VICTORIA'S SECRET - Victoria's Secret Angel Gold

ویکتوریا سکرت آنجل گلد

زنانه
کد کالا : ATR-34499
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی میوه ای
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : ویکتوریا سیکرت
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-34499
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 20
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
960,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 9
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

این عطر بر بستری از نت‌های پایانی با محوریت رایحه مشک ساخته شده است. رایحه یاسمن گاردنیا هم در نت‌های میانی جای می‌گیرد و نت‌های آغازین هم از ترنج سرشته شده‌اند. این آمیزه نسبتا ساده درنهایت عطری کاملا پیچیده را می‌آفریند. آکوردهای مرکباتی بر فراز نت‌ گل‌های سفید و مشک طنین‌اندازند و سرانجام از میان روایح ادویه‌ای و آروماتیک، پیچیدگی خاصی در برابر چشم‌هایتان آشکار می‌شود. نت ترنج واقعا طراوت و شادابی مطلوبی به این عطر داده و به همین دلیل می‌توان این عطر را خاص‌تر از دیگر محصولات میوه‌ای و گل‌فام موجود در بازار معرفی کرد. مجموعه‌عطرهای ویکتوریا سکرت به‌خوبی در امتداد لباس‌های محبوب این کمپانی قرار می‌گیرند. عطرهای این کمپانی همچون لباس‌های محبوبش‌ به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که نیروی زنانه را آشکار کنند و جلوه‌های زیبا و هوس‌انگیز را در آنان بیشتر سازند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند ویکتوریا سیکرت
طبع خنک
سال عرضه 2015
گروه بویایی گلی میوه ای
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج
اسانس میانی گاردنیای یاسمنی
اسانس پایه مشک
نمره کاربران
Victoria's Secret Angel Gold-ویکتوریا سکرت آنجل گلد
رایحه
1
1 رای
ماندگاری
7
1 رای
پخش بو
6
1 رای
طراحی شیشه
5
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ویکتوریا سیکرت
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
1
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
5
طراحی شیشه
بدترین تجربه بلایند بای بود که داشتم. به عشق بوی گاردنیا خریدم اما دریغ از یک ذره بوی گاردنیا و از بوی ترنج هم خبری نبود. انتظار عطری مثل گاردنیا ایورورشه یا سری ژوق از هرمس رو داشتم که خنک باشه با توجه به پالت نوتش اما یک عطر گرم گرم و نه حتی معتدل با بوی کرمی صابونی (تصور کنید صابون داغ چی میتونه باشه) نصیبم شد بوی کرم های قدیمی ایرانی رو میده و به جای گاردنیا بوی مریم میده و مثل عطرهای مریمی سردرد آور هم هست از همون اول! بوش شبیه عطرهای عربی رده متوسط هست که دهه ۷۰ تو ایران فراوان بود یعنی میخوام بگم خیلی پیش پا افتاده.بسته بندی اکلیلی هم اشکال دیگه ای هست که خونه زندگی رو پر از اکلیل میکنه خلاصه که به شدت تو ذوقم خورد .
16 آبان 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : پگاه nazanin
دورد برشما...
من چندباری با انجل گلد روبه رو شدم...
دقیقا شخصی که استفاده می‌کرد مانند شما دوستش نداشت و با ابروهای در هم آمیخته، گونه هایی آویزان، چشمانی تر و غصه ای کلاسیک در چهره میگفت :
پس کوو ترنج؟ کجاست گاردینیا؟ چرا بوی کرم مادربزرگم رو میده :)

باید عرض کنم که انجل گلد از یک الگوریتم کلی و کنترلی پیروی می‌کند.
ورودی های متمایز و مجزا می‌دهد، خروجی ثابت و مشخص می‌گیرد!
یاس، نیلوفر آبی، گاردینیای محبوب شما، پیئنی و لاله را باهم یکجا تحویل الگوریتم می‌دهد و در خروجی یک نت ثابت و پررنگِ فلورال شیرین (با میل های سنتتیک) تحویل می‌گیرد!
ترنج، پورنج، پیرکلی پیر (prickly pear) و... را تحویل؛ یک نت میوه ای گرم شیرین جوسی گورمند که رگه های معصوم از ترشی هم دارد تحویل می‌گیرد!
حال اینکه تمام این ها باید به سراغ سدر، مشک، کهربا و وانیل هم بروند... که فضا را گرم چوبی و شیرین تر می‌کنند!

اما آیا این الگوریتم در قسمت خروجی صحیح و قابل تامل کار می‌کند؟ پاسخ این سوال بسته به سلیقه و نگرش شماست.


[قسمتی که فرمودید بوی کرم های قدیمی رو میده! احتمالا بخاطر استفاده از خامه پرتقال هست! البته روغن خامه پرتقال استفاده میشه... امیدوارم آمادگی خوندن این قسمت رو داشته باشید... متاسفانه این روغن تو خیلی از کرم های مرطوب کننده هم دیده میشه :( ]

شادباشی جانم :)

16 آبان 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : nazanin Melody
درود و عرض ادب خانوم آلالیتا
درست اشاره کردین ، در این عطر بُعد لاکتونی گاردنیا توسط دُز بالای مشک سفید بلعیده شده ،این آمیختگی یه تم کرم مانند از نوع کرم های دهه هفتاد ساویز را به نمایش گذاشته ، ترنج در اینجا فرش و ابدار نیست ، یه حس مصنوعی و ترنج پاستیل شده را به بستر کرمی تزریق کرده ، در این عطر دوز پایینی از وانیل و جاسمین هم استفاده شده که یه پس زمینه ی پودری به عطر داده و سبب شده تم گلی یه نمه شبیه مریم بشه ، در مجموع خیلی جوان پسند و ایرانی پسند نیست ، این مدل عطرها مناسب بانوان محترمه میانسال به بالاست .

گاردنیا جز وایت فلورالهای ظریف و بنظرم از بین گلهای سفید از همه خوشبوتره ، بقدری لطیف ، ظریف و خوشبو که مصرف تک نتش به اندازه یک ادکلن عامه پسند بازخورد میاره ، همسره بنده خیلی وقتا اسنشیال اویل رقیق شده ۴۰٪ گاردنیا را بجای عطر استفاده میکنه .

کار با گاردنیا سختتر از نت های گلی دیگه ست چون ظرافتش این اجازه رو نمیده در هر نوع هرم بویایی ترکیبش کنی ،یه جورایی مظلومِ و توسط نت های دیگه بلعیده میشه ، باید با نت های ملیح و فانتزیِ فلورال فروتی همراهش کرد تا بهتر خودش رو نشون بده .
16 آبان 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Nazanin nazanin
متشکرم از توضیح علمی شما آقای علی تا حد زیادی معمای ذهنی من رو حل کرد پس مشکل از نت های اضافه ذکر نشده و گرفتن رمق گاردنیا ست آخه چه کاری هست که از گل خوشبویی مثل گاردنیا استفاده کنی و بعد بوش رو بی رمق کنی. در ضمن همسر بسیار با سلیقه ای دارید و چقدر دلم میخواست اون essential oils گاردنیا رو داشتم.
16 آبان 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : گلی alireza .xx
بله آقای مسیح چرا آمادگیش رو نداشته باشم وقتی که با تمام وجود حسش کردم 😉 بوی کرم دست در مقادیر بالا رو میده . میشه راجع به اون الگوریتم و اینکه اصولا الگوریتم تو عطر چطور کار میکنه توضیح بدید.
16 آبان 1400 پاسخ تشکر
من از الگوریتم برای تشبیه عملکرد استفاده کردم.
اما این تشبیه کاملا واقع میشه.

الگوریتم دارای چهار بخش اساسی است.
ورودی، قطعیت (دستورالعمل ها) ، محدودیت (نبایدها) و خروجی!

وقتی چندین نت از یک نژاد و شاخصِ ژنتیکی که دارای دیرینه برابر هستند در کنار هم قرار بگیرند، عطار دست به کاری میزنه که بی ربط به الگوریتم نیست!
ورودی : مجموعه ای شلوغ از گل های سفید!
قطعیت و محدودیت : روند های شیمیایی فیزیکی، محاسبات، نسبت و میزان، چگونگی ترکیبات، پایه ها، میزانِ تاثیر و همخوانی الگوهای رفتاریِ نت ها، مقادیر ترکیباتِ مصنوعی (آرتیفیشل، سنتتیک) (synthetic, artificial)، حلال و باقی شگرد و علوم که منشا آزمایشگاهی دارند
خروجی؟ چیزی که ما بعنوان یک لاین واضح در یک عطر حس و استشمام میکنیم!
شما در این خروجی احتمالا هیچ یک از گل های سفید رو بصورت مجزا و تمیزشده نمیتونی پیدا کنی یا شاید یکی از اونها بارز و باقی زیرمجموعه اون عمل کنن!
اما بیشتر یک نت بسیاربزرگ از کلیتِ او نژاد خواهید داشت
که تمام الگوهای رفتاری اون ژنتیک رو بدون جهت گیری خاص درخود داره.
گاها مشخصه های متفاوت هم بهشون اضافه میشه
مثلا از بین مرکبات شما بوی رز احساس می‌کنید!
اصلا رز بین نت ها نیست
عطار میتونه با تکنیک و الگوی های آزمایشگاهی این نت رو ایجاد و با اون یک قسمت از کار رو متعادل یا... کنه

این چرخه، رفتاری شبیه به الگوریتم داره که توسط بیشمار قطعیت'محدودیت یک خروجیِ 'کنترل و محاسبه شده' و نه 'واکنشی و پیش بینی نشده' ایجاد میکنه
پیش بینی :) یکی از امکاناتی که الگوریتم های دقیق میتونن ایجاد کنن. یعنی شما در لحظه آغاز محاسبه باخبر از چگونگی پاسخ هستید!

اگر جایی چندین نت هم خانواده با یک نت قدرتمند اما متفاوت سرکوب میشن کاملا فکرشده است نه حادثه، اتفاق و میل!
چون اگر این امکان ایجاد نشه، یک کودتای ملکولی ایجاد میکنن و از کنترل خارج میشن...

چرا باید خروجی کنترل شده باشه؟
نباید فراموش کنیم نت یعنی اتم و ملکول.
نه صرفا پرتقال و طالبی!
اگر این اتفاق نیوفته نت ها در کنار هم از 'عمل' به 'عکس‌العمل' میل پیدا میکنن.
جریان به ضدجریان، نوازش به ضربه...
در واقع آنارشیست و ساختارگریز میشن.
چیزی که تو فیزیک_مکانیک بهش میگن آشوب :))
هیچ ربطی هم به عطر، عطار و یا هر شاخه ی دیگه ای نداره
ما با اتم و ملکول طرف هستیم و اتم ها عمیقا هرج و مرج طلب هستند!
برای مثال چندین 'نیرو با میل مشترک برای خروج از نقطه ای خاص' وقتی تو یک سیستم قرار بگیرن باید با عوامل و فرمول های استاتیکی مختلف کنترل شن. اگر این امر واقع نشه بدون شک خروجی رو منفجر میکنن!
چنین سیستمی عملا ناکارآمد و باطل محسوب میشه.

میشه گفت تعددِ عواملِ هم'میل، تشدد در نتیجه رو ایجاد میکنه

اگر شما عطری رو استشمام می‌کنید که خروجیِ بی نقص و تاثیرگذار داره و عناصر به خوبی و در صلح با هم کار میکنن مطمئن باشید عطار فهم وسیع و به اندازه ای نسبت به علوم پایه و هنر داشته.
وگرنه اتم ها و بعدتر مولکول ها میل به تراوش های بی نظم و وقوعِ بی قانونی دارن.

این دانش، فلسفه، نگرش و ایده ی عطارِ که این ملکول های سربه هوا رو در چه چارچوب، الگوریتم و فرمولی قرار بده تا تبدیل به چیزی بشن که ما در این گوشه از دنیا ساعت ها در موردشون حرف می‌زنیم، مینویسم، به هم میپریم و حتی گاهی وسط این پریدن ها قلب همدیگه رو می‌شکنیم!
دقیقا آنجایی که ما بلند بلند می‌گوییم فلورال، گیاهی، میوه ای، چوبی، عود، اسطوخودوس، تمشک، پچولی، نرگس، یاس و...
اتم ها به ما و تمام فریادهایمان ریشخند می‌زنند :))

در آخر باید عرض کنم مقصود من از الگوریتم یعنی ورودی: با ماهیت آشوب خروجی : به معنای آرامش
17 آبان 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : nazanin Melody
سلام و تشکر از شما 🙏🙏 ، انشالله در آینده نزدیک بتونم یه تعداد رو بدست شما و مش قاسم عزیز برسونم .
ببینید در این عطر نقش مشک سفید بیشتر از بقیه دخیل هست ، همونطور که گفتم گاردنیا نت خیلی ظریف و ناز نازیِ که توسط نت های جوندارتر جذب میشه ، در این عطر از مشک سفید که ته بوی اون رو در پودر و صابون های خارجی بارها استشمام کردیم استفاده شده ، عجین شدن مشک سفید با لاکتون گاردنیا همون تم کرم مانند رو بوجود آورده ، رایحه لاکتون گاردنیای یاسمینی را بخوام توصیف کنم 👇
توی ذهنتون اون بوی خاصِ شیروخامه ی پر چرب را با یه نمه روغن نارگیل میکس کنید دقیقا میشه لاکتون موجود در گاردنیای یاسمینی .
این نوع گاردنیا در ترکیب با نت هایی مثل صندل وود ، هلو ، کارامل ، ماندارین ، پیج امین الدوله و بری ها عالی میشه ، بخصوص ترکیبش با صندل وود ادمو مست میکنه دقیقا احساس میکنی با سمباده چوب صندل رو صیقل دادن و بعد روش شیر پر چرب ریختن .
در این عطر خوده عطار خواسته همچین فضای کرم مانندی را بوجود بیاره ، روایح کرمی برای برخی ها خوشاینده و بهش علاقه دارند.
17 آبان 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : الناز dani
من چندسال پیش یک عطر گاردنیایی خنک و غیر کرمی از ایورورشه داشتم که خیلی دوستش میداشتم و متاسفانه دیگه تولید نمیشه و همیشه دنبال چیزی شبیه به اون هستم به خصوص هرجا که اسم گاردنیا توی نت ها میاد ولی ظاهرا باید فراموشش کنم.البته سری ژوق هرمس چیزی شبیه به اون رو داره وای متاسفانه یک نت سنتتیک فلورال هم همراهش هست که شامه رو مثل فلفل آزار میده و در ضمن ممنون از پیشنهاد هیجان انگیز شما برای اسنشیال اویل
17 آبان 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : گلی neda

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟