CHANEL - Gardenia Eau de Parfum

شنل گاردنیا ادو پارفوم

زنانه
کد کالا : ATR-34439
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : شنل
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-34439
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
540,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

گاردنیا ادو پارفوم مخلوقی خیال‌انگیز است که سرشت گل‌فام، غلیظ و انبوهش را از نت خامه‌ای یاسمن می‌گیرد. این عطر زنانه انگار نور خیره‌کننده تابستانی را درون خودش دارد. مادمازل شنل به گل‌های سفید علاقه داشت و نشان ویژه‌اش هم گل کاملیا بود. از آنجایی که گل کاملیا به‌تنهایی هیچ بویی ندارد، گل یاسمن به‌عنوان بهترین گل نزدیک به آن انتخاب شده است.

برند شنل
طبع خنک
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترکیبات سبز
اسانس میانی گاردنیای یاسمنی، نارگیل ، میوه‌جات
اسانس پایه وانیل
نمره کاربران
Gardenia Eau de Parfum-شنل گاردنیا ادو پارفوم
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند شنل
اخبار برند شنل
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من این عطرو هیچوقت جوری دوست نداشتم که بخوام داشته باشمش و اصلا در حد اسم شانل نمیدونم ،
ولی دوست دارم از عطرههای کمتر شناخته شده بگم . .گاردنیا شانل (تویلت) ی عطر ساده و خوشبو ئی هست که شروعش با طپش بوی عسل بسیار ملایم و بلافاصله اکورد وایت فلورال با غلبه مریم بدون رایحه جدی و کاملا فانتزی و بدون اون حالت ایندولیک شروع میشه و گاردنیا ملایمش میکنه تا اینجای کار شبییه به ادامسهای بادکنی قدیمی هست . اما یلانک یلانگ نقش دلربا تری بعد از اون اکورد وایت فلورال ایفا میکنه. همه این اتفاقات همشون تو مدت کمتر از یک ربع رخ میده و در ادامه فضای عطر سبز و کمی بالمی و کرمی میشه بخاطر نت مریم و گاردنیاست . تو فاز بعد خیلی زود نهایتا نیم ساعت او پهنه ای از حس وانیلین با حفظ سایه ای از گلهای سفید به اتمام میرسه . .فضای کلی عطر فلورال خامه ای و کمی سبز با بن مایه بالمی و کرمی هست.
از اول تا اخر میشه با دقت به حس ایندولیک بسیار ملایم مریم و گاردنیا توجه کرد . .رایحه به نسبت بد نیست ولی خیلی خوف و اغوا کننده نیست. مامان پسنده بیشتر بوش .
پخش بو خیلی ضعیفه. ماندگاری نهایتا ۱ساعت که به پوست کاملا میچسبه.
حس عطر هم خیلی نچراله..
25 مهر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ف.الف Maary

عطری بسیار با کیفیت با نت های بسیار شفاف همونطور که از شانل انتظار میره. اما بوی بسیار قدیمی، یکنواخت و فاقد پیچیدگی ای داره. بهتر بود به جای گاردنیا اسمش را جاسمین می گذاشتند چون بوی یاس به شدت درش غالب هست ، البته از حق نگذریم بوی گاردنیا هم میده ولی زیر سابه ی یاس هست و مشام مبتدی من بقیه نتها رو دریافت تکرد. تداعی کننده ی یک بانوی سالخورده ی مهربان ولی ساده ست و سن استفاده اش هم به نظرم بالای ۵۵ سال هست حتی بهتره بالای ۷۰ سال استفاده بشه. به نظرم شفافیت و کیفیت بی نظیر هست اما رایحه بسبار مورد تقلید قرار گرفته و تکراریه. اگر مثلا قرار بود این عطر یک آهنگ باشه، یک آهنگ کودکانه ی شاد اما با ریتم ساذه ئرفاقد ضد ضرب و هر نوع عنصر هیجان انگیز بود و اگر مثلا قرار بود کتاب باشه یک رمان عاشقانه رئال و متعارف بود.
27 مرداد 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : مریم میربیک کریم عدن ور
با درود و‌عرض ادب،
البته باید خاطرنشان کرد که این عطر درسال ۱۹۲۵ لانچ شده و از عطری با یکصد سال قدمت نباید انتظار رایحه ای جدید و مدرن و یا یونیک داشت. فقط در سال ۲۰۱۶ برند شنل تصمیم گرفت که عطرهای لاین لس اکسکلوسیف خود را، از غلظت edt به edp تغییر دهد که باتوجه به تستهایی که من از هر دو غلظت داشتم، چارچوب کلی روایح و کیفیت آنها حفظ شده وفقط اندکی تغییرات جزیی و شاید گریز ناپذیر داشته اند.
اما همانطور که فرمودید کیفیت رایحه و شفافیت نوتها بحدی در این لاین بالاست که بعد از گذشت یک سده، این عطر هنوز هم مشتریان خودش را دارد. البته با قیمتهایی که این لاین دارد و همچنین از برند اصیلی چون شنل انتظاری هم جز این نمیرود.
لاین لس اکسکلوسیف شنل شامل حدودا ۲۰ عطر تا به امروز میشود (شاید یکی دوتا کمتر یا بیشتر)، که من ۷ عدد از آنها را دارم (و‌ البته این یکی و ندارم) و همگی آنها جزو بهترین عطرهای مجموعه ام هستند.
شاد باشید و مانا.
28 مرداد 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Zabihi68 Dapper

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟