Katy Perry - Royal Revolution

کتی پری رویال روولوشن

زنانه
کد کالا : ATR-35458
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : کتی پری
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-35458
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 85
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,270,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

«کتی پری رویال روولوشن» سومین عطری است که برند عطرسازی کتی پری با همکاری کوتی (Coty) ساخته است. «رویال روولوشن» با یک بطری آبی جذاب وارد بازار شده و سرشت گل‌فام شگفت‌انگیزش که به‌هیچ‌وجه نمی‌توان در مقابلش مقاومت کرد، با الهام‌گیری از زیبایی‌های چشم‌نواز الماس آبی خلق شده است. آمیزه این عطر در درجه اول گل‌فام و سپس کمی هم میوه‌ای است. نت‌های اولیه «رویال روولوشن» را آروماهای دلپذیر انار سرخ و گل فریزیای صورتی خلق کرده‌اند و نت‌های میانی را هم رایحه‌های یاس و شکوفه پرتقال که البته به‌واسطه رایحه چوب صندل به غلظتی سرشار رسیده‌اند. در نت‌های پایه نیز به رایحه اسرارآمیز و جادویی هلاله یا گوجه وحشی (blackthorn) می‌رسیم که در کنار رایحه‌های ارکیده وانیلی، چرم و مشک قرار گرفته است.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کتی پری
طبع معتدل
سال عرضه 2014
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه فریزیا ، انار
اسانس میانی چوب صندل سفید ، یاس، شکوفه پرتقال
اسانس پایه مشک ، چرم ، ارکیده ، آلو بخارائی
نمره کاربران
Royal Revolution-کتی پری رویال روولوشن
رایحه
7.7
3 رای
ماندگاری
7.3
3 رای
پخش بو
7.3
3 رای
طراحی شیشه
8.7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
6
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
9
طراحی شیشه
نظر من راجع به این عطر کاملا متضاد نظر نگارجان هست. بنظر من گرم و شیرینه و رایحه تکراری داره که مشابهش رو تو خیلی از عطرهای لاین ویوا لا جوسیه جوسی کوتور، ویکتوریا سکرت نویر تیز، عطرهای نیکی میناژ و خیلی از سلبریتی های دیگه میشه دید.نمیشه گفت عین ویوا لا جوسیه اما شباهت خیلی زیادی داره. همون ترکیب شیرین، خوشمزه، مدرن، جوون و همه پسند وانیل-میوه های خانواده بری(توت) و رایحه جنریک و نامشخص از گلهای سفید. تو درای داون هم منو یاد درای داون تیلور سویفت واندراستراک اینچنتد میندازه. رویال رولوشن تو لحظه اسپری شدن بوی میوه ای غالبی داره که یکم یادآور بلوبری هست اما خیلی سریع، حس و حال بلوبری طورش از بین میره و شبیه میکسی از انواع توتهای سیاه میشه. روایح گلی رو تو پس زمینه میشه حس کرد اما اونجوری نیست که هیچ نت گلی بصورت مجزا قابل تشخیص باشه. تو بیس کار هم هیچ اثری از چرم نیست. شیشه خیلی خوشگلی داره و بخاطر رنگ شیشه و اسم عطر و وجود نتهایی مثل چرم شاید فک کنید با عطر خاصی طرف هستید اما درعمل اینجور نیست.
البته اصلا منظورم این نیست که بوی بدی داره.اتفاقا خوشبو و همه پسنده بنظرم فقط اینکه تو این سبک عطرهای خیلی زیادی هستن. مورد دیگه اینکه موندگاری و پخش بوی خیلی ضعیفی داره. بعنوان هدیه مخصوصا برای یه دختر نوجوون گزینه خیلی خوبی میتونه باشه. بشخصه تو عطرهای همین سبکی، ریحانا روژ لاو رو ترجیح میدم چون هم رایحه میوه ای فرش تری داره و هم روایح گلیش باکیفیت تر و شفافتر هستن
07 فروردین 1403 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری سالمی

کسی این عطرو تست نکرده؟ :(
11 آبان 1401 پاسخ تشکر
من تست کردم رایحه‌ش خیلی خاص و خوشبوعه همون موقع که بوش میکنی خنکی دلپذیرشو حس میکنی طبعش سرد و خنکه طعمشم تلخه ولی یه رگه ریز شیرینم داره کلا خیلی خوشبو و خاصه من که خیلی خوشم اومد
31 فروردین 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : کامبیز سخی Maary

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟