Maison Francis Kurkdjian - Aqua Universalis Forte

میسون فرانسیس کورکجان آکوا یونیورسالیس فورته

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-35634
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
طبع : خنک
مشخصات تولید
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-35634
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 20
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,020,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    8
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    2
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 26
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این عطر، مدل شاخص‌تر و بازطراحی‌شده‌ای از «آکوا یونیورسالیس» است که جذابیت، طراوت و زلالی قوی‌تری را به شما می‌دهد. قدرت سرمستی‌آور، درخشش خیره‌کننده و غلظت «آکوا یونیورسالیس فورته» به رایحه ترنج سبز کالابریایی، یاس و گل رز مصری و مراکشی برمی‌گردد. رایحه چوب‌های روشن نیز به‌واسطه رایحه مشک در این عطر برجستگی بیشتری به خود می‌گیرد.

برند میسون فرانسیس کورکجان
عطار فرانسیس کرکجان
طبع خنک
سال عرضه 2011
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش
اسانس میانی رز ، یاس، گل‌های سفید
اسانس پایه مشک ، روایح چوبی
نمره کاربران
Aqua Universalis Forte-میسون فرانسیس کورکجان آکوا یونیورسالیس فورته
رایحه
7.8
5 رای
ماندگاری
7.6
5 رای
پخش بو
7
5 رای
طراحی شیشه
9
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند میسون فرانسیس کورکجان
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آکوا یونیورسالیس فورته، یه عطر گلی مرکباتی شاداب و سرزنده که با همراهی یاس و رز ، یه ترکیب بی نهایت شاد و فرح بخش بهتون عرضه میکنه و همینطور باوجود مرکباتی بودنش(که اصولا مولکولهای مرکبات همونطور که مستحضر هستین بسیار سبکن و فقط در ساعت اول بعد اسپری، حول شامه مون، جریان دارن و یواش یواش به نیستی و هیچ تبدیل میشن و اصلا رو ماندگاری و پخش بوشون بعد یه ساعت نمیشه حساب باز کرد) ولی این شاهکار کربلایی کوردیجان، کلا قوانین شیمی رو به چالش کشیده و پرفورمنس بسیار خوبی داره به طوری که ساعتها شما رو همراهی میکنه، اونم با سه تا چهار پاف، که از سمپلش اسپری شده(چون فکر میکنم سمپلای اورجینال، اسپریشون، مقدار کمتری از خود شیشه ی اصلی، عطر اسپری میکنه) با وجود اینکه به یونیسکس بودنش، تاکید دارن، ولی به نظر من این عطر بیشتر مناسبه خانوم هاست و استایلی که تو ذهنم، برای این عطر تجسم میکنم یه خانوم خوش قد و قامت و شاد، با یه پیراهن بلند سفید یا صورتی بسیار کمرنگ(همانند لباس عروس) با یه لبخند زیبا که رهگذران رو خواه ناخواه مجبور به لبخند زدن میکنه،
11 دی 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : شایلین فاطمه فیضی
سلام جناب آقای کامبیز روزتون بخیر
من همیشه پیگیر نقدها و نوشته های شما در سایت عطر افشان و دستریز ت..تو هستم ممنون میشم نظرتون رو بین انتخاب این عطر و زرجوف رنسانس 1861 زرجوف از نظر ماندگاری و پخش بو بفرمایین و همینطور اگر عطر دیگه ای در همین سطح میشناسین بفرمایین ممنون و سپاسگذار لطفتون خواهم بود
04 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Kambiz احسان شکیب نژاد
سلام جناب رسولی عزیز و ممنون از نظر لطفتون، هرچند بنده فقط یه آماتور محسوب میشم که فقط علاقمند به دنیای زیبای روایح هست و نه بیشتر، بابت تاخیر چند روزه ام برای پاسخ دادن به کامنتتون هم عذر میخوام، یه چند روزی مسافرت بودم و گوشی به دست گرفتن هم ممنوع شده بود، و در مورد سوالتون راجب انتخاب بین آکوا یونیورسالیس فورته و زرجف رنسانس (جالب اینجاست که این دو تا عطرو توی دو روز گذشته پوشیده بودم و واقعا هم لذتبخش بودن) راستش این دو تا عطر از دو گروه بویایی متفاوته و نمیشه گفت کدوم بهتره و کدوم بدتر، کاملا بحث سلیقه وسطه، مثلا وقتی رنسانس رو میپوشیدم، که یه عطر مرکباتیه شفاف و باکیفیته، خانمم خیلی خوشش میومد و میگفت چه بوی خوبی داره، ولی آکوا یونیورسالیس فورته رو که یه عطر گلی چوبی و مشکیه و بر پایه ی گل های سفید، خودم بیشتر میپسندیدم، و درمورد پخش و موندگاریشون هم به نظر من آکوا یونیورسالیس فورته موندگاری بیشتری داره ولی رنسانس پخش بوی قوی تری(البته در اوایل بعد از اسپری) داره، ولی در کل هر جفت این عطرا جزو بهترین عطرای خنک محسوب میشن، و اگه بخوام چند تا عطر خنک با پخش و موندگاری خوب و کیفیت رایحه بالا معرفی کنم: ۱_ مارلی گرینلی۲_ کرید گرین آیریش توئید۳_ مگاماره اورتوپاریسی ۴_ تام فورد کاستا آزورا ۵_ نیشانه ولونگ چو۶_ نیشانه هاچیوات، البته عطرای دیگه ای هم هستن، ولی اونایی که حافظه یاری کرد رو گفتم،
07 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : حمیده علی وفایی

درود بر همه عزیزان
بعضا میبینم در توضیحات دوستان که یک عطر و مرتبط میکنن با شخصیتهای یک فیلم که جنبه داستان و حماسه نویسی داره اما نکته ای دیدم جالب توجه ذیل این عطر
دوستمون جناب ایکاروس تاریخ ۷ دی ماه ۹۶ این کارو تهیه کردند به مبلغ ۶۵۰ هزار تومان اونم نسخه ۲۰۰ میل
یاد مردان آنجلس افتادم احساس میکنم ۲۰۰ سال توی یک غار خواب بودم و الان دارم این قیمتای خوفناک و میبینم
12 خرداد 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط :  حسینی فاطمه فیضی
منم در عجبم با این قیمتا آیا کسی میتونه عطر بخره 😐😓
17 بهمن 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Perfumex neda

6
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
عطر های فلاوری برای آقایان سخت میپسندم ولی این تا حدودی قابل قبول بود . شروع خوب داشت و روایح گلی کاملا یونی کار شده
06 فروردین 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : طالب معین هاشمی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
دوستانی که به دنبال عطر خاص و منحصر به فرد با پخش بوی فوق العاده و ماندگاری عالی برای تابستان هستن این عطر و حتما تست کنن یه میل این رو عطر و با صد میل بلو شنل و ساواج و ورساچه پور هوم و ... عوض نمیکنم
22 مرداد 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی


سلام بر ایکاروس عزیز.جایی خوندم همین ادکلن با vitae forte از همین برند رو ادکلنهایه خوب و با بازخورد وحشتناک معرفی کردید.ولی من واسه خریدش رفتم و هر جا که رفتم اسمش با aqua شروع میشد.سوالی که دارم اینه که منظوره شما هم aqua vitae forte و aqua universalis forte هستش؟و آیا هنوز نظرتون اینه که ارزشه خریده بالا داره؟
07 دی 1396 پاسخ تشکر
سلام ذبیح عزیز
هر دو نسخه vitae و یونیورسالیس یک نسخه ی دوم دارن که با پسوند forte نامگذاری شدن. یونیورسالیس فورته و آکوا ویتا (غیر فورته) ارزش خرید بالایی ندارن. رایحه میشکنه و بی معنی میشه. اصطلاحا میماسه. یونیورسالیس ها هیچ کدام پخش بوی خیلی بالایی ندارن. من نسخه 200 میل یونیورسالیس رو برای خودم تهیه کردم . اتفاقا از تهران و با رقم 650 هزار تومان. ارزس خرید بالایی با این حجم/قیمت داره. ولی نسخه 75 میل قیمتی حدود 500 هزار تومان داشت که واضحا ارزش خرید بالایی نداره. واکنش ها به این عطر از آنجا که بسیار با لطافت و تمیز و ارام و ایمن هست بسیار خوبه و بارها از من راجع به اسمش پرسیدن. برای مخاطب عام خرید بسیار خوبی هست. بایستی فول ور بشه و با توجه به حجم و قیمت از این جهت ارزش خریدش پایین نمیاد.ویتا فورته پخش بوی قابل قبول تری داره. رایحه ش اندکی کژوال تر از یونیورسالیس معمولی هست. اکورد مودری تمیز و فلاوری که در بیس یونیورسالیس هست او رو با موشش رسمی به یک عطر رسمی هم تبدیل میکنه. از منطر مخاطب عام خریدهای خوبی خواهند بود.
07 دی 1396 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 عماد
ممنون ایکاروس عزیز،من بیشتره عطرهایی که ازشون تعریف کردید رو چشم بسته تهیه کردم،حالا درست یا غلطش رو نمیدونم ولی پشیمان نیستم و از شما خیلی ممنونم بابته راهنماییهایه خیلی خوبتون.ممنون میشم چندتا کاره خوب با بازخورده خیلی بالا بهم معرفی کنید والبته به راحتی بتونم تهران پیدا کنم
07 دی 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
ذبیح عزیز
با وجه معقول عطرهایی که بازخورد خوبی بهمراه میارن زیاد هستن. منهای عطرهایی که میشناسیم همگی و بازخوردهای عمومی خوبی دارن (وان میلیون ، بلو شنل و
، کلاب نایت اینتنس ، دیور سواژ و ..) بریم سراغ عطرهایی که خیلی مشابهینش رو دیگران تست نکردن و البته فقط راجع واژه بازخورد صحبت کنیم و کاملا رندوم پیش بریم :
- سدر از آرمانی مدتی یکی از عطرهای روزانه من بود. که علی رعم عدم رضایت از کیفیت با این حال یک وایب خیلی خیلی شیک از چای داره که من هنوز در عطر دیگری از چای تجربه ش نکردم.
- امبر نوی آتلیه فقط در این فصل بازخورد "وااو" فراوان داره.
- لونا رزا اسپرت پرادا . این دقیقا همون وایبی که رفلکشن ازش تغذیه میکنه و بازخورد میگیره رو داره. صابونی-پودری و گزنده که با این قیمت خوبه.
- bottega veneta pour homme intense : نداشتن این کار خیانت به خود و دیگرانه. یک بازتابش متمرکز مردانه بر استایل . کار خوش ساختیه.
- ارمانی کد پروفومو: این جدن عطر پر بازخوردیه. از ژن وان میلیون اما اضافه وزنش رو گرفتن و به یک موازنه ی همگانی رسوندنش. من طرفدارش نیستم اما بازخورد زیادش عیر قابل انکار هست.
- cuir molinard : با اسپری کم در فصای اکادمیک و اسپری زیاد در فضای بیرونی یک عطر مردانه ی خوش جنس و پر بازخورده.

- rich warm zara: شیرینی تنباکویی جامع پسند و معتدلی در این عطر هست که همه رو راضی نگه میداره.

این لیست همینطور میتونه ادامه پیدا کنه.

از عطرهای با قیمت بالاتر هم که قبلا در یک کامنت طولانی حدود سی مورد رو معرفی کردم. عموما در رویوهام یک امتیاز برای استفاده عام در نظر میگیرم که اونها رو میتونید بررسی کنید.

.
.
دوستان من مدت زیادی رو به خاطر مشغله در خدمتتون نیستم . عرض کردم که سوالاتتون با قید نام بنده بی پاسخ نمونه و از دیگر عزیزان پرسش کنید. برقرار باشید.
07 دی 1396 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Rezvani 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
خیلی خیلی ممنون ایکاروس عزیز،وجوده شما غنیمتیه برایه همه دوستداران عطر، همیشه خوش و سلامت باشید و پایدار
07 دی 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
نسخه معمولي يونيورساليس غير فورته
عطري تميز كلاسيك ساده و لطيف كه رايحه اون رو در زمان كودكي با عطري از شركت رمي ماركويس يك لحظه اشتباه گرفتم
عطري فلورال كه بويي شيك ولي يكنواخت داره .اين عطر بر خلاف لومير نوير دچار بحران دراي داون نميشه اما اثري از شگفتي هم در آن نيست.كاري ديزاينري و معمولي كه عامه اون رو خواهند پسنديد اما بر خلاف ديگر كارهاي سنتيتيك پخش بالايي ندارد و ماندگاري متوسط به بالا .به نسبت خانم پسند تر از مردانه هست.
بعد از تست باكارت رژ ماسك پلوريل يونيورساليس و لومير نوير اين برند رو فعلا به حال خودش تنها ميذارم چون من مخاطب اين برند نيستم هر چند فرانسيس كوركيجان پشت آن باشد
09 شهریور 1397 پاسخ تشکر

سلام بر ایکاروس عزیز.جایی خوندم همین ادکلن با vitae forte از همین برند رو ادکلنهایه خوب و با بازخورد وحشتناک معرفی کردید.ولی من واسه خریدش رفتم و هر جا که رفتم اسمش با aqua شروع میشد.سوالی که دارم اینه که منظوره شما هم aqua vitae forte و aqua universalis forte هستش؟و آیا هنوز نظرتون اینه که ارزشه خریده بالا داره؟
07 دی 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟