Dior - Diorissimo Extrait de Parfum

دیور دیوریسیمو اکسترایت د پارفوم

زنانه
کد کالا : ATR-34523
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی گیاهی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-34523
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

دیور در بهار 2014 از کالکشن عطرهای Dior Les Extraits رونمایی کرد که شامل 5 عطر خاص برای خانم‌های علاقه‌مند به عطرهای دیور و به‌طور کلی بهترین عطرهای جهان عطرسازی می‌شود. این کالکشن ادیشن‌های کوچکی را در قالب پرفوم اکسترکت به شما ارائه می‌دهد: میس دیور، میس دیور اورجینال، دیوریسیمو، پویزن و جادور. همه این عطرها، چنان‌که دیور اعلام کرده است، چیزی فراتر از یک عطر معمولی هستند، چراکه فلسفه عطرسازان خودشان را بازتاب می‌دهند. روح برند دیور در میان ریزترین جزئیات این عطرها می‌درخشد و در تمام مراحل ساخت آنها کاملا برجسته است. بنابراین از اولین مرحله ایده‌پردازی برای خلق آمیزه تا انتخاب دقیق ناب‌ترین ترکیبات و همچنین هنر طراحی بطری و بسته‌بندی شیک و خاص، روح دیور را در این ادیشن‌ها لمس می‌کنید.

«دیوریسیمو» از طریق به‌کارگیری نت زنانه و گل‌فام‌ـ‌مرکباتی گل برف، تضادی کامل را با «پویزن» خلق می‌کند. عصاره گل یلانگ و عصاره یاس هم این تضادها را به سطحی جذاب‌تر می‌رسانند. آمیزه «دیوریسیمو اکسترایت د پارفوم» را فرانسوا دماشی خلق کرده است.

برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
طبع خنک
سال عرضه 2014
گروه بویایی گلی گیاهی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه یاس، گل برف ، گل یلانگ
نمره کاربران
Diorissimo Extrait de Parfum-دیور دیوریسیمو اکسترایت د پارفوم
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
درود
دیوریسیمو
یک وایت فلورال عالی
شروع عطر یک مقدار تند و شلوغ هست اما به تدریج عطر آرام میشه اما از قدرت عطر کم نمیشه.
مشخصِ که عطر از چندین رایحه ی فلورال تشکیل شده و تک عضوی نیست اما یک رایحه غالب است .
مشخصا یاسی که بیشتر ما میشناسیم ، یاس رازقی هست .
من تا همین دوسال پیش پیچ امین الدوله رو هم به اسم یاس میشناختم . این کار با رایحه ی هردویِ اونها متفاوت است اما رایحه ی اون برام آشنا بود. تا اینکه متوجه شدم بویِ یاسِ بنفش است.
اولین بار این رایحه رو در یکی از لوازم بهداشتی حدودا ۲۰ سال پیش بوییده بودم. اسانس هایِ پایه مثل اسانسهای گل معمولا مورد استفاده ی لوازم بهداشتی آرایشی قرار میگیرند و این موید قدرت و محبوبیت این اسانس هااست.
من به شخصه عطرهایِ وایت فلورال رو خیلی دوست دارم.
عطرهایی با محوریت یاس،مریم، مگنولیا و ...
این عطر از معدود عطرهایی است که از ابتدایِ بسیار تندش تا انتهایِ ملایم و روحنوازش دوستش دارم.
در بیس نت بسیار به ادکلن خوشبویِ فندی لایف اسنس شبیه میشه و این باعث میشه که دیگه دنبال چند میل دستریزش نگردم.
پرفورمنسِ فوق العاده ای داره که البته برام قابل پیش بینی بود. این رایحه ی خنک و بهترِ بگیم چهار فصل دارای ماندگاری رویِ لباس بیش از ۲۴ ساعت ، بیش از ۱۲ ساعت روی پوست و با پخش بوی بسیار عالی(از معدود عطرهای با پخشِ بویِ خوب که در چند ماه اخیر تست کردم) که بسیار لذت بردم از این عطر قدرتمند.
میشه گفت که این عطر چهارفصلِ . باورش سختِ که یک عطرِ خنک دارای یک همچنین پرفورمنس بالایی باشه.
حتما قبلِ خرید تست بشه حتی اگر مسبوق به سابقه باشید که از همه ی عطرهای وایت فلورال خوشتون اومده باشه.
بهترِ بگیم بدون جنسیت نه یونی سکس(در مورد این عطر).

تا همین حالا هر عطری از دیور بوییدم هم کیفیت ساخت بالایی داشته و هم با سلیقه ی من همخوانی داشته.

شادکام باشید
18 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : س. امیرآصفی جمشیدآرام
دورد، دیور از برند های مورد علاقه من هست به چندین دلیل که یکیش پرفورمنس خیلی خوب اکثر عطرهاش هست غیر از مواردی که به عمد واسه قشری که پخش و ماندگاری زیاد نمیپسندن طراحی شدن که اون عطرا رو توی خود سایت دیور با intensity یک و یا دو‌ ستاره مشخص کردن که مخاطب از قبل بدونه این موضوع رو، مورد دیگه که نمیدونم شمام حسش کردید یا نه بنظرم اکثر عطرهای دیور شلوغ و جلف نیستن، و در عین سادگی دارای پیچیدگی و عمق هم هستن و همین باعث میشه خو گرفتن باهاشون راحت باشه و از طرفی تکراری هم نشن یعنی اول تست به خودت میگی کاش یکم خاص تر بود ولی بعدش که لایه های مختلفش خودشو نشون میده دل کندن ازشون سخت میشه، مورد دیگه که میپسندم راجع به دیور اینه که اکثر عطرهاش علاوه بر اینکه راحت مورد اقبال عمومی قرار میگیرن اما لایه هایی نیز دارن که عطرباز های حرفه ای رو هم راضی میکنن ...
واقعا دیور از بهترین برند ها واسه خرید عطری که قابل استفاده، با کیفیت، ساده، پرفورمنس خوب، دارای عمق، دوس داشتی و همزمان خاص باشه، هست ... این عطرم تست میکنم به زودی :)
18 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi مازیار
درود بر خودت
علی آقا، این خصوصیتِ عطرهایِ نیشِ که شما میفرمایید . شاید بشه گفت دیور نیشی در لباس دیزاینر.
اما یک نکته. دیور هوم اسپورت یکی از عطرهایِ محبوبِ تابستانی من بوده و هست . در گذشته ازش خسته نمیشدم (تایید فرمایش شما) اما امسال بعد از یک مدتی برام خسته کننده میشه. به نظرت دلیلش چی میتونه باشه؟
19 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : جمشیدآرام مازیار
سلام جناب پارسی

این دیوریسیمو یه نسخه ادوتویلت داره که از 1956 تولید می شه...یکی دو باری تصادفی بوش رو شنیدم بر تن یک دوست ازش که پرسیدم متوجه شدم چیه و یه جورایی کلاسیک محسوب می شه. کمی شلوغ بود ولی اصیل. این نسخه اش هم قطعا به روز شده همونه. من هنوز دستریزشو تهیه نکردم ولی تو برنامم هست. اونم امتحان کنین فکر کنم خوشتون بیاد.
19 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : کامبیز سخی پارسی
درود بر گلی خانم بزرگوار
احتمال میدم تفاوت رایحه نداشته باشن‌. البته بحث ظرافت و پرفورمنس جای خودشُ داره. تست کنید اگر حتی کمی متفاوت بود بهم اطلاع بدید که نسخه ی دیگه رو من هم تست کنم.
سپاسگزارم
19 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Neurostyle گلی
پارسی جان چیزی که به ذهنم میرسه بر اساس تجربیات خودم؛ بنظر من قضیه رابطه طولی و عرضی در عطر هم وجود داره !
یعنی شما عطر های طبع گرم یا معتدل رو به گرم رو دقت کن کلی نوت داریم که هرکدوم ازین نوت ها خودشون کلی وجه دارن در نتیجه عطر وانیلی تنباکویی با عطر چرمی رابطشون در طولِ همدیگه نیست که یکی بالاتر قرار بگیره، حتی چندتا عطر چرمی نیز به دلیل وجه های مختلف چرم خیلی وقتا هیچ رابطه طولی ندارن، مثلا ۰۳ تاور با گودولفین مورد علاقه شما، ۲ نوع پردازش کاملا متفاوت از هم هستن و رابطه طولی ندارن اصلا ... در نتیجه حس من اینه که رابطه غالب بین عطرهای گرم از نوع عرضی هست و رابطه طولی رو خیلی کمتر شاهدش هستیم! یعنی در واقع مقایسه ۲ عطر خوب با طبع گرم مثل مقایسه لبرون جیمز و لوییس همیلتون هست ... جفتشون خوبن هرکدوم به شیوه خودش که رقابتی نداره با اون یکی در اکثر بخش ها !
منتها راجع به عطر های خنک قضیه فرق میکنه، هم تعداد نوت های خنک خیلی کمتره، و هم اکثرشون در خیلی بخش ها با هم تا حدی همپوشانی دارن (مثل مرکبات) و علاوه بر این مثلا لیمو وجه های خیلی کمتری به نسبت چرم یا امبر داره ... که خب اون وجه های متفاوتش هم یه سری شرکت های خاص که کیفیت متریال بالا و قیمت گرون استفاده میکنن تولید میکنن مثل کرید و سرجوف و ...
در نتیجه بنظرم رابطه غالب بین عطرهای خنک یک رابطه خطی و طولی هست، یعنی شما یه مسابقه دو رو در نظر بگیر اونی جلوتره اوله دیگه بعدیم دومه و ... در زمینه عطرهای خنک هم اکثر اوقات داستان همینه بنظرم، اولی لیمو و نعناس، دومی لیمو و نعنایِ بهتر هست خب اولی میوفته عقب ... به عنوان مثال هرمس تق فرش از عطرای مورد علاقم بود و حتی قصد خریدش داشتم اما بعد از تست رنسانس دیگه چشمم رو نمیگیره؛ اون لیمو وتیور بود، رنسانس هم لیمو وتیور نعنا و ... هست و خیلیم بهتره، پس مثل مسابقه دو یکی جلوتره یکی عقب تر ...

راجع به شما هم فکنم که تست اسکندل و فیرو و خیلی عطرای با کیفیت بهتر، دیور اوم اسپورت رو توی این رابطه خطی انداخته عقب واستون و وقتی از لحاظ ذهنی نشه دیدِ خیلی بالایی به عطری داشت ممکنه آدمو خسته کنه ...

البته اینا نظرات غیر علمی و صرفا تجربی من بود ...
19 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : جمشیدآرام Neurostyle
درود
بسیار عالی
علی آقا منم همینطور فکر میکنم.در ضمن شما خط فکری بالا و پویایی دارید.
سپاس
19 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : In The Dark

وقت بخير ميشه خواهش كنم درمورد اين كار بيشتر توضيح بدين من دنبال ادكلني ازبرند ديورم بابوي ياس، ازدوستان ميشه راهنمايي كنيد
22 بهمن 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟