Ferrari - Bright Neroli

فراری برایت نرولی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-34068
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : مرکباتی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : فراری
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-34068
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 80
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,050,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    11
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    9
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 69
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

اگر به عطرهای مرکباتی و ادویه‌ای علاقه دارید، عطر ادو تویلت «برایت نرولی» ‌قطعا همان عطری‌ست که می‌خواستید. این عطر که ساخته سال 2015 است، عمیقا به سویه‌های مردانه در عطرسازی وفادار است. نت‌های آغازینش نشاط‌آور و جذاب هستند و از روایح لیموترش، نارنج و بالنگ شکل گرفته‌اند تا حس طراوت بی‌نظیری را به این عطر فراری بدهند. نت‌های میانی هم رایحه ادویه‌ای فلفل سیچوان، بهارنارنج، رزماری و شکوفه پرتقال را با همدیگر آمیخته می‌کنند تا ماندگاری دلنشینی به «برایت نرولی»‌ اضافه کنند. نت‌های پایانی هم از نعناع هندی، کهربا و خس‌خس سرچشمه می‌گیرند تا عطری بسیار اسرارآمیز و اغواگر داشته باشید.

نوع عطر ادو تویلت
برند فراری
طبع خنک
سال عرضه 2015
گروه بویایی مرکباتی معطر
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، نارنج، بالنگ
اسانس میانی بهار نارنج، رزماری ، شکوفه پرتقال ، فلفل سیچوان
اسانس پایه کهربا، نعناع هندی ، خس خس
نمره کاربران
Bright Neroli-فراری برایت نرولی
رایحه
7.6
19 رای
ماندگاری
5.8
19 رای
پخش بو
5.6
19 رای
طراحی شیشه
7.5
19 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (22 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
عطر واقعا خوش بویی هست بوی شکوفه بهار نارنج اگر در بهار به شمال سفر کنین بوی دل انگیز شکوفه های مرکبات مطمئما شمارو از خود بیخود میکنه این عطر تقریبا همون بو رو تدائی میکنه البته نه به اون کیفیت و زیبایی چون هیچ چیز نمیتونه جای طبیعت رو بگیره اما تا حدودی همون بو رو داره این عطر به خیلی از عطرهای گران قیمت ترجیح میدم تنها مشکلش هم ماندگاری نه چندان زیاد هست که برای عطر خنک چیز طبیعی هست
15 بهمن 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : شکیبا سحر

سلام.
کار بسیار خوبیه. البته به نظر من که دو ماه تست داشتم، ماندگاری فوق العاده داره و پخش متوسط. تجربه من بوده!
یک سایت هم داره با آف خیلی خوبی میفروشه به نظرم برای سال دیگه تهیه اش کنید. با این قیمت که میده هیچ ادکلنی نمیشه تهیه کرد
30 مهر 1398 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : معین هاشمی غلامی

9
رایحه
6
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
دوستان خیلی کامل و جامع عطر رو معرفی کردن. چقدر بررسی دوستان خوبه و واقع بینانه.
بنده شامه تیزی ندارم و ساده میکنم. تاپ نوتش با بوی ترنج شروع میشه. ترنج تازه رو قاچ بزنی همین بوی سبز و ترش رو داره. بوی شکوفه هاش که گفته، بهارنارنجش کم و شکوفه پرتقالش بیشتره. بهارنارنج تازه و خشکش متفاوته. در این کار شبیه شکوفه تازه در اومده هست که هنوز کامل باز و رسیده نشده. وقتی که بچینی و توی دستت له کنی دقیقا همین بو رو میده. این مدی نوت گلی و با طراوت در کل زمانی که مشامتون رایحه رو حس میکنه باهاتون هست.
بیس نوتش رو حس نمیکنم و باید بینی رو بچسبونی به محل عطر که بفهمی شیرینی و خشکی آخرش هم باقی است.
یه عطر یونی س ک س که به نظرم بیشتر مردونه اس. قابلیت بلایندبای. واو فاکتور نداره. اما عموم سلیقه ها رو راضی میکنه. اولش فک میکنی عطر حرم زدی اما یکم بهش زمان بدی، کیفیت رایحه شگفت زده ات میکنه. برای استفاده روزمره، وقتایی که حالت شاده و روفرمی، مخصوص آدمای مهربون و احساساتی، مناسب قرارهای عاشقانه و قدم زدن زیر بارون، قابل ست کردن با لباس کتونی، رنگ روشن. در کل برای تنوع و داشتن یه عطر گلی در مجموعه، داشتنش خالی از لطف نیست.
ماندگاریش تقریبا کمه. اما پخشش و رد بویی که اطرافت به جا میمونه در این مدت کم بیشتر از متوسطه. این عطر روی پوست خودشو نشون میده تا روی لباس.
کیفیت رایحه: 9/5 از 10
ماندگاری: 5 از 10
پخش بو: 8 از 10
ارزش خرید نسبت به قیمت: 8 از 10
30 مهر 1398 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : شکیبا فاطمه فیضی

تا قبل اینکه دکتر ایکاروس عزیز از این کار تعریف کنن فک میکردم برند فراری مثل خیلی دیگه از برندای خودرویی یا سلبریتی (استیو مک کویین؛مرسدس بنز؛بنتلی؛هامر و.....)نهایتا بتونه دنباله رو کارای موفق برندای با سابقه دیگه مثل هرمس؛دیور؛گوچی و.... باشه و سوای بسته بندی های زیبا خود عطر کیفیت بسیار نازلی رو ارائه بده ولی وقتی این کار رو تست کردمش واسم باورکردنی نبود یه دیزاینری زیر۴۰۰تومن بتونه غول عطر سازی دنیا یعنی تامفورد وکارش یعنی نرولی پورتوفینو رو به چالش بکشونه! واقعا چطور ممکنه یه کار دیزاینری ارزون تا این حد زیبا وشفاف نت شکوفه پرتغال وبهارنارنج رو طراحی کنه اصلا انگاری خود بهار‌نارنج! اگه بهار نارنج رو همراه با چایی دم کرده باشید زمانی که میلش میکنید عطر وطعم معرکش با یه حس شیرینی خفیف توی تاروپود وجودتون نفوذ میکنه وکلی سرحال میاید و یه حس شادابی و سرزندگی رو براتون به ارمغان میاره...این دقیقا همون حسی بود که من از برایت نرولی هم دریافت کردم....این کار به جز شفافیت بالای نوتهاش بسیار بالانس وحساب شده هست در ابتدای اسپری مرکبات رو داریم و شاید در عرض کمتر از ده دقیقه بسیار حساب شده جاشو به نرولی که از ابتدا هم بوده میده و خیلی اروم مرکبات فروکش میکنه و نرولی با اندکی حس وحال گلی وشیرینی خفیف و کاملا بالانس و به اندازه اروم اروم جاشو میگیره.....پخش بوش کمه مطمئنا اما عاشقان نرولی براشون مهم نیست چون واسه خودشون اینکارو میزنن نه دیگران!شدیدا پیشنهادش میکنم به نرولی دوستان این گوهر ناب و واقعا ارزون رو از دست ندید.....
شفافیت نت ها وکیفیت کار باتوجه به کارهای هم رده قیمتیش10از10
پخش بو5از۱۰
ماندگاری7از۱۰
23 شهریور 1398 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  فاطمه فیضی
نت نرولي خيلي خوشبو هست ولي به نظرم وجه مردانه كمي داره حيف حسم اينجوريه به اين عطرا،. شما عطر selva do brasil رو تست كنيد قيمتش هم بد نيست خيلي كيفيتش بيشتره از فراري..
24 شهریور 1398 پاسخ تشکر
با سلام بله درسته جناب افشین اصولا نت های گلی و حتی بعضا سبز خیلی نمیتونن نماینده خوبی برای وجه مردانه یک اثر باشن.... قطعا نرولی های بهتری هم هست اما باتوجه به برچسب قیمتیش فک کنم برایت نرولی بهترین انتخابه..... ایکاش اگه دکتر ایکاروس این پیام رو میبینن یکبار برای همیشه قبول زحمت کنن ولیستی از بهترین کار های ارزون قیمت وبا کیفیت مدنظرشون(مثل همین برایت نرولی) رو به دوستان اعلام کنن مطمئنا میتونه گره گشا و راهنمای خرید صد ها نفر (باتوجه به گرون شدن ارز و به طبع کاهش قدرت خرید مردم) باشه....
24 شهریور 1398 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شکیبا ‌آرش

9
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
6
طراحی شیشه
یک نرولی واقعی با رایحه ای شیک و تمیز
و به نظر من نزدیک ترین رایحه به بهار نارنج هست و من بسیار از بوئیدنش لذت می برم
فوق العاده اس این عطر فقط ای کاش پخش و ماندگاری قابل قبولی داشت که من این مشکل رو تا حدودی حل کردم (دکانت تهیه کردم و قبل از نزدیک شدن به محل مورد نظرم چند اسپری استفاده میکنم)
03 شهریور 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  پارسی

سلام. این عطر خیلی مردونست؟ یعنی میشه یه دختر ۲۵ ساله ازش استفاده کنه یا نه؟
من برای تابستون دنبال یه عطر خنک با ماندگاری و پخش بوی مناسبم. البته قیمتشم میخوام در همین حدود باشه.
یه کار فرِش و تمیز طوری تو تابستون اگر میشه بهم معرفی کنین :) ممنون
19 اردیبهشت 1398 پاسخ تشکر
اگه به روایح طبیعی علاقه مند هستین کار خوبیه اما زیاد از پخش و ماندگاریش انتظار نداشته باشین
اگر عطر تابستونی با ماندگاری بهتر از این میخواین لالک لامور مناسب تره تقریبا همین رنج‌قیمت هست
19 اردیبهشت 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Faaezaam

ازونجایی که من در شمال زندگی میکنم و باغ پرتقال و نارنج داریم بخوبی بوی شکوفه پرتقالو حس میکنم.همونطور ک جناب ایکاروس فرمودن از نرولی پرتوفینو چیزی کم نداره.
23 خرداد 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : غلامی نوید ابوطالبی جهرمی

7
رایحه
3
ماندگاری
3
پخش بو
8
طراحی شیشه
بوی نرولی به همراه شکوفه پرتقال که کمی صابونی باشه. بعد از نیم ساعت بیشتر صابونی میشه البته به هیچ وجه اذیت کننده نیست و خوب درومده. به نظر من بهترین بوش رو تو نت اولش داره. برای پوشیدن با لباس سفید خیلی مناسبه و حس طراوت و تمیزی رو القا میکنه. کاملا هم همه پسنده. تنها نکته منفیش پخش و ماندگاری پایینشه. پخشش در حد یک ساعته که اونم کمتر از طول یک دست میره. ماندگاریش هم کمتر از دو یا 3 ساعته.
06 بهمن 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : نوید ابوطالبی جهرمی ‌آرش

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
عجب عطری ، عجب رایحه ای . خالص بوی شکوفه پرتغال داره . خیلی با طراوته . این قیمت این کیفیت واقعا تعجب آوره . جز عطرهایی هست که هر کسی از خانوم و آقا می تونه عاشقش باشه . شباهت زیادی هم به tom ford neroli portofino داره . نمره این عطر هم ۲۰ از ۲۰ هست
14 دی 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی نوید ابوطالبی جهرمی

یک مشکل عطرهای سیتروسی اینه که تقریبا همشون بوی مشابه دارند مگر معدودی کار مثل رنایسنس زرجف که ان هم طبیعی است که قیمت بسیار بالایی داشته باشند.این عطر هم با توجه به قیمتش خوش بو است وفقط بوی صابونی ان کمی زیاد است.
25 آذر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ماتیو دلارو حکایت دوست

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟