقدر هزینه کنه به جاش بنتلی اینتنس تو نت اولیه رایحه مشابهی داره
15 تیر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
اقا مهدی عزیز وقتتون بخیر..
براتون مقدور هست یه توضیح بیشتری راجب تشابهشون بدید
و اینکه بنتلی اینفینیتی اینتنس یا همون اینتنس پرفیوم رو میفرمایید..
اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
06 مرداد 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟