AJMAL - Amir Two

اجمل امیر تو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-83555
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-83555
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AJMAL Amir Two - اجمل امیر تو

این عطر توسط برندی مطرح به نام اجمل به بازار عرضه شد از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به رز ، شمعدانی ، جوز ، زنجبیل ، فلفل ، کهربا، نعناع هندی ، چوب کشمیر ، گیاه ناگارموتا، مشک ، روایح دودی، عود، صمغ درخت گورجون اشاره کرد.

برند اجمل
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه رز ، شمعدانی ، جوز ، زنجبیل ، فلفل
اسانس میانی کهربا، نعناع هندی ، چوب کشمیر ، گیاه ناگارموتا
اسانس پایه مشک ، روایح دودی، عود، صمغ درخت گورجون
نمره کاربران
Amir Two-اجمل امیر تو
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دوستان سلام
یه بلاگر خانم روس ، وقتی داشت چمدونشو جمع میکرد بره مسافرت این عطر رو گذاشت که ببره سفر. کسی اطلاعی از نوع رایحه ش داره؟ کامنت قبلی خیلییی مفصل بود اما منو به مقصود نرسوند. :)
27 خرداد 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
یکی دیگر از آثار فاخر برند اصیل اجمل در خلق رایحه ای بسیار معجزه گر که شایسته ی ستایشی از آسمان و زمین است. رایحه ای در طبع گرم و تلخ و شیرین که نزولی تند و تیز از زنجبیل و فلفل در خراشه های گلی که بعد از سه دقیقه به روایح چوبی و عودی کمی چرم دودی و خاکی تغییر میکنه که رایحه ای از عود بسیار بسیار باکیفیت همراه با ادویه جات بسیار مرغوب و تند و تیز، تمامی روایح ها را پشتیبانی میکنه. رایحه اای بسیار سلطنتی که تمام شامه های حرفه ای و غیر حرفه ای اعم از بانوان و آقایان را تحت تاثیر و تحسین قرار می دهد. اما بانوان بیشتر شاید علاقمند باشند تا این عطر را از همسرش بونوازی کند چراکه بسیار عطر با شخصیت جدی و متین هست. روایح این عطر به مانند یک معجزه عمل می کند چراکه با تنپوش آن در شدیدترین حالت غم و اندوه به حداقل ترین احساس اندوه شیفت خواهید کرد.
چرا بسیاری از مردم به معجزه اعتقاد دارند؟
در سال 2013، یک پسر پنج ساله برزیلی به نام لوکاس، هنگام بازی با خواهرش، از ارتفاع 6.5 متری از پنجره سقوط کرد. سر او به زمین برخورد کرد که باعث از بین رفتن بافت مغز شد. لوکاس به کُما رفت و قلبش دو بار ایستاد. دکتر به والدین لوکاس گفته بود که پسر احتمالا زنده نخواهد ماند و حتی اگر زنده بماند می‌تواند در حالت نباتی باقی بماند. اما در کمال تعجب همه پزشکان، لوکاس خیلی زود از کُما بیدار شد و تنها چند روز بعد، از بیمارستان مرخص شد.
خانواده لوکاس بر این باورند که بقای معجزه آسای او به خاطر دعای آنها به فرانسیسکو، لوسیا و جاسینتا، کودکان پرتغالی بود که در آغاز قرن بیستم به ترتیب تنها 7، 9 و 10 سال داشتند. در 13 مه 1917، در شهر کوچک فاتیما در کشور پرتغال، دو کودک شاهد ظهور مریم مقدس بودند. آنها گزارش دادند که او یعنی مریم مقدس «درخشنده‌تر از خورشید به نظر می‌رسید، و پرتوهای روشن‌تر و قوی‌تر از جام بلوری پُر از درخشان‌ترین آب و سوراخ‌شده توسط پرتوهای سوزان خورشید است.» مریم مقدس چندین بار پس از آن به دیدگان این کودکان ظاهر شد و رازهایی را با آنها در میان گذاشت که از جمله پیش بینی های پایان جنگ جهانی اول و شروع جنگ جهانی دوم را شامل می شد. در 13 مه 2017 درست 100 سال پس از ظهور اول مریم مقدس برای دیدگان آن سه کودک، حدود نیم میلیون نفر در شهر فاتیما جمع شدند. پاپ فرانسیس این کودکان را بر اساس معجزات پس از مرگشان، از جمله درمان لوکاس، در آنجا مقدس اعلام کرد.
اعتقاد به معجزات، مانند آنچه در بالا ذکر شد، بسیار گسترده است. بر اساس بررسی های اخیر، 72 درصد از مردم در ایالات متحده آمریکا و 59 درصد از مردم در بریتانیا معتقدند که معجزه در عالم واقعیت رخ می دهد. اما چرا بسیاری از مردم در عصر کنونی علم و فناوری پیشرفته، هنوز به معجزه اعتقاد دارند؟ اولین پاسخ ممکن، این است که معجزات در واقع همیشه رخ می دهند. اگر آنها همیشه ایجاد شوند، تعجب آور نیست که بسیاری از مردم شاهد آنها هستند و به آنها اعتقاد دارند. با این حال، فیلسوفان به طور گسترده موافق هستند که معجزات همیشه شامل نقض قوانین طبیعت است. اقداماتی مانند التیام فوری یک جراحت کُشنده یا تبدیل آب به شراب معجزه محسوب می‌شوند، زیرا در درجه اول قوانین طبیعت را نقض می‌کنند یعنی بدون سرپیچی از قوانین فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و غیره نمی‌توان آنها را انجام داد. با این حال طبیعت، یک سیستم یکنواخت و پایدار است. اگر قوانین طبیعت به طور مرتب نقض می شد، ما نمی توانستیم صحبت کنیم، راه برویم یا حتی نفس بکشیم. از این رو، حتی اگر معجزات اصولاً اتفاق بیافتند، باز هم به سادگی نمی توانند به طور منظم رخ دهند.
پاسخ احتمالی دوم این است که اعتقاد به معجزه، فرافکنی از یک تفکر آرزویی است. با توجه به این پاسخ، بسیاری از مردم به معجزه اعتقاد دارند زیرا می خواهند فکر کنند که معجزه اتفاق می افتد. حقیقتی در این پاسخ وجود دارد. می توان استدلال کرد که اعتقاد به شفای معجزه آسا بطور ویژه رایج است، زیرا مردم می خواهند حتی زمانی که از یک بیماری یا آسیب جدی رنج می برند، باز هم برای بهبود و بازیابی سلامتی امیدوار بمانند. با این حال، هنوز روشن نیست که چرا بسیاری از مردم چیزی را صرفاً به این دلیل باور می کنند که می خواهند چنین باشد. به عنوان مثال، بسیاری از مردم می خواهند میلیونر شوند، اما تعداد کمی از آنها معتقدند که آنها میلیونر هستند، مگر اینکه واقعاً اینطور باشند. به نظر می رسد اعتقاد به معجزه با زندگی مُدرن ناسازگار است.
پاسخ سوم این است که اعتقاد به معجزه منشأ شناختی و تکوینی دارد. بر اساس تحقیقات روانشناختی اخیر، یک مکانیسم شناختی که نقض قوانین طبیعت را تشخیص می دهد، از همان دوران کودکی وجود دارد. در یک آزمایش، نوزادان 2.5 ماهه زمانی که شاهد بودند اسباب‌بازی‌هایشان در حال عبور از اجسام جامد یا عبور از جِرم مایع مانند آب بود، مرتباً واکنش «تعجب» نشان دادند. برخی از روانشناسان حتی استدلال می کنند که چنین نقض انتظارات، فرصت مهمی برای نوزادان ایجاد می کند تا به دنبال اطلاعات و یادگیری در مورد جهان باشند. در این آزمایش‌ها، نوزادان زمان بیشتری را صرف کاوش در اسباب‌بازی‌هایی می‌کردند که انتظارات آنها را نقض می‌کرد تا اسباب‌بازی‌هایی که این کار را نمی‌کردند. برخی از آنها حتی مشتاق بودند «فرضیه» خود را با کوبیدن اسباب‌بازی‌هایی که به نظر می‌رسید از دیوار می‌گذرند، بیازمایند یا اسباب‌بازی‌هایی را که به نظر می‌رسید در هوا معلق هستند، رها کنند. برخی از روانشناسان همچنین استدلال می کنند که اعتقاد به معجزه برای مدت طولانی باقی مانده است، زیرا معجزه دارای یک ویژگی مشترک است: «ضد شُهودیِ حداقلی». یعنی معجزات شناخته شده اغلب کمی از انتظارات شهودی منحرف می شوند اما عناصر بیش از حد ضد شهودی را شامل نمی شوند. آنها با موفقیت در طول نسل ها گسترش یافتند زیرا در حالی که ایده ای را ارائه می دهند که به اندازه کافی چالش برانگیز برای جلب توجه است، اما از اِعمال بیش از حد بر سیستم های مفهومی افراد نیز اجتناب می کنند. فرضیه حداقل ضد شهودی توسط آزمایش‌های روان‌شناختی تأیید شده است.
پاسخ سوم که به ریشه های شناختی و رشدی اعتقاد به معجزه متوسل می شود، قانع کننده ترین پاسخ به نظر می رسد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که این پاسخ به این معنا نیست که معجزه هرگز نمی تواند رخ دهد. یک مثال موازی را در نظر بگیرید: فرض کنید روانشناسان متوجه می شوند که افراد گُرسنه تمایل دارند تَوهُمات بیسکویت را در کُمد خود ببینند. این بدان معنا نیست که هر وقت افراد گرسنه در کمد خود بیسکویت می بینند دچار تَوهُم می شوند. ممکن است این اتفاق بیافتد که آنها واقعاً در کمد خود بیسکویت دارند. به طور مشابه، حتی اگر روانشناسان بتوانند توضیح دهند که منشأهای شناختی و رشدی باورهای معجزه وجود دارد، اما این که آیا معجزه واقعاً می تواند رخ دهد یک سؤال جداگانه است. در ظاهر، به نظر می رسد که اعتقاد به معجزه با زندگی مُدرن ناسازگار است. با این حال، بعید به نظر می رسد که آنها به این زودی ها ناپدید شوند زیرا ریشه های شناختی عمیقی در روانشناسی انسان دارند.
مبعث پیامبر اکرم اسلام و حجت تکوین رستگاری و مهربانی بر عموم مسلمانان تهنیت باد.....
رایحه ای عمیقا معجزه گر که از کیفیتی الهی نهفته است. با ماندگاری 7 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و 24 ساعت روی پوست حتی با استحمام و پراکنشی بسیار عالی در 4 ساعت اولیه ی تنپوش و شیشه ی ضخیم کریستالی دو پولیشه زیبا و باکیفیت با درپوشی از جنس سنگ مانند و زیبا و هاردباکس سبز رنگ مغناطیسی و زیبا در حجم 50 میلی لیتر با قیمت 255 دلار آمریکا و 200 پوند انگلستان.
سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران........
29 بهمن 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : مهدی ب رها نورانی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟