Lattafa Perfumes - Khamrah

لطافه خمره

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-79496
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر ادویه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لطافه
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-79496
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
تماس بگیرید
Best Middle Eastern Perfume 2023
بهترین عطر خاورمیانه‌ای سال 2023
Best Middle Eastern Perfume 2022
بهترین عطر خاورمیانه‌ای سال 2022
رای کاربران
  • عاشقشم
    11
  • نمی پسندم
    29
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    26
  • + 45 سال
    6
  • روزانه
    18
  • رسمی
    14
تعداد رای های ثبت شده : 150
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Lattafa Perfumes Khamrah - لطافه خمره

محصول سال 2022 می باشد و در گروه بویایی معطر ادویه ای که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، دارچین ، جوز ، گل مریم ، پرالین، خرما ، ماهونیال، دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، صمغ درختچه مر، چوب عنبر، چوب آکیگالا اشاره کرد.

برند لطافه
جوایز بهترین عطر خاورمیانه‌ای، بهترین عطر خاورمیانه‌ای
سال عرضه 2022
گروه بویایی معطر ادویه ای
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، دارچین ، جوز
اسانس میانی گل مریم ، پرالین، خرما ، ماهونیال
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، وانیل ، صمغ درختچه مر، چوب عنبر، چوب آکیگالا
نمره کاربران
Khamrah-لطافه خمره
رایحه
7.4
82 رای
ماندگاری
8.4
82 رای
پخش بو
8
82 رای
طراحی شیشه
8.4
82 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (56 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
5
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
یه عطر بسیار رم فقط مختص زمستون ترجیحا در فصای باز استفاده بشه؛بنظر من و چند تن از دوستان کوچکترین شباهتی به انجلز شیر ندارد!!!!!پخش بو و موندگاری عالی تا چند روز.
06 مرداد 1403 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : علی احمد نیلا ی

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
چقدر این کار برای من یاد آور عطر روژ سارای از برند اتلیه دس اورس هست، انقدر کار جذابی بود برام که مجبورم کرد ۲ تا شیشه هم بک آپ تهیه کنم ازش، به قول غربی ها WORTH EVERY PENNY
08 اسفند 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی Anahita Kian Nik
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای دکتر ساسان فر بزرگوار از مهر شما کمال سپاس دارم. با نوید بهار سبز و نیاز عطرهای شاداب بهاری، من براتون عطر اجمل یوتوپیا ۲, عطر میسون الحمبرا مگارا، عطر لورینتال فراگرانسس پاریس بلک بولد و عطر میسون الحمبرا امبرلی بلو رو بهتون پیشنهاد میکنم. جناب دکتر ساسان فر عزیز هر چهار عطر بسیار رایحه ی دلنشین و دارای پرفورمنس بسیار خوب هستند با قیمت معقول. عطرهای نامی جهان در طبع خنک و شاداب که قیمت بسیار بالاتری دارند متاسفانه از نظر پرفورمنس واقعا دچار کاستی اجباری شده اند و این بنظرم هدر دادن هزینه هست که بچ کدهای جدید عطرهای نامی جهان را خرید کنیم و البته اگر بچ کدهای قدیمی تر را بیابیم چه بهتر و در خریدشان تردیدی نیست اما با این قیمتها برای این پرفورمنس ضعیف، بنظرم منطقی نیست هزینه اضافی کنیم. اما در خصوص این چهار عطری که معرفی نمودم شک نکنید که نسبت به قیمتهای بسیار منطقی شان دارای کیفیت و پرفورمنس واقعا شایسته ای هستند و قطعا بازخورد مثبت رو تداعی خواهند کرد. در خصوص عطر اجمل یوتوپیا ۲ که در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شده نگران نباشید که فعلا دچار تغییرات خاصی نشده و فکر میکنم در ایران نهایت تا بچ کدهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ موجود باشند البته من سه تا در آرشیوم دارم که بچ کد ۲۰۱۵ هستن و کیفیت و پرفورمنس بسیار بالایی دارند، شما هم اگر قصد خرید داشتین حتما بچ کد ۲۰۱۵ رو پیگیری فرمایید. در سایتهای معروف و معتبر داخل کشور موجود هستن و میتونین بچ کد رو از واحد فروش یا مدیر سایت ها پیگیری فرمایید. در خصوص عطرهای میسون الحمبرا مگارا و میسون الحمبرا امبرلی بلو آسوده خاطر باشید که فعلا تولید جدید هستند و دستخوش تغییرات نشده اند و همچنین عطر لورینتال فراگرانسس پاریس بلک بولد که بنظرم در حال حاضر غنی ترین عطر کلون شده کرید اونتوس هست با پرفورمنس واقعا ارزنده نسبت به قیمت منصفانه اش. اگر شرایط تست حضوری در فروشگاه ها را داشتین چه بهتر و چند روز تعطیلات عید بهانه ای میشه تا بتونین حضوری تست و اقدام به خرید فرمایید.
سپاس از همراهی و همدلی شما و آرزوی بهروزی و عطرآگین برای شما دوست فرهیخته و ارجمند.....
21 اسفند 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : هاشم پور رضاحسین نوری
سلام جناب اسعدی بزرگوار
بسیار عالی بود. سپاس از معرفیتون. اتفاقا قصد داشتم در مورد معرفی چند عطر اماراتی با طبع خنک و پخش بالا ازتون بپرسم.
ضمن اینکه تا به امروز بجز امپر پرزیدنت از عطور اماراتی تست نداشتم که آن هم بخصوص در پخش مورد رضایتم نبود اما با خرید جدید دو عطر اسد و خمره به شدت شیفته‌شون شدم.
21 اسفند 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : IRRO کامبیز سخی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای شکیب بزرگوار از لطف و عنایت شما سپاسگزارم. عطرهایی که معرفی کردم برای روزهای بهاری و تابستان حتما برای تست در نظر بگیرید، انشالله مورد پسند باشند و انتخاب و خریدی شایسته داشته باشین.
سپاس مجدد از همراهی شما دوست گرامی....
21 اسفند 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : غزال امیر علوانی
با عرض ادب و احترام فراوان خدمت دوست بزرگوارم جناب دکتر اسعدی دانشمند و بزرگوار، سپاس فراوان جهت وقتی که در اختیارم قرار دادید
طبق فرمایشات قبلی شما ذیل تصاویر عطرگرامتان در خصوص مگارا و امبرلی بلو همچنین بلک بلد از لورینتال فراگرانس اقدام به خرید کردم و به قدری مگارا برایم لذت بخش بود که مجبور به تهیه چند بکاپ شدم تا بعد ها در صورت تغیرات مایع دلسوزی نشود، امبرلی بلو جدا از رایحه شفاف و با کیفیت عجب هاردباکس شکیل و وزینی داشت، واقعا در این آشفته بازار سیاسی و تا حدودی علمی ریفرمولاسیون عطر ها و پایین آمدن پرفرمنس آنها تصمیم برای چندین میلیون هزینه کردن را دشوار میکند، هر چقدر هم بگوییم کیفیت رایحه ملاکه باز در آخر نمیشود توقعات را نسبت به عملکرد پایین آورد، و سپاس بی کران از شما برای آشنا نمودن شخص بنده با برند لطافه و زیر مجموعه آن الحمبرا
با آرزوی نیک روزی و سلامتی برای شما استاد گرانقدر
23 اسفند 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : عیسی rahil tagi
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای دکتر ساسانی فر بزرگوار از اینکه توانستم برای شما و سایر عزیزان کمی مفید باشم، بسیار خوشحالم. انشالله تمامی عطرها را در شادی و بهداشت روان داخل مطب تن‌پوش فرمایید بخصوص مگارا تا مراجعان شما در یونیت دندانپزشکی از عطر شما لذت ببرند. خودم به شخصه تن‌پوش عطرها را برای بیماران بستری شده که متاسفانه اغلب به کانسر مبتلا هستند، در اولویت قرار میدم، چراکه هر روز بهشون سر میزنم و جویای احوالشان میشم و این بیماران بسیار به همنشینی و هم صحبتی نیاز دارند و معطر بودن و آراسته بودن برای بیماران بخصوص بیماران کانسری که امیدشان رو از دست داده اند، بنظرم از شایسته ترین و مهمترین رفتارهاست در جامعه ی بالینی. شاید برای خیلی ها از جمله همکارانم جای سوال باشد که چرا یکی مثل من برای بیماران کانسری که سیمای زیبای خودشان رو بخاطر شیمی درمانی یا رادیو درمانی از دست داده اند، آراسته و معطر میکنم؟؟؟!!! اما در نظر من این عزیزان به امید نیاز دارند و هر چند اگر پیمانه ی عمر آنها بخاطر این بیماری سخت بزودی به پایان خواهد رسید، حداقل با امید مرگ را تجربه کنند نه با هراس.... و تنها کاری که میتونم در حق این عزیزان انجام بدهم همین آراسته بودن و معطر بودن هست. من یقین دارم که بزرگواری چون شما که در حال خدمت به مردمان عزیز ایران هستید نیز با من همفکر و همسو هستید و قطعا اولویت شما در تن‌پوش عطرها، مراجعان درد کشیده ی شما هستند که با بونوازی عطر پوست شما، تحمل درد را برای آنها آسانتر می‌سازید.
سپاس معطر از این تفکر عطرآگین شما و تمامی بزرگواران این محفل.....
23 اسفند 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : سعید کرمانی پرنیان
سلام و عرض ادب
مشابه همون کار بوی وانیلش هم زیاده؟
23 اسفند 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
با عرض سلام و ارادت همیشگی خدمت استاد گرانقدر جناب دکتر اسعدی بزرگوار، فرمایشات شما کامل متین است و ستودنی، از دست دادن امید و انگیزه جنگیدن از بزرگترین مشکلات افراد مبتلا به کانسر است و شما بهتر از هر کسی میدانید که افکار و ریحه خود شخص مبتلا و طرز فکرشان چه تاثیری حتی بر روند رفتار سلولهای سرطانی میتواند داشته باشد، چون این سلولها به نظرم به شدت هوشمند هستند و چه بسیار بودند بیمارانی که حتی با وجود متاستازهای دور دست در کنار علم پزشکی با تکیه بر امید، انگیزه و روحیه بالا توانستن مدت زمان بیشتری برای بقای عمر خود بخرند و ادامه دهنده ی مسیر باشند، وجود امثال شما انسان های فرهیخته و با کمالات بر بالین این اشخاص از ملزومات است، خداوند تن شما را سالم نگه دارد که انسان های بیشماری به حضورتان نیازمندند
عطر حضورتان همیشگی باد
24 اسفند 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : نازی جاوید rahil tagi
با سپاس
لطفا چند مورد عطر خنک یا معتدل زنانه خاص و شیک هم از این برندها معرفی کنید
29 اسفند 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک پرنیان
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند از لطف و عنایت شما سپاسگزارم. در خصوص عطرهای زنانه ی باکیفیت و قیمت منصفانه چند مورد رو براتون پیشنهاد میکنم: عطر میسون الحمبرا مگارا، عطر میسون الحمبرا برایت پیچ، عطر میسون الحمبرا آمبرلی قرمز (آموروسو), عطر میسون الحمبرا کیسمت زنانه، عطر میسون الحمبرا مینروا، عطر اجمل شادو آمور قرمز رنگ زنانه، عطر اجمل ساکرد لاو، عطر اجمل اوروم طلایی رنگ، عطر فراگرانس ورلد فلورا بای فلورا، عطر فراگرانس ورلد گرین سفیر، عطر جانوین زن درختی، عطر آزارو وانتد زنانه، عطر مرازور آبی و صورتی، عطر بلودر اینتنس مشکی، عطر آلفا مونته مای کویین، عطر آلفا مونته کویینز، عطر آلفا مونته سانتامونیکا، عطر آلفا مونته مرکوری، عطر اجمل پروز، عطر لاش ۲، عطر اجمل اووک زنانه.......
بانوی محترم همه ی این عطرها رو که معرفی کردم خودم در آرشیوم دارم و مطمئن باشید نسبت به قیمتهاشون واقعا کیفیت خوبی دارند هم از نظر رایحه و هم از نظر پرفورمنس. همه این عطرها یا کپی قانونی هستند و یا اصالت خود برند شرکتها هستند که شاید با برخی عطرهای نامی جهان مشابهت بویایی داشته باشند اما با تغییر یکی دو نت از روایح، یکم متفاوت تر تولید شده اند که کپی قانونی محسوب نشوند. به غیر از رایحه و پرفورمنس دارای شیشه های باکیفیت و زیبا و هارد باکس یا باکسهای شکیل هم هستند و همینطور دارای اتومایزر و افشانه باکیفیت و حتی حالت مه پخش هستند که خود این موضوع باعث رضایت مضاعف مشتری ها نسبت به اینجور عطرها میشه. من نسبت به قیمت منصفانه در قیاس با کیفیت رایحه و پرفورمنس و شیشه و باکس، اینها رو براتون پیشنهاد میکنم بخصوص برای بهار و تابستان. برای پاییز و زمستان هم گزینه های دیگری هستند که در صورت لزوم معرفی خواهم کرد.
سپاس از همراهی شما بانوی محترم.....
29 اسفند 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سید رضا عابدینی فاطمه فیضی
سپاس از توجه و پاسخگوئی شما دوست عزیز و ارجمند
نوروز مبارک🌸
02 فروردین 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Z gh امیر علوانی
سلام و درود بر شما دکتر اسدی نازنین
احسنت به این روش صحیح و زیبا
من احساساتی کردین
احسنت احسنت احسنت
02 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Ehsan امیر علوانی
سپاس بیکران❤❤
17 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TIMELESS

شاید واستون پیش اومده که تو یه خیابون دارید قدم میزنید و یه دفعه بوی شیرینی پزی به مشامتون میخوره
یه بوی شیرین و مصنوعی
تنها چیزی که بعد از امتحان این ادکلن به ذهنم اومد همون لحظه بود
از همون پاف اول تا یه روز بعد هم همینه
چندین بازخورد هم داشتم که نظر اکثریتشون همین بود
بوی تافی،کیک پزی و حتی دوستی که با من خیلی رودربایسی داره،بعد از دیدار با من و یه مکث کوتاه گفت این چه عطریه زدی؟نکنه از اون عطرا باشه که حاجیا از حج میارن..!
نه تنها خودم خوشم نیومد،بلکه هیچ پرفورمنس مثبتی ازش دریافت نکردم
واقعاً دلیل این همه تعریف و تمجید و بزرگنمایی رو‌ نمیدونم...
09 آبان 1403 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : علی موسوی Masood kermani
درود بر شما آقا مهران

مارکتینگ شرکت لطافه خصوصا طی سال اخیر توی اینستاگرام و تیک تاک و یوتیوب فوق العاده بوده و قیمت کم و پخش و ماندگاری قابل قبولش دلیل شده کسی زیاد مانور روی کیفیت بو و مواد استفاده شده در عطر نده

همچنین حضورش توی سایتی مثل فرگرنتیکا نه تنها جایی برای ریزنگری روی اون نشده بلکه با نمره های زیاد کاربران هایپش رو خیلی بیشتر کرده..

همین مهم خودش سبب این شده به دید یه محصول اقتصادی و به قول خودمون "کار جمع کن:)" بهش نگاه کنن

خودم طرفدار عطرهای لطافه نیستم ولی خب بطور مثال برای کسی که توی ایران زندگی میکنه و خرید عطرهای نیش یا عطرهای دیور و شنل تو این شرایط براش به صرفه نیست ، عطری مثل اسد که رگه هایی از عطری مثل ساواج الکسیر رو در خودش داره و با وانیل کمی از عطر اصلی متمایز شده قاعدتا میتونه براش گزینه عاقلانه تری تا عطرهای اسانسی باشه:)

خوشبو باشید🌹
09 آبان 1403 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : علی موسوی Masood kermani

6
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
دیشب خریدمش به قیمت یک میلیون ، موقع سحری چند پاف زدم وقتی صب مامانم از خواب پا شد گفت فک کنم شیشه یکی عطرات شکسته چقد بو عطر میاد!
نگران پخش بو ماندگاری نباشید ، ولی خیلی بوی شیرینی داره امکان داره سریع ازش خسته شین حتما اول تست کنید ، واس من که از همه عطرای دنیا خوشم میاد انتخاب عالی بود
16 فروردین 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : میر مهدی موسوی Anahita Kian Nik

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود دوستان ، خمره کار قابل قبول دیگه ای از شرکت لطافه هستش که ای کاش هیچوقت با آنجل شیرز مقایسه نمیشد ، چون به نظر من وقتی تو مقایسه میره نهایتا 40 درصد میشه شباهت توشون پیدا کرد اون هم بیشتر تو اپنینگش ، ولی اگه مقایسه نشه به نظرم یه عطر با ماندگاری و پخش بوی بسیار خوب با طبع گرم وشیرین از ترکیب روایح دارچین و گل مریم ، وانیل و جوز هستش که به نظرم خودش یه عطر جدا با یه رایحه نسبتا خاصه و با این قیمت اقتصادی برای این رایحه کاملا ارزندست و تو هوای سرد میشه به راحتی استفاده کرد و لذت برد.
30 مهر 1403 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : مهریار مهدی کنعانی

XOF
8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
جا داره به موضوعی اشاره بکنم که بعضی از دوستان دچار اشتباه میشوند در رابطه با اون
سیاست برند lattafa و خط تولید اون الهام گرفتن از ادکلن های مطرح و روز هستش
و در بعضی از موارد این الهام شدت زیادی میگیره (به طور مثال Bade Al oud که شباهت زیادی به نسخه مورد نظر که oud for greatness هستش ) و در بعضی از موارد شدت کمتر به مانند همین ادکلن khamrah
این پدیده توی دنیای عطر اصلا پدیده عجیبی نیست و خیلی رایج هستش
به طور مثال مقایسه بین تام فورد تاسکن لدر و مارلی گودولفین
بعضی از صاحب نظران شباهت این دو ادکلن رو عملا کپی کردن (اصطلاح درست تر Clone کردن) می‌دونن
و بعضی دیگر از دوستان اون رو فقط یک الهام ساده در نظر میگیرن
در رابطه با این کار هم همچین سناریو ای پیش اومده
جا داره اشاره کنم این ادکلن شباهت آنچنانی به ادکلن مورد نظر که انجلز شر باشه را ندارد
فقط الهاماتی گرفته شده و میشه گفت از یک خانواده هستند
فقط در همین حد
دلیل شباهت ظاهری ادکلن هم میشه گفت نوعی استراتژی بازاریابی در نظر گرفت چون این برند اواخر در شرف راه پیدا کردن به بازار های غربی هست و طبیعیست که کمی فاصله بگیره با ظاهری جدید و ناشناخته
از طرفی برند lattafa خط تولید دیگری دارد به اسم الحمرا که نیاز کلون کردن و dupe کردن بازار را فراهم میکند و عملا به این حدف راه اندازی شده
پس خیلی منطقی نیست که محصولاتی که با نام خود کمپانی‌ مادر منتشر میشوند رو صرفا ادکلن های شرکتی و اماراتی خطاب کنیم
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی توحید میکائیلی

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام و ارادت خدمت همه عزیزان
برند لطافه دیگه انقدر کارای خوب و قوی داده که نیاز به اثبات عالی بودنش نیست و بی شک یکی از بهترین هاست...
گل سر سبد این برند خمره
یک عطر بسیار جذاب خیلی شیرین و خوشمزه که اگه عطر نبود دلت میخواست سر بکشیش :)
به شخصه روایح خیلی شیرین و دوس‌ندارم ولی اینو دلم میخواد همش بوش کنم مخصوصا رو‌تن خانم ها زیبا تر میشینه
مناسب مهمانی و دورهمی ها و بیشتر مناسب بانوان گرامی
من میگم اگه به عطر های شیرین علاقه دارید قطعا یکی از انتخابای رسمیتون باید این عطر باشه بدون شک...
ماندگاری عالی و پخش خوب
موفق و خوشبو باشید
21 خرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی Anahita Kian Nik

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
3
طراحی شیشه
درود به همه اساتید....

من خودم این عطر رو ندارم ولی خب بطریش رو دوستم توی کیفم جا گذاشته بود و منم یه روزی مهمونه این عطر بود و به خاطر همین گفتم ریویوی استفاده کوتاه مدتم رو بنویسم.....

ببینید من بشدت عطر های شیرین رو میپسندم و بهشون علاقه دارم....

اما خب اولین چیز حز بصری هستش که متاسفانه اصلا بطری این برای من زیبا نبود مثل بطری آب های دهه ۶۰ بود.....

اما رایحه این عطر،،،،،
ببینید برای این عطر ۲ فرض وجود داره

۱- اگه بخوایید عطری مثل انجلز شیر بگیرید اصلا سراغش نرید چون زمین تا آسمون تفاوت دارن پس اگه بخواییم به عنوان جانشین انجلزشیر در نظر بگیریمش من نمیپسندمش.....

۲-ولی اگه به عنوان یه عطر مجزا در نظر بگیریمش (اصلا به خودمون به قبولونیم که این قرار نیست انجلز شیر باشه) اونوقت عطر جالب،،،نرم،،،،لطیف،،،،جذاب،،،،گاهی یونیسک.س،،،،و بسیار خوش استایل و خوش بازخورده...

من اول توی کتگوری نمیپسندم قرارش داده بودم ولی الان که تامل میکنم میبینم نه بابا گناه داره عطر به این خوبی...

در کل ببخشید اگه غلط املایی داشتم جایی...‌

بدرود....
28 مهر 1403 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی ROSA

8
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
کلون انجلزشیر:
اول از همه بگم که بغیر از بطری شباهتی با انجلز شیر نداره و هیچ جوره در حد و اندازه اون نیست ولی به واسطه قیمت پایینی که داره کار بشدت ارزشمندی رو دریافت میکنید.
نتها:
خمره به شدت شیرینه و نتهای ابتدایی ممکنه ازار دهنده باشند اما درای داون دلپذیری داره که توش به خوبی نتهای گلی و خرمایی رو حس میکنید طوری که اگر روی گردنتون اسپری کرده باشید با وزش باد و استشمام دوباره اون واقعا لذت میبرید و یک نکته دیگه اینکه دارچین با اینکه در نت اولیه ذکر شده اما مدت طولانی حضورش حس میشه.
بازخورد:
مردم ایران اصولا عطرهای شیرین رو دوس ندارن و انتظار بازخورد خیلی مثبت نداشته باشید و به علت شیرینی زیاد فقط در شبهای سرد و محیطهای باز استفاده کنید در این حالت احتمالا بازخورد خوبی بگیرید
عملکرد:
پرفورمنس کار هم خوبه هم ماندگاری بالایی داره و هم سیاژ خوبی در حدود نیم تا یک متر(متناسب با تعداد اسپری های انجام شده)
واسه بلایند بای هم گزینه مطمئنی نیست و قبلش دکانت رو تست کنید.
16 فروردین 1403 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی Maxxine

سلام و خسته نباشید
من این عطر رو امروز یه پاف کوچیک زدم تو فروشگاه بوی شیرینی داره در وهله اول به مرور بوزی گونه هم حاصل میشه شبیه جورجیوارمانی هست کمی یکم مصنوعی هم بهش میاد برخلاف انجلزشیر ولیکن لایق اینقدر نقد منفی نیست واقعا بوی شیرینی از نوع باکلاس میداد نه دم دستی گونه، بالاخره عطری که هم پارسال و هم امسال جز چندعطر برتر بوده قطعا لایق احترام بیشتریه
به نظرم یکم مهربون تر میتونیم به این عطر نگاه کنیم.
28 دی 1403 تشکر
14 تشکر شده توسط : هاشم پور صادق زندی
کمی مهربون تر..! مگه میشه
عطری که دم دستی باشه و هرکسی استطاعت مالی تهیه کردنشو داشته باشه که دیگه عطر نیست خوش بوکننده هواست..!
عطر باید انقدر بهای بالایی داشته باشه که وقتی تهیه کردم احساس ویژه و ناب بودن داشته باشم..!
نمی تونم تحمل کنم هر کسی بوی عطر منو بده..!
نرخ هرچی صعودی باشه پشت کارتون محصول اجزای ماده تشکیل دهنده محصول اورگانیک تر و بی ضرر تر درج شده..!
28 دی 1403 تشکر
8 تشکر شده توسط : 𝒜𝓎𝓁𝒾 Telecaster
یادمه سال قبل که به عنوان برترین عطر خاورمیانه انتخاب شد
پیج شرکت ژیوودان به عطار این عطر هم تبریک گفته بود
(درحالیکه فکر میکنیم این عطرها اصلا عطاری ندارند)
28 دی 1403 تشکر
7 تشکر شده توسط : Chloe Love علی موسوی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند ضمن قدردانی از عنایت شما برای دوستان این محفل، در خصوص فرموده ی شما عارضم: از نظر من عطارها انسانهای خاصی نیستند و مثل همه ی ما زندگی و تفکرات جنرال دارند و دلیل اینکه عطرهایی را بونوازی میکنیم و بسیار مورد پسندمان میشود یا ما را با خاطرات زندگی در گذشته همراه میسازد، نشان از تفکرات همان عطارها در پُشت معماری این عطرهاست. که این کار را با آزمون و خطاهای بسیار فرمول بندی میکنند. منظورم این است که اگر خود شما هم شغلتان یعنی شغل اصلی تان عطاری بود که برای صنایع عطرسازی فعالیت میکردین، باز هم میتوانستید همین عطرهای خیلی مورد پسند خودتان و جامعه را معماری کنید، چراکه زمان و مکان لازم برای این فعالیت را دارید. اما این را هم در نظر داشته باشید که روغن ها یا اسانس های پایه را که در کارخانجات مخصوص تولید میشوند، توسط مهندسان شیمی، بیولوژیست ها و حتی شاید مهندسان فیزیک فرمول بندی و سنتز میشوند که هرگز اسمی از آنها یاد نمیشود. عطار فقط این روغن ها و اسانس ها را با هم آمیزی و سینرژیستی در آزمون و خطاهای بسیار، یه رایحه ای را معماری میکند که بعد از مشورت با سایر همکارانش اعم از روانشناس ها، اِکولوژیست ها، بازاریاب ها و غیره، آن روایح را به تولید انبوه میرسانند.
بنابراین عطرهای شرکتی هم هرچند کپی کار یا موازی کار، باز هم فرآیند عطاری را برای حتی کپی کردن و موازی کردن عطرها، انجام میدهند تا بلاخره بتوانند رایحه ای را که همانندسازی شده است را در مسیر درست یعنی شباهت نزدیک به عطر اصلی تولید کنند. منظورم این است که صرفا دانستن ترکیبات اصلی یک عطر حتی بصورت درصدهای دقیق، ملاک برای کپی شدن همان عطر یا موازی شدن همان عطر نیست، و بایستی چندین نفر که کارشان ارزیابی معماری عطرهاست این موارد را بازبینی کنند تا نزدیکترین رایحه را به عطر اصلی تولید کنند.
اما اینکه برندهای شرکتی نمیتوانند اسم عطارهای عطرهای کپی یا موازی را بنویسند، دلیلش این است که خوب به هرحال خالق اون عطر اصلی مثلا ژاک کاوالیه است و دیگه اولین بار همه ی مخاطبان عطر، این رایحه مثل بولگاری تایگار را با عطارش ژاک کاوالیه شناخته اند، پس دیگر نمیتوان یه عطر کپی را که از روی بولگاری تایگار کپی شده است را براش نام عطار بنویسند چون دیگه هم خیلی مسخره میشه و هم اینکه جناب ژاک کاوالیه براحتی میتونه شکایت کنه که این اثر به اسم من ثبت شده و اومدن از کار من کپی کردند و اسم خودشان را درج کردند.
البته من بسیار قدردان عطارها هستم که برخی هاشون واقعا روایحی روح نواز را معماری میکنند و این خلاقیت عطارهای عطرهای اورجینال، برای من بسیار ستودنی است. مثل موسیقی که برخی نوازندگان ایرانی آن هم با ضریب سنی کمتر از 40 سال، چنان موسیقی های بی کلامی را نواخته اند که برای من باور کردنی نیست که یه جوان کمتر از 40 یا حتی کمتر از 30 سال، همچین نت های موسیقیایی را نوشته و نواخته است که اورجینال هستند و با روح آدمی همراه میشوند. کشور ما، مملو از استعدادهاست در هر زمینه ای، اما افسوس که هنر این استعدادها در این کشور تباه میشوند و هرگز بهایی به آنها داده نمیشود.
سپاس از همراهی شما و بزرگواران.....

[EDITED] 1403/10/28 23:49
28 دی 1403 تشکر
28 تشکر شده توسط : غلامرضا نیک پور marjanmohamadi
ارادت دوست عزیز
منم نگفتم دم دستی گونه اس!!!!
سیاست شرکت لطافه باتوجه به عمرشرکت احتمالا قیمت گذاریِ اقتصادی باشه، اونم فعلا.
ضمن اینکه خیلی از برندهای فرانسوی یا المانی، ایتالیایی و حتی امریکایی که خوشبختانه شناخته شده هم هستن قیمت هاشون واقعا اقتصادیه، مثل ازارو که برند شناخته شده ای هست یا برند هوگو و جوپ و الی آخر پس درباره اوناهم خوشبو کننده هوا صدق میکنه؟ اونا حتما مواد درجه یک استفاده میکنن و صفر تا صد رو از مواد کاملا طبیعی؟!
الان خیلی مشابه از روی کرید اونتوس وجود داره هم مدل گرون قیمتی مثل نیشانه هاجیوات و هم قیمت معقولی در حد آرماف...
بعضی اوقات یه عطر همه‌گیر میشه بین همه و مورد پسندهم هست برحسب اتفاق و یا میتونه از روی صرفا تقلید همه مایل به خرید بشن و تبعا هم پرطرفدار میشه ضمن اینکه ما نمیتونیم به مردم باتوجه ب شرایط اقتصادی فعلی خرده ای بگیریم که حتما اورجینال تهیه کن.
از این بابت عرض میکنم مهربون تر نگاه کنیم هم به شرایط فعلی جامعه و هم به برندهایی که تلاش میکنن حداقل مشابه عطرهای نیش بازار رو با قیمت های معقولانه عرضه کنن.
29 دی 1403 تشکر
13 تشکر شده توسط : هاشم پور Chloe Love
درود بر شما جناب علی احمد،
کاملا با شما هم نظر هستم،
کامنت پیشین بنده بازتابی از خواندن نظرات دیگران بود،
به صورتی نوشتم که کنایه و سخن پهلو داری نباشه،
29 دی 1403 تشکر
5 تشکر شده توسط : 𝒜𝓎𝓁𝒾 Amirreza
سلام مجدد آروین جان
اره متوجه شدم چون دقیقا خود منم باتوجه به نظرات گاها شتابزده دوستان واکنش نشون دادم، متاسفانه یه مقدار دوستان به عطرهای اماراتی یادرکل غیر اروپایی یه کوچولو گارد دارن، قطعا بحث مواد اولیه منتفی واقعیتش چون کشورهای عربی باتوجه به بحث سرمایه گذاری و البته ثروت و مسائل ... دسترسی خیلی خوبی به مواد اولیه دارن اما خب در بحث علمی و فرمول و حتی خلاقیت در تولید دقیقا کشورهای اروپایی پیشتاز هستنو کاملا حرف شما رو تایید میکنم
29 دی 1403 تشکر
4 تشکر شده توسط : هاشم پور آروین کاتبی
مشکل نه مواد اولیه است و نه فرمول.
چون مواد اولیه و فرمول و.. همه رو همون شرکت های اروپایی تولید میکنند.
همین ایرادها رو به خیلی شرکت های کپی کار اروپایی نمیگیریم چون اسم اروپایی دارن.
باید قبول کنیم که چه بخواهیم چه نخواهیم یک جنبه دیگه استفاده عطر ، به نمایش گذاشتن و دیده شدنه(همین عطرگرام برای همینه)
همونطور که با یک رایحه خوب میخواهیم تو جمع دیده بشیم(فلسفه عطر امضا)
با اسم برند هم میخواهیم دیده بشیم
مسلما با عطر خمره ای که تو دسترس همه مردم است نمیشه خود رو به نمایش و متمایز از دیگران نشان داد.
( همه ماها که به این عطرها ایراد میگیریم اگه شیشه عطرها رو تغییر بدن ۹۰ درصدمون نمیتونیم تشخیص بدیم که مثلا لطافه و اماراتی است یا یک شرکت اروپایی)
30 دی 1403 تشکر
11 تشکر شده توسط : Chloe Love علی مروانی نیا
همان لذتی در یک رایحه خوب است
نصف لذت دیگرش بخاطر برند و قیمت عطره و به نمایش گذاشتن شونه(به هرحال اینم یک نوع لذته ، نمیشه بهش ایراد گرفت)
همون طور که با پراید نمیشه پز داد
با عطر اماراتی هم نمیشه دیگه
30 دی 1403 تشکر
7 تشکر شده توسط : Jo بابک
ارادت عیسی جان
جسارتا مثال خودروبه کل چیزیه که بصریه و قابل دیدن، اما بویایی داستانش یکم متفاوتِ... ولی به شخصه حرفتون کاملا درسته که یکی از وجه های عطر معرفی خودمونه اما خب براساس ترند شدن به اصطلاح میتونه یه عطر بارها توسط برندهای مختلف عینا کپی بشه و یا الهام گرفته بشه که اینکار به نظرم ایراد نداره اگه کیفیت مواد اولیه واقعا مناسب باشن.
البته که اینجا درباره عطرهای گرمی و برندهای کپی ساز ضعیف صحبت نمیکنیم.
برند ایسی میاکه یه برند معروف و البته باقیمت های معقول تو فصل تابستون بیشترین بازخورد رو از مدل پورهوم گرفتم که عطر انچنان گرونی نیست!!! هیچکس هم متوجه نشد این عطر صفرهاش چقدره
ضمن اینکه توی دنیای عطر گرون بودن همیشه به معنی بهترین بودن هم نیست اینقدر عطرهای گرون وجود داره که متاسفانه بازخورد ضعیف داشتن یا صرفا برای یه سری سلیقه ها بودن که دنبال متمایزشدن هستن حتی از نوع عجیب...
با نظر دوستمون اقای timeless موافقم واقعیتش.
30 دی 1403 تشکر
10 تشکر شده توسط : هاشم پور رضا عطردوست
درود مجدد جناب علی احمد،
شوربختانه یا خوشبختانه بنده شیفته هیچ یک از شرکت های عطرسازی نیستم،
برای قدمت کمپانی ها در خدمات احترام قائلم،
نظر ادم ها رو در هر زمینه ای نه مقدس و نه محترم میدونم،
کلمه حق و آزادی موجه ترین و صحیح ترین کلمه هست،
سلیقه انتخاب و نظر دادن و نقد جزو حقوق هر انسان هستش،
و هر کسی خاص بودن در موضوع و رویکرد متفاوتی میبینه،
- روایح وسیله ای برای ثبت خاطرات هستش
- به امید به یادگار گذاشتن لحضه های خوش غیر قابل تکرار،
30 دی 1403 تشکر
10 تشکر شده توسط : 𝒜𝓎𝓁𝒾 م ر
با احترام و عرض ادب
دوست فرهخیته و ارجمند از همراهی و همدلی شما سپاسگزارم. من فکر میکنم بیشتر از هر چیزِ مادی در این دنیا و تمدن بشری، ادبیات و سجایای اخلاقیِ ما تاثیرگذارتر است و در هر جمع یا محفلی با همین شخصیتِ خودمان، بر دیگران نمایان میشویم تا استفاده از عطرهای گران قیمت یا لباس های مارک و حتی داشتن اتوموبیل های لاکچری.... البته که پول فاکتور بسیار مهم و پشتوانه ی بسیار مهمی در زندگیست اما به نظر من، ثروت واقعی در باکلاس بودن هر انسانی، محبوب بودن آن انسان نزد همگان صرفا بخاطر دارا بودن شخصیت و ادب و متانت اوست. چه بسیار انسان های پولداری که از شخصیتِ انسانی و ارزش انسانی فقیر هستند و چه بسیار انسان های کم بضاعتِ مادی که در شخصیت و ارزش انسانی، بسیار ثروتمند هستند.
من فکر میکنم گران بودنِ هر انسانی در گروِ رفتار و شخصیتش نهفته است تا جیبِ مملو از پول.... که با هیچ واحدی به نامِ پول قابل خریدن نیست.
سپاس از شما و تمامی بزرگواران....
30 دی 1403 تشکر
33 تشکر شده توسط : حسین رفیعی الف-ر کناری
واقعا که چه حرفهایی میزنین! همین الان همه بیان بگن چند تا از دور و بری هاشون رو دیدن که خمره بزنن؟ هیچکی! به زور اگه یه نفر رو پیدا کنید. پس کاملا میشه متمایز بود با خمره. اتفاقا احتمال تام فورد زدن اطرافیان خیلی بیشتره. ( حالا گیریم تام فورد فیک.)
30 دی 1403 تشکر
12 تشکر شده توسط : Cypress ‌‌‌🌻🍃
درود به شما عیسی عزیز من نمی‌دونم رو چه حسابی این عطر بهترین عطر خاور میانه شده؟؟!!خاور میانه کلی شرکت های درجه یک مثل امواج و شیخ داره اونوقت این؟؟؟!!!منم رو حساب این که آنجلز شیر رو بو کرده بودم و دوستش داشتم خریدم ولی هیچ شباهتی نداشت. خمره یه کار دم دستی و بی کیفیت هست البته پخش و ماندگاری داره ولی رایحه نداره. در ضمن به محض اسپری کردن بشدت به سرفه میوفتم هم من و هم مامان. در پناه حق.
30 دی 1403 تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور علی موسوی
من منظورم ازین لحاظ نبود
متمایز بودن فقط داشتن یک رایحه خاص نیست
متمایز بودن مثلا همین که خیلیا حاضرن ۳۰ میل عطر رو با شیشه(به اصطلاح جعبه باز) رو به قیمت خیلی بیشتر از مثلاً دکانت ۵۰ میل همون عطر بخرند
بنظرتون علتش چیه؟
همون جنبه لذت نمایش دادن
شما با زدن عطر فقط چند نفر معدود دور و بر شما می‌تونند متوجه عطرتون بشند
اما با گذاشتن عکس یه عطر معروف ، انگار همه افراد متوجه عطر شما میشن (و همون کارایی عطر زدن تو یه جمع خاص رو داره)
و چون در فضای مجازی مسئله دیدن در کار است و نه بو کردن.
پس باید روی ظاهر و برند تمرکز کرد تا یک رایحه خوب.
متمایز بودن از لحاظ ظاهری و نه رایحه.
یه عطر اماراتی و ارزان حتی اگه یه رایحه خاص داشته باشه اما برای نمایش دادن در فضای مجازی خیلی خاص نیست



30 دی 1403 تشکر
4 تشکر شده توسط : یاس بابک
انقدر بحث چرته که نمیدونم چی جواب بدم! پز دادن تو سوشال مدیا کلا چه‌جور ارزش چرندیه که باید این همه هم درباره ش صحبت کرد؟ هیچ ارزشی قائل نیستم واسه کسی که با عطر لوکس و خاصش «پز میده»، و سریع از دایره آدم حسابی های ذهنم خارجش میکنم. لطافه که از نظر من کالای عادی و دم دستی و «معمولی» نیست. ولی اگرم بگیم هست، یه کالای معمولی رو میشه جوری درباره ش نوشت یا عکس گذاشت که همه کیف کنن.
30 دی 1403 تشکر
22 تشکر شده توسط : Cypress sama
ارادت آروین جان
زیبایی این سایت که اتفاقا وجه تمایز اون با بقیه سایت ها و حتی پیج های مجازی وجود همین ارائه نظرات مختلف که باعث میشه درباره خرید یه عطر تصمیم بگیریم.
شخصا لذت میبرم از اینکه دلایل انتخاب یا رد یه محصول رو میخونم و کاملا درست میفرمایید سلیقه هرکسی در انتخاب یه محصول قابل ستایش و قابل احترام
30 دی 1403 تشکر
7 تشکر شده توسط : هاشم پور الف-ر کناری
به من بگید اینکه عکس عطرها رو بعضا بدون هیچ توضیحی به اشتراک میذاریم برای دیگران معنیش چیه؟؟

01 بهمن 1403 تشکر
5 تشکر شده توسط : ༺Zahra ༻ علی احمد
اینکه یه عطر جانوین داشته باشید و یه عطر آمواج
آدم دلش میخواد با کدوم عکس بگیره؟
چرا آمواج رو به نمایش میذارید اما جانوین رو نه؟ این معنیش چیه؟
این یچیز واقعیته :)
01 بهمن 1403 تشکر
4 تشکر شده توسط : علی احمد بابک
ارادت دوست عزیز،
متاسفانه اقتصاد ما سبب شده اکثر کالاها حالت لوکس به خودشون بگیرن، عطر و درکل لوازم بهداشتی که محصولات مصرفی هستند تو کشورما چهره لوکس به خودشون گرفتن و دقیقا به قول دوستان که درست هم اشاره کردن میتونه مایه مباهات باشه اما خب وجود شامه اصطلاحا تربیت شده اطرافیان در زمینه بویایی و تفکیک جز به جز نت ها و همچنین ترند بودن یه محصول هم میتونه تاثیرگذار باشه تو معرفی خود ما، اما شخصا با اینکه بوی یه عطر شخصیت و وضع اقتصادی یه فرد رو نشون میده زیاد موافق نیستم برای همین برندهای اقتصادی هم برام قابل احترام هستن.
به قول اون بیت معروف : تن آدمی شریف است به جان آدمیت، نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
01 بهمن 1403 تشکر
13 تشکر شده توسط : هاشم پور Cypress
عرض ادب و درود
انقدر که وقت برای کارهای متفرقه شده میگ میگ و من شدم کایوت که در `بی‌ارزش بودن` بحث فوق و `نچسب بودن` بعضی از نظرات و `فوق اعجاب‌برانگیزگی` برخی اظهارات و بروزهای سطحی، صرفا به تشکر از تشرهایی که سرکار زدید و علامت‌های تعجبی که کاشتید، اکتفاء کرده و بحث مزبوررو شایسته‌ی ارائه‌ی نظر جدی نمی‌دونم...

انسان! در قرن بیست و یکی!
ایرانی! پشتوانه‌ فرهنگی‌ی به قامت چند هزار سال داری!
اگر فقط یک نفس از خیامی، حافظی، شمسی، شاعری، فیلسوفی، ملایی، معلمی، استادی حتی شاگردی بابا، حتی `انسانی` بهمون خورده بود، هرگز هرگز همچین محفلی که برای فهم بهتر، نشر آگاهی، سخاوت در اشتراک دانسته‌ها و اشاعه‌ی فرهنگ نیک و نقد و بررسی روایح عالم تاسیس شده‌رو آلوده به بحث بالا نمی‌کردیم.
پُز؟
فرهنگ `نشان دادن`؟
ابتذالِ share اینستاگرامی عطرهام؟
اشتیاق به: (ببینید! ببینید! `منم` روژا داااو دارم؛ `منم` زرجوف می‌خرم: `منم` از باده‌ی هومبرت و بای کیلیان و بولگاری و هومبرت سر می‌کشم)
( داخل پرانتز نظر خودم‌رو بگم؟: فضای عطرگرام لابد برای معرفی عطر جدید و ناشناخته یا بررسی عطرهاییه که در عکس گذاشتیم دیگه؛ حالا کنارش یه نمه پز هم دادیم اشکال نداره، ولی حصر عطرگرامِ بیچاره در پز دادن و شوی عطرهای هایپ‌ و تکراری که دیگران هم قبلاً گذاشتنش، جفاست در حق نیتی که در تعبیه این بخش از سایت انجام شده.)

کافکا نمی‌دانم از `بادگیر` کدام `بلندی` افتاده که دیگر نمی‌نویسد؟
در کدام چاله چال شده‌ای کافکا! که `مسخ` شبه مدرنِ انسان پنچر و بی‌راننده را ندیدی؟
از کدام چشم افتادی و در کدام `قصر` جادویی، سوسک شدی که چشم‌های لوچ ما را به `محاکمه`ای در رویای مدرن `آمریکا`ییِ به جا مانده از مونرو، نکشاندی؟
ما پیچیده‌شدگان در ملحفه صورتی!
ما له شدگانِ نبرد `نمایش`!
ما در امنیت‌زادگان بنده آسایش!
ما دریده‌گشتگانِ کشاکشِ برندهای [صرفا] اروپایی و لوکس
که برای «یک مشت دلار» رقابتی غبارآلود می‌کنند!
به راستی ما... به کجا می‌رویم؟
یا اصلا نمی‌رویم و به عقب بازمی‌گردیم؟

این یک گفت: کمی آن‌سوتر سگی کودکی را به دندان گرفته عن قریب است که او را بکشد. به فریادش رس!
آن یک گفت: بگذار شال‌گردن مشکی‌ام را بپوشم و عطرم را بزنم. دمی دگر می‌آیم.
وقتی رسید کودک به جا بود، ولی گوش و حلق و روده‌ای برایش نمانده بود و سگ هم به نشان تشکر دم تکان می‌داد.
دغدغه‌ی نشان دادن عطرمان را داشته باشیم وقتی کمی آنسوتر این انسان است که ذبح می‌شود...


اگر هر گونه نظر هر گونه کسی قابل احترام و شایسته‌ی توجهِ، لابد این چهار خط پاره پوره هم نظر بنده‌است و سزاوار تشویق و تشکر و تایید و احترام!

استدعا دارم! بفرمایید! نشسته هم کف بزنید، کفایت می‌کنه؛ راضی به زحمت نیستم... =)

تکمله:
شخص خاصی‌رو مد نظر نداشتم و تک‌تک کلماتم فقط موضوع بحث‌رو شامل می‌شد: پز! جلوه! تلألؤ! خاصیدگی! اون هم با عطر...
01 بهمن 1403 تشکر
24 تشکر شده توسط : هاشم پور آروین کاتبی
با سلام خدمت دوست گرامی ام جناب دکتر اسعدی عزیز
خمره با توجه به رنج قیمتی، کار بسیار ارزنده ای است. اما این بحث قیمت عطر و به نوعی شو آف کردن با یک بطری عطر، مدت هاست که ور افتاده، مگر اینکه کسی شیشه عطرش رو با خودش همه جا حمل کنه.
در کل با نظرتون موافقم که ملاک، میزان پرداخت پول نیست. چه در رایحه خوش و چه در انسانیت
پایدار باشید
01 بهمن 1403 تشکر
16 تشکر شده توسط : الف-ر کناری امیر علوانی
نظرات محدود شده است
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟