Dolce Fiore - Incalmo

دولچه فیوری اینکالمو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-76183
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : دولچه فیوری
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-76183
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 1
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Dolce Fiore Incalmo - دولچه فیوری اینکالمو

که اولین بار در سال 2019 به بازار عرضه شده است. عطار آن اولیویه پسکاکس می باشد و در خانواده عطری گلی چوبی مُشکی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به گشنیز ، سنبل ختایی ، کنجد ، ماگنولان، مشک ، وانیل ، گل ختی اشاره کرد.

برند دولچه فیوری
عطار اولیویه پسکاکس
سال عرضه 2019
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه گشنیز ، سنبل ختایی
اسانس میانی کنجد ، ماگنولان
اسانس پایه مشک ، وانیل ، گل ختی
نمره کاربران
Incalmo-دولچه فیوری اینکالمو
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آقای نابغه .

Olivier Pescheux الویر پسکاکس ۱۰ ژولای امسال فوت شدن. . در اواسط دهه شش زندگی.
اگر حوالی سالهای ۹۳ یا ۹۴ عطربازی کرده باشید اسم Arpege Pour Homme Lanvin رو یادتونه که یهو هایپ تر شد . عطر خوشبوی با کلاسی که ناپدید شد. یکی از سایت های ایرانی داشتش و مدیر سایت هم بسیار خودش عاشق این کار بود. هر بار پیام میدادم آقا کار جدید چه خبر میگفت : ولی این آرپچ رو ببر. میگفتم دارم و باز اصرار میکرد.
آزارو پور اوم اینتنس یا دیویدف امبر بلند فوق العاده عالی (که در لیست قیمت پایین تر ها حتما تستش کنید و احتمالا بسیار دوستش میدارید) کارهای دیگه ی ایشون بود. بازم میگم اگر در بین کارهای ارزون دنبال یه کار نسبتن لوکس موقر و اصیل هستید حتما دیویدف امبر بلند رو تست کنید.
مهمترین خالق دستش Myrrhe Impériale Giorgio Armani بود که چراغ راه خیلی از کارهای فوق العاده ی بعد خودش شد. مثل Clara Penhaligon's که رایحه ی تقریبا شکیل زنانه ای برای یک خانم حوالی ۴۰ سالگی داره.
در وایبی که Iceni Boadicea Victorious هم جزو معدود کارهای این برند بود که مناسب طول روز هوای پاییز و زمستان بود و به غایت ریج و با استایل هست.

■ اما چرا اینکالمو :
از آخرین تلاشهای پسکاکس بود . انگار خالق وان میلیون دوباره میخواست یه ترند جدید رو استارت بزنه. استایلیش مدرن شیپغ . شیپغ رو از مزه ی مگنولیا بیرون کشیدن و کنار مشک در فضای چوبی-رزینی-گیاهی (آکورد امبری-خاکی با همراهی امبرته) گذاشتن و یک شیپغ مدرن ساختن . یعنی شما کهنه ترین رایحه ی کلاسیک رو فقط با یک اتصال و چرخش انتقالی سریع به قلب عطر تبدیل به شیپغ کنید. من نمیدونم چند سال روی این مگنولیا کار کرده بود تا این انتقال پله رو ایجاد کنه و اتمسفر رو از زمین دور کنه تا عطر متراکم و بسته و دنس نشه ولی خیلی خیلی خیلی سخت هست اینکار و یقین دارم اینکالمو شروع کلی روایح شیپغه ی لوکس و مدرن در کارهای دیگران میشه در آینده.
اینکالمو مگنولیا رو ما بین یک رایحه ی مشکی کلاسیک نیمه مودری و یک اتمسفرچوبی-شیپغ فوق کلاسیک میگذاره و از دلش تاریکی و شهو.ت و آرامش و اعتماد و تسلیم رو بیرون میکشه. خیلی حیف که این کارها رو نمیشناسیم.
عجیب اینکار ریلکس و رها و آزاد هست. عجیب خوبه. عجیب.

دستم به امتیاز نمیره. ولی توی لیست تست عطربازها باشه. استایل رسمی ولی خیلی ریلکسی داره. یک زمانی یک جایی کسی داشتش دکانت بگیرید حتما.

پروفورمنس : ۶.۵ از ۱۰


■ هدفم در این سبک نگارش های جدید بیشتر جبران کم کاری های این سالهاست . سعی میکنم به هر بهانه ای در هر رویو عطرهای زیاد دیگه ای که در این ۵ سال نبودنم راجع بهشون ننوشتم رو بگم.
09 آبان 1402 پاسخ تشکر
58 تشکر شده توسط : Sepehr s محسن
سلام و عرض احترام جناب مدارای عزیز:
واقعا خوشحال از حضور مجدد و مستمرتون
از اینکه بی منت و در کمال مهربانی اطلاعات و تجربیاتتون رو برای استفاده همه دوستان عزیز در این محفل منعقد میکنید بسیار سپاسگزارم و آرزوی شادمانی و سلامتی رو براتون دارم و امیدوارم روزگار انرژی و فیدبک این زحمات بدون منت از جانب شما را به مثبت ترین و زیباترین حالت ممکن بهتون بازگرداند.
جناب مدارا میخوام در صورتیکه اگر تست کردید، نظر کلیتون رو نسبت به Ombre Nomade Louis Vuitton بدونم و تحلیل شما نسبت به این عطر و نگرشتون راجع به سویه های رز و اینسنس به کار گرفته شده در این کار برام جذاب خواهد بود.
ارادت فراوان
09 آبان 1402 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : Golnoosh هاشم پور

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟