by Kilian - Angels' Share Anniversary Edition

بای کیلیان انجلز شیر انیورساری ادیشن

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-82930
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی وانیلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : بای کیلیان
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-82930
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

by Kilian Angels' Share Anniversary Edition - بای کیلیان انجلز شیر انیورساری ادیشن

نخستین بار در سال 2022 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های شرقی وانیلی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به کنیاک، دانه تونکا ، درخت بلوط ، دارچین ، وانیل ، چوب صندل سفید ، پرالین اشاره کرد.

برند بای کیلیان
عطار بنویست لاپزا
سال عرضه 2022
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه کنیاک
اسانس میانی دانه تونکا ، درخت بلوط ، دارچین
اسانس پایه وانیل ، چوب صندل سفید ، پرالین
نمره کاربران
Angels' Share Anniversary Edition-بای کیلیان انجلز شیر انیورساری ادیشن
رایحه
10
3 رای
ماندگاری
9.7
3 رای
پخش بو
9.3
3 رای
طراحی شیشه
10
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند بای کیلیان
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
با احترام
بازگشت به ریشه ی مستانه در گستره ای از 🍷 شیرین که رایحه‌ای برای محفل عشق تداعی کرده است. شروعی بسیار آرام در خماری چشمانی که همواره نگاهی مستانه دارند. رایحه‌ای از کیفیت اصیل شرابی تازه تخمیر در زیست باستانی فراموش شده که همچنان خودنمایی می‌کند. رایحه‌ای از مستند گذشته ی نیاکانش در نانوبیوتکنولوژی که اکنون با تغییری مدرن، پیشرفتی از پیکوبیوتکنولوژی را پیش گرفته است. عطری با کیفیت تر از عطر آنجلز شر و کمی شیرین تر از آن که ملایمتی از شراب شیرین صیقلی را تداعی می‌کند. رایحه‌ای بسیار متعادل از شیرینی و مشروبی که اعتیاد بونوازی از درپوش را ایجاد می‌کند. در لحظه‌ی اسپری، همان ابتدا بوی وانیل مشهود است که در گستره ی کنیاک و دارچین ادغام شده که انگار مثل یه ارشد کلاس درس دوران ابتدایی، دانش آموزان کلاس را به نظم دعوت می‌کند و هرجا دارچین می‌خواهد شلوغی کند و یا کنیاک فریاد کشد، سریع هر دوی آنها را خنثی می‌کند. رایحه‌ای شفاف تر و توسعه یافته تر از عطر آنجلز شر که حتی با بونوازی از روی درپوش هم متوجه این تفاوت می‌شوید. مثال قابل تشخیص بین این عطر و عطر آنجلز شر، تفاوت بین تلویزیون های HD (حداکثر رزولوشن ۷۲۰p) با تلویزیون های FHD (حداکثر رزولوشن ۱۰۸۰p) است. فلذا ماهیت این عطر با عطر آنجلز شر تقریبا یکی هست اما در شفافیت و نرمی، تفاوت دارند که این عطر نرم تر از آنجلز شر است.
مشابه این عطر در شامه ی من عطر لطافه خمره است که در نظر سایرین خمره به آنجلز شر شباهت دارد اما در نظر من خمره به این عطر آنجلز شر انیورساری ادیشن شباهت دارد و الحمبرا آنجل کیسمت مشابه خود آنجلز شر است.
کیفیتی شفاف و غنی از ملایمت شیرینی و شرابی با ماندگاری دوبار حرکت زمین به دور خود روی لباس و حداقل ۶ ساعت روی پوست با پراکنش خوب تا شعاع ۱ متری در ساعت اولیه ی تن‌پوش در روزهای سرد برفی.
سپاس از همراهی بزرگواران......

[EDITED] 1402/04/08 15:23
07 تیر 1402 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : Rashed S 1991 دانیال
درود آقای اسدی دوست فرهیخته و ارجمند .
جناب اسدی این عطر با انجل شر اصلی هیچ تفاوت رایحه و ساختاری نداره برادر . نت ها یکسان ، ترکیب شیمیایی یکسان ، و بررسی کنندگانِ پر مخاطب یوتیوب هم که عطر رو در دست داشتن ، این حرف من رو اشاره کردن و کوچکترین چیزی از تفاوت گفته نشده حتی بعد از اسپری کردن ، که شما نوشتین اون HD هست ، این Full HD , این نظرات با ضریب خطاهای بالا از کجا میاد رو نمیدونم ؟!

ترکیب ساختاری ذکر شده در باکس هر دو عطر کاملا یکسان و بصورت زیر هست :
ALCOHOL DENAT. [] FRAGRANCE (PARFUM) [] WATER\AQUA\EAU [] COUMARIN [] LIMONENE [] CINNAMYL ALCOHOL [] CINNAMAL [] LINALOOL [] EUGENOL [] BENZYL BENZOATE [] BHT

عزیز جان این جوس ها از مدت ها قبل خرید میشن ، شیرینی پزی نیست که بگه حالا واسه این لیمیتد ادیشن فلان نت ش رو بهترش بریز عطار . یا پرملات تر بزن یا بجای فرمند ، نوتلا بریز این سری آبروداری کن . خیر .

در کارتی که در جعبه این Anniversary Edition قرار گرفته فقط به دیزاین متفاوت و الهام گرفتن از برج ایفل اشاره شده وسلام .

و نکته ی آخر ، قبلا گفتیم اگر کسی نقد شخص دیگه ای رو دوست نداره ، خوب رد شه و نخونه ، ولی شما دوست عزیز و ارجمند و فرهیخته ، میاین به اکثر کارهای امارتی نمرات 10 و 10 میدین که اصلا دیگه بحث نظر شخصی نیست و به سمت جهت گیری خاصی تعبیر میشه .
این نمراتی که میدین واضح در صفحه اصلی مستقیم جلوی چشم کاربر تازه کار هست و اون رو گمراه که میکنه هیچ ، معدل سازی هم میکنه و اصلا منصفانه نیست ،

اصلا شما چطور به کیفیت رایحه عطرهای اماراتی از دم 9 و 10 میدین معمولا ، اینجا دیگه فقط بحث نظر شخصی که نیست ، دیگه موضوع اصلی کیفیت و شفافیت هست .

یا شما به باتل دو عطر متحد الشکل از فردریک مال که فقط اسم دو عطر فرق میکنه ، به یکی 6 میدین به دیگری 8 ، خنده داره .
یا به باتل روشاس edp و دیور اوم ، شیش و هفت میدین بعد به بیشتر اجمل و اماراتی ها 10 و 9 .

تناقض های بسیار دیگه ای بوده که از حوصله بنده خارج هست ، لطفا ساز و کاری برای نمره دادن در نظر گرفته بشه ، در هر شبه انجمنی باید سطوح و دسترسی کاربران طبقه بندی شده باشه ، بعضی جاها برابر عین ظلم هست .

از ما گفتن بود . یاحق

روزگار به کام
26 آذر 1402 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : سالار كلوچه Sepehr s
عرض ادب و احترام جناب افتخاریان
با نگاهی کوچک به main accord این دو کار در سایت فرگرنتیکا میشه به راحتی متوجه تفاوت شد.درسته که نتهای سازنده یکسان هستند ولی به نظر شما مقدار استفاده از هر ماده سازنده نمیتونه متفاوت باشه؟همون طور که گفتم با نگاهی کوچک به فرگرنتیکا میشه متوجه شد که در نسخه انیورساری شیرینی بیشتری به کار برده شده و همینطور از حجم روایح اسپایسی کاسته شده.این دیگه نظر من یا دکتر اسعدی نیست که بخواید جبهه بگیرید بلکه اکوردهای اعلامی در بزرگترین سایت مرجع ادکلن دنیاست.
با ارزوی بهترینها برای شما دوست عزیز
26 آذر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Mehran مهدی کنعانی
با احترام و عرض ادب
این متن را برای بار چندم دوباره باید مطرح کنم برای عموم بزرگواران این محفل، فلذا پاسخی جهت انعکاس یک نظر خاص نباشد:
دوستان بزرگوار من بارها و بارها در همین بخش نظرات، نحوه ی امتیازدهی خودم به عطرها رو مطرح نمودم اما ظاهراً یا عده‌ای آن را مطالعه نفرموده‌اند و یا یادشان رفته است. دوستان بزرگوار نحوه ی امتیازدهی هر شخصی مختص خودش هست و برای من نیز براساس نوع ارتباط گیری من با همان عطر چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ عارفی، میزان پرفورمنس عطر، باتل عطر، باکس یا هاردباکس عطر، افشانه اسپری عطر، قدمت برند عطر، میزان شناخته شدن عطر، تبلیغات انجام گرفته برای عطر و از همه مهمتر برچسب قیمتی عطر می‌باشد. فلذا هر عطری اعم از اماراتی و یا اروپایی بتواند ارتباط عاطفی و عارفی برای من تداعی کند که نه تنها خود رایحه بلکه زیبایی باتل و هارد باکس اش نیز بتواند از نظر زیبایی مرا مجذوب خودش کند که همه ی این حجم از ارزش اون عطر با حداقل ترین برچسب قیمتی باشد، قطعا امتیاز بالایی از من دریافت خواهد کرد و همه ی اینها نظر شخصی من هستند و هرگز در هیچ محفلی نظرات شخصی خودم را برای هیچ عزیزی تحمیل نکردم و به هیچ نظری در مورد عطرها در این محفل اعتراض نکردم که چرا نمره ی خیلی پایین برای یه عطری که بسیار محبوب من هست داده شده است، چراکه در این محفل یه کاربری بعد از ثبت امتیاز عطری من سریع نمره ی ۱ به تمام موارد همان عطر داده است که مثلا نظر من را در مورد اون عطر هدف بی ارزش جلوه کند که البته برای من کوچکترین اهمیتی ندارد این موضوع چراکه اینگونه رفتارها شایسته ی تفکرات کودکانه هست.....
از طرف دیگر عارضم که هر عطری را روایت میکنم یا بر مبنای شایستگی اون عطر هدف، روایت عاطفی عارفی برایش تقریر میکنم، بر مبنای همان ارتباط عاطفی و عارفی من از همان عطر هدف است که سعی میکنم آن طور که شایسته ی روایت شدن هست، آنها را تقریر کنم و باز همه ی اینها نظرات شخصی من هستند و لاغیر.... اگر هم روایت های من برای عزیزانی مورد پسند نیست هیچ اشکالی ندارد من برای همه این عزیزان احترام قائلم و هرگز ازشون ناراحت نمیشم.
دوستان دیگه این موارد بیش از اینها در این محفل مورد بحث قرار گرفته است و فایده‌ای هم نخواهد داشت که این موضوع را بسط دهیم، بنابراین لطفا این مورد را تمام کنید و پاسخی برای این نظر من منعکس نفرمایید. من روایت های شخصی خودم را همچنان با همان قلمی که بلد هستم ادامه خواهم داد و از همه ی عزیزان این محفل هم که نظرات معطر را درج می‌کنند سپاسگزارم که بی هیچ منتی این محفل را همچنان معطر نگه داشتند.
با آرزوی بهروزی و شادکامی برای شما بزرگواران......
26 آذر 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Mehran Golnoosh
درود جناب مهربد ، شما کاملا در اشتباه هستین دقیقا مثل آقای اسدی ، من یکبار تلاشم رو میکنم با فکت ، شما رو آگاه کنم . مخصوصا با سایتی که خودتون فرمودین ، تا آخر بخونید .

1.
https://m.youtube.com/watch?v=EwXcM4iYjVU&feature=youtu.be
لینک یوتیوب یکی از معدود کالکشن دارها که این کارو از هَرود سفارش داده آنباکس میکنه اسپری میکنه و کوچکترین چیزی در پارت رایحه از تغییر یا تفاوت در این نسخه نمیگه و ذکر میکنه و نشون میده کارتی در باکس هست که گفته این آنجل شر هست با دیزاین و باتل متفاوت و الهام گرفته شده از پاریس و ایفل ، یعنی خود کمپانی هم هیچ جا اسمی از رایحه جدید نیورده و خریدار هم چیزی متوجه نشده ، فقط بر دیزاین تاکید کرده و یک خبره عطر هم کلمه ای از تغییر نگفته .
این فکت اول

2. The main accords are a feature by fragrantica based on the voted notes. They are not official info by the brand
فرگرنتیکا از برند آکوردها رو نمیگیره یا کارشناس و ادیتور خودش نمی نویسه ، بلکه بر اساس رای ها هست
تعداد آرا صفحه انجل شر بالای 8500 رای هست ، اما در صفحه ی 15th , فقط ن100 نفر رای دادن ، و رای دهندگان به آکورد که احتمالا به زور 2 رقمی میشن .
پس اینکه از 7 آکورد ذکر شده فقط یکی جاشون عوض شده باشه با اختلاف کم ، ملاک نیست و با 5 دونه رای میشه جاشون عوض شه ، شاید خود انجل شر هم در 100 رای اول همین بوده ، ولی دوست شما فرمودن از همون ابتدا مشخصه و تفاوت HD با ‌FHD و این جور صحبت ها .
پس عمق رای بسیار کم هست و رسمی هم.که نیست توسط فرگرنتیکا . اونم در جایی که تمامی نت ها یکسان ، عطار یکسان ، و 7 آکورد یکسان ، فقط یکی با اختلاف اندک فرق داره اونم در آرا 100 تایی جلوی 8500 تایی نزدیک 1 تا 1.5 درصد .

3. نکات مهم در مورد کامنت های همین عطر در همین سایت :

** قدیمی ترین کامنت صفحه :
Same fragrance different bottle
عطر مشابه در باتل متفاوت

** کامنت دیگری :

Fascinating comments. Of course it’s the same fragrance in a different bottle, but despite Tob.biden’s b*itchy comment (you must be a genius for figuring that out) it needs to be said, because soon after we have someone saying the ‘new’ version is more masculine. People are easily fooled. Put the same fragrance in a different bottle and (some) people smell something different

معلومه که عطر یکسان در یک بطری متفاوت است، اما علیرغم اظهار نظر تند و زننده Tob.biden (شما باید نابغه ای برای فهمیدن این موضوع باشید) باید گفت ، چون بلافاصله بعد از اینکه کسی می گوید نسخه "جدید" مردانه تر است. . مردم به راحتی گول می خورند. همان عطر را در یک بطری متفاوت قرار دهید و (بعضی) افراد بوی متفاوتی میگیرن ازش .
این عزیز به خوبی جواب شما رو داده .

نکته دیگه اینکه عطار نمیتونه بدون چینش جدید و از اولِ ساختارِ کلیِ عطر ، به راحتی غلظت نت ها رو کم و زیاد کنه و این از دیدگاه حرفه ای اصلا درست نیست و عطر با بالا رفتن دز یک نت ، ساختار کلی خروجیش تحت تاثیر قرار میگیره اینو میتونین تحقیق کنید .

حالا اگه دوست دارین حرف کسی که عطر رو داره رو گوش ندین
حالا اگه دوس دارین به فرمول یکسان شیمیایی جعبه ها نگاه نکنید و چشم بر حقیقت ببندین من دیگه کاری از دستم برنمیاد دوست عزیز .

من جبهه ای هم نگرفتم جبهه رو شما سریعا تشکیل دادین با جناب اسدی .
من دیگه در این مورد جوابی نمیدم و تموم حرفام رو مستند زدم و ادامه نمیدم ولی وقتی فردی به شیشه الحمبرا 10 میده به شیشه انجل شر هم 10 میده ، باید مورد نقد قرار بگیره و هر انسان عاقل و صادقی باید یکم به تفکر فرو ببره .

روزگار به کام .
27 آذر 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : محسن Sepehr s
بنده شخصا علاقه ای به ادامه این بحث با شما ندارم و جواب اینکه اصلا این عطر هیچ تفاوتی با نسخه قبلی نداره رو هم به دوستتون آقای مهربد دادم میتونید بخونید .

خلاصه حرفای شما این شد که طبق ارتباط عاطفی و عارفی که با عطرها برقرار میکنید ، امتیاز شیشه و باتل خمره با همین نسخه لیمیتد انجل شر از نظر شما یکسان هست و به هر دو 10 میدین ( دادین )
یعنی چون پژو 206 نسبت به قیمتش بدک نیست ، پس مساوی با لندکروزه واسه خودش .

چون لطافه خمره نسبت به قیمتش باتل و باکسش اوکیِ ، باید بالاترین نمره طراحی و کیفیت رو بگیره و هر دو 10 بگیرن و هیچ گمراهی هم واسه مخاطب ایجاد نمیشه .

بله باتل روشاس و DG و ایوسن لوران لیبر ، اینا ارزششون شیش و هفت و نهایت هشت هست ، باتل فقط اجمل عالیه از دَم 10 ، باتل فقط الحمبرا ، نه ؟؟؟!!!!

ادامه بدین دوست عزیز به 10 دادن به اماراتی ها و هفت هشت دادن به بهترین عطرای جهان .
بالاخره نظر شماست ، حتی به اشتباه و یا به عمد .

کامنت دیگری نمیذارم ، قضاوت با انسان هوشیار ، عاقل را اشاره ای کافیست .
ممنون از صبوری ادمین .
روزگار به کام .

[EDITED] 1402/09/27 14:45
27 آذر 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : محسن سالار كلوچه
برادر عزیز‌ جناب اقای افتخاریان
متاسفانه من هم بارها در کامنتها و در نمره دهی یک‌سری از اعضا همین نکاتی رو که مطرح کردید رو متوجه شدم و تذکر دادم حتی از مدیریت محترم سایت تقاضا کردم که با یک الگوریتم اجازه چنین اظهارات و نمره دهی رو ندن، که پاسخشون نه تنها منفی بود و گاها” حتی پاسخ من رو اجازه انتشار ندادن. مواردی مثل اینکه عزیزی به ماندگاری دیور الکسیر نمره یک داده و بعد به عطرهای که خود سازنده هم روش ادعایی نداره نمرات ۹ و ۱۰. یا مورد داشتیم که به بطری دیور هوم اینتس نمره یک داده و همون شخص به بطری دیور هوم نمره ۹ !!!! در حالیکه فقط رنگ دربشون روشن تره!!!. ولی خوب شما مشاهده میکنید که گاها” ( البته منظورم به هیچ وجه جناب اسدی عزیز نیست چون ایشون بدون شک همواره از کامنتاشون لذت بردم همچنین جناب مهربد عزیز) نظرات عجیب و گمراه کننده منتشر شده، اما اعتراض به گمراه کنندگی‌اون ، منتشر نمیشه.
چه خوش گفت احمد شاملو: روزگار غریبی است نازنین، نور‌ را در پستوی خانه نهان باید کرد.

[EDITED] 1402/09/29 15:33
28 آذر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سالمی سالار كلوچه
در تکمیل فرمایشات شما
با توجه به اینکه بنده مطابق شغلم خیلی به یک‌سری از موارد به خصوص اعداد توجه میکنم، به طور واضح شاهد نمره دهی بدون تست کار و یا خارج از رنج در اینجا هستیم. علم ریاضی تکلیف رو روشن کرده، انحراف از معیار و واریانس، داده پرت، نمودار و…
به طور روشن تر عرض میکنم: به تعداد ثبت نمره برای زرجوف الکساندریا۲ رجوع کنید و بعد به تعداد ثبت نمره برای یک کار پرفروش دیزاینری با برچسب قیمت یک چهارم اون مثلا ysl y edp. تعداد نمرات ثبت شده بسیار به هم نزدیکه، خوب معلومه نتیجه. نفرات زیادی بدون تست کار الکساندریا۲ و یا خریداری اون، تنها به دلیل شنیدن نام و نیش بودنش، رفتن و نمره دادن بهش، پس میانگین نمرات مربوطه به زرجوف، فاقد صحت بوده. در‌واقع تعداد زیاد داده های پرت، میانگین گیری رو ناکارآمد کرده.
نتیجه: چرخ رو نباید دوباره کشف کرد. تنها کافیست از روشهای سایتهای معتبر استفاده کرد. مثلا مدت حضور در انجمن سایت، میزان فعالیت. یک روش مناسب دیگر مطابق سایت booking.cim ، شما تنها زمانی میتونید در مورد یک هتل نظر و یا نمره بدید، که مشخصا در اونجا اقامت داشته باشید، باید شماره رزرو اقامتی رو حتما برای ثبت نظر وارد کنید.

[EDITED] 1402/09/29 15:33
28 آذر 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سالمی Mahdisss
کاملا صحیح میفرمایید.
13 دی 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک مهربد

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟